TO DO LIST!
|
29/10/2020 |
היוש לכולם, כאן שירן! היום אני רוצה לתת לכם טיפ קטן לניהול טוב יותר של שגרת היום יום בבית, וקוראים לזה TO DO LIST או בעברית, רשימת מטלות. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 1# קודם כל מחלקים את הרשימה ל2 חלקים: חלק אחד לדברים חופים שאתם ממש חייבים להספיק היום, וחלק שני לדברים שאתם צריכים לעשות אבל אפשר לדחות אותם ליום לאחר מכן. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 2# בכל בוקר להתחיל את היום עם ארוחת בוקר משביעה, כוס של מים ולשבת עם היומן כדי לכתוב את המשימות של היום. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 3# אל תעשו כלום לפני שאתם מסיימים לכתוב במקום אחד את כל המשימות הקטנות שאתם רוצים להשלים באותו היום. ברגע שהיום מתחיל מסודר, ואתם יודעים בדיוק מה המשימות שאתם רוצים להשלים לאורך היום, אתם לא נאלצים לבזבז זמן מיותר במהלך היום כדי לחשוב ״מה צריך לעשות עכשיו״. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 4# בכל פעם שאתם מסיימים לבצע משימה קטנה אחת, כל מה שאתם צריכים זה להסתכל על הרשימה ולראות מה המשימה הבאה שאתם צריכים להשלים. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 5# תכניסו לרשימה היומית שלכם כל דבר שחשוב לכם לעשות באותו היום. ברגע שזה מוגדר כמשימה שאתם מבצעים בצורה מרוכזת ולא בצורה מפוזרת לאורך היום – זה יחסוך לכם המון זמן! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ אז זהו חברים! זה הטיפ שנתנתי לכם היום, זה טיפ ממש מפורט:) אז בתמונה המצורפת יש לכם TO DO LIST מוכן שאתם פשוט רק צריכים להדפיס ולתלות בחדר. מקווה שאהבתם, ואם אתם רוצים עוד דברים בסגנון לשמירה על השגרה, תכתבו לי למטה בתגובות! אוהבת אתכם מלא, ביי! |
|