קהילה - היצירות של רומי1664
רומי1664
28
30

סיפור לכתב אורח! - ילד לא רגיל 19/10/2020

ילד לא רגיל:
פרק 1 - הסבר קצר עלי.
שלום, אני דניאל ואני ילד לא רגיל תמיד בבית הספר צוחקים עלי, למה צוחקים? כי אני ילד מוזר-ילד לא רגיל, למה מוזר? כי זה מה שחושבים-אני נראה רגיל יש לי עיינים חומות דבש ושיער חום שחור אני לא כל כך גבוה אבל לא נמוך קיצר אני לא חתיך אבל גם לא מכוער הבעיה היא שאני אם דיסלקציה, אובחנתי בה בגיל 3 ומאז קשה לי לכתוב ולקרוא ולכן אני מוזר בעיני אחרים כי אם לא היו חושבים שאני מוזר לא הייתי מוזר. 
פרק 2- עוד יום ללימודים...
דיגדוג דיגדוג מדגדג, "די זה מדגדג" לחשתי אך אמא שלי הביטה בי וענתה "רק מזה אתה קם מהמיטה מה אתה מצפה ממני לעשות?" חחח גיכחתי זה באמת הדבר היחיד שמעיר אותי,לאחר התאוששות קלה קמתי מהמיטה, התלבשתי בחולצת טישרט ומכנסי ג'ינס ונעלי ספורט שחורות, לפני שיצאתי מהחדר הבטתי במחשב ונזכרתי במיקמק, מה זה מיקמק? - זה המשחק הכי טוב בעולם! שם אני יכול להתלבש ולהיות עם השיער והבגדים הכי יפים שיש ולהיות חתיך, שכולם רוצות להיות חברות שלו במיקפה! ושהוא לא מוזר כי אף אחד לא חושב שהוא מוזר!!! בגלל זה הוא אוהב את מיקמק שאף אחד לא יודע שהוא בן 12 ושיש לו דיסלקציה, זה מקום המפלט שלו לחיים טובים יותר.
***
הנה הגעתי לבית הספר או יותר נכון לעוד יום של השפלות נכנסתי בשער וראיתי את מור בהיתי בה, לא יכולתי להפסיק היא כל כך יפה שערה הבלונדיני היה אסוף בקוקו והיא הייתה לבושה במכנסי ג'ינס קצרים וחלצה ורודה, רעש של צילצול לפתע נשמע וניתק את עיניו ממור, צילצול המורה להכנס לכיתות, הוא צעד לעבר הבניין נכנס במסדרון ולפתע ראה את עומר הילד הבריון של השיכבה שבמקרה היה חתיך ברמות עם עיניו הכחולות והגוף הגבוה והשיער החום ההורס, וגם במקרה לא סבל אותו וקרה לו דפוק או האבל או טמבל או משהו יותר נורא, הוא פנה לצד השני של המסדרון לעבר הכניסה השניה ונכנס לכיתה איזה מזל שהמורה לא הגיע! הוא התיישב במקומו בסוף ובד שמאל של השורה האחרונה, בנתיים עד שהמורה הגיע הוא ניסה לקרוא הוא קרא שתי מילים: היו היה פעם ילד ושמו אקיר וליד זהה אוה!! הוא לא היה מסוגל! הוא הצליח לקרוא רק חמש מילים ואז הכל התחרבש! והוא עוד ילד בכיתה ו' זה לא נורמלי, אוף למה הוא לא יכול להיות רגיל? סוף היום הגיע ודניאל רץ הבייתה בבכי ושאל את עצמו את השאלה: למה דווקה אני נדפקתי? הוא נכנס הביתה עבר ליד אחותו הגדולה ליה בת ה-14 שלא נדפקה בכלום, הוא נכנס לחדר שלו וישר הלך למחשב מה הוא עשה במחשב? טוב זה קל הוא היה במיקמק! הוא נכנס למיקמק למיקמק שלו קראו עומר1המלך1 למה עומר? כי הוא רצה להיות עומר חתיך והורס וכו' הוא הלך למיקפה והתיישב בשולחן ריק ומיקמקית מהממת בדיוק כמוהו שאלה אותו אם יש לו חברה, והוא ידע לאן זה יוביל אז אמר לא, ואז היא שאלה אותו אם הוא רוצה, ןהוא ענה כן ואתם כבר יודעים מה היה בסוף הפכנו להיות חברים מושלמים ולאחר שעתיים היא בגדה בי אם מיקמק אחר אבל לא היה לו אכפת כי תוך שניה היה לא חברה חדשה ככה זה עובד.
***
שוב עוד יום לבית הספר אך היום הוא לא חשב שיקרה משהו משונה.... הוא הגיע לבית הספר שוב הציקו לו, והוא למד חומר משעמם במיוחד שנקרא מתמטיקה והיסטוריה ותנ"ך.
הוא חזר הביתה אכל צהרים (אורז ושניצל) ועלה לחדרו הוא נכנס לחדר זרק את התיק וניגש למחשב ושיחק בכדורי קסם וסובב את הגלגל ו- יששששש הוא זכה במנוי סופרייז יאיייייי לאחר מכן הוא לבש את השיער של מיקביבר ופגש מיקמקית במיקפה רק שהפעם זה היה שונה קראו לה לילי2הורסת2 מצחיק שלשתינו יש שמות של הבן והבת הכי הורסים בבית הספר עומר-החתיך ולילי- המהממת (לדעתי מור הרבה יותר יפה היא החברה הטובה של לילי ואהובתי) קיצר דיברנו ושאלתי אם היא רוצה להיות חברה שלי והיא ענתה כן רק שהפעם לא בגדנו באחד השניה אלה נשארנו חברים ופיטפטנו על דברים מצחיקים וסיפרנו בדיחות וכו'
עוד יום עבר ועוד יום ונשארנו חברים בנינו לעצמנו ממש חברות בלתי נפרדת ריציתי לראות אותה באמיתי אבל לא רציתי שהיא תכיר אותי...
פרק 3-מור
מור תמיד הייתה הילדה היפה אך גם מקום שתיים לא היתה לה בעיה שלילי יותר מקובלת ממנה אבל לפעמים הסנוביות שלה עצבנה אותה, וגם לילי לא באמת הכירה את מור רק בבית הספר מור הייתה מושלמת אבל בבית היא מסכנה הוריה היו עשירים אך הם רבו כל הזמן ובקרוב הם אפילו אולי התגרשו לא! אל תחשבי על זה היא פקדה על עצמה - פשוט היה סיוט לשמוע אותם רבים ככה היא לא יכלה לדבר איתם על זה כי אם היא היתה מדברת הם ירגישו אשמים שהם הכניסו אותי לזה חבל שאין לה אח או אחות שהיא היתה פותחת את הלב אליהם או חבר או חברה אמיתיים לא סתם תפאורות אלה חבר/ה טוב/ה, לאחרונה מצאה את עצמה מור במיקמק שם היא יכלה להיות משהי באמת מושלמת בקטע טוב ברמות וגם היא היתה יפה גם במיקמק היה שיער שרית צהוב ובגדים יפים וזר פרחים כחול לבן וראו לה לילי2מהממת2, ועוד יותר טוב היא הכירה שם חבר טוב בשם עומר1המלך1 חבר חלומי שהיא הרגישה שהיא באמת אוהבת אותו ורוצה להכירו באמיתי.
***
עוד יום ללימודים ומור קמה והתלבשה בחצאית ג'ינס קצרת וחולצת כתפיים שחורה ונעלי אולסטאר ויצאה לבית הספר שהיא הגיעה היא ראתה את דניאל, דניאל הוא ילד עם דיסלקציה שמצאה אותו הרבה פעמים בוהה בה כמו הרבה בנים אחרים אבל היא לא רצתה, היא יודעת שזה לא יפה שזה בגלל הדיסלקציה אבל פשוט היא לא מכירה אותו האם הוא בכל נחמד? ומה יחשבו הילדים בבית הספר? אם צוחקים עליו האם יצחקו עלי? היא לא ידעה מה לעשות אבל החליטה להתעלם מזה כרגע היא נכנסה לכיתה והסתכלה על דניאל האמת שהוא די חתיך חשבתי לעצמי גם העניים החומות דבש ממש יפות, בדיוק שסיימה לחשוב עליו המורה נכנסה ואמרה שיש בוחן פתע עכשיו כולם התחילו להתלונן חוץ ממנה ומדניאל היא אף פעם לא התלוננה על מבחנים כי היא חכמה אבל דניאל לא התלונן כי הוא ידע שזה מה שיש זה מה שהיא העריצה בו שהוא מסתפק במה שיש היא יצאה מהכיתה כמו כל הילדים בסוף וחשבה על מיקמק ועל עומר1המלך1 ו- דיבור ברמקולי בית הספר הפסיקו את מחשבותיה המדבר היה המנהל דור והוא אמר: שלום לכולם אני רוצה להזכיר את הנשף פורים שיתקיים מחר.
נשף פורים! שכחתי למה אני יתחפש? נראלי לפיראטית! יואו זה אחלה תחפושת טוב אני הולכת להיות מוש!
פרק 4-דניאל בנשף פורים
נשף פורים? נראלי אני לא יבוא הרי יציקו לי הוא חזר הביתה ורצה לבכנס הביתה אך אחותו ליה עכבה אותו ואמרה: שמעתי על נשף פורים שבבית הספר שלך אתה בא? לא עניתי למה לא? שאלה כי יצחקו עלי ויציקו לי כמו תמיד הוא ענה, יש לי רעיון אמרה למה לא תתחפש
במשהו שיסתיר את פניך ותוכל לעשות חיים! זה רעיון מעולה! עניתי אבל למה? צריך משהו מגניב אמרה אולי פיראט? כן! זה רעיון מעולה!!!!!
***
-נשף פורים ברוכים הבאים-
מור נכנסה בתחפושת הפיראט שלה היא היתה מהממת אם הרטיה והמכנסים החומים והג'קט הפיראטיאך בגלל הרטיבה לא זיהו אותה ולא היה לה אכפת פעם היא תהיה משהי שלא ידעו מי זאת, לפתע הבחינה בפיראט יפה למראה אך גם הרטיה שלא הסתירה את פניו אך עיניו היו מוכרות לה, היא ניגשה אליו ואמרה לא שאת אחלה תחפושת והוא ענה לה שגם שלה חיחיחי הם גיכחו כל הערב הם היו ביחד וסיפרו בדיחות וצחקו ואכלו היה כיף והם אפילו זכו במלך ומלכת היופי של הערב והכי טוב שלא ידעו מי הם ועוד יותר טוב שהיא מצאה לה חבר, היא רק צריכה לגלות מי זה כדי שהם ימשיכו להיות חברים לאחר הנשף הם יצאו החוצה ודיברו לאחר כמה דקות היא סיפרה לו על הוריה ועל מריבותיהן וכמה זה סיוט שאין לה חבר/ה טוב/ה שהיא תספר לו/לה על זה ואיזה מזל שהיא הכירה אותו וגם על מיקמק הוא אמר לה שהוא עומר1המלך1 הם שמחו ברמות ואז היא אמרה: בוא נוריד את הרטיה טוב?
פרק 5- סוף טוב-דניאל
לא היה לא אכפת כבר להוריד את הרטיה ושהיא תדע שהןא דניאל הילד עם הדיסלקציה כי הוא ראה שגם חייה לא מושלמים, הם ספרו עד שלושוהורידו את הרטיות הוא הופתע ושמח לגלות שזאת מור! אבל מה היא תחשוב עליו? לא אכפת לו כי הוא הרגיש שהיא אוהבת אותו ככה, לפתע היא אמרה: עכשיו שתינו מבינים ש-"אף אחד לא מושלם"
לסיכום: בכל הסיפור הזה מסר אחד: "אף אחד לא מושלם" אני ממליצה להיות גלויים להראות את עצמכם כי בעצם אתם לא מושלמים אבל כדי להיות סבבה אל תתבישו בעצמכם.
"אף אחד לא מושלם"

מוקדש ל בiכהאיימי, לימוז2מיהלי, מיקמק1
9
4
81


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/11/2020   19:19 5רורה  4
ואוו מרגש
איזה מדהים!
20/10/2020   08:26 קקלויי  3
יפה מאוד❤
19/10/2020   20:53 0מיליונר  2
וואו אהבתי ויש בזה מסר ענק
19/10/2020   15:51 אורקה78  1
איך יש לך כח לכתוב?
כל הכבוד!