קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

תקראו איזה נושא שבאלכם יש 9 נושאים ביצירה שלי 06/11/2020

שוב יצירה מחולקת לנושאים!! כאן שוב זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

נושא 1 – מדריך עריכה של הצייר
ליהשלי7 ביקשה שאני אעלה יצירה שבה אני מסבירה איך אני עורכת בתוכנה "הצייר". בתוכנה הצייר יש כמה כלים מאוד נחמדים שאני אוהבת לעבוד איתם, אבל בואי נתחיל באיך מצלמים תמונות מסך ממיקמק לתוכנה. הכנתי על זה סרטון לערוץ המשותף שלי ושל מילי, Mili11 Milani, אבל אני אסביר גם כאן.

אפשר לצלם תמונת מסך במשהו שיש ברוב המחשבים שנקרא "כלי החיתוך" ובאנגלית "Snipping Tool". בכלי החיתוך יש לחצן עם מספריים תכולות ועיגול אדום שכתוב עליו "חדש". לוחצים על זה ואז מושכים את העכבר בלחיצה ארוכה כדי להקיף בריבוע את האזור שבאלך לצלם. באפשרות של "עריכה" למעלה, שבאנגלית זה כנראה "Edit", ישלך את האפשרות "העתק", שבאנגלית זה כנראה "Copy". אז מדביקים את התמונה לצייר ומשם מתחילים לערוך את התמונה.

אם אינלכם את כלי החיתוך במחשב משום מה, תמיד אפשר להשתמש במקש PrtSc שבמקלדת. המקש לא עושה 'פלאש' כשהוא מצלם והוא מצלם את כל המסך, אז הוא פחות מדוייק ואני לא עובדת איתו, אבל גם הוא מקש יעיל. הוא עושה העתק אוטומטית לתמונה שצולמה ואז אפשר פשוט להדביק בהצייר.

בתוכנה הצייר עצמה;
יש אפשרות של ריבוע מקווקו שכתוב "בחר". איתה אפשר לסמן אזורים בתוך התוכנה, להזיז אותם ממקום למקום ולמחוק אותם אם רוצים. יש את הצבעים, שאפשר לבחור צבע חדש בעזרת קשת הצבעים שבצד שכתוב "ערוך צבעים". ליד יש את צבע 1 וצבע 2. צבע 2 הוא הרקע של הדף. זה לא ישנה את הרקע הנוכחי של הדף, אבל אם אתם מוחקים משהו, זה ישאיר חלל בצבע שמופיע בריבוע של צבע 2. צבע 1 הוא הצבע שאיתו אתם צובעים באותו הרגע. אתם יכולים להשתמש בעיפרון או במכחול לצביעה. העיפרון מדוייק יותר, אבל למכחול יש חץ למטה שפותח אפשרויות לסוגים שונים של מברשות. אפשר גם להוסיף צורות מהצורות שמופיעות שם.

כלים נוספים בהצייר;
דלי הצביעה – דלי שאיתו לוחצים על מה שבאלכם והוא צובע לצבע שמופיע בריבוע של צבע 1 לא רק את הנקודה שלחצתם עליה, אלא את כל השטח שנוגע בה והוא באותו צבע. יעיל ללשנות רקע לציור.
זכוכית מגדלת – מאפשר לראות יותר מקרוב את מה שאתם עורכים, בשביל לדייק את הציור שלכם. בצד של הצייר למטה כתוב 100% ולידו מינוס ופלוס עם סמן תכול שאפשר להזיז. זה גם יעזור לכם להתקרב ולהתרחק. אני אישית יותר אוהבת להשתמש בזה מבזכוכית המגדלת, למרות ששניהם על אותו הדבר.
המחק – ריבוע שמוחק את הציורים באזורים שאתם לוחצים עליהם (קצר או ארוך) ומחזיר לצבע של הדף לפי מה שבחרתם בריבוע של צבע 2. אני בדרך כלל מעדיפה להשתמש ברקע לבן ליצירות שלי.
בין המחק לזכוכית המגדלת – לדבר הזה קוראים "בורר צבעים". כשאתם לוחצים איתו על משהו בצייר שלכם לחיצה שמאלית, הוא מעתיק את הצבע שלחצתם עליו לריבוע של צבע 1. כשאתם לוחצים בלחיצה ימנית, הוא מעתיק את הצבע שלחצתם עליו לריבוע של צבע 2.
A – האות הזאת באנגלית מראה על האפשרות לכתוב בתור הצייר. אתם יכולים לבחור באיזה סוג כתב לכתוב (פונט), באיזה גודל, עם לעשות את הכתוב עבה, אלכנוסי, עם קו מתחת ובאיזה צבע. אתם יכולים גם לסמן את האותיות ולבחור לכל אות עיצוב שונה לגמרי, למרות שזה נראה קצת מוזר לפעמים.
גודל – רואים את הקווים שמופיעים בארבע שורות, שהעליון הכי דק והתחתון הכי עבה? הקווים האלה מאפשרים לכם לשנות את הגודל של המחק, העיפרון, המכחולים והצורות השונות כשאתם משתמשים בהם ומוסיפים אותם ליצירה שלכם. אני משתמשת בכלי הזה המון!!

עזרתי לכם? מקווה שכן!!

נושא 2 – הקדשות
כל הזמן מבקשים הקדשות ומרגישה שכבר חפרתי על זה שאני לא מחלקת הקדשות לפי בקשה. מה שיוצא יוצא ואם באלכם לקבל התראות על היצירות שלי תמיד אפשר לעקוב.

נושא 3 – עיצובים
אתם יכולים לראות למעלה שני עיצובים שהכנתי לחברים שביקשו ממני במיקטוק. עמיחי (עמיחי109) ביקש שאני גם אכתוב שהוא הולך לעשות בקרוב בקהילה שלו אתגר התגובות. אני לא בטוחה מה בדיוק, אבל אם זה מה שאני חושבת שזה, שווה לכם ללכת לראות בעצמכם.

קישור לקהילה של עמיחי (עמיחי109)

את העיצוב השני הכנתי בשביל מוקמיק992. אני חייבת לציין שממש אהבתי את הבלון שלך!! למי שלא מבין אנגלית, כתוב על הבלון "LOVE YOURSELF", שזה אומר "תאהבו את עצמכם". נכון יפהפה?

לאלה שלא הכנתי להם עיצובים וביקשו בתגובות, תשלחו לי בקשת חברות כדי שאני אוכל להכין לכם עיצובים ואז תבקשו ממני במיקטוק. אני יכולה להכין עיצובים רק לאלה שמבקשים ממני.

נושא 4 – ממתק או ברדק
לא חגגתי השנה במיקמק סיטי כמו בשנתיים האחרונות, כי החברים שאיתם חגגתי אז לא היו בעיר ולא היה לי חשק. בשנה הבאה, אם אני נשארת במיקמק סיטי, אני אולי אהיה בית מארח ואחלק ממתקים.

בין שני העיצובים למעלה, לקחתי את המילה "Spooky" שהופיע במסך הפתיחה של האתר לכבוד החג. המילה הזאת אומרת "מפחיד", אבל במובן ידידותי יותר ממפחיד. זה כמו שהאלווין אמור להיות חג מפחיד, אבל מפחיד שהוא גם כיף. החג הוא לא רק על להבהיל אחד את השני, אלא גם על לצחוק על זה ביחד.

נושא 5 - חברים מפעם
בתור מיקמקית וותיקה ממיקמקי העיר, ישלי חברים מלפני תקופת המיקטוק. הקמתי את קבוצת רמ"ז עם שני חברים מאוד טובים שלמדו איתי בשנת כוכבי הים בבית-היתומים מיקסקול. רמ"ז זה ראשי תיבות של השמות שלנו - ריפי (מיקמקריפי), זואי (זואי4הבובה) ומדל (מדל1ק1מס).

בשנת כוכבי הים קראנו לקבוצה שלנו "הגולשים", כי שלושתינו גולשים. ריפי גולש על סקייטבורד, אני גולשת על סנובורד (גלשן שלג) ומדל גולש על הגלים. אחרי זה הקמנו להקת פופ בשם "הגולשים" שמנגנת שירים של דיג'יי קיידנס. ריפי הגיטריסט, אני המתופפת ומדל מנגן על אורגנית מיוחדת.

למי שלא מכיר את דיג'יי קיידנס, אתם יכולים לשמוע שירים שלה ברקע של השיעורים של שנת כוכבי הים בערוץ המשותף שלי ושל מילי (mili11). לערוץ קוראים Mili11 Milani. האפליקציה של shazam שיודעת לזהות שירים, תוכלו למצוא את הקליפים המקוריים של דיג'יי קיידנס לשירים האלה.

אופסי, קצת שכחתי לספר למה אני מספרת לכם על זה. הם בדיוק חזרו לא מזמן ממוקמוק טאון ומדל תכנן לנו יום כיף, כי לא נפגשנו הרבה זמן. זה אומר שאני אהיה איתם כל היום על בלתי נראה. כשאני על בלתי נראה, זה אומר שאו שאני עם חברים שרוצים להיות איתי לבד, או שאני רוצה להיות לבד בגלל שלפעמים קצת יותר מדי לי להיות עם אחרים (בתור אספרגר), או שאני מצטלמת לסדרה "מיקמקי העיר" שאולי עולה בשנה הבאה לערוץ המשותף שלי ושל מילי ויהיה מזניב לחלוטין!!

מה שאני בעצם מבקשת, זה שתכבדו את זה שאני לא רוצה שתחפשו אותי כשאני על בלתי נראה ולא תילחצו מזה שאני לא עונה לכם באותו הרגע. אני לא עושה את זה כדי לסנן אתכם, אלא כי אני עסוקה בדברים אחרים או רוצה להיות קצת לבד. כולם רוצים להיות קצת לבד לפעמים. גמלכם זה קורה?

נושא 6 – תגובות של צוות מיקמק בקהילה

בתגובה 12 ליצירה הזאת,
ביגלה42 כתבה שהלוואי שליאת הייתה כותבת לה תגובה בקהילה. בתור מישהי שקפצצה מהתרגשות כשהיא ראתה שהיא קיבלה תגובה ממישהי מצוות מיקמק, אני רוצה לשתף איתך משהו. שליאת כתבה לי תודה מקרב ליבה על הדאגה ללואי ושהיא מקווה שנצליח להיפגש למחרת, זה היה מאוד מרגש, אבל היו לי עוד המון תגובות מרגשות בקהילה שהן לא מאף אחד מצוות מיקמק. אם תסתכלי בסוף היצירה שלי, בהגרלה של רגעי השיא בקהילה, תראי שרגע השיא שלי בכלל היה משהו שלא קשור לצוות מיקמק.

הסתכלתי בקהילה שלך וראיתי תגובות מהממות של מיקמקים שתומכים בך ואוהבים אותך ואת הקהילה שלך. אני מאמינה שאם תמשיכי להקדיש יצירות לעוד מיקמקים שעדיין לא מכירים את הקהילה שלך, היא תגדל עוד ועוד ותקבלי עוד הרבה יותר אהבה. את מהממת כמו שאת ועם כמה שתגובה של מישהו מצוות מיקמק יכולה לרגש, את לא צריכה את זה כדי להיות אלופה ומהממת כמו שאת.

נושא 7 - שיתוף פעולה עם ריפולוש
תכננו ביחד שדרוג לחנוכה. אני לא יודעת אם אתם זוכרים את מה שהכנתי, אז אני מוסיפה בכל מקרה.

החלק שלי
החלק של ריפולוש

שני החלקים שלנו יוצרים ביחד שדרוג פריטים שאני אישית מאוד אוהבת. אם אתם אוהבים, בואו לפרגן בתגובה ואולי צוות מיקמק יוסיף את הפריטים. אני הכי מקווה מאצלי שתהיה השמלה התכלת שעיצבתי מחדש ואצל ריפולוש אני הכי מקווה לסביבון ההפתעות שהיא הכינה.

נושא 8 – תגובה שלא הבנתי..
ionchi2, כתבת "עוקב והני יכול להשתתף בפתקים ?" בתגובה 12 ליצירה שלי.
קישור ליצירה שהגבת אליה
אתה יכול להסביר לי למה אתה מתכוון?

נושא 9 - הגרלות
להגרלה של הצבעים האהובים עליכם היכנסו לקישור הזה ✨

הגרלה מס' 15 – ספרו על רגע השיא שחוויתם בקהילה. רגע השיא בקהילה יכול להיות יצירה מדהימה שהכנתם ויצאה הרבה יותר טוב ממה שציפיתם, תגובות בקהילה שלכם או דברים מקהילות של אחרים.
זה היה רגע השיא שלי בקהילה – חברה כתבה כחלק מההגרלה שלה לעקוב אחרי הקהילה שלי

מוקדש ליהשלי7, רומיהמלכות, מזעקי7, ביגלה42, ריפולוש, ionchi2, עמיחי109, מוקמיק992, אושי668, ארון32, ציקי37
25
10
366


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/05/2021   14:18 מוקמיק992 10
שיואו אני זוכרת את זהXD
08/11/2020   07:12 עמיחי109  9
תודה רבה!!!!
אשמח שכולם יעקבו אחרי גם:)
07/11/2020   22:15 אלישב2  8
מושלם את תותח
06/11/2020   18:00 דובדבני811  7
מושלם
06/11/2020   14:49 ריביולי58  6
רגע השיא שלי בקהילה
היה כשהעלתי את הציור שלי למיקשימה החודשית
הופעתי בגלריה,קיבלתי תגובות ממש טובות,ולבסוף גם
זכיתי בשדרוג ''סטודיו המוטיבציה''
06/11/2020   14:35 אנהשיר444  5
מהממת
06/11/2020   12:59 ננהנו  4
היי אשמח שתגידי איך קוראים לערוץ כי נראלי כשאני יראה שעושים את היצירות יהיה לי יורץ מובן, תודה
06/11/2020   12:10 000סופי  3
אממ ואוו את אלופה אלופה ואלופה אין אליך
06/11/2020   12:10 עשילא2000  2
אני משתמשת גם בכלי החיתוך וגם בצייר זואייי
06/11/2020   11:15 מוקמיק992  1
תודה רבה על ההמלצה!