קהילה - היצירות של אוריקון9
אוריקון9
230
664

המשך לסיפור של snowfox (קראו בתיאור) 04/10/2020

פתח דבר

כשהמסיבה המפוארת שנערכה במיקסינימה הסתיימה בשעת לילה מאוחרת, כל המיקמקים כבר התפזרו לביתם. הזרקורים הנוצצים שהאירו את ראש העיר בנאומו בדיוק לפני כמה שעות נכבו והשטיח האדום בהק לאור הירח והלילה שהמטיר ניצוצות של אור כסוף על רחבי העיר. בין הצללים הגיחה דמות מסתורית אך מוכרת למדי, עטויה במעיל פרווה מנומר וסמוקה כולה, ספק ממאמץ הרב שתלוי בהליכה וספק באיפור הכבד שנהגה לעטות על פניה כמו מסיכה. עוזרה הנאמן של גברת מיקיאוולי, מונדו, השתרבב מאחוריה והתנשף בכבדות גם הוא, מחזיק בקבוקון קטן שהכיל נוזל סמיך בצבע ורוד-זוהר שבעבע ואיים להתפרץ אל מעבר פקק השעם ההדוק לפתחו.
משהו על הרצפה צד את עיניה של מיקיאוולי; זה היה כוכב הכבוד שהוטבע לכבוד ראש העיר באותו הערב.
"ראש העיר," היא צחקקה בבוז והקפידה לדרוך ולהכתים את הכוכב בדרכה אל מערב העיר, משמיעה קול נקישות עקב.
זה לא היה סוד שגברת מיקיאוולי מאז ומתמיד השתוקקה לשלוט במיקמק-סיטי, בעברה היא נבחרה לראשות-העיר במשך כמה שנים, אבל אחרי פרשת המינימיקים המצערת שנחשפה היא הודחה מתפקידה והפסידה בבחירות האחרונות לראש העיר.
מאז, הגברת חיפשה כל דרך אפשרית לנקמה וכל אפשרות להחזיר את השליטה לידיה, והלילה הייתה ההזדמנות המושלמת לעשות זאת, בהתחשב באירועים האחרונים.

פרק 1

היא המשיכה ללכת, חלפה על פני המקדש המסתורי שבג'ונגל וחנות הקסמים שביער, כל העיר כבר מזמן נרדמה ואור הירח הביישן הטיל צללים מעומעמים על הרצפה.
היא נעצרה רק כשהגיעה אל המבואה לבנק, ובחנה את ההשתקפות שלה ברצפת השיש המבריקה לאור הירח – המראה שלה תמיד עמד בראש העדפותיה והיא דאגה להתלבש לפי צו-האופנה בכל אירוע שאליו הלכה.
מיקיאוולי ומונדו המשיכו ללכת.
הם עברו ליד פארק המים המחודש, שבו עדיין דלקו האורות הצבעוניים.
המראה המדהים של הלילה מלא הכוכבים והאורות הצבעוניים לא גרם למיקיאוולי לעצור. הנוזל הורוד ביעבע בתוך הבקבוקון כאשר מיקיאוולי ומונדו הגיעו לבית העירייה: משכנו של ראש העיר.

פרק 2

כשבוע לפני הלילה הזה - שבו נכנסו מיקיאוולי ומונדו לבית העירייה, מיקיאוולי הגיעה אל חנות הקסמים. היו שם יותר מיקמקים מהרגיל. היא נעמדה בתור לפני הדלפק הישן. לחנות היה מראה קסום מהרגיל: ספרים בעלי כריכות ישנות היו מונחים בכל מקום וקדרה שבתוכה ביעבע שיקוי צהוב-בהיר הוסיפה לחדר אווירה מסתורית. תורה של מיקיאוולי הגיע. "שלום גבירתי" אמר המוכר
"שלום. אני ממהרת מאוד." ענתה מיקיאוולי "תוך כמה זמן תוכל להכין לי שיקוי שינה חזק במיוחד?" שאלה. "בערך חמישה ימים." ענה המוכר.

פרק 3

מיקיאוולי ומונדו נכנסו. ראש העיר ישן בקומה העליונה. זבוב עבר מעליהם. מונדו ניסה לתפוס אותו אך מיקיאוולי עצרה בעדו. "עלינו לשמור על שקט!" אמרה, לא כל כך בשקט. הזבוב ריחף מעליהם כאשר הגיעו לקומה העליונה. ראש העיר ישן שינה עמוקה בזמן שהגברת שפכה את תוכנו של הבקבוק אל פיו הפתוח. "מונדו! תגרור אותו כבר, יצור ביבים עלוב שכמותך!" היא אמרה "כן, גבירתי" אמר מונדו והתחיל לסחוב את ראש העיר.

פרק 4

אלכסיס ואימה צפו בטלוויזיה, מונדו הציץ מאחוריהן למרות שנאמר לו בפרוש לא לצפות בטלוויזיה, מכיוון שלפני שבועיים הוא השפריץ קורנפלקס על כל המסך.
זה היה בוקר יום ראשון, שעות ספורות אחרי חטיפתו של ראש העיר. אלכסיס לא ידעה דבר על מעשיה של אימה אך היא הכירה אותה די טוב…
"אז אם עוד לא הספקתם, קנו עוד היום את המילקשייק החדש במיקפה!". זו הייתה פרסומת. אלכסיס מעולם לא אהבה פרסומות, מזל שממש עכשיו התחילה מהדורת החדשות: "ושום רעיון או קצה חוט למקום הימצאו של ראש העיר. בינתיים, הגברת מיקיאוולי מונתה לפקד על החקירה…"
אלכסיס הביטה בשעון. וכמעט נפלה מהספה! היא לקחה את תיקה, נישקה חפוזות את אימה ורצה אל מחוץ לדלת בדיוק כאשר עצר האוטובוס הצהוב ליד ביתה. אלכסיס נכנסה. היא שמעה מיקמקים מספרים לחבריהם חוויות מהסופ"ש, את סאני מספר לג'ימבו על רחפן בגודל של זבוב שהמציא ואת זואי שהסבירה לילדה חדשה על בית הספר. היא התיישבה על כיסא פנוי וחשבה: מה קרה לראש העיר?

פרק 5

אל פגישת המועצה למציאת ראש העיר נכנסו בריצה ארבעה מיקמקים צעירים. "מקס? זואי? ג'ימבו? סאני? מה אתם רוצים?" שאלה ראשת המחלקה למציאת ראש העיר מיקיאוולי.
"מה שאנחנו רוצים, מיקיאוולי, זה ש--" התחילה זואי... "תודי, מיקיאוולי!" התפרץ מקס. "במה להודות?" שאלה מיקיאוולי. "טוב נו, זה די ברור" אמר סאני בחיוך "את הרדמת את ראש העיר בכוונה להשתלט על מיקמק סיטי". מיקיאוולי מיד הגנה על עצמה: "אין לכם שום הוכחו--" ניסתה להתווכח. "דווקא יש" אמר סאני. "תוך כמה זמן תוכלו לארגן לי מקרן?" שאל את שאר חברי המועצה.

פרק 6

חמש דקות לאחר מכן לחץ סאני על ה"פליי" והמסך הקרין את בניין העירייה מבפנים, מיקיאוולי ומונדו. "עלינו לשמור על שקט!" אמרה מיקיאוולי המוקרנת לא כל כך בשקט. לאחר כמה שניות נראתה מיקיאוולי שופכת את כל תוכנו של בקבוקון אל פיו של ראש העיר… "די כבר! שיהיה, אני מודה!" לגברת מיקיאוולי נמאס. "החבאנו את ראש העיר במרתף הבית" הודתה. "אז מסתבר שטכנולוגיה כן פותרת בעיות!" זה היה ג'ימבו. "הזבוב היה רעיון מעולה, סאני!" אמר בהתלהבות. "טכנית זה היה רחפן עם מצלמה" תיקן סאני. "בכל מקרה, אמרת שראש העיר במרתף?" אמר חבר נוסף במועצה. "הבאתי אפילו מכונת אמת" אמר סאני "לכל מקרה שלא יבוא".

פרק 7

מכונת האמת אימתה את אמירתה של הגברת. לאחר שלוש עשרה דקות הם היו בבית של מיקיאוולי ובתה. חברי המועצה, ג'ימבו, סאני, זואי, מקס והגברת מיקיאוולי הגיעו אל מרתף הבית כדי לחלץ (ולהעיר) את ראש העיר.
הבעיה הייתה, שהוא לא היה שם.
-----------------------------------------------------

*אני יודע שהזוכים מתפרסמים השבוע, אבל מאוד השקעתי
**הסיפור מסתיים כאן. נסו לדמיין איך הוא יגמר

מוקדש ל snowfox1
17
3
325


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/10/2020   11:45 טיגר6677  3
זה מאמם אני אואוב את זה
05/10/2020   12:01 snowfox1  2
אומייגאד זה כתוב מושלםםםם
יצא מהמם ואתה תתוגמל בהתאם להשקעה...
05/10/2020   12:01 snowfox1  1
וואו!