קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

יצירת סנוז 14 05/11/2020

כ-35 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן.
כ-30 מהתלמידים סיפרו לי שיש להם את האפליקציה של המיקטוק (לקבוצות של מסלולי הלימוד).
כ-6 מהיתומים התחילו בתהליך אימוץ ונמצאים כעת בחודש ניסיון. מידע זה בדף היתומים שבאתר.
כ-5 מסלולי לימוד ריקים כעת ומחכים להצטרפות תלמידים חדשים. כ-4 מסלולי לימוד מלאים כעת.

לפני שמתחילים עם יצירת הסנוז הנוכחית;
סנוז 1 – [חובה לכולם]
סנוז 2 – (ביצירות סנוז יופיעו גם תלמידים שמסיימים את הלימודים עם נקודות)
סנוז 3 – {אולי מעניין, סנוז זכות מומלץ}
סנוז 4 – [סנוז זכות, נקודות בלבד]
סנוז 5 – (כולל הסבר על איך לקרוא יצירות סנוז ביתר קלות)
סנוז 6 – {הסנוז הראשון שכולל קישורים לסנוזים הקודמים}
סנוז 7 – [סנוז עם מסר לתלמידים להיות פעילים כדי להישאר]
סנוז 8 – (כולל הודעה בשביל היתומים של בית-היתומים מיקסקול)
סנוז 9 – {עניתי על כמה וכמה שאלות מעניינות של קוראים}
סנוז 10 – [מזכיר שניתן להירשם ללימודים בכל רגע נתון]
סנוז 11 – (נוספו ליצירות הסנוז מכתבים של מיקמקי העיר)
סנוז 12 – {כולל מכתבים נוספים של מיקמקי העיר ועוד}
סנוז13 – [החל מסנוז זה יוצאים תלמידים לא פעילים כל חודש]

שתי תלמידות חגגו את ליל כל הקדושים בשבוע שעבר וקיבלו ממתקים:
סטפני מקבלת 3 נקודות.
עשי ציניו מקבלת נקודה.

השלמת שיעורי בית של שנת היורשים:

דני דן פתר את המבוך (כפי שניתן לראות בתמונה למעלה) וסיים את הלימודים.
אתה מוזמן לבקש ממנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני, תעודת סיום.

טיפאני מקבלת 10 נקודות על השלמת משימת יצירה מס' 1.
טיפאני מקבלת 25 נקודות על השלמת משימת יצירה מס' 8.

צבירת נקודות למסלולי הלימוד:

ניקולאס מוש צובר נקודה 1 למסלול צוות המיקפה על מתכון מומצא לחלוטין.

טיפאני צוברת נקודה 1 למסלול האשפים המתלמדים על המצאת כישוף.

סנוז 10 תגובות הקוראים:
תגובה מס' 5 - בית-היתומים מיקסקול עוסק גם באימוץ וגם בפיתוח הדמויות של היתומים דרך לימודים מסודרים בקהילה. בהרשמה ניתן לבחור אם להיות בין היתומים שאני מחפשת להם משפחה, רק תלמידים או גם וגם. אפשר גם לפנות בבקשה לאמץ את אחד היתומים ולשיתופי פעולה.

סנוז 13 תגובות הקוראים:
תגובה מס' 5 – גם אם משתמש כלשהו הורחק, היה לו חודש שלם להשלים את שיעורי-הבית. כמו שכתוב באותו הסנוז שהגבת בו, ניתן לבקש ממני לחזור ללימודים באופן אישי, כל עוד מראים רצינות. זאת חובה לכל התלמידים להשלים לפחות משימה אחת בכל חודש.

שיעור 13 תגובות הקוראים:
תגובה מס' 4 – אני מעתיקה את הקישור משורת הקישור שלמעלה ומדביקה אותו מתחת לשורה שאני רוצה שדרכה יגיעו לאותו הדף שממנו העתקתי את השיעור.

שיעור 14 תגובות הקוראים:
תגובה מס' 4 – הנקודות שצברתם לקבוצה, אלה הנקודות של מסלולי הלימוד. הדוגמא שלך לנקודות נכונה. אני גאה בך על הסקרנות שלך ועל ששאלת כשלא היית בטוחה. על זה, מוסיפה לך נקודת חיבה.

מילוי טופס נקודות החיבה השבועי מזכה את התלמידים הבאים בנקודה אישית אחת
מילאו טופס נקודות החיבה השבוע:
עשי ציניו
עופרי
נוניש
ניקולאס מוש

תודה גם למיקמקים שמילאו את טופס נקודות החיבה למרות שהם לא תלמידים כעת:
הדר

*המכתבים שנשלחים למיקמקי העיר מפסיקים להיות ממוספרים החל מיצירת סנוז זו.

כותבת המכתבים - הדר:
עבור צבעוני פציק : היי צבעוני איך במיקפולקו אני מקווה שאוכל להגיע לשם בקרוב
עבור צבעונית פציק:הלקוחה הראשונה לי מזה כמה חודשים במספרה הגיעה!!
העלתי יצירה עם הלפני והאחרי למילי4מילי מוזנמנת להסתכל בקהילה
ולכל תלמידים מיקסקול אני מאחלת שנת לימודים מוצלחת
ולכל היתומים שרוצים שיאמצו אותם שאכן זה יקרה
ולכל המשפחות שרוצות לאמץ ימצאו מישהו ויגמרו בהצלחה את חודש הניסיון!
ווזהו ביי

מכתב התשובה של צבעוני פציק:
מזג האוויר באזור שבו מיקמתי את החנות שלי נהיה קריר. שלשום ירד הגשם הראשון. מיקמתי את החנות שלי בין המחוזות של העונות, כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות. המיקום יקר, אך שווה את המאמץ. הבוקר באו כמה לקוחות חדשים ממחוז החורף.

מכתב התשובה של צבעונית פציק:
הדר אהובית, אני כל-כך שמחה לשמוע. ראיתי שעשית מהפך אופנה לנכד של חברתי הטובה, לידית מילאני. את לידית פגשתי כשעברנו למיקמק סיטי, לאחר שאני ובעלי צבעוני איבדנו את כל מה שהיה לנו. היא קיבלה אותנו באהבה ועזרה לנו עם בית-היתומים בשנתו הראשונה.

*המכתבים הנותרים מיועדים לתלמידים, היתומים והמשפחות שרוצות לאמץ. מוזמנים לענות בתגובות.

כותבת המכתב – עשי ציניו:
לאשף האשליות מאלוק אני מתלמדת באשפות ורציתי לשאול למה בחרת להיות אשף אשליות אני בחרתי באשפית טבע

מכתב התשובה של אשף האשליות מאלוק:
אשפית הטבע ציניו, הבחירה שלי להיות אשף אשליות לא הייתה בין היסודות הקיימים. כשהגעתי למדרגות הנחש לראשונה, נאמר לי שאין לי אפשרות לבחור באשליות, שעלי לבחור בין כל היסודות הקיימים. נכנסתי למבוך במטרה נחושה להראות לעולם שהוא טועה. כאשר הגעתי אל האזור של יסוד האש, הרגשתי חיבור מיידי עם היסוד. הרגשתי איך האש מביאה לי את כל מה שאני רוצה. בתחילה, האזור היה ריק מכל, מלבד אפר. ניגשתי אליו ושמתי עליו את ידי. מיד עלה ניצוץ באפר וניצתה להבה. האש התפשטה בכל האזור, אך אני הרגשתי בטוח. מהאש למדתי ליצור את האשליות עצמן. הכוונה המקורית שלי הייתה להעלות חיוך על פניהם של המיקמקים העצובים וליצור מציאות חדשה לאלה שלא היה להם מזל רב במציאות שלהם. לרוב קוראים לי "אשף האשליות מאלוק", אך למען האמת, רכשתי את היכולת להחזיק את האש שלי פעילה זמן רב ללא הגבלה. את הילד שלי ושל אשתי יצרתי מן האש.

כותב המכתב – ניקולאס מוש:
דוד אמילי תמסרי לפליסיטי שגם אני!

מכתב התשובה של מילי מילאני:
תקרא לי "מילי", סבבי? ואין לי מושג למה אתה מתכוון, אבל זה כבר עניין שלכם. פלסיטי, זה מכתב בשבילך, אז את מוזמנת לענות לו כאן או בפרטי. אשמח להסבר במה מדובר.

מוקדש ל גוגו0523, לירוןמלפפו, hadar2009, אמבל2, אלמוני3321, דני-דן-מוזמן-לבקש-תעודת-סיום, אם-בא-לך, סבבי?
18
1
156


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/11/2020   17:23 אלישב2  1
אני עשיתי בלי הכוכב כי אני לקחתי אותו אבל עשיתי באותו מקום זה בסדר?