קהילה - היצירות של גלידה4188
גלידה4188
370
469

סיפור לכתב אורח 11/10/2020

פרק 1-הכרות איתי
שלום לכולם אני הילה ישראלי והיום בבוקר עברתי לבית החדש!
מחר ביום ראשון אני יתחיל ללמוד בבית הספר החדש אני מאוד מקווה שיהיו לי חברים כי עברנו בית ביגלל שאף אחד לא התייחס אליי בבית ספר הקודם יותר נכון הם התייחסו אליי כאילו אני אוויר או חנונית וכל הזמן אמרו לי לעשות דברים במקומם אבל אני לא המשרתת שלהם ביכלל! טוב אני צריכה ללכת לישון לילה טוב יומן יקר שלי!
פרק 2-בבית הספר החדש
אוקיי התעוררתי אכלתי ארוחת בוקר ציחצחתי שיניים התקלחתי רגע אוי לא! אני עדיין לבושה בפיג׳מה שכחתי להתלבש מרוב התרגשות!
אוקיי אני התלבשתי סוף סוף
הנה אני כבר בתחנת אוטובוס יש שם כמה ילדים שצוחקים שאני כותבת ביומן בתחנת אוטובוס אני מקווה שהם לא איתי בכיתה טוב האוטובוס שלי הגיע אני יושבת לבד כמו
שישבתי לבד במיק-חיפה ועכשיו גם במיקמק סיטי אני יושבת לבד? נו באמת! איזה מזל שרק היום התחילה שנת הלימודים וכולם עוד לא רגילים להיות בכיתה ה׳ אני לא מאמינה ששנה הבאה אני ב-ו׳ ואז אני אלך לחטיבה! טוב הנה הגעתי לכיתה אוי איזה סיוט יש עכשיו שיעור ערבית זה השיעור השנוא אליי זאת שפה כל כך קשה! רגע מה אחרי ערבית יש לנו מתמטיקה ואז שיעור סינית? למה יש כאן שיעור סינית? טוב לא חשוב השיעור מתחיל.
פרק 3-ההפסקה מתחילה הכיף מתחיל!
אוקיי הגיעה ההפסקה סוף סוף אחרי שיעור ערבית של שעה שלמה! הילדים שצחקו אליי הם כן איתי בכיתה קוראים להם איתי יונתן ואיתמר הם עצבנו אותי כל השיעור ומלכת הכיתה הזאת ליה לא שמה לב אליי וגם לא החבר החתיך שלה מיכאל נראה לי אני מאוהבת בו ❤️
אני כמובן עכשיו יושבת בצד על הספסל בגינה וכותבת בך יומן שלי קוראים לספסל הזה ספסל החברות כי כל מי שיושב שם יודעים שהוא לבד ולא משחקים איתו ואז התורנים באים לשחק איתך אבל יש תורנים רק בהפסקה הגדולה אז לא עכשיו התורנים הם בכיתה הכי גדולה הם בכיתה ו׳
רק שליה לא תבוא לשחק
עם המעודדות כי המעודדות מתאמנות תמיד ליד ספסל החברות אוי לא מה אני חולמת?!?!?? ליה היא ראש הקבוצה של המעודדות הן מעודדות את קבוצת הכדורגל של הבית ספר שכמובן מיכאל הוא ראש הקבוצה של קבוצת הכדורגל למה ספסל החברות הוא דווקא במגרש ליד המעודדות????
מנהלת בית הספר (אסתר) קראה לי ולליה עכשיו למשרד שלה! מה כבר קרה?
אסתר: ליה הילה יופי שהגעתן יש לכן מכתב פה
אני וליה ענינו באותו זמן טוב המנהלת אסתר! והיסמקנו
וכאן התחילה ההרפתקאה.
פרק 4-ההרפתקאה מתחילה
ואני וליה קראנו את המכתב
זה מה שהיה כתוב בו:
הילה וליה,
תביאו את אבן החן האחרונה לצוקי מיק-פלומינו אתן יוצאות למשימה
הרמז הראשון הוא הביטו במפה אחרת השרפה תצא ליער,
עוד רמזים בהמשך, אל תגלו לאף אחד על המשימה.
מה שחשבתי באותו רגע היה מה? מתי? איפה? מי? למה?
המוח שלי היה מבולבל לגמרי
ואני אמרתי לליה אני מנחשת שאנחנו צריכות לצאת ליער?
אבל נצטרך לארגן תיק ולהגיד להורים שזה טיול שנתי כי היה כתוב שאסור לספר לאף אחד על המשימה הזאת.
פרק 5-מתארגנים למשימה
היי אמא היי אבא אמרתי יש טיול שנתי בבית הספר לכמה ימים בערך שבוע וחצי אז אני הולכת צארגן תיק עם שק שינה הרבה אוכל הרבה מים ומספיק בגדים ומגבת וסבונים קטנים וליתר ביטחון אני יקח את הטוש אבטחה הניד שלנו אני לוקחת גם אוהל גדול שיכול להתקפל לקטן טוב? ההורים שלי אמרו לי כן ברור חומד וככה התחיל המסע שלי.
פרק 6-המשימה מתחילה
טוב אז אני וליה נפגשנו (היא איחרה ברבע שעה) והנה יצאנו למסע
דבר ראשון הגענו ליער כמובן ומצאתי בשיחים מעטפה שנראית כמו המעטפה ששלחו לנו בבית הספר וקראנו אותה
היה כתוב שם:
כל הכבוד מצאתם את המעטפה השניה והנה הרמז השני:
אם על ההר לא תתפסו הלבה תתפרץ
אני וליה חשבנו איזה הר עם לבה יש לנו בעיר? כחומר יש רק את מיקמק המפורסם אבל...ליה פתאום עשתה פרצוף מוזר היא אמרה האאא!!!!! מצאתי את התשובה! הר הגעש העתיק! אבל הוא לא התפרץ שנים
בטח שם נמצא הרמז השלישי שלנו.
פרק 7-בורחים
הנה מצאנו את הרמז השלישי הוא נראה כאילו הוא מונח על ידית נו תמשכי אותו קדימה אמרתי לליה בזמן שאני גם מושכת אותו והנה הוא סוף סוף השתחרר רגע זאת באמת הייתה ידית! אוי לא! הלבה מתחילה לצאת! מה עשינו?
נו תיקראי את זה מהר הילה
היה כתוב את הרמזים קראו והלבה תפסיק
הנה הרמזים:
1. בדיוק מאחורי המקום שבו אתן עומדות יש ידית זהה לזאת אותה משכו אחורה והלבה תפסיק לנזול לה.
נו בואי צריך ללכת לצד השני של ההר ליה. אוקיי עברנו לצד השני הנה הידית! גם שם יש מעטפה היא בטח הרמז השני של המעטפה השלישית
כן כתוב שם את הרמז השני אנחנו קוראות אותו עכשיו
הנה הרמז השני:
מזל טוב וכל הכבוד הצלחתן לעצור את הלבה!
טוב בלי יותר מדי דיבורים הנה הרמז השני של המעטפה השלישית:
תוכלו לפגוש שם קופים ג׳ירפות פילים ואפילו אריות!
טוב זה די ברור אמרתי זה בטח המיק-גן חיות בואי נלך לשם ליה אמרה לי ובאמת הלכנו לשם אבל התעכבנו כי המעטפה עם הרמז הרביעי הייתה ליד הכלוב של הנמרים וחצי מהמעטפה הייתה בתוך הכלוב של הנמרים אז אתה מבין למה פחדנו כל כך? איזה מזל שלקחתי אותך איתי למסע שלי יומני היקר כי אין אינטרנט בכל המקומות שאנחנו הולכות אליהם אז כל אחת הביאה ספר מחברת ריקה טושים ועפרונות כדי לצייר הרמז במעטפה הרביעית היה:
כבר מאוחר לכו לישון לילה טוב מחר תלכו למקום הכי כיפי בעיר מיקמק סיטייש שם מלא ילדים ומתקנים ובנתיים תלכו לנוח כדי לאסוף כוחות.
זה נכון באמת כבר היה מאוחר היה כבר עשר וחצי בלילה הלכנו לפארק כי זאת היתה התשובה לרמז שהוא גם שאלה אמרנו לילה טוב אחת לשניה מיצינו שיניים התקלחתי בטוש מקלחת הניד שלי התלבשנו בפיג׳מה והלכנו לישון כמובן שלא סיפרתי לך על הארוחות הממש טעימות שאכלנו במשך כל היום טוב אוקיי לילה טוב יומן שלי.
פרק 8-ממשיכים במסע כשהתעוררנו כבר מצאנו את המעטפה היה קל לפצח את הרמז
הרמז היה
יש שדה עם פריחה אבל הפעם פונים אל המערה החשוכה.
הלכנו למערה מצאנו חבילה הפעם היה עליה פתק שכתוב עליו כל הכבוד מצאתם את אבן החן עכשיו הביאו אותה אל צוקי מיק-פלומינו וקברו אותה באדמה.
וזהו ככה סיימנו את המסע הקסום שלנו.
פרק 9-כנראה חלמתי
אני וליה לא הלכנו הביתה (אני וליה שכנות) וקברנו את אבן החן ונרדמנו וביגלל לא הלכנו הביתה אבל היום אני התעוררתי במיטה אז אולי חלמתי את הכל אולי זה לא היה אמיתי? ובבוקר ליה חיכתה לי היא רצתה שנלך ביחד לבית הספר והיא אמרה היה כיף איתך במסע ואמרתי לה מה אז לא חלמתי הכל? היא אמרה לי שלא והפכנו לחברות הכי טובות

מוקדש ל כולם, לואי, יונימיק, כפירמיק
18
4
118


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/12/2020   08:38 מיכלוולה  4
מהמם
11/10/2020   19:04 גוגו0523  3
חחח קרה לי מלא פעמים שהייתי עייפה והתקלחתי בפיגמה
11/10/2020   14:35 בר20567  2
יואו מושלם!
11/10/2020   12:43 נוגה12822  1
יואו זה סיפור מדהים!!