קהילה - היצירות של ליבי2040
ליבי2040
142
278

הרפתקת חג המולד || סיפור לכתב אורח! 08/10/2020

פרק 1 מי אני?
---------------------------------------------------------------------------------
שלום לכולם! קוראים לי לירי, אני לומדת בכיתה ו' ואני תמיד מחכה לסנטה קלאוס בחג המולד! בפעם הראשונה שחיכיתי נרדמתי בפעם השנייה נרדמתי בפעם השלישית גם נרדמתי אבל הפעם אני לא ארדם! אני אשאר ערה עד סוף הלילה.

פרק 2 ההכנה לחג
---------------------------------------------------------------------------------
עוד מעט מתחיל חג המולד! ואני מתרגשת! אבל לא בגלל שאני מקבלת מתנות אלה בגלל שאני אשאר ערה כדי לראות את סנטה!
אמא ואני מכינות עוגיות, אבא ואחי הגדול אור מקשטים את העץ. ואני תמיד מכינה עוגיות בצורה של סנטה! ואני משאירה לו אחת כדי שאם הוא יבוא הוא יקבל את העוגייה ואני משאירה לו גם חלב! אני ואימי סיימנו להכין ולקשט את העוגיות,אז הלכתי לעזור לאבי ולאחי אור. "היי לוסי" אמר אור "היי" השבתי לו ואני כבר הבנתי שזה הרמז שתורי להשים את הכוכב על קצה העץ! אור הביא סולם עלה עליו והרים אותי. לאחר שסיימנו לקשט ולאפות הלכנו לישון, אבל אני לא ישנתי כי אני חיכיתי לסנטה! כעבור כמה דקות ספורות שמעתי....

פרק 3 ההרפתקה מתחילה!
---------------------------------------------------------------------------------
שמעתי את דפיקה בדלת בהתחלה נבהלתי אבל אזרתי אומץ והלכתי לבדוק מה זה, וכאשר אני יצאתי אל הדלת אני לא ראיתי אף אחד! הסתובבתי סביב הבית ולא ראיתי כלום אז חזרתי הביתה ואז שוב היתה דפיקה בדלת! אבל לא רציתי להעיר את ההורים שלי ואת אח שלי כי אני חשבתי שאני מדמיינת , אז התעלמתי מזה. ואז שוב היתה דפיקה בדלת, "דיי! נמאס לי אני הולכת לבדוק מה זה!" אמרתי. יצאתי מהבית ואמרתי "מי דופק בדלת?" ואף אחד לא ענה! הסתובבתי כדי לחזור הביתה אבל הבית לא היה! נבהלתי מאוד והלכתי לחפש את הבית! ואז ראיתי בית כמו שלנו ממש דומה אז הלכתי אליו ואמרתי "עכשיו אני הולכת לישון! כנראה אני מדמיינת שאני עייפה!" נכנסתי לבית ראיתי שכל הרהיטים במקום אבל דבר אחד לא ראיתי, לא ראיתי את המשפחה שלי! ופתאום נגלה אליי קול, והקול אמר "לוסי,לוסי,לוסי" "מה" אמרתי בקול מפוחד "מי אתה" "זה אני, את לא מזהה אותי?" הקול אמר "לא אינני מזהה אותך" השבתי "זה אני סנטה קלאוס, את בארץ סנטה!" סנטה אמר "מה סנטה זה אתה?! אני לא מאמינה! זה היה חלום שלי לפגוש אותך!" אמרתי "אני שמח לשמוע!" אמר סנטה "למה אני פה?" שאלתי "את פה כי את נבחרת!" אמר סנטה "למה נבחרתי?" אמרתי, סנטה לא הגיב, כנראה הוא הלך, פתאום אני מרגישה שיש לי משהו על הראש לקחתי את זה......

פרק 4 המשימה של סנטה
---------------------------------------------------------------------------------
לקחתי את זה וראיתי שזאת מעטפה! אבל מעטפה ישנה משנת 123! זה מתי שסנטה נולד!
פתחתי אותו וראיתי שכתוב: "נבחר יקר! אתה נבחרת מכיוון שהפגנת אומץ לב על כך שהלכת ובדקת מי דופק בדלת, אתה עכשיו יוצא למסע שלא תישכח לעולם מסע מופלא ואתה חייב להספיק לחזור עד זריחת השמש כי אז אתה תישאר בארץ סנטה ולא תצליח לחזור הביתה! המשימה שלך היא: התפזרו לי 3 איילים ברחבי ארץ סנטה! החזר אותם ותשוחרר מהארץ!
בהצלחה מסנטה "
צצו לי מלא מחשבות בראש! וממש נלחצתי! אני פחדתי להשאר פה ולא לחזור הביתה ופתאום ראיתי פרח שיורד מהשמיים וזה היה פרח ממש יפה! ויש לו 6 עלים ועליו היה פתק שכתוב: "כל שעה עלה כותרת אחד נופל! אם עלה הכותרת האחרון יפול זה אומר שנכשלת באתגר!"

פרק 5 הפגישה עם השדון!
---------------------------------------------------------------------------------
אני יצאתי לדרכי וראיתי איש אבל זה לא היה סתם איש זה היה שדון, שדון חמוד! שאלתי אותו אם הוא ראה איילים והוא נעלם ואז הוא חזר אל תוך השיחים, שאלתי אותו אם הוא בסדר והוא ענה: "מי את? ומה את עושה בארץ סנטה?" השבתי לו:"סנטה שלח אותי למשימה! והוא אמר שאם אני לא יצליח אני אשאר פה עד סוף חיי!"
השדון לקח אותי לאורווה בה הוא חי ונתן לי לשתות חלב ועוגיה והוא אמר לי: "בישביל להצליח את המשימה של סנטה את צריכה ללכת לפיה הקסומה היא מכירה את ארץ סנטה כמו כף היד שלה!" השבתי לו: "תודה רבה! רק איך מגיעים אל הפי.." עוד לא סיימתי לדבר ונפל לי עלה מהפרח! התבאסתי אבל השדון עודד אותי! והוא אמר: "אני הייתי לוקח אותך בשמחה אל הפיה אבל לשדונים אסור לצאת משכונת "שדוני"" השבתי לו: "אוף! לא נורא, אתה יודע לפחות איך להגיע אליה?"
הוא ענה: "לא אני מצטער אבל אני לא יודע את הדרך, אבל יש לי מפה שיכולה לסייע לך!" השדון הביא לי את המפה ויצאתי לדרכי.......

פרק 6 הפגישה עם הפיה
---------------------------------------------------------------------------------
יצאתי לדרכי וראיתי עץ ממתקים! ניגשתי אליו ולקחתי סוכריה, באתי להכניס את הסוכריה לפה ומישהו צעק "לא! אל תאכלי את זה!" למזלי עדיין לא הספקתי להכניס את זה לפה שלי! זרקתי את הסוכריה וחיפשתי את מי שהזהיר אותי, הסתכלתי ימינה שמאלה שוב ימינה שוב שמאלה הסתובבתי לאחור וראיתי שזאת הפיה! ושאלתי את הפיה: "מה מסוכן בסוכריה הזאת?" הפיה ענתה לי: "יש בזה רעל, והרעל הזה מצמיח לך קרניים, אף, ידיים וכפות רגליים של אייל" אמרתי לפיה: "תודה שהזהרת אותי! אני אסירת תודה לך! את יודעת אולי איפה 3 האיילים של סנטה קלאוס? סנטה נתן לי משימה ואם אני לא יצליח אותה אני אשאר כאן בארץ סנטה כל החיים!"
הפיה ענתה: "נכון, לסנטה עבדו 3 איילים אני יכולה לעזור לך אם זה!"
עניתי לה: "תודה רבה לך פיה!" לאחר שסיימתי את המשפט הסתכלתי על הצמיד וראיתי שנשארו לי שעתיים עד לסיום המשימה! אמרתי לפיה שנשארו לי שעתיים והיא אמרה שבשעתיים היא לא תספיק להראות לי היכן האיילים ממוקמים! אז היא הביאה לי שרביט קסמים ואמרה: "תיקחי את זה ותיבני היכן ממוקמים האיילים!" ונעלמה, אני חיפשתי דרכים למציאת המפה אך לא הצלחתי! ניסיתי וניסיתי ונישאר לי שעה וחצי! ואז ראיתי 3 אבנים מפוזרות בצורת משולש ושמתי שם את השרביט ופתאום נוצרה מפה! ועל כל אזור היה מסומן אייל! והיה שם 3 אזורים זה אומר שאלה האזורים שצריך לקחת מהם את האיילים! יצאתי לדרכי....

פרק 8 מציאת האיילים:
---------------------------------------------------------------------------------
יצאתי לדרכי וראיתי שנותרה שעה! ראיתי שאייל 1 נמצא בעיר בשם סנטסובלה הלכתי לשם וראיתי בובה של סנטה שלידה אייל! לקחתי את הבובה ואת האייל איתי ןהמשכתי לדרכי ואז ראיתי במפה עיר בשם סנטבל הלכתי לשם ולקחתי את האייל, אחר כך ראיתי במפה עוד עיר בשם סנטואר הלכתי לשם אבל לא ראיתי שום אייל ושום בובה! חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי! היה שם אסם ניכנסתי ולא מצאתי כלום! ואז שמעתי רעש מגיע מהחציר והיה שם אייל מפוחד וקטן! הרמתי אותו עם שמיכה שהייתה מונחת על הרצפה שמתי אותו על אחד האיילים שאספתי ואז הלכתי לאורווה של השדון כי המפה הרתה שצריך ללכת לשם ורצתי לאורוותו של השדון כי נשארו לי 20 דקות! כשהגעתי לאורווה לא היה שם את השדון!! ולא היה לי מפתח לאורווה! באותו הזמן חשבתי שאני אשאר לנצח פה, אבל אז נפל עליי משהו, נפל עליי משהו כואב וזה היה המפתח! השדון דאג לי למפתח! פתחתי מהר את האורווה ונישארו לי 10 שניות! הכנסתי אותם ובשנייה האחרונה הכנסתי את האייל הקטן! ואז היה עיגול גדול וזוהר! נכנסתי אליו וחזרתי הביתה! רצתי לעבר ביתי והלכתי לישון במיתתי ואז ראיתי שיש מכתב ופתחתי את המכתב....

פרק 9 הסוף:
---------------------------------------------------------------------------------
פתחתי את המכתב וגם העניים שלי נפתחו וזה אומר שאני נרדמתי ולא שמתי לב! אבל היה לי כיף לחלום את החלום הזה! קמתי מהמיטה ואני ראיתי שהחלב והעוגיה לא כאן! זה אומר שסנטה בא ופיספסתי אותו! אבל הוא השאיר מכתב, ובמכתב היה כתוב: "ללוסי היקרה! אני מאחל לך חג שמח והמון מתנות! בריאות אושר שמחה ופרנסה! ולכי לעץ שהכנת עם אחיך ואביך יש שם מתנה ממני!
אוהב סנטה קלאוס "
רצתי אל העץ וראיתי שבאמת יש שם מתנה! פתחתי את המתנה וראיתי שיש שם אייל קטן כמו שהיה בחלום וגם בובה כמו שהיה בחלום! ואמרתי לעצמי: "כנראה את כל זה סנטה תיכנן" הלכתי לחדר שמתי את האייל והבובות הלכתי לשחק עם החברים בשלג ואמרתי לעצמי: "בשנה הבאה אני אשאר ערה ואראה את סנטה!"
הסוף!

מוקדש ל צוות_מיקמק_ולכולם_באהבה_!
21
10
130


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/10/2020   15:18 בדוח 10
מהמם!!!
13/10/2020   14:33 בוקובוקו1  9
אני ממש מחכה לחנוכה
11/10/2020   17:56 אנהשיר444  8
מהממת , בדוק תהיי סופרת מצליחה בחול
11/10/2020   11:17 אאללייאאלל  7
חיימשלי❤
דברי על חנוכה...
10/10/2020   14:31 במבי3366  6
בהתחלה אמרת שקוראים לה לירי ואז שינית ללוסי
10/10/2020   14:31 אומיגודס  5
מושלם
09/10/2020   17:37 נרניהאסלן  4
אוי ואבוי
09/10/2020   12:14 שמש5118  3
זה היה סיפור כל כך מרגש!
09/10/2020   11:04 נתנאל683  2
יפה
09/10/2020   10:30 עדןסופר9  1
בדוק עוקבת איזה יופי תקשיבי איזה כישרון