קהילה - היצירות של איביגי135
איביגי135
27
250

עולם מקביל 4-סדרת המשך & סיפור לכתב אורח 23/10/2020

פרק 1-דרך הכוכבים
"מאדי , כמה זמן את כבר בחדר? בואי לאכול ארוחת ערב!" צעקה אימה של מאדי מעבר לדלת , אך היא נעלה אותה! "עוד רגע , אמא!" השיבה מאדי בחיוך והסתכלה מעבר לחלון אל השמיים האינסופיים! "בסדר , אבל זה לא אשמתי עם סקוט יגמור לך את כל הפולקע!" צחקקה אימה! "אין לי בעיה עם זה" לחשה מאדי והתהפנטה מהכוכבים הפזורים על השמיים כמו סדין שנמשך על עבר הלא נודע! מאז ומעולם מאדי אהבה לצפות בכוכבים , כי הם נתנו לה הרגשת ביטחון - כאילו מישהו שומר עליה מכל רע! כאילו הכוכבים הם כל התקוות החדשות של מאדי , שמתרבים כל פעם מחדש! אין דבר בעולם שאהבה יותר מהכוכבים , אפילו לא את משפחתה! אבל כאשר ראתה כוכב נופל , הוא סימן לה שאחת מהתקוות עומדת להתנפץ בקרוב - לא כמו שמבקשים משאלה! היא תמיד רצתה לדעת - מה קורה לכוכבים? איך הם מרגישים? והיא רצתה להיות אחת מהם - לצפות על כולם ממרחק שנות אור , כך שאף אחד לא שופט ופוגע בה! סבתה תמיד סיפרה לה את אותו הסיפור לפני השינה כשהייתה קטנה , בשם : דרך הכוכבים! המספר על שני כוכבים , המאזנים את עולמנו -הנמצאים בקצוות שונים ולא ידועים! ורק מי שימצא את אחד מהכוכבים , יהיה ראוי למעשיו של כוכבו ויהיה קשור אליו לנפש עד סוף ימי נשמתו!
פרק 2-שוב
"סבתא! נו עוד פעם אחת!" בכתה מאדי! "זאת כבר הפעם השביעית שאני מספרת! בטוחה שאת רוצה עוד?" צחקקה סבתה! "כן , אני בטוחה!" התרגשה מאדי! מאדי הקטנה הייתה נפש עדינה ויפה עם קוקו זעיר ומדויק , שמלת בובה ומקושטת ופנים מבשרות חן ואהבה! "טוב" חייכה סבתה ברוך והתחילה לספר! "מאז ומעולם העולם היה קיים ומאוזן על ידי שני כוכבים , כוכב הצבע וכוכב החומר! הנמצאים בקצוות עולמנו לא הידועים עד היום! מה שמיוחד בכוכבים אלה , זה שכוכב אחד לא יכול להתקיים בלי השני - כאשר יתקיים רק כוכב החומר , לא יהיה בעולם צבעים שונים ומשונים! אך כאשר יתקיים רק כוכב הצבע , לא יהיה בעולם מיני אביזרים וחפצים! לכן שני כוכבים אלה משתדלים תמיד לא להיפרד ולקלקל את אורך חיינו! רבים מחפשים את שני הכוכבים האלו , כדי שיוכלו לקבל את כוחם ויהיו קשורים אליהם לנפש עד סוף ימי חייהם! אך לפעמים יש אנשים רעים שמשתמשים בכוחות לרעה ולמטרתם האישיים! לכן חייבים למצוא את השילוב המתאים , כדי להמשיך לאזן את עולמנו!" סיימה לנה וחייכה! "אני אמצא את שני הכוכבים האלו , ואעזור לכל האנשים העניים!" הכריזה מאדי! "את ילדת טובת לב , מאדי!" לחשה לנה לליבה! "עם לב גדול מאוד" לחשה לליבה וחייכה!
פרק 3-שטויות במיץ
"וזה באמת סיפור אמיתי?" שאלה מאדי את אימה והתרגשה! "אמא שלי תמיד הייתה קצת מטורללת! אבל אני לא בטוחה שהיא המציאה את הסיפור הזה!" צחקקה אימה! "אבל לפחות יש הוכחה או משהו לסיפור?" שאלה מאדי בעצב! "אני חוששת שלא , מותק" נאנחה אימה! "זאת סתם אגדה טיפשית!" עודדה אותה אימה! "מה הסיפור בכלל , מאד? זה בסך הכל שטויות במיץ!" צחקק דילן! "אין סיכוי שסבתא מנהלת חיים כפולים!" חייך סקוט! "אבל..." התחילה מאדי ורצתה לספר על מה שעברה! אבל נזכרה שסבתה רוצה שהיא תשמור על זה בסוד! אימה של מאדי נאנחה ופלטה משפט מוזר! "את יודעת מה? את יכולה לחפש בעליית הגג!" עודדה אותה אימה! "סופי! יצאת מדעתך?!" לחש שון אבל סופי עצרה אותו! "בפינה השמאלית יש את שידת המסעות של סבתא , את יכולה לחפש שם!" חייכה אימה! "תודה אמא!" חייכה מאדי ומיהרה למעלה! עליית הגג הייתה מאובקת ומפחידה! עם מיני קופסאות ותמונות מהעבר! כל פינה מקודשת למישהו מהמשפחה : סופי , שון , דילן , סקוט , מאדי ולנה! כשעצרה בפינה שלה , ראתה את התמונות מלאות חיים וצבע! עם ילדה צוחקת עם שמחת חיים! היא עברה בכל פינה עד שהגיעה לפינה היא חשוכה בעליית הגג : של סבתה! היא חיפשה כל מיני תמונות וזיכרונות שלה! וראתה באחת התמונות את סבתה מפליגה בים סוער! מאדי לא זיהתה את החלק הזה של הים! והיה משהו שמשך את צומת ליבה! במרחק לספינה , בתוך הים היה פס זהור ומנצנץ - כאילו שהוא נחצה לשניים בפתאומיות מוזרה! "דרך הכוכבים , קיימת!" חייכה מאדי , לקחה את התמונה והלכה לחדרה במהירות!

פרק 4-נקודת מבט
"אני אומרת לכם! ראיתי את התמונה המוזרה של סבתא!" בכתה מאדי! "מתוקה , זה בסך הכל סבתא שלך מפליגה בים סוער! מה מוזר פה?" חשדה אימה! "בכל מקרה , היא הייתה הרפתקנית לא רעה בכלל" צחקק אביה! ואשתו שלחה אליו מבט זועם! "אבל בתוך התמונה היה פס זוהר בתוך הים!" אמרה מאדי בעצב! "רואים?" שאלה בתקווה והביאה את התמונה! ולהפתעתה - הם לא ראו שום פס זוהר! "מתוקה , על את מדברת?" צחקקה אימה! "אין כאן כלום!" חייכה אימה וליטפה אותה! "הנה כאן!" אמרה והצביעה על הפס הזוהר שראתה בבירור! אך הם לא ראו כלום! "רוצה שניקח אותך לבדיקת ראייה? כי נראה לי שאת מתחילה להיות קצת מעורפלת!" שאלה אימה בדאגה! "אני בסדר!" כעסה מאדי! "בטוחים שאתם לא רואים?" אמרה מאדי בלחץ! "את מה?" שאלה אימה בחוסר הגיון! מאדי השיבה באנחה ארוכה והלכה לחדרה באיטיות! "איך הם לא ראו?! אני רואה את הפס בבירור!" צעקה מאדי וכמעט קרעה את התמונה! מאדי בכתה ודמעותיה נספגו על התמונה המסתורית שהחזיקה בידה! אבל אז - נגלה משהו שלא ראתה קודם לכן! והופיע כיתוב! "מחר בערך בשעות הדמדומים , העולם לא יהיה כפי שהיה עד היום" , עם דיו זהובה ומנצנצת! מאדי כבר ידעה שגם את הכיתוב הם לא יראו , וזה יהיה סתם חסר תועלת! לכן - מה צריך לעשות , זה לחכות ולראות!
פרק 5-דום הדמדומים
"מאדי , בואי לאכול ארוחת בוקר!" צעקה אימה של מאדי מעבר לדלת! מכונית קיטור העירה את מאדי בשנתה , רגע? מכונית קיטור?! מאדי חיפשה במהירות מקור הרעש וראתה מכונית מעופפת הנוסעת בקיטור ברחבי השמיים! "מה ל...?" נלחצה מאדי אבל צעקה קטעה את משפטה! "יו! הו!" צעקה סבתה של מאדי ממכונית הקיטור המעופפת! "רגע? זאת סבתא?!" התפלאה מאדי! "אז הכיתוב היה אמיתי!" חייכה מאדי! "אבל למה היה כתוב שהעולם ישתנה?" חקרה מאדי ורצה לכניסה לביתה! "וואו! לאט לאט , פרא אדם! מה קרה?" חייכה אימה של מאדי! "סבתה היא..." התחילה מאדי אבל חריקת דלת קטעה את דבריה! "שלום מתוקה!" חייכה לנה ברוך! "סבתא! התפאלה מאדי! "למה באת במכונית מעופפת?" שאלה מאדי בסקרנות! "מכונית מעופפת? נראה לי שמישהי לא שתתה את כוס חלב לבוקר שלה!" אמרה לנה וקרצה! "אבל..." אמרה מאדי בחשד אבל צחקוקים קטעו את דבריה! "שלום אימא , עבר הרבה זמן!" חייכה סופי! "או , מותק! את כמו שאת היית בבת מצווה שלך! למה כל הטיפוחים?!" חייכה לנה! "או , אלה הבגדים הרגילים שלי!" חייכה סופי! "וואו , אני צריכה להשלים הרבה פערים , לא ככה?" חייכה לנה! "או , ומי החתיכים ההורסים האלה?!" התפלאה לנה כשראתה את סקוט ודילן! "המשכתם לעשות את האימון היומי שלי?" אמרה וקרצה אליהם! "כן , ואת האמת? זה ממש עוזר!" אמרו שניהם במקהלה! "לעולם אל תפקפקו בי!" חייכה לנה! "וכמובן! שון הג'נטלמן! ממש חתונה שניה יש לנו פה!" התרגשה לנה! "אוקיי , עליתי עליך אמא - למה באמת באת?" חשדה סופי וחייכה! "אני ממש גרועה בלהסתיר דברים , אה?" התרגשה לנה! "העניין הוא שאני רוצה לקחת את מאדי להפלגה קטנה!" אמרה , קרצה וליטפה את מאדי!
פרק 6-דאגות ימיות
"את בטוחה שהיא מוכנה לזה?" שאלה סופי בדאגה! "לפני חמישים כמעט גססת אחרי ההפלגה שלך!" אמרה סופי בעצב! "או זה כבר שייך לעבר!" חייכה לנה! "אני אשמור עליה בארבע עיניים עם משקפיים מגדילים!" צחקקה לנה! "בסדר , אבל היא על אחריותך!" נאנחה סופי! "אם היא לא תשרוד , תוכלי לומר ביי ביי עם הקשר שלנו כלפיך!" איימה סופי! "הו , זה לא יעזור לך יקרתי - יש לי קשרים!" חייכה לנה וקרצה לעברה! "נקווה שהקשר שלך הדוק מספיק כדי לקשור את מאדי לראש התורן , כדי שהיא תהיה בריאה!" צחקקה סופי , אבל אפילו הבדיחה הזאת לא הצחיקה אותה באמת! "תסמכי עליי , מתי בפעם האחרונה אכזבתי אותך?" חייכה לנה חיוך עצוב! "טוב" אמרה סופי בטון ילדותי וחזרה לסלון! "חדשות טובות! אמא ו שלך מרשה להפליג איתי!" התרגשה לנה! "היה קשה לשכנע אותה כמו לשכנע דג לצאת מהמים!" אמרה לנה וקרצה! "זה לא פייר! מאדי יותר קטנה מאיתנו והיא נוסעת להפלגה?!" אמרו אחיה במקהלה! "או לא נורא יקיריי , יש לי עוד הרבה דברים שעשינו ביחד שלא מתאימים לגילה! איזה כיף היה הבילוי בקזינו , אה?" התרגשה לנה! "כן , הכי כיף!" התרברבו שניהם! "מספיק דיבורים!" הודיעה לנה! "אני צריכה למהר , תפגשי אותי בנמל רלמיין בעוד שעתיים! יש לי הפתעה בשבילך!" אמרה לנה וקרצה אליה! "מצפה בקוצר רוח!" אמרה מאדי וחיבקה את סבתה! "ויש לי הרגשה שאני יודעת מהי ההפתעה , ויכול להיות שאוהב אותה במיוחד!" אמרה מאדי בערמומיות ונתנה לסבתה לצאת החוצה להמשך דרכה!
פרק 7-נמל רלמיין
"אני לא מבין למה אמא שלך כל כך היסטרית" צחקק אביה של מאדי , אבל הצחוק נבלע בין אלפי צפירות של ספינות שונות וענקיות! "בסך הכל זה טיול נחמד - קצת לנקות את הראש , לא?" עודד אותה אביה! "אבל גם אני דואגת בנוגע לזה שלא אשרוד!" דאגה מאדי! "אני מבטיח שהכל אהיה בסדר!" חייך אביה! "תחנה אחרונה נוסעים! נא לרדת!" הודיע אביה למאדי וליווה אותה אל קצה הנמל! הנמל היה עצום! מיליוני ספירות וסירות שונות! החלל התמלא באלפי צפירות מחרישות אוזניים! ומסביבו היו חנויות ואנשים בשפע! באופק נראו כתמים מכל מיני צבעים מתקדמים ישר אל האופק! "יו הו! אני כאן!" צעקה לנה ממרחק! ומאדי רצה אליה במהירות! "סבתא!" אמרה מאדי בהתרגשות וחיבקה אותה! "שלום יקירתי! מוכנה להפלגה שלנו?" חייכה לנה וסידרה את פקעת שערה עם גומייה! סבתה נראתה כאילו היא הייתה כל חייה במקצוע הימי! אוברול בגווני כחול רפוי על פני גופה , כובע מלחים התנודד על ראשה - ובתוכו אלפי פיתיונות מסוגים שונים! סבתה של מאדי הייתה אישה קסומה בהחלט! "או , זוכרת את ההפתעה שאמרתי לך?" אמרה לנה בערמומיות! "היה קשה לשכנע אותה כמו אימך , לפעמים אני חושבת שהן קרובות משפחה בסתר!" צחקקה לנה וחשפה את הדמות מאחוריה! וכמובן שמאדי כבר ידעה במי מדובר , ולא בגלל בעתיד תהיה קוראת מחשבות כמו סבתה!
פרק 8-האורחת הלא נחוצה
"אה! יש יותר מדי שמש!" צעקה סטפני! "היה כבר עדיף עם היית כל הטיול מסתירה אותי!" אמרה סטפני בבוז! מאדי אפילו לא זיהתה את סטפני! קוקו בלוף גולש על גבה , ושמלת חוף התהדקה על גופה השזוף והרזה! "משרת! שמשייה!" ציוותה סטפני ומיד בא אדם צעיר וקטן עם שמשייה ענקית גדולה יותר מגופו המהודר! "את רצינית?! הוא לא בא איתנו!" כעסה מאדי! "או , המשרת שלי? הוא רק מביא לי כמה דברים נחוצים!" חייכה סטפני חיוך מאולץ! המשרת חזר בשנית והפעם הביא איתו שבע מזוודות מלאות ונפוחות! שהיה אפשר לראות אפילו מה יש בתוכן! תכשיטים ואיפור בשפע! אלפי שמלות וזוגות נעליים! וחמישים מראות בגדלים שונים! "נראה לך שאנחנו נביא את כל זה?! אנחנו נטבע בגללך!" רתחה מאדי מזעם! "זה לא אשמתי שמלחית חייבת להיות מוכנה לכל מצב!" העירה סטפני! "כמו המלחית בלדרי , היא תמיד מוכנה לכל מצב!" פינטזה סטפני בחיוך! "חוששני שלא נצטרך את כל זה" חייכה לנה והעיפה בקסמים שלה את כל שבעת המזוודות למים! וסטפני רתחה מזעם ועמדה לפתוח את פיה אבל לנה השתיקה אותה! המשרת היה המום! "אתה יכול ללכת לחופשי , לרדוף אחרי חלומותיך ולא יצערו בעדך!" אמרה לנה בריגוש למשרת! המשרת פשט את בגדיו המהודרים וחשף בגדי שחיינים המשובצים שלו! הוא צרח מאושר וקפץ בשמחה למים! "הווווו הוווו!" צעק המשרת משמחה!!! "יש לך מושג כמה הוא עלה לי?!" רתחה סטפני מזעם! "בוא נאמר שהמעשים שלך הם אלה שיעלו ביוקר כלפיך שתגדלי!" חייכה לנה! "כולן בטוחות?!" התרגשה לנה! "אז בואו נזוז!" התרגשה לנה והסירה זזה במהירות האור בזכות הקסמים שלה! וכל מה שנשאר? זה רק כמה תכשיטים , איפור ושמלות קרועות!
פרק 9-מהירות ימית
"א-איפה אנחנו?" התערפלה מאדי! "כבר הגענו?" העירה סטפני! "או , רק התחלנו!" חייכה לנה מעליהן והמשיכה להזיז את הסירה! "אם לא שמתם לב , נעזרתי בקצת קסם זריזות ומעט שיקוי רדום כדי שלא תפחדו!" עודדה אותן לנה! "עוד מעט נגיע לחלק הסודי של הים! איך אתן מרגישות בינתיים?" שמחה לנה! "רגע? חלק קסום של הים? את עובדת אלינו , נכון?" חשדה סטפני וקמה על רגליה! "בכלל לא! אפשר לראות את הכניסה לחלק הקסום בתמונה שמאדי מצאה בעליית הגג!" התרגשה לנה! "רגע את מתכוונת לזה?" אמרה מאדי והושיטה לסבתה את התמונה! "ועוד איך!" התרגשה לנה! "אז רגע? למה המשפחה שלי לא ראתה את הכניסה הזאת גם?" חשדה מאדי! "יש לך את זה ביותר טיפשי?! די ברור שזה היה סימן מוזר וסודי להרפתקה שלנו!" אמרה סטפני בלעג! "היא צודקת" הודתה לנה! "יש עולם שלם בחוץ , רק צריך לדעת איפה לחפש אותו!" התרגשה לנה! "למרבה הצער הוא בסכנה גדולה! ושתיכן היחידות שיכולות לעזור!" דאגה לנה! "נקווה שנצליח!" פחדה מאדי! "אל תדאגו , אני מאמינה בכן! שתיכן הוכחתן בשנים הקודמות שיש לכם יכולות מדהימות והישגים מרשימים!" חייכה לנה! "נקווה שהפעם זה לא אהיה שונה מהשאר!" פחדה לנה! "אה , מה זה?" אמרה סטפני בחוסר הגיון והציעה אל פס זוהר בתוך המים! "או , זאת הכניסה לעולם הכוכבים!" התרגשה לנה! "רגע? את מתכוונת דרך הכוכבים?!" התרגשה מאדי! "זה אמיתי?!" אמרה מאדי בשמחה! "איך חשבת שהמצאתי את הסיפור הזה? גם אני טיילתי כאן פעם וניסיתי לאזן את העולם ביחד עם רנדל" אמרה לנה בעצב! "אבל לצערנו לא הצלחנו! אבל אני בטוחה שאתן תצליחו!" התרגשה לנה! כדי לכן ללכת לחלק האחורי של הספינה , זה עומד להיות מלכלך!" אמרה לנה בערמומיות ומאדי עשתה מה שאמרה! אבל סטפני נשארה במקומה! "מי את שתגידי לי מה לעשות?! העירה סטפני! "חמודה , כדאי לך לבוא לפה!" אמרה לנה אבל זעקת גועל קטעה את דבריה! כל גופה של סטפני היה זהוב ורירי! וזה הסימן - שלושתן נפלו לתוך "עולם הכוכבים"!
פרק 10-עולם הכוכבים
"איי! הזוהר הזה מכאיב לי בעיניים!" התלוננה סטפני בעודה נופלת במהירות! "חשבתי שאת אוהבת זהב , לא?" אמרה מאדי בלעג! "לא שהוא נמצא עליי ומסביבי כל הזמן! גם אישה עשירה צריכה הפסקה מתפקידה לפעמים!" העירה סטפני! "וואו , זה כאילו שאנחנו במפל בין ממדי שעובר בין עולמות באמצע הים!" התפלאה מאדי! "זה נפלא!" חייכה מאדי! "חכו ותראו את באמת העולם נראה!" התרגשה לנה! הזוהר לאט לאט התחלף לגוון כחול שמיים , וחשף בפניהן עולם שלם המוסתר במעמקי הים! "וואו!" אמרה מאדי בהפנוט והסתכלה על העולם הקסום מלמעלה! אי עצום המחולק לאלפי חלקים! בין עם זה מדבר צחיח או עם זה ג'ונגל טרופי משגע! זה כמעט כאילו הם היו בעולם ימי הביינים! מיליוני כפרים זעירים נראו ככתמים חומים , ואלפי מכרות נראו באופק היערות המתמשך על אין סוף! "אם זה חלום , שמישהו יעיר אותי!" אמרה מאדי בחיוך והמשיכה ליפול עד שתגיע לקרקע!
פרק 11-המערה המוזיקלית
"אנחנו מתות?!" שאלה סטפני בדרמטיות! "אל תדאגי , את יכולה לפתוח עיניים!" חייכה לנה! כשהן סיימו ליפול , נראה שהן נפלו על משהו רך ומחוספס! ונגלה לעיניהן כרכרה מעץ המובילה אלפי חציר בדרך העפר! כאשר לנה שילמה לנהג שיוריד אותן , הן היו בתוך מכרה עצום מימדים עם מיליוני גבישים ונטיפים סגולים! "זאת המערה המוזיקלית!" התרגשה לנה וההד החזק התפזר לכל עבר! "קוראים לה ככה בגלל שאם נהיה שקטים , נוכל לשמוע מנגינות עמומות מתוך הנטיפים שבתקרה המערה!" חייכה לנה! "יופי , לא רק שאני בעולם ימי הביינים או מה שזה לא אהיה , הנעליים שלי התלכלכו בבוץ!" בכתה סטפני! "אנחנו באנו לכאן מסיבה חשובה מאוד!" לחשה לנה! "אומנם הרוע עדיין לא נגלה לעיניכן , אבל הוא מתפשט אם כל שניה שעוברת!" פחדה לנה! "מטרתו היא להגיע לעולמנו! ואז זה כבר אהיה סוף העולם!" דאגה לנה! "לכן צריך לאזן אותו שוב! עם יכולת החימר והצבע!" חייכה לנה והלכה לעבר שני נטיפים מרכזיים! "ואתן היחידות שיכולות להשיב את השלום לעולמנו!" פחדה לנה , סימנה להן להתקדם ונתנה להן לעשות את תפקידן!
פרק 12-איזון
"עוד דבר , כדי לאפשר את האיזון שני הגבישים יתנו לכן חידה , עליכן לפתור את החידה לפני שהרוע ימצא אותנו ויתפשט גם לכאן!" דאגה לנה ועמדה במרחק מהן! שתיהן התקדמו לעבר שני הגבישים , הגביש הראשון נראה כגמיש ובוצי והגביש השני התמלא באלפי צבעים בתוכו! "מאדי - את עם יכולת החימר , אפשר מעצבת את הדברים בצורה שונה וייחודית מכולנו!" חייכה לנה ממרחק! "וסטפני - את עם יכולת הצבע , אשר מקשטת את העולם עם רגשותיך ולא נותנת לאף אחד לשנות את צבעך הייחודי!" אמרה לנה והבעת פניה נאמנה ומודאגת! "אני מקווה מאוד שתצליחו כי אני מאמינה בשתיכן!" חייכה לנה! כל אחת נגעה בגביש המתאים לה , ופתאום שתיהן השתגרו לחלל כסוף ושונה מכל חלל שראו! באמצעו עמדו שני הגבישים דוממים! אך קולם היה אמין ורוטט! "מאדי לורדוס וסטפני בלנדוק , האם אתן מאמינות שאתן הנבחרות לאיזון עולמכן?" שאלו במקהלה קול של גבר ואישה! "כן" אמרו מאדי וסטפני ביחד! "והנה החידה" אמרו קולם של הגבישים והציגו בפניהן את החידה!
"מה אפשר לפרום , אבל היא תמיד תתחבר חזרה! אם משתמשים בה שלא לצורך , החיים הם תעלומה! תמיד קשורה אליך לנפש , ואותה אי אפשר להסיר! כל מה שנדרש , מהתחלה לחבר ולהתיר!"
"אולי זה משהו שקשור לחוטים?" שאלה סטפני! "לא , אני מרגישה שזה לא זה!" העירה מאדי! "או , אל תהיי טיפשה! ברור שזה חוט!" אמרה סטפני בלעג וענתה אל התשובה! "התשובה היא חוט!" אמרה סטפני בביטחון! "ילדה כסילה! תצאי מחוץ לקופסא!" העירו הגבישים בכעס! "יש לכן עוד שני ניסיונות!" העירו הגבישים באנחה! "רואה מה עשית?!" צעקה מאדי! "בגללך נשארו לנו שני ניסיונות!" התעצבנה מאדי! "טוב , נראה אותך!" אמרה סטפני בלעג! "אתן כל כך ילדותיות , שאתן אפילו לא יכולות להסתדר בניכן גם אם סוף העולם!" צחקו הגבישים! מאדי רתחה מזעם וחשבה! אך לא הצליחה אם כל הלחץ! ומרוב לחץ ודמיונות - מאדי הרגישה שמישהו תופס לה את הרגל! רק שזה לא היה בדמיון שלה!
פרק 13-רוע וזדון
"אההה!" צעקה מאדי! "מה קרה?!" התפלאה סטפני! "משהו תפס לי את הרגל!" צרחה מאדי! ומיד החדר הכסוף נעלם והם חזרו בחזרה למערה! "מה קרה בנות?" שאלה לנה במרחק! "משהו תפס לי את הרגל!" פחדה מאדי! לנה ראתה מבט חטוף על רגלה ובכתה! "בנות , אל תיבהלו! שחכתי לומר לכן שיש עוד יצורי אפלות משוטטים משנים קודמות!" בכתה לנה! "אבל הפעם , אין קורבן! אז אני לא יודעת איך להביס אותו!" פחדה לנה! "כל מה שצריך לעשות זה לפתור את החידה! אני מאמינה בכם!" אמרה לנה בדאגה! מאדי לא הצליחה לפתור אם כל הכאב! אז היא חשבה על הפתרון בראשה במקום לומר אותו! עברו בה מיליוני מחשבות : חוטים , לתפור , מחט! אבל שום דבר לא נראה לה נכון! היא חזרה ואמרה את החידה! "כל מה שנדרש , מהתחלה לחבר ולהתיר!" , המשפט הדהד בראשה בתקווה שתמצא תשובה אך לא הצליחה! לבסוף , מאדי נכנעה לכאב ונתנה לו לזרום בעורקיה! "תני לכעס שלך לזרום כהרגשה נואשת חסרת גבולות ומעצורים!" לחש קול מצמרר בראשה! זה הסוף - יצור האפלות השתלט על מאדי!
פרק 14-תשובה
"מה לעשות? מה לעשות?!" פחדה סטפני אשר ראתה יצור שחור משחור ובתוכו קמצוץ מואר של תקווה! אבל בקרוב הרוע השתלט על כולו! "אל תפחדי! פשוט תנסי לחשוב על תשובה!" עודדה אותה לנה! בפעם הראשונה בחייה , כל העולם היה מוטל על כתפיה של ילדה שלא העריכה אותו בכלל! סטפני הפעילה את מחשבותיה וניסתה להיזכר מה קרה לה בעבר! שתיהן נקלעו ליומנה של מאדי , שתיהן נלחמו נגד יצור אפל , שתיהן יצאו למסע על העתיד , ושתיהן יצאו לאזן את העולם! כל הזמן חשבה רק על מאדי , ועל כל הדברים שעשו יחד! נראה שמאדי היא חלק גדול מאוד בחייה של סטפני , והיא לא יודעת את זה בכלל! אחרי הכל הם חברות מאוד טובות! "רגע? חברות! זאת התשובה!" התרגשה סטפני! הד התשובה התפזר ומיד סטפני השתגרה לחדר הכסוף! "גבישים המאזנים את עולמנו , אחרי זמן רב! מצאתי את התשוב..." התחילה סטפני אבל הם קטעו את דבריה! "אוי תחסכי את כל הרגשי! מה התשובה , ילדה?" נאנחו הגבישים! "חברות!" השיבה סטפני בביטחון! ומיד שערה ושמלתה השתנו לצבעוניים ומהודרים! שערה היה מקושט באלפי גוונים שונים! ושמלתה הנוצצת התגלשה עד רגליה! "ברכות , סטפני! גביש הצבע נאחד איתך! עכשיו כל שנשאר זה להתאחד עם מאדי!" אמר גביש החימר לבדו! כאשר יצאה מהחדר ראתה את הגוש הזוהר נהפך לבוצי וגמיש! שני הגבישים יתאחדו עם שתיהן ולא נשאר שום שריד לרוע!
פרק 15-חברות
"א-איפה אני?" נשפה מאדי , אבל סטפני מיד חיבקה אותה בלי היסוס! "את-את הצלת אותי!" חייכה מאדי! "נראה שאני חשובה לך למרות הכל , לא?" אמרה מאדי בערמומיות! "את המשמעות של חיי! עכשיו סוף סוף הבנתי!" שמחה סטפני! "גם אני הבנתי!" לחשה מאדי וחייכה! "גם אני" אמרה מאדי וחיבקה את סטפני חיבוק מרגש!
"עוד חמש דקות...." אמרה מאדי בעייפות! צלצול טלפון העיר אותה! "כן?" אמרה מאדי מבעד לטלפון! והיא ממש לא ציפתה שמי שהתקשרה תתקשר! "ס-סטפני?" שאלה מאדי בשמחה! "לא , יותר גרוע!" אמרה סבתה מבעד לטלפון! "מה חשבת? שניצחתן אותי?! את ילדה מאוד טיפשה מאדי! טיפשה מאוד!" ירקה סבתה של מאדי מבעד לטלפון והיא מיד סגרה אותו! "זה לא ייתכן! זה ממש לא ייתכן!" פחדה מאדי! "יצור האפלות השתלט על ס-סבתא שלי" התנשפה מאדי בפחד , ליבה התנפץ ומאז לא חזר להיות שלם!

סוף דבר-
אני רוצה להודות לחברתי סטפני , איתך כל רגע הוא בלתי נשכח!
אני רוצה להודות ליומני , שהוא מצידי תמיד אהיה חבר נאמן!

"לאחד בין יריבים , זאת המתנה הכי חברית שתוכלו לקבל!"
לנה לורדוס!

מוקדש ל סטפני_הנהדרת_ולכולם!
13
5
210


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/11/2020   08:18 מעין6767  5
מרתק! וואו את אלופה! זה סיפורים מושלמים!
25/10/2020   21:21 חתלתולה333  4
זה כול כך טוב!!!!!!!! כול הכבוד את אלופהההההההה!!!!!!
25/10/2020   13:35 לירוןמלפפו  3
אעעעעעע אצילו!!
זה מושלם מידי!!!
אני אוהבת את קהילה שלך!!
25/10/2020   12:49 איביגי135  2
אגלה לכם סוד : הסיפור הזה היה אמור להיות האחרון בסדרה! אבל מה חשבתם? שאני אכתוב סוף טוב כמו באגדות? :-) ברוכים הבאים כולם! לתוך עולמה הקסום של מאיה! ( מי שלא יודע , שמי מאיה! )
25/10/2020   12:46 זבוני4341  1
אעעאעאעאעאעאא!!!!!!
זה פשוט הסיפור הכי טוב שקראתי!!!
איך הקלדת הכל?! אלופהההה!!!!!
אמן ותהיי שוב כתב אורח!♥