קהילה - היצירות של מיקי79438
מיקי79438
165
280

אלמוג,16,ת״א - סיפור לכתב אורח 19/10/2020

הקדמה

מה בסך הכל אני רוצה? קצת לצחוק? קצת חיבוק? ממש טיפה של אהבה? אולי. אבל אולי טוב לי גם ככה? אולי המצב שלי טוב אבל אני מתעסקת בתפל ולא בעיקר? יכול להיות. שמי אלמוג, אני בת 16 מתל אביב, ואספר לכם את הסיפור שלי.

פרק I - אוזניות

אם יש דבר שאני אוהבת יותר מהכל, זה לישמוע שירים,באוזניות ברכבת
לחשוב בבוקר על היום הטוב שהולך להיות לי ומה ארצה לעשות היום, לחשוב על עצמי ומה בכלל קורה איתי, אחד הרגעים שאני הכי שונאת ביום, זה ההגעה לבית ספר, לא בגלל שאני מגיעה לבית ספר אלא בגלל שאני מורידה את האוזניות, אני שומעת מוזיקה לא מוכרת ממש וככה אני אוהבת את זה, לדעתי זה מה שהופך אותי להכי מיוחדת.

פרק II - מיוחדת

בתכלס, אני מלכת השכבה, אני הכי יפה, הכי מוכשרת, יש לי את הבגדים הכי יפים, השיער הכי מהמם, כולם אוהבים את מה שאני עושה ואפילו המורה.
אבל מה כל זה שווה בכלל?

פרק III - שווה?, התשובה.

לפעמים אני אוהבת פשוט לטייל עם עצמי קצת לראות אנשים ואווירה, זה נותן לי השראה, וכשאני מסתכלת על כל זה בעין אחרת, מה בעצם העולם הזה?
מה אני לעומת העולם הזה? אפ׳חד לא מכיר אותי, לא יודעים מה מסתתר מתחת הבגדים היפים.
אני לא ממש מכירה אנשים שאני יכולה לשוחח איתם על דברים שאני רוצה ואוהבת, הווצאפ שלי כמעט ריק ואני לא יודעת אם זה בגלל זה או בגלל שאני גם מאוד מסודרת ותמיד מוחקת את כל הדברים הלא רלוונטיים מהפלאפון/מהחיים.
אני אמנם הכי מלכה שיש בבית הספר, אך אני לומדת במקום די שונה, יש לי חברים מכל הארץ שלומדים איתי, מהצפון ועד הדרום, ואני גרה בשכונה די קרובה, שעה מרחק מהמוסד, ולכן אני מרגישה די מוזר ואחר בתקופה כזאת שכולם מבודדים, אם זה יגמר מהר, זה יהיה פשוט חלום.

פרק VI - החלום שלי

החלום שלי להיות מפורסמת, דוגמנית ושחקנית אבל לא סתם, אלא כי אני באמת חושבת שיש לי את זה אבל אין לי למי לפנות או למי להיפתח.
אני אהיה מאושרת עד השמיים אם סוף סוף אמצא אהבה שארגיש שלמה איתה.
תמיד אני מדמיינת לעצמי את האחד שהייתי רוצה ואני די מתרגשת לכתוב על זה, אהה.. אממ.. טוב אספר לכם!
הייתי רוצה אחד שבאמת יאהב אותי, את אני בתוכי ולא רק בגלל המראה שלי, הייתי רוצה שהוא יהיה ג׳ינג׳י וחכם, אוהב ליצור ומכבד אותי כמו שאני, כי תמיד אהיה מוזרה קצת.
אני אוהבת לצפות ביוטיוברים שמטיילים בארץ וגם בחו״ל ואחד מנקודות החלום שלי זה לטייל ממש כמוהם, עם חברי אמת.
כשאהיה גדולה ארצה להיות (רק אולי, ואני באמת צריכה לחשוב על זה עוד) כמו שאמרתי אולי מפורסמת ושכולם יכירו אותי, או אולי משהו משפיע בפוליטיקה כי האמת שאני רואה מה קורה עכשיו במדינה שלנו והייתי רוצה להיות שם כדי להשפיע ולעזור לכולם באמת כי אני אוהבת את המדינה שלנו.

פרק V - לאן מתקדמים מפה?

אז מה לעשות? לאן לפנות? עם מי לדבר
כדי להתקדם כמו שאני רוצה? אני די מרגישה תקועה ואני באמת לא יודעת למה!

פרק IV - באמת

באמת הייתי רוצה ללמוד לעשות מוזיקה, לרכב על סקייטבורד ולעשות משהו גדול, אני עדיין לא יודעת מה, אבל גדול, באמת אני מרגישה שיש לי מה ליתרום, לשמח אנשים, לעשות פשוט טוב, ניסיתי להתנדב בספארי, אבל זה לא יצא לי בסוף, באמת אני די תקועה.

פרק IIV - תקועה

ופה נתקעתי, בשלב הזה, אין לי ממש מה לעשות, לאיפה ללכת, עד רגע זה בחיי, אני עדיין לא יודעת מה קורה איתי,וגם אין לי ממש לאן להמשיך את הסיפור הזה. אך אולי אאמץ לי את תחביב הכתיבה, זה בהחלט משחרר.

פרק IIIV - צ׳או

אני ממש מתרגשת לשתף איתכם את חיי הנחמדים, וכאן ניפרד.
שלכם, אלמוג.
עכשיו, אלך לישון. צ׳או..

*יכול להיות שאלמוג והסיפור שלה,אמתיים, ויכול להיות שלא, לעולם לא נדע.
ספרו בתגובות, מה הייתם מציעים לאלמוג לעשות בהמשך דרכה בחיים,איך איפה ומתי? ואם אלמוג היא אמיתית, תאמינו לי שהיא תקשיב לכם.
13
6
140


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/05/2021   13:45 יסמין970  6
ואו ואו!!
מרתקק ❤️
בהצלחה
05/02/2021   09:33 אנהשיר444  5
אני ממליצה לאלמוג לספר למשפחה כל מה שיש לה על הלב!
ואפילו גם למורה!
אה וסיפור מקסים
18/11/2020   15:01 אסוגרלי  4
אוהב אותך בלבב
25/10/2020   10:25 גיסטיק  3
מושלםםם
20/10/2020   14:38 ראש164  2
ואו יפה
20/10/2020   10:57 לילי67867  1
ואוו!!!!