קהילה - היצירות של פיציק0301
פיציק0301
26
31

חברי הטוב סיפור 11/10/2020

פרק 1
פעם היה ילד שקראו לו אריה והיה לו כלב והוא ירד עם הכלב שלו לגינה. גם היה עוד ילד שקראו לו רועי ולרועי לא היה כלב אבל גם הוא ירד לגינה לשחק ואז הם נפגשו בשעה 16:00 בגינה. אריה שאל את רועי אם הוא רוצה להיות חבר שלו ורועי אמר "כן, בסדר, בא לי להיות חבר שלך, רוצה לשחק איתי עכשיו בגינה?".
"בטח שאני רוצה", אמר אריה, "אולי אתה רוצה לשחק מחבואים?"
"ברור שאני רוצה לשחק מחבואים" אמר רועי, "אני הסופר".
רועי ספר עד 20.
רועי מצא את אריה ואז הם סיימו ואריה שאל את רועי אם הוא רוצה לבוא אליו לארוחת ערב.
רועי אמר "טוב סבבה, אם ההורים שלך מרשים"
"אני הולך לשאול אותם", אמר אריה ורועי אמר שהוא מחכה לו בגינה ואני אשמור על הכלב שלך אמר רועי ואז הוא ירד לו ואמר הם מרשים בו תעלה אליי.
רועי עלה לביתו של אריה, אכל, שתה והלך לבית שלו לישון.
פרק 2
רועי קם בבוקר ואמר לאימו – "אמא את מכירה את הילד הזה שבא אתמול לגינה שקוראים לו אריה, אפשר להזמין אותו אליי לישון היום?"
אמא אמרה – "ברור שאפשר" ואז בשעה 16:00 אריה הגיע ואז הם שיחקו ואריה קצת התבייש בהתחלה בדלת אז רועי אמר לו אל תפחד אני איתך והם שיחקו ונהנו, אכלו וישנו ואז כשאריה קם ההורים שלו אספו אותו מהבית של רועי.
פרק 3
אריה קם בבוקר ואמר לאבא שלו – "בא לי ללכת ללונה פארק".
אבא שלו ענה לו – "אתה רוצה להזמין את חבר שלך רועי ללונה פארק?"
אז אריה אמר – "בטח שאני רוצה להזמינו כי הוא חבר טוב שלי.
בשעה 16:00 הם הלכו ללונה פארק ורועי אמר שהוא חושש ממתקן רכבת ההרים. אריה רצה ללכת למתקן הזה ורועי אמר "אני פוחד מרכבת הרים, זה מפחיד אותי". אריה אמר אל תדאג אני שומר עלייך כמו ששמרת עליי בבית שלך. אני אחזיק לך את היד כל זמן רכבת ההרים ואני אשמור עלייך.
הם עלו על רכבת ההרים, עשו אותה ואז עלו על כל המתקנים בלי פחד ועשו את כל שאר המתקנים.
בשעה 19:00 הם סיימו, הלכו לבתים שלהם לישון.
פרק 4
רועי קם בבוקר והוא אמר לאימו "אימא אפשר ללכת לבאולינג" אימו אמרה לו "בטח נלך לבאולינג אבל נזמין גם את חבר שלך אריה טוב מתוק שלי" "ברור אימא הוא החבר החדש שלי ואני אוהב אותו מאוד" אמר רועי והוא בא לבאולינג הם שיחקו ונהנו והלכו אחרי זה לאכול לשתות ולישון.
פרק 5
אריה קם בבוקר ואמר לאימו "אמא אפשר לרדת לגינה" "כן בטח רועי חמוד שלי" והוא ירד בשעה 10:00 בבוקר וגם רועי אמר לאימו אותו דבר כמו אריה וגם הוא ירד לגינה באותו שעה והם נפגשו שיחקו קצת עד השעה 1:00 בצהרים ואז פיתאום הופיע נחש ואריה צרח זה מפחיד אותי" ורועי אמר לו "אל תפחד אני ישמור אליך וגם אם הנחש יתקרב נלך הביתה ואם הוא יהיה צמוד לא נזוז אל תדאג" אז הם הלכו הביתה ואכלו,שתו,וישנו.

פרק 6
אריה קם בבוקר ואמר לאימו " אפשר ללכת לנינג’ה בגריזלי בבקשה" "כןכן בטוח אפשר אבל נזמין א החבר שלך רועי" "טוב בטח בטח נזמין אותו" ואז בשעה 15:00 הם הלכו לגריזלי ועשו דברים מגניבים והצליחו אריה הזמין את רועי לביתו והם שיחקו ואכלו,שתו,וישנו. סוף הסיפור מי שרוצה שאני יעשה עוד סיפורים שיגיד לי בתגובות.

מוקדש ל אמבל2, שרהלה8, ייויו7863, יובבל00, קשתבענן818, ומוקדשלכולם

אנא המתן מצגת בטעינה..


14
36


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה