קהילה - היצירות של mili11
|
|
שיעור 13 – משימה מס' 1 במסלולי הלימוד (חובה)
|
01/11/2020 |
"שלום לכל התלמידים שממשיכים בלימודים. זכרו לעקוב, כי לא יהיו יותר הקדשות. בשיעור הבא אציג לכם את המשימה השנייה של כל מסלול לימוד השנה. היום אזכיר לכם את המשימה הראשונה" (שיעור חובה).
שיעור זה הוא שיעור חובה לתלמידים מכל מסלולי הלימוד של שנת הסטודנטים (4).
לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים: שיעור 1 – פתיחת שנת הלימודים הרביעית [חובה] שיעור 2 – מיק מאגוס [זכות, לא חובה להיות בשיעור] שיעור 3 – בחירות 2011 [זכות, לא חובה להיות בשיעור] שיעור 4 - תהליך האימוץ [חובה ליתומים וזכות לשאר] שיעור 5 – נקודות התלמידים בשנת הסטודנטים [חובה] שיעור 6 – שמונת היסודות [חובה למסלול האשפים בלבד] שיעור 7 – המחלה הנדירה ממיקפולקו [זכות, פתוח לכולם] שיעור 8 – ציפור המקמקן [שיעור זכות, הקישור המעודכן] שיעור 9 – שיעור חברה [חובה לצוות מסיבות ואירועים + אגודת הדיבר השני + צוות הרכבת + שדכנים] שיעור 10 – הנקודות של שנת היורשים [שיעור זכות, ניתן לצבור נקודות אלה עד סוף שנת 2020] שיעור 10 – הנקודות של שנת היורשים [שיעור זכות, זהה לשיעור הקודם, אך אינו במצגת] שיעור 11 – נקודות חיבה [שיעור זכות, חובה לכל התלמידים שרוצים למלא את טופס נקודות החיבה] שיעור 12 – הר ההישגים [שיעור זכות, חובה לחברי מסלול אגודת יד להישג]
חובה על כל התלמידים לבחור מסלול לימוד בעת ההרשמה ללימודים בבית-היתומים מיקסקול. תלמידים שלא ישלימו אף משימה של מסלול הלימוד שלהם במשך חודש, יאלצו לבחור מסלול לימוד חדש, אלא אם יבקשו אישור מיוחד להישאר באותו המסלול שבחרו. הסיבה שהתלמידים הלא פעילים יאלצו לבחור מסלול חדש, היא כדי לפנות מקום במסלול לתלמידים המעוניינים במסלול אשר מתכננים לקחת בו חלק פעיל.
רשימת מסלולי הלימוד הקיימים לפי הסדר בו הם מופיעים באתר של מיקמקי העיר:
1. צוות המשטרה 2. חברי הקהילה / הבלוגרים 3. צוות המורים 4. אגודת הדיבר השני (חברות) 5. החוקרים 6. צוות מסיבות ואירועים 7. אגודת יד להישג 8. צוות המיקפה 9. צוות הספרייה 10. צוות מיקאה 11. אגודת זכויות המינימיקים 12. צוות הסטייל 13. צוות פורעי החוק 14. צוות הפרפרים (פרפראצי) 15. צוות הרכבת 16. השדכנים 17. האשפים המתלמדים
................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות המשטרה: הגנה על מיקמק סיטי
במיקמק סיטי יש כמה וכמה פורעי חוק שישמחו לשחק מרדפים. חלקם אף יזרמו להיכנס למעצר בתחנת המשטרה שלכם. על כל פורע חוק שתביאו למעצר ותצלמו לקהילה, תקבלו נקודה אחת. מומלץ לתאם במיקטוק משחק מעניין עם פורעי חוק שאינם מוצהרים, כמו עם פורעי החוק המוצהרים.
*חובה לתאם את המשחק מול פורעי החוק שאתם מתמודדים מולם בזמן אמת. *אם פורעי החוק לא זורמים ופוגעים באחרים, דווחו עליהם ונסו להגן על מי שהם פוגעים בו. *אין להשתמש בקללות ובמילים פוגעניות, גם אם האחר נוהג כך.
................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של חברי הקהילה / הבלוגרים:
התגובות הן המקום בו הקוראים מביעים את דעתם האישית על יצירות שונות. לכל אחד יש סגנון כתיבה שונה, המתייחס ליצירה שאליה הוא מגיב. עליכם לקרוא תגובות בקהילה שלכם או של מיקמקי עיר אחרים ולבחור תגובה שנראית לכם מעניינת. הכינו יצירה שבה תצטטו את אותה התגובה ותכתבו למה בחרתם את התגובה שבחרתם. ניתן לכתוב אילו רגשות תגובה זו מעוררת בכם ואילו תובנות עולות לכם ממנה. עליכם לזכור לציין את בעל היצירה שממנה נלקחה התגובה ואת כותבת התגובה. זכרו להקדיש גם להם.
................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות המורים:
צרו קשר עם מורה של קבוצת למידה אחרת, מאלה שבשיתוף פעולה עם בית-היתומים מיקסקול. בעזרתו של אותו המורה, הכינו מערך שיעור והעבירו אותו. את פרטי השיעור יש להעלות לקהילה. ניתן לתאר מה התרחש בשיעור בתוכן היצירה, או לחילופין להעלות את השיעור עצמו בקהילה. אם השיעור הועבר בעיר עצמה, זכרו להעלות תמונה מתוך השיעור. יש לציין את שם המורה המלווה אתכם ואת שם קבוצת הלמידה שהתחלתם לשתף איתה פעולה. אם השיעור הועבר בעיר עצמה, הקדישו לתלמידים שבאו לשיעור.
................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של אגודת הדיבר השני (חברות):
כאשר יש משימות במיקמק סיטי, עזרו לתושבי מיקמק סיטי להשלים אותן. הזמינו את אלה שסיימו את המשימה להצטרף אליכם לעזור לאחרים. הצטלמו עם המיקמקים שבאו לעזור איתכם כשאתם אומרים ביחד את המילה "חברות". תעלו את התמונה כיצירה. אזכרו ביצירה את שמות המשתמשים שהצטרפו אליכם והקדישו להם ולי. תקבלו נקודה אחת למסלול הלימוד שלכם על כל מיקמק שהצטרף לעזור לכם. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של החוקרים:
חקרו בלוגים ישנים ופחות ישנים של "מה חדש?" ואספו מידע. העלו יצירה על הממצאים שלכם, כלומר מה שגיליתם, עם מקורות מידע בקישורים. בנוסף לנקודה שיצירה זו תצבור למסלול שבחרתם, תקבלו נקודה אישית על כל מקור מידע מאומת. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות מסיבות ואירועים:
שלב 1 – הכינו הזמנה בקהילה שלכם לאירוע של מיקמק אחר במיקמק סיטי עם רשות המארגנ/ת. שלב 2 – תבואו למסיבה של אותו המיקמק כאורחים רגילים ותעדו את אירועי המסיבה. מומלץ לתעד בסרטון על מנת לבצע ביעילות גבוה יותר את שלב 4. שלב 3 – אם קיבלתם אישור ממארגנ/ת המסיבה במיקטוק בפרטי, העבירו פעילות לאורחי המסיבה. שלב 4 – תעלו יצירת "איך היה במסיבה" המספרת כמה שיותר על המסיבה. שימו לב שלא לכתוב דברים לא נחמדים על מיקמקים. ניתן לכתוב שאחד האורחים פתח פתאום מונית לונדון באמצע המסיבה כשזה לא היה מתאים, אך אין לכתוב מי זה היה, להגנה על הפרטיות.
*זכרו לצלם תמונה מהמסיבה על מנת שיהיה לכם מה לצרף בקובץ של היצירה בשלב 4. *זכרו להקדיש לי, למארגנת המסיבה ומומלץ לכמה שיותר אורחים מאותה המסיבה. *שלב 1 ושלב 4 הם השלבים שיוסיפו לכם נקודה למסלול הלימוד. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של אגודת יד להישג:
עליכם להעלות לקהילה יצירה המסבירה כיצד משלימים הישג מסוים מתוך רשימת ההישגים. בחרו הישג מתוך הרשימה, ציינו באיזו קטגוריה מופיע ההישג, ציינו כמה נקודות מקבלים מהשלמת ההישג והסבירו כיצד משלימים את אותו ההישג. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות המיקפה:
עליכם להעלות יצירה של מתכון למאכל כלשהו. מומלץ לבחור מאכל הקיים במיקמק סיטי. הסבירו מהיכן ניתן להשיג את הרכיבים למאכל, אילו כלים דרושים לבישול, מה שמים מדי, כמה לערבב לכל כיוון וכיוב. צרפו תמונה של המאכל שלו שייך המתכון. אם זה מאכל שקיים במיקמק סיטי, המציאו מתכון שניתן 'לבשל' בדרך תוך משחקית. למשל, יש להשיג X שיקויים סגולים מהמשחק "רייני סמאש", הנמצא במערה שבאי. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות הספרייה:
אחת המטרות המרכזיות של הלימודים בבית-היתומים מיקסקול, היא לאפשר לתלמידים לאסוף כמה שיותר מידע לפיתוח הדמויות שלהם במיקמק סיטי. שחקו יום בחיי הדמות שלכם ביחד עם חבר אחד לפחות ממיקמקי העיר. תמציאו לכם משימה משותפת (עלילתית), מעין מטרה, שתהפוך את היום שתבלו בו ביחד לסיפור. את הסיפור תעלו לקהילה, עם אישור של כל המשתתפים בו כמובן. זכרו להקדיש להם את הסיפור. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות מיקאה:
רשת החנויות המקורית של מיקאה במיקפולקו הייתה מבוך שלם של סניפים. בחנויות עצמן היו מפלסים שונים המחולקים לפי נושאים. עליכם לעצב רהיט קיים או ליצור רהיט חדש לגמרי. את הרהיט יש להעלות לקהילה. ציינו בתוכן היצירה לאיזה מפלס שייך הרהיט. למשל, מיטה שייכת למפלס של חדרי שינה, ואילו טלוויזיה שייכת למפלס של מכשירי חשמל. מוזמנים להמציא מפלסים שונים. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של אגודת זכויות המינימיקים:
לא כל תושבי מיקמק סיטי מצליחים לדאוג למינימיקים שלהם ב-100%. עליכם לבקר בבתים של מיקמקים אחרים ולדאוג למינימיקים שלהם. צלמו את המדדים של המינימיקים, כשלפחות 2 מתוכם על 100%. אין לצלם את הבעלים של המינימיק ליצירה, אלא אם הוא מבקש זאת. אין צורך להזכיר את שם הבעלים של המינימיק ביצירה, אך זכרו להקדיש לבעלים של המינימיק. זכרו שמה שחשוב ביצירה זה לדאוג למינימיק. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות הסטייל:
בחרו פריט לבוש ועצבו אותו מחדש. תעלו לקהילה את העיצוב המקורי ואת העיצוב החדש ביחד, באותה היצירה. כתבו בתוכן היצירה היכן ניתן להשיג את הפריט המקורי. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות פורעי החוק:
גרפיטי הוא כל כתובת אותיות ו/או ציור שנעשה מתוך כוונה להביע רצון כלשהו, עמדה, דעה או ביטוי עצמי. גרפיטי נעשה ללא הסכמת בעלי הרכוש ונחשב לעבירה על החוק (וונדליזם). אומנות רחוב היא גרפיטי חוקי, ואינה תמיד מעבירה מסר. חנוק "הבלוק" בחצר האחורית מספקת לצוות פורעי החוק ספריי צבע ושבלונות. עליכם לצייר על קיר הלבנים החומות שבחצר האחורית ולהעלות את התוצאה לקהילה שלכם. נסו להעביר מסר באמצעות יצירה זו. הסבירו בתוכן היצירה על אותו המסר שניסיתם להעביר ביצירה.
*מכיוון שגרפיטי אסור חוקית, אתם יכולים להקדיש את היצירות שלכם לתלמידים מצוות המשטרה וליזום משחק מעניין מולם, כמו מרדפים במיקמק סיטי המבוססים על מחבואים עם רמזים. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות הפרפרים (פרפראצי):
כמו הפפראצי, גם אתם מחפשים לצלם את מה שקורה במיקמק סיטי, אבל אתם לא מחפשים את הלכלוך. המטרה שלכם היא להראות את הדברים היפים. לכן אתם נקראים על שם פרפר, יצור יפהפה ועדין שחייו קצרים, אך מלאים ביופי. המטרה שלכם היא למצוא את רגעי היופי הקצרים ולתעד אותם.
במשימה הראשונה שלכם, ראשית עליכם לצלם תמונות של מיקמקי העיר ומיקמקים מפורסמים אחרים. תעלו את התמונות לקהילה, באישור המצולמים כמובן. ביצירה יש להציג את המיקמקים שצילמתם בתור הדמויות שהם בחרו להיות במיקמק סיטי. ספרו בתוכן היצירה מה עשתה הדמות שצילמתם כשהתמונה צולמה. אם זה לא משהו שנראה לכם מעניין מספיק לכתבה, ספרו משהו שקורה עם אותה הדמות בזמן האחרון. זכרו לתאם את תוכן היצירה מול הדמויות שצילמתם בתור הפרפראצי.
*אין להעלות שום מידע ללא רשות של המשתמש מאחורי הדמות. אין להעלות תמונה של הדמות ללא רשותה. אין לכתוב מידע חוץ משחקי על חיי המשתמש, למען שמירה על פרטיות המשתמש. *שימו לב להתמקד במשתמשים שיש להם דמויות בשביל העלילה בכתבה שתעלו לקהילה ביצירה. *הכתבה יכולה להיות קצרה או ארוכה, כל עוד תזכרו לספר מה קורה עם הדמות. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של צוות הרכבת:
בעבר היה נפוץ לראות מיקמקים מתיישבים ויוצרים מסלול ממיקמקים בצורת נחש, קו ישר ובצורות נוספות.למסלולים כאלה קוראים "רכבות מיקמקים". עליכם לצלם רכבות מיקמקים שונות עם כמה שיותר מיקמקים. הזמינו מיקמקים להתיישב לידכם ולא להפך, כדי לא לצלם מיקמק ללא רשותו. העלו יצירה של רכבת המיקמקים שבניתם ביחד. ציינו את שמות המשתמשים של כל המיקמקים שצולמו לרכבת. ................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של השדכנים:
הכינו בקהילה שלכם יצירות פרופיל לכמה שיותר תושבים במיקמק סיטי. יצירת הפרופיל נועדה לקרב בין מיקמקים. הציעו למיקמקים שונים להכין להם יצירה כזאת ושאלו אותם כמה שאלות בשביל למלא פרופיל.
להלן כמה סעיפים שמומלץ לשאול עליהם לפרופיל:
שם דמות מלא (וודאו שהם לא חושפים את שמם האמיתי). מגדר הדמות (הדמות בן/בת + מעדיפה בזוגיות בן/בן/לא משנה/בלי זוג). תחומי עניין במיקמק סיטי (מקומות בילוי מועדפים, משחקים, ריקודים ועוד). עבודה של הדמות (אם יש לה מיקפה נחשב). לאילו בתי ספר + חוגים + קייטנות במיקמק סיטי הדמות נרשמה. עד כמה חשוב לדמות שיהיה לה מנוי/נדירים/שדרוגים וכיוב. למי הדמות הצביעה בבחירות שהיו במיקמק סיטי. איך קוראים למינימיקים שלה. מה זה "חברות" בשביל הדמות (קריטריונים וכיוב + קריטריונים בזוגיות). החלום של הדמות (עבודה ו/או זוגיות ו/או משפחה ו/או אחר). הלקסיקון של הדמות (מילים ו/או משפטים שהדמות משתמשת בהם הרבה). המנטרה של הדמות (משפט שהדמות לוקחת איתה לכל החיים ומאמינה בו).
*אין להעלות שום מידע ללא רשות של המשתמש מאחורי הדמות. אין להעלות תמונה של הדמות ללא רשותה. אין לכתוב מידע חוץ משחקי על חיי המשתמש, למען שמירה על פרטיות המשתמש. *עדיף לענות על כמה שיותר סעיפים, כדי שהפרופיל יהיה שופע ידע. מומלץ לשאול את הדמות אם יש דבר מה נוסף שהיא רוצה לספר על עצמה.
................................................................................................................................................
משימה מס' 1 של האשפים המתלמדים:
ההבדל בין קסמים לכישופים, הוא שכישופים עושים על מיקמקים אחרים. המציאו קסם או כישוף שעדיין לא קיים. העלו עליו יצירה מפורטת. בקשו ביצירה שאם הכישוף יתקבל, תקבלו את הקסם או הכישוף במתנה ותקבלו עליו קרידיט בבלוג "מה חדש?". בקשו שיזכירו אתכם בבלוג עם הכינוי שלכם בתור אשפים. ................................................................................................................................................
הנקודות של מסלולי הלימוד נספרות בנפרד לנקודות האישיות ולנקודות החיבה ונשמרות למסלול גם לאחר עזיבת התלמידים שצברו אותם. התוצרים של מסלולי הלימוד שצברו להם את הנקודות מופיעים בדף נפרד באתר של מיקמקי העיר, הנקרא "תוצרים".
בעתיד נלמד על הנושאים הבאים: מוקמוק טאון, מיקפולקו, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, נגיף הצחוק, מינימיקים, חומפים, ניפציק פיקלבוץ, הר ההישגים, הבחירות האחרות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום, מהו יומיקמק מבחינת הדמויות, יום המינימיקים, עבודות שונות במיקמק סיטי, התפתחותה של מיקאה מהשוד הגדול בהיסטוריה של מיקפולקו עד היום ועוד.
|
|
מוקדש
ל תזכרו-לעקוב-או-לפחות-להיכנס-לראות-פעם-בשבוע-או-להתעדכן-באתר-של-מי.. | |
|
|
|
|
|
260
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16/07/2021 09:29 |
אגסיס400 |
7
|
אני כבר עיצבתי והעלתי לקהילה. אני שלחתי לך את זה וראית |
|
|
|
|
|
02/01/2021 16:18 |
מייק4אמילי |
6
|
קראתי הכל. אני במסלול חיות במה. |
|
|
|
|
|
03/11/2020 15:02 |
ריטהSריין |
5 |
אני האמא - ריטה טורס (בר11כוהן) האחות הגדולה - בר טורס (בן4טורני) האח האמצעי - רון טורס (הנסיך581) האח הקטן - בן טורס
מובן? |
|
|
|
|
|
02/11/2020 08:53 |
3הלילה |
4
|
שלום מילי מלאני. יש לי כמה שאלות לגבי מיקסקול, אשמח אם תעני לי במיקטוק |
|
|
|
|
|
02/11/2020 08:09 |
mili11 |
3
|
תודה על ההערה, אמיר גרלנס. אם היית תלמיד, הייתי מוסיפה לך נקודת חיבה על תשומת לב לפרטים. אתקן את זה לשיעורים הבאים. |
|
|
|
|
|
01/11/2020 22:19 |
אמבל2 |
2 |
ייש לי שאלה איך את כותבת בקישורים?? |
|
|
|
|
|
01/11/2020 17:04 |
מחוגימלך |
1
|
עדיין כתוב בנושאים הבאים הר ההישגים. לא היה כבר שיעור כזה? |
|
|
|
|
|
|
|