קהילה - היצירות של מגה1212
מגה1212
7
18

הנשר הכחול- סיפור לכתב אורח 18/10/2020

פרק ראשון- היכרות:
שלום, שמי אלון, אני סוג של "הרפתקן" אבל כל ההרפתקאות שלי לא משתוות למה שיש לי לספר לכם עכשיו. זאת ההרפתקה שכל אחד היה שמח לה ואני חוויתי אותה בעצמי!

פרק שני- נשר בהפתעה:
בבוקר שגרתי אחד, ישבתי ושתיתי את התה האהוב עליי: נענע. פתאום שמעתי רעש חזק מאוד אבל קצר, שבא מביתי. חיפשתי ברחבי הבית את מקור הרעש. בין החדרים, במטבח, במחסן. אך לא מצאתי, כשעברתי בסלון ראיתי קצת לכלוך ליד האח, על הרצפה. התקרבתי לאח וניסיתי לחפש סימני דלקה או כל דבר אחר שיכול לגרום רעש. חיפשתי באח ולא ראיתי שום דבר. פתאום ראיתי את הפיח זז. ובלי ששמתי לב ראיתי עיניים שמביטות בי. הבנתי שזו ציפור. הוצאתי אותה מהאח. כשהוצאתי ראיתי ציפור שחורה מפיח שצווארה ארוך, מקורה מעוקל בצורת קרס. ורגליה חזקות וקצרות ומכוסות פלומה לבנה עד לברכיה. מיד הבנתי שזה נשר "מזל שקראתי את הספר על הנשר" אמרתי לעצמי. הבנתי שקרה לו משהו. מיד לקחתי אותו לחדר האמבטיה. פרסתי מגבת על השיש המקלחת ושטפתי אותה. התגלה הנשר, פתאום נדהמתי...הוא כחול!. אחרי שהוצאתי אותו וייבשתי אותו במגבת חשבתי לעצמי:" מאיפה הוא הגיע? ולמה הוא כחול?". " באתי מהכוכב אורניוס" השיב. עכשיו ממש נדהמתי, הוא מדבר וגם קורא מחשבות!!!!. התרחקתי ממנו בכמה צעדים ואמרתי "אתה מדבר וקורא מחשבות!"

פרק שלישי- להכיר את הנשר:
"למה אתה נבהל כל כך? אם אתה מדבר אז גם אני, זה רגיל. וחוץ מזה כל החיות מדברות, אתם לא שמים לב לזה." לקח לי כמה דקות לחזור עצמי ולהתאושש. שאלתי אותו שוב," מאיפה באת? "בדרך כלל אסור לנו לומר את הפרטים האלו, אבל בגלל שהצלת אותי אני חייב להחזיר לך טובה" ההייתי מבולבל מאוד. "אני בא מכוכב שונה" אורניוס", שמו. מחוץ לכדור הארץ ומחוץ למערכת השמש. בכל שנה נשלחים נשרים צעירים לכדור הארץ. לכל בן אדם יש נשר משלו, הוא פשוט לא יודע. בכל לילה הנשרים עפים לעבר אדן חלון החדר שינה של בני האדם, ושומרים עליהם. בבוקר כשכולם מתעוררים הנשרים חוזרים לקינים שלהם ,שבכדור הארץ, כך כל לילה ובוקר, שוב ושוב." שתקתי במשך דקה שלמה. אחר כך שאלתי" למה אתה כחול?" "כמו שאמרתי: כל בן אדם מקבל נשר, אז כשהנשר הוכרז שהוא שומר על בן אדם הוא נהיה כחול, סימן." "ומי שומר עליי?" שאלתי. "אני" ענה הנשר. נשמתי נשימה עמוקה "אתה הנשר שלי!" "אין ספק" ענה הנשר "ומה אתה עושה כאן? אתה אמור לבוא בלילות." "נכון, באתי כי אני אמור להביא ציוד לדרך למשימה שאליה נשלחתי. ובדרך נתקעתי בעמוד חשמל ונפלתי ישר לביתך" " איזו משימה עליך לעשות?" שאלתי.

פרק רביעי- המשימה:
"היא סודית ביותר אבל רק לנשרים אז אוכל לספר לך, בתנאי שלא תאמר זאת לאף אחד" "אני מבטיח" הנשר זז טיפה ממקומו והתחיל לספר" במשך אלפי שנים לנשרים היו אויבים הם נקראו "האריות הלבנים". ואנחנו תמיד רצינו לגרש אותם, אך לא ידענו איך לעשות זאת. וכך הכול המשיך עד לפני חמש מאות שנה. באותה שנה הגיע לכוכב שלנו מכשף, המכשף הכריז שהוא יודע איך לנצח את האויבים שלנו: כדי לנצח את כולם . שני נבחרים אותם בוחרים הנשרים. צריכים להיכנס לשמש ולהביא את כדור הבדולח, בעזרתו יוכלו הנשרים לנצח את כולם." הבטתי בנשר כלא מאמין "אי אפשר להגיע לשמש, זה לא אפשרי" "זה היה לא אפשרי, עד שהנשרים פיתחו חללית מיוחדת שעמידה בשמש וטסה במהירות עצומה!!" "וואו. אבל רגע. המכשף אמר שצריך שני נבחרים. ואתה רק אחד." "נכון. אבל אף נשר לא רצה להגיע לשמש, חוץ ממני" "אז אולי אני אגיע איתך?" שאלתי. " לא יכול להיות, אתה לא נשר" "נכון אבל המכשף לא אמר שצריך שני נשרים. הוא אמר נבחרים." אמרתי. "האמת שזה נכון. אני אצטרך לדבר עם הנשרים בנושא. אני אחזור בעוד כמה דקות" הנשר יצא מבייתי. ובאמת עברו כמה דקות והנשר נכנס. "אחרי מחשבות רבות, הסכמנו." "יופי. מה צריך לעשות עכשיו?" שאלתי.

פרק חמישי- התחלת המסע:
"צריך להתארגן. לקחת ציוד" אמר הנשר. אני והנשר חיפשנו בכל בייתי את הציוד. כמו: מים, אוכל, קוביות קרח (למקרה שארצה משהו קר), קופסא מתאימה(כדי שנכניס את כדור הבדולח) ועוד הרבה שכבר שחכתי. אחרי הכול. הנשר אמר שהחללית כבר מחכה החוץ. יצאנו ובאמת ראינו חללית משוכללת בצבע צהוב עז. היא הייתה די עגולה שמאחוריה נדמים שני סנפירים. ובחלק הקידמי שלה היה חלון שקוף יחסית גדול. אני והנשר נכנסנו לחללית בפנים היא נראתה ממש יפה, היו לה ריפודים אדומים ונוחים וכשישבתי עליהם הרגשתי שאני יושב על ענן.! התארגנו ושמנו את כל הציוד. הנשר אמר "אני מוכן מה איתך?" "אני מוכן" עניתי. הוא כיוון את כל מערכת הבקרה לחץ על כפתור ואמר: "מוכן להמראה". מהכפתור יצא קול שאמר: "אושר". והמראנו. זה היה רגע ממש כיף, אני מאוד אוהב טיסות. אחרי כמה שניות ראיתי איך החלל ממש מתקרב, עוד שניה אנו יוצאים מכדור הארץ! באמת עברה שניה. הגענו לחלל. זה כל כך מדהים, לראות את כל הכוכבים והירח. זאת באמת חוויה. עכשיו הנשר אמר" בסדר, עכשיו נצטרך לטוס במהירות עצומה מאוד, תחזיק חזק." הוא ספר עד שלוש. לחץ על כפתור. והרגשתי שאנחנו טסים במהירות שאני לא יכול אפילו לספר! הנשר אמר לי שאנחנו צריכים להשתמש במשקפי מגן מיוחדות, כי אסור להסתכל על השמש. בדרך ראיתי המון כוכבים שזזים מהר. אחרי כמעט חצי שעה אמר הנשר: "הגענו!"

פרק שישי- השמש!:
החללית התקרבה אל השמש, שהייתה עצומה, אפילו לא יכולנו לראות אותה. אחרי כמה דקות נכנסנו אליה. "וואו זה לא יאמן!" אמרנו אני והנשר פה אחד. היו להבות בכל פינה, ופצצות , זה היה מאוד מיוחד. טוב עכשיו החללית סורקת את כדור הבדולח, גם אנחנו נצטרך לחפש" אמר הנשר. אני והנשר חיפשנו את כדור הבדולח. אבל אחרי כמעט שעה התייאשנו. "אוף, איך אפשר למצוא כאן כדור בדולח קטן בשמש הגדולה הזו?" אמר הנשר. לא עניתי, אבל עדיין המשכתי לחפש. אחרי שלוש דקות עניתי: "רגע, מי אמר שכדור הבדולח קטן?" הנשר הסתכל עלי בתימהון. "אני לא מבין אותך" אמר. הסברתי: " יכול להיות שהמכשף התכוון שהשמש היא כדור הבדולח!" הנשר הסתכל עליי במבט מבולבל "ואיך בדיוק נביא את השמש לכוכב שלי?" שאל. "לא נביא" אמרתי. עכשיו הנשר נהיה מבולבל עוד יותר. הסברתי שוב: " לפני חמש מאות שנה המכשף ידע שימציאו את המצלמות , אז הוא אמר לכל הנשרים שיביאו את כדור הבדולח, אך הוא לא אמר במה, הוא התכוון שיצלמו אותה!!. אמרתי. " אבל .... רגע זה באמת נכון, אתה צודק!" אמר הנשר. חייכתי. "יש לך מצלמה?" שאלתי. "כן ,הנה" אמר הנשר. החללית התרחקה קצת מהשמש . נשמע קליק חלש והתמונה יצאה מהמצלמה. "צילמת אותה?" "כן" עניתי.

פרק שביעי- הצלת הכוכב:
"יופי, עכשיו אנחנו רק צריכים להגיע אל "אורניוס", הכוכב שלי." אמר הנשר. פתאום נשמע צליל מחריש אוזניים. הוא בא ממכשיר הקשר. "תוקפים אותנו" נשמע ממכשיר הקשר. הנשר הרצין פנים. "חייבים להגיע במהירות האפשרית לאורניוס." אמר הנשר. הוא כיוון מנועים. וטסנו במהירות האפשרית. "הגענו" אמר הנשר. מולי ראיתי כוכב גדול מאוד בצבע כחול. נכנסנו לכוכב . מלמעלה ראינו שדות, אבל לא זיהיתי של איזה ירק או פרי גידלו. נחתנו במסלול הנחתה מיוחד שנועד לנוחתי פעילות בין-כוכבית. כשאני והנשר יצאנו מהחללית כל הנשרים הסתכלו עלי במבט מופתע. שמעתי קצת לחשושים, ובהם: "למה יש פה בן אדם?" "אסור לבני אדם להיות כאן" ועוד. כמה דקות אחרי שיצאנו מהחללית הגיע נשר גבוהה מאוד ואמר לנו שיש הזעקת חירום, יש פולשים. הוא לקח אותנו למקום תצפית והראה לנו: "אריות לבנים" אמר. אני והנשר רצנו ישר אליהם כדי להרחיק אותם. בדרך ראיתי שהתמונה בידי זוהרת. כשהגענו הרמתי את התמונה באוויר הכי גבוה שאני יכול. התמונה זהרה באור חזק מאוד. האריות הלבנים הסתנוורו כל כך שהם רעדו ממנו וברחו. השלמנו את המשימה!

פרק שמיני- סוף:
המשימה הסתיימה בהצלחה! מאז המקרה האריות הלבנים לא מתקרבים אל הנשרים ולא התקרבו לעולם! כל הנשרים שמחים ומאושרים וחגגו את הצלחתינו במשימה. מאז אני מבקר קבוע בכוכב אורניוס, אני והנשר החברים הכי טובים. וזהו, הייתה לי את החוויה הטובה ביותר.
9
4
41


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/01/2021   18:28 רונילו4  4
איזה מושששש
19/11/2020   10:36 נםנם5564  3
איזה סיפור יפה!!! אתה בטוח תזכה,
26/10/2020   16:49 ממקמקון1  2
וואו איזה סיפור מהממם!!
18/10/2020   15:17 מיקכוחב100  1
ואו איזה השקעה