קהילה - היצירות של 305אלעד
305אלעד
114
549

תליון הקסם חלק א(חלק מהסיפור לכתב אורח.) 28/10/2020

שלום לכולם! מה שלומכם?
שתבינו, הסיפור הזה הושקע לפני חודש שלם, חשוב לציין שהכל בדמיון. כמובן: אני מקווה שתיהנו מהסיפור! קריאה נעימה!

פרק 1-הסיפור מתחיל!

------------------------------------------
שלום ילדים, קוראים לי לינה. שתבינו שאני בסך הכל ילדה רגילה. אבל אז, יום אחד נכנס אלי משהו שלא ציפיתי לו... בהחלט מפתיע. אז לפני שאני מספרת לכם את הסיפור המוזר הזה, שתבינו, אני לא אוהבת ספרי הרפתקאות ובכלל לא התכוונתי להיות בהרפתקה המוזרה הזאת ,אני שונאת הרפתקאות ובמיוחד שנכנסים לעולמות אחרים.. ומי יאמין שזה הגיוני בכלל? בתחילה לא האמנתי לזה אבל אז.. לפני שאני מספרת את הסיפור הזה, קודם כל, אספר לכם כמה אודות על עצמי: אני בת 14 ואני מתגוררת בירושלים, יש לי דמיון מפותח והצבע האהוב עלי הוא כתום. אז הסיפור הזה מתחיל כך: התקשרתי לחברתי הטובה, לילי. אמרתי לה שיהיה נחמד שנפגש במקום הסודי שלנו בשעה חמש בדיוק. היא הסכימה. קראתי לעוד כמה חברות, הגעתי לפני כולן, אבל לא תאמינו מה ראיתי! משהו.. משהו.. לא רגיל, משהו מוזר שלא רואים בכל יום, ראיתי משהו שהפנים כחול, מסגרת זהב כתמתם (שילוב) , והוא זוהר בכל מני צבעים כאלה..! אני לא הבנתי מה זה, זה היה כל כך מבלבל.. אני נבהלתי, לקחתי צעד לאחור, והתיישבתי על הרצפה הקרה שביער, כן, זה היה יום גשום במיוחד. לקחתי נשימה,הלב שלי דפק בחזקה רבה. ציפיתי שהחברות שלי יגיעו ויראו מה החפץ המוזר הזה, אוליי אחת מהבנות תבין מה זה הדבר הזה?

פרק 2-מהו הדבר הזה?
--------------------------------------------
אחרי חצי שעה, הבנות הגיעו. הודיה חברתי, הסתכלה עלי והיה נדמה לי שהיא רומזת לי שהיא לא מבינה למה אני יושבת על הרצפה ונראה לי שהיא התכוונה שאני אקום מהרצפה הזאת כי היא מלוכלכת, אבל אני לא קמתי בגלל שחששתי שיקרה משהו מוזר. אז לא קמתי.
"היי לינה" הודיה אמרה לי ועדיין הסתכלה עלי במבט מוזר. אלין התחילה לדבר: "לינה, על מה רצית שנדבר ביום גשום שכזה?" והודיה הוסיפה לינה, למה קראת לנו לכאן? את יודעת שאני לא אוהבת לשבת על דברים.. טוב מלוכלכים..". "אני לא רוצה שתשבי על הרצפה, אני רוצה ש..) לילי קטעה אותי במשפט "אני יודעת למה היא קראה לנו לכאן, בנות." והיא הוסיפה: "בואו נראה, תסתכלו מסביב ואוליי תראו." שירה ענתה לה את התשובה שאני חושבת שלילי רצתה לקבל. "רגע רגע , את מתכווננת לדבר הכחול הזה?" אבל אז לפניי שהיא הספיקה להגיד עוד דבר איילה עצרה אותה ואמרה: "יש משהו מוזר בדבר הכחול הזה... זה לא מסוכן?" אז נוגה אמרה משהו שלא ציפיתי שתגיד, היא לא חכמה בכלל...
"היי לינה, רגע רגע.. שכחתי... אה נזכרתי! את יודעת מה זה הדבר המוזר הזה שלייד השיח בצבע הירוק הבהיר?" היא הסתכלה לעבר השיח ועיניה היו מהופנטות מהדבר המוזר שזהר עכשיו בצהוב.
"מה-זה הדבר הזה? למה הוא מחליף צבעים תוך כל עשר שניות? זה כאילו… מוזר כזה, לינה… תסבירי לי ממממה…. ממממממה קורה כאן?!" אמרה נועה. ובמילים האחרונות היא גמגמה.

פרק 3- ההרפתקה מתחילה!
-----------------------------------------------

"אתן שואלות אותי? אתן חושבות שאני יודעת מה זה הדבר הזה? כל מה שאני יודעת שהוא מחליף צבעים באורות מוזרים , הוא בצבעי תכלת כחול , והמסגרת שלו כתומה וצהובה, וזהו! מה אתן שואלות אותי, מישהו יודע מה זה הדבר הזה? אני לא אשאר במתח המון זמן!" אמרתי שהעיניים שלי ממוקד רק בדבר המוזר הזה.
"נראה לי שזה תליון, ולא סתם תליון תליון.. תליון קסם." אמרה שירה ושעדיין ממשיכה לחשוב על רעיון.
"וואו שירה את גאונה!" כולנו אמרנו והחמאנו לה עד שהיא הסמיקה מהתרגשות.
"אז. אחריי שגילינו מה זה הדבר המוזר הזה(הקמע) מה נעשה איתו?" שאלה הודיה.
"אין לי משג" אמרה לילי והיה נשמע שקולה עייף מכל הדיבורים האלה. נגשתי לעבר התליון הושטתי את ידי לעבריו ונועה עצרה את היד שלי ואמרה לי:
"תגידי את משוגעת?!" ואז לילי קטעה את דבריה של נעה ואמרה: "לינה לא נראה לי שכדאי לגעת ב.." לפני שלילי הצליחה להשלים את המשפט.. משכתי את ידי בחזקה לעבר תליון הקסם ונגעתי בו.
"הא, לא קורה כלום. איזה מזל!!!" נועה המשיכה את מה שרצתה לומר.
"אוי לא…" כולנו אמרנו ביחד. פתאום נוצרה מערבולת סגלגלה וורודה ונשבה רוח חזקה, כמו מגנט שהצליחה לשאוב אותנו פנימה.
"אחחחחחח" לילי אמרה וקולה היה צרוד
" מה-זה איפה אנחנו? מה זה?" אמרה איילה. היה שם דשא סגול ורוד ולבן , היה גם תמונות מעופפות עם כנפיים , היה יצורים מוזרים וורודים והיה מסבבנו עץ והיה לו פירות מ… אל תתפלאו! ממתקים! אני רציתי לקטוף את הממתק האהוב עלי(שוקולד) אבל היה קול מוזר שאמר:
"לא! אל תקטפי ממני! זה מסוכן!" הקול אמר לי
"בנות שמעתן את זה?" אמרתי.
"כן…." הן אמרו לי בקול לא מאמין שהן בעולם אחר.
"מה מי מו.. מי אתה?" אמרתי לקול ולא נראה לי שהוא שמע אותי.
"אני אולדס, נעים מאד. אני פה מולך, אל תפחדי ממני. אני רק עץ קטן.
"עץ קטן?? או יותר נכון עץ גדול??" אמרתי, הוא באמת היה גדול, או יותר נכון ענק! ושאלתי עוד שאלה "למה אני לא יכולה לקטוף ממתק?" אמרתי בקול כועס מאד.
"תקשיבי, אני לא יכול להגיד לך למה. אבל אם תעשי את המשימה אני אגלה לך ו…" עצרתי את אולדס במשפט
"מה?! איזה משימה?!" אמרתי בצעקה

פרק 4- דמות חדשה נכנסת לתמונה.

------------------------------------------------
שוב ושוב חשבתי אותן מחשבות. כבר 6 פעמים שאני חושבת ככה: איזה הוראות? למה זה בשפה לא מוכרת? למה אני צריכה לעשות מה שאומרים לי? ועוד מעץ?!. לא ידעתי מה לומר, כי התביישתי אבל אחריי שלילי הכריחה אותי להגיד לו מה זה השפה הזאת, היא כל כך חמודה, מה אני אעשה?? אמרתי. שתבינו שבהתחלה היססתי לדבריה ולא רציתי, אבל כשהיא עושה את הפרצוף הזה שלה... זה משכנע אותי ..... איכשהו... "אולדס, יש לי שאלה... מה זה הכתב הזה? נראה לך שאנחנו מבינות משהו מזה???? "תקשיבי... את צודקת! אני אסביר לכם עכשיו הכל. יש משהי קוראים לה אל-נקס, היא רוצה לקחת את הקמע כדי להשתלט על הארץ היפה הזאת , כל הצבעוניות הזאת תהפוך לשממה אפר וסבל... בגלל זה אני מזמין לכם למשימה , הקמע, שעל צווריך, הוא נדיר לעולם שלנו, מאז שראיתי אתכן עם הקמע ידעתי שאתן הילדות! אז, האם תצליחו לעבור את המשימה? , האם תצטרפו אלינו? , האם תרצו לחוות הרפתקה לראשונה? אתן תחליטו, אתן לכם כמה דקות בין חמש לעשר, תהנו... אבל מה שלא תעשו... אל תעשו משהו שאיננו בהוראות ואל תגלו לאף אחד את הסיפור הזה."
"אוקיי....." אני וחברותי אמרנו. יהיה לי מאד קשה לשמור את זה מחברות אחרות או מההורים, אבל אני אשתדל כמיטב יכולתי.

פרק 5- הפתקים
-------------------------------------------------------------

הפתקים שהוא הביא לנו היו ורודים ונצצו בנצנצים כסופים. אני בעקרון לא אוהבת את הצבע ורוד ולכן, לא התלהבתי כמו חברותי על הפתקים האלה. ורוד זה צבע מסנוור, בשבילי כמובן! אבל בכל זאת, הייתי מסוקרנת לדעת מה זו ההרפתקה הזאת אז מיד אשרתי את הפתק ורשמתי וי. ומי זאת בכלל אל-נקס? איך היא נראית? היא זקנה או צעירה? ולמה היא רוצה להפוך את העולם המושלם הזה, לשחור? אמנם שחור זה צבע יפה, אבל תארו לעצמיכם שכל כדור הארץ היה צבוע בשחור?! איכס! אם הוא היה צבוע בשחור הייתי נשארת בבית. זה לא כיף להיות עולם כזה עם צבע.... שחור. טוב אז איילה התחילה-שמה את פתקה בחור שנראה כמו החור בגולף שצריך לזרוק את הכדור לשם אבל יותר קטן מהחור. אני לא ידעתי מה הבחירה שלה, אבל הייתי צריכה להתעסק בבחירה שלי. הוא התחיל להקריא את הפתקים אז הייתי חייבת להתרכז. "והנה הפתקים שלכן: איילה: ברור! בא לי לצאת להרפתקה הזאת, להיות אמיצה , וכד'!... והנה הפתק של הודיה: כן! אין לי כל כך מה לעשות אז אני באה! והנה של נועה: אממ תן לי לחשוב שנייה... כן! ברור אני רוצה לדעת מי הם ושלא יהפכו את העולם הזה לשחור! והנה אחרונה: לינה:כןןן! וואו תקשיב אני ממש אוהבת את העולם הזה וחבל לי שהוא ייהרס."

פרק 6- מתחילים להבין מה קורה.
---------------------------------------
אולדס התחיל להסביר על התליון: "תקשיבו, בנות. התליון הזה זה לא שטות. זה תליון קסם.. תליון מיוחד, התליון הזה יכול להפוך את העולם לטוב יותר, אבל אם הוא מגיע לידיים הלא נכונות, טוב, הוא יכול לעשות גם דברים רעים. כל עוד מבקשים ממנו. טוב אל-נקס היא יחסית צעירה, אני לא יודע למה היא רוצה להפוך את העולם לשחור, אבל אתן תגלו את זה. אני אביא לכם מפה. אתן תצטרכו למצוא את הקריסטל המוזהב. ולדבר עם אל נקס, כי טוב.. פעם העולם הזה היה מלא באנשים שמחים, אבל כשאל נקס הגיעה, היא לקחה את כולם בעזרת כשפיה הרדימה אותם, ורק אם נדבר עם אל נקס, נוכל להסיר את הכישוף. אני לא יודע אם היא השתנתה או מה היא הייתה, מה שאני יודע שאתן, בנות. צריכות למצוא אותה." אני לא רציתי לפגוש אותה. אני לא יודעת אפילו איך להשתמש בכוחות קסם, אני לא יכולה להתחרות מול מכשפת מיומנת! זה לא יהיה הוגן! אולדס עצר את מחשבותיי והתחיל לדבר: "אל תדאגי לינה, את תלמדי במשך המסע איך לשלוט בתליון, אני מבטיח." מה שהכי הפתיע אותי היה שאיך הוא ידע את מחשבותיי?? כנראה הוא עץ פלא...

פרק 7- יוצאים בעקבות המפה.
-------------------------------------------------
משום מה, כשאולדס הביא לנו את המפה, אני וחברותי לא ראינו כלום. הוא הסביר לנו שזה בגלל שהתליון צריך להראות לנו את המפה עצמה. הוא אמר לי לכוון את התליון אל עבר שמש הממתקים שהייתה שם, כיוונתי. ותוך חמש דקות, התליון זהר כמו בהתחלה, באורות שונים ומה שיה הפעם מוזר, שהוא גם החליף צבעי פנים. ואז, איזה הפלא, ראינו את המפה! איזה מגניב! יצאתי עם חברותי אל המיקום במפה שנקרא "יער המופלא, אני לא יודעת מה יש שם אבל אני בטוחה שזה יהיה מעניין:) הלכנו והלכנו, ואז חברות שלי אמרו ביחד, "לינה, אנחנו עייפות. בואי נקים מחנה" הנהנתי, מזל שהבאתי את האוהל לקמפינג. אם לא לא היה לנו איפה לנוח. כמובן שהבאתי גם אוכל. הגיע הלילה, אחרי שאכלנו דיברנו וצחקנו, הגיע הזמן ללכת לישון. כשכולן הלכו לישון. רק אחת נשארה ערה. שזאת אני. שמעתי קולות מוזרים מאד, ודמות התקרבה אלי יותר ויותר, וגם הקול שלה התגבר יותר ויותר. אמא'לה!

פרק 8- מיהו האיש המסתורי?
-------------------------------------------------
כשהדמות השחורה הגיעה אליי, ראיתי שיער ג'ינג'י וכובע שחור, זה בהחלט מוזר. ברגע שהדמות הייתה לידי ראיתי עיניים אדומות ומוזרות שהסתכלו עלי במבט זועם והתחילה לדבר: "הביאי לי את התליון ואשחרר אותך לחופשי." היא אמרה. "לא! אני לא אביא לך את התליון הזה!" אמרתי. "מי את, שתגידי לי מה לעשות?!" שאלתי אותה. "ובכן, אני היא אל-נקס." לא האמנתי. זאת באמת היא? לקחתי צעד אחורה, והיא הבינה כנראה את התשובה שלי. "טוב, ילדה את לא תתחמקי מזה. אנחנו עוד נתראה. חהחהחהחה" לא ידעתי למה היא מתכוונת. ולא הצלחתי להירדם. לא יכלתי להתאפק והערתי את הבנות כדי לספר להן. הן בדיוק כמוני היו המומות.

המשך יבוא...
רוצים עוד? כתבו לי בתגובות אם אהבתם חלק מהסיפור. ואם תרצו המשך.

מוקדש ל שירן2230
23
11
322


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/12/2020   17:19 יהלי3007 11
יואוו איזה סיפור מרתקקק
והייתה שם נוגהה אבל אני נגהה אז לא משנההה חעחעXD
והייתה איילההה (איילה זו ALoSh87..) והודיהה (הודיה זו noona5) וגם נועההה (נועה אלו אמריקהB ו-715פרפרית) חחחח
ולינה מזכיר לי את אווליןןן טוהר קורא לאוולין לינה חיחי...
אוףףף עצוב שפרשתתת :(((((
בבקשהההה בבקשהה תעלי את ההמשך!! יש לך פונטציאל אדיר!
25/11/2020   15:46 ALoSh87 10
ואווו איזה סיפוררר
ממש מרתק! אני כולי נסחפתי לתוכו!
ויש שם איילה!!! יהוו חוחו
אני ממש אשמח לקרוא עוד מזה, תעלי עוד!!!!
11/11/2020   21:03 לבטדה1  9
כןןןןןןןןןן תמשיך עם זה אני מרותקתתת
10/11/2020   09:55 אלין5734  8
ואו מהמם עוקבת אשמח להמלצה
04/11/2020   00:15 תופים18  7
ואוו את כותבת מושלםם
02/11/2020   13:20 מטוקונת21  6
ממש ממש אהבתי ובימיוחד את הסוף עם את לא עושה המשך אני בעה אליך ואני לא יודעת מה אני עושה
30/10/2020   18:46 פינקי0548  5
מדהים! כמה כישרון בילדה אחת!!!!!!
29/10/2020   23:16 מוזה0030  4
וואו זה ממש טוב
29/10/2020   14:04 א5אפרת  3
את כותבת מושלם!
הפרק האחרון קצת הפחיד אותיXD
אבל זאת סתם אני שמפחדת מהכלXD
אעע פשוט מושלם!❤
29/10/2020   10:43 פופי13365  2
וואו יפה ממש בבקשה תעשי המשך
28/10/2020   22:32 שוגשוג99  1
יא חמוד ממש...❤️