קהילה - היצירות של שימשיה999
שימשיה999
229
329

#חליתי 16/10/2020

היי אלופים,
אז הכנתי לכם הפתעה ממש מגניבה!
לפני שאני אספר את ההפתעה אני מבקשת לא להעתיק!
ההפתעה היא תוכן מקורי שאני חשבתי עליו ולכן אבקש, בבקשה אל תעתיקו בואו נשמור על זכויות היוצרים ועל הכבוד של מי שיצר וחשב על הרעיון.

לפני ההפתעה הינה כמה הודעות:
_____________________________
1. לא שכחתי כל מי שהשתתף בראיון של הסוכה שלי כמעט סיימתי לערוך את כל המלל. זה יעלה עוד כמה ימים אני מצטערת על העיכוב.

2. סתם הגזמתי עם הכותרת! של היצירה הזו לא חליתי בקורונה תכף תבינו למה כתבתי #חליתי

3. כל הפרויקטים שהשתתפתי בהם הסברתי ליוצרים וגם על דברים שאני יצרתי אז אני מבטלת את כל הפרויקטים שהשתתפתי בהם חוץ מהקומיקס אצל בולי6704, אירוח בסוכה שלי, ועכשיו את הפרויקט הזה של #חליתי לדוגמא במשפט השבועי באמת הכנתי משפטים ישבתי, ערכתי, ציירתי, השקעתי ובסוף הקובץ היה גדול מידי וניסיתי המון פעמים לשלוח לכם את זה וזה לא הצליח ובחבורה לא היה לנו זמן להעלות וכו' לכן אני מצטערת מראש.

עכשיו הגיע החלק של ההפתעה!
אז יש לי פרויקט חדש!! #חליתי שכולל פרסים לכם!!

אז מזה בעצם #חליתי ?
#חליתי זה כמו מחלות שהרבה חולים בהם ולא חושבים שאלה מחלות. אני לא מתכוונת למחלות כמו קורונה או מחלות שכבר קיימות. לדוגמא: מחלת השיעמום, הרבה מאיתנו משתעממים כל כך שאפשר לעשות מזה מחלה! אני חולה במחלת השיעמום ולא מתביישת להגיד את זה אני משתעממת כל הזמן אז אני חולה במחלת השיעמום מי עוד חולה איתי?? הינה המצאתי עוד מחלה:
מחלת אין לי כוח, מחלת אין לי כוח הכוונה אנשים שאין להם כוח לעשות משהו לדוגמא: אין לי כוח לעשות שיעורי בית, אין לי כוח לרדת לסופר וכו'.

אז איך אתם מקבלים פרסים?!
_________________________
כדי לקבל פרס ממני אתם צריכים:
להמציא מחלה שאתם חולים בה ואתם בטוחים שעוד הרבה חולים גם במחלה הזו (לא להשתמש במחלות שאני המצאתי!) תעשו משהו מקורי משלכם אז זו המשימה שלכם: תערכו או תציירו את המילה #חליתי ובתיאור ליצירה תכתבו את המחלה שהמצאתם ותכתבו איך המחלה הזו משפיעה. לדוגמא: מחלת השיעמום משפיעה עליי שמשעמם לי מאוד מאוד. ותיתנו גם דוגמא לדוגמא: במחלת אין לי כוח הדוגמא שלי היא: אין לי כוח לקום מהכיסא. (כמובן שיש לכל מחלה המון דוגמאות אבל תבחרו אחת או שתיים לא יותר!) אל תשכחו גם להקדיש לי את היצירה!!! שימו לב: אתם יכולים לשלוח את היצירה שלכם של #חליתי עד לתאריך 5.11.2020 ( חמישי בנובמבר) שזה עוד 20 ימים! ובגלל שאי אפשר לשלוח יצירות במוצאי שבת היצירה עם הזוכים תעלה בתאריך: 8.11.2020 (שמיני בנובמבר) בבקשה לכבד את הזמנים!

הפרסים שתוכלו לזכות בהם:
_______________________
מקום ראשון: מיק עם 1,000,000 מטבעות + הקדשה
מקום שני: מיק עם 500,000 מטבעות + הקדשה
מקום שלישי: מיק עם 10,000 מטבעות + הקדשה

אז אשמח שכמה שיותר השתתפו!!!!
כמובן שלפרוייקט הזה יש עוד המון הפתעות יותר שוות כמו נדירים אבל זו ההפתעה הראשונה! ומי שישתתף בכמה שיותר משימות שאתן לכם של #חליתי יעלה לו הסיכויים לזכות במשימה האחרונה שהיא יותר מ- 5 פרסים שווים ממש!!

באיזו צורה אבחר את המנצחים?
_________________________
אבחר את המנצחים על פי הרעיון המקורי -
זה אומר מחלה מקורית כמה שיותר, מיוחדת תפעילו את הראש ואת הדמיון! וכמובן להוסיף דוגמא ופירוט קצר על המחלה שלכם. לגבי התמונה כן צריך להוסיף תמונה רצוי להשקיע אם תשקיעו בעריכה או בציור של איך שבחרתם לעשות את המילה #חליתי זה יעלה לכם את הנקודות וסיכוי גדול יותר לזכות באחד הפרסים! אם פחות תשקיעו בתמונה כן תהיה לכם את האפשרות לזכות אבל יותר נמוכה ולכן חשוב להשקיע הכי חשוב זה המקוריות במחלה שלכם ואחר כך התמונה אבל כן עדיין התמונה היא פרט חשוב ביצירה! שמושך את הקוראים לראות במה חליתם! היופי של התמונה הוא זה שמושך את האחרים! מטרת התמונה להיות יצירתית ומושכת ככה שהקוראים יראו את היצירה ויגידו וואי הוא ממש משקיע אני רוצה לקרוא ולראות מה הוא כתב! אז התמונה צריכה להיות רק עם המילה #חליתי ורקע נחמד ויפה.

אז זה כל מה שצריך כדי להשתתף ולזכות באחד הפרסים! אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לשלוח לי חברות במיקטוק ואני כמובן יענה.

אוהבת מלאאאא, שימשיה999 ❤️

מוקדש ל חולישיעמום, וחוליאיןליכוח
4
1
60


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/03/2021   16:20 פוכפוך5  1
#חליתי
חליתי ב -
מחלת העצלנות :) מזתומרת? כל דבר שקשור לבצפר אני לא עושה בחיים אבל כל דבר שקשור לציורים למיקמק ולצייר במחשב אז אני עושה :)