קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 15 – משימה מס' 2 במסלולי הלימוד (חובה) 08/11/2020

"שלום לכל התלמידים שממשיכים בלימודים. בשיעור הזה אציג לכם את המשימה השנייה של כל מסלול לימוד השנה. אתם מוזמנים לבחור בין המשימות של מסלולי הלימוד איזה להשלים ומתי" (שיעור חובה).

שיעור זה הוא שיעור חובה לתלמידים מכל מסלולי הלימוד של שנת הסטודנטים (4).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים:
שיעור 1 – פתיחת שנת הלימודים הרביעית [חובה]
שיעור 2 – מיק מאגוס [זכות, לא חובה להיות בשיעור]
שיעור 3 – בחירות 2011 [זכות, לא חובה להיות בשיעור]
שיעור 4 - תהליך האימוץ [חובה ליתומים וזכות לשאר]
שיעור 5 – נקודות התלמידים בשנת הסטודנטים [חובה]
שיעור 6 – שמונת היסודות [חובה לאשפים וזכות לשאר]
שיעור 7 – המחלה הנדירה ממיקפולקו [זכות, פתוח לכולם]
שיעור 8 – ציפור המקמקן [שיעור זכות, הקישור המעודכן]
שיעור 9 – שיעור חברה [שיעור זכות, מומלץ למיקמקים שאוהבים לבלות יחד ומשפחות חדשות]
שיעור 10 – הנקודות של שנת היורשים [שיעור זכות, ניתן לצבור נקודות אלה עד סוף שנת 2020]
שיעור 10 – הנקודות של שנת היורשים [שיעור זכות, זהה לשיעור הקודם, אך אינו במצגת]
שיעור 11 – נקודות חיבה [שיעור זכות, חובה לכל התלמידים שרוצים למלא את טופס נקודות החיבה]
שיעור 12 – הר ההישגים [שיעור זכות, חובה לחברי מסלול אגודת יד להישג]
שיעור 13 – משימה מס' 1 במסלולי הלימוד [חובה לכל מסלולי הלימוד]
שיעור 14 – איך להעביר נקודות לחסכונות [חובה לכל מסלולי הלימוד]

חובה על כל התלמידים לבחור מסלול לימוד בעת ההרשמה ללימודים בבית-היתומים מיקסקול. תלמידים שלא ישלימו אף משימה של מסלול הלימוד שלהם במשך חודש, יאלצו לבחור מסלול לימוד חדש, אלא אם יבקשו אישור מיוחד להישאר באותו המסלול שבחרו. הסיבה שהתלמידים הלא פעילים יאלצו לבחור מסלול חדש, היא כדי לפנות מקום במסלול לתלמידים המעוניינים במסלול אשר מתכננים לקחת בו חלק פעיל.

רשימת מסלולי הלימוד הקיימים לפי הסדר בו הם מופיעים באתר של מיקמקי העיר:

1. צוות המשטרה
2. חברי הקהילה / הבלוגרים
3. צוות המורים
4. אגודת הדיבר השני (חברות)
5. החוקרים
6. צוות מסיבות ואירועים
7. אגודת יד להישג
8. צוות המיקפה
9. צוות הספרייה
10. צוות מיקאה
11. אגודת זכויות המינימיקים
12. צוות הסטייל
13. צוות פורעי החוק
14. צוות הפרפרים (פרפראצי)
15. צוות הרכבת
16. השדכנים
17. האשפים המתלמדים

................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות המשטרה:

למייסד המסלול שלכם, השוטר מיאלו, יש תיבת פניות בקהילה שלו. תיבת הפניות נועדה לאפשר לתושבי מיקמק סיטי לפנות אליכם בבקשת עזרה. הכינו בקהילה שלכם תיבת פניות משלכם, אותה תוכלו לשלוח במיקטוק לכל חבר חדש. ענו על הפניות שקיבלתם ביצירות חדשות. על כל יצירה שבה תענו על הפניות שקיבלתם, תקבלו נקודה נוספת למסלול של צוות המשטרה.

*ראו למטה את המשימה של צוות פורעי החוק. המשימה נוגעת לכם וכוללת שיתוף פעולה.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של חברי הקהילה / הבלוגרים:

עליכם יצירות שמסבירות על דברים הקשורים לקהילה. אתם יכולים להסביר על מיקמק זום, על איך לשלוח יצירות, על עריכה בתוכנות שונות, איך להתמודד עם תגובות שליליות, איך להכין עיצובים, איך לפרגן לאלה שכותבים תגובות חיוביות, שיתופי פעולה ועוד. על כל יצירת הסבר תקבלו נקודה למסלול הלימוד שלכם.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות המורים:

בחרו מקצוע לימודי. כתבו ביצירה שלכם שיעור שמסביר איך הייתם מלמדים את המקצוע הזה בדרך תוך משחקית. אתם יכולים להציע משחקים שקיימים באתר עצמו ולשנות דמויות שמוכרות מחוץ למיקמק כך שיותאמו לאתר. מומלץ להביא קישורים למקורות מידע מתוך האתר, במידה ויש כאלה.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של אגודת הדיבר השני (חברות):

המציאו משחק חברתי חדש שאפשר לשחק במיקמק סיטי. הסבירו ביצירה שלכם כיצד משחקים במשחק שהמצאתם. ניתן לבסס אותו על משחק קיים. דוגמא למשחק - מצד לצד.

מקור מידע – המייסדת זואי מוש הסבירה על המשחק "מצד לצד" ביצירה שלה.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של החוקרים:

מיקמק בשם Mikipedia, שכתב ערכים לדברים שקיימים במיקמק סיטי, לא כתב ערכים חדשים כבר זמן מה. הסתכלו באתר על הערכים שהוא כתב. כתבו ערכים חדשים לדברים שקיימים בעולמם של המיקמקים. הסבירו על הדברים מנקודת מבט חוץ משחקית (איך זה בשביל המשתמשים) ומנקודת מבט תוך משחקית (בדמויות). שימו לב לצרף קישורים למקורות מידע.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות מסיבות ואירועים:

הכינו רשימה הכוללת פעילויות שאפשר לעשות במסיבות במיקמק סיטי. מומלץ לעבוד בשיתוף פעולה עם אגודת הדיבר השני (חברות), מכיוון שהמשימה השנייה שלהם היא להמציא פעילויות חדשות. ניתן להעלות כמה יצירות שתרצו עם רשימות של פעילויות, אך תקבלו נקודה רק על רשימה עם פעילות שאינה מופיעה ברשימות שעלו לפני כך. אם השאלתם את הרעיון לפעילות מקהילה אחרת, זכרו לתת לה קרידיט ולהוסיף קישור לאותה היצירה בתור מקור מידע.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של אגודת יד להישג:

המציאו רעיון לחדר דרגה שעדיין לא קיים. העלו את הרעיון לקהילה. עצבו בקובץ היצירה את הרעיון שלכם לעיצוב חדר הדרגה החדש ו/או פריטים של קטלוג שמופיע שם ו/או דבר מה אחר שאתם מעוניינים שיופיע באותו חדר הדרגה שעיצבתם. אין צורך להזכיר את מספר חדר הדרגה שעיצבתם.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות המיקפה:

המציאו מאכל שלא קיים כרגע במיקמק סיטי. העלו עליו יצירה, הכוללת תמונה של המאכל. אם תסבירו איך מכינים את המאכל שבתמונה, תקבלו נקודה נוספת למסלול שלכם, מכיוון שזוהי המשימה הראשונה. מומלץ לציין היכן ניתן יהיה לקנות את המאכל במיקמק סיטי. ניתן לבחור דוכן אוכל קיים ו/או חנות אוכל קיימת ו/או להמציא מקום חדש.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות הספרייה:

הכינו המלצות על סיפורים שקיימים בספרייה שמעל המיקפה ו/או סיפורים של מיקמקים אחרים בקהילה. בקובץ היצירה, הוסיפו את הכריכה של הסיפור שאתם ממליצים עליו. במידה וכתבתם את ההמלצה לסיפור מהקהילה, הוסיפו קישור לסיפור והכינו בקובץ עיצוב חדש לכריכה. חובה לתת קרידיט לסופר/ת.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות מיקאה:

צלמו תמונה של שילוב רהיטים או סידור מסוים של רהיטים שאתם ממליצים עליו לבתים של מיקמקי העיר. העלו את התמונה לקהילה. הסבירו בתוכן היצירה מדוע אתם ממליצים לסדר את הרהיטים בסדר בו הם מופיעים בתמונה ולאיזה מהאזורים של הבית רהיטים אלה שייכים.

דוגמאות לאזורים בבית:

אזור רחצה (אמבטיה, ג'קוזי, מזרקה וכדומה)
מקום שינה (מיטה, ספה וכדומה)
מטבח (מקרר, תנור, אש וכדומה)
חדר אוכל (מקום ישיבה, עוגה וכדומה)
פינת כיף (משחק, כלי נגינה, טלוויזיה וגדומה)
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של אגודת זכויות המינימיקים:

במשימה הזאת, אתם הופכים להיות מעצבי הפריטים של המינימיקים. בחרו פריט לבוש מאחד הקטלוגים של המינימיקים ועצבו אותו מחדש. תעלו לקהילה את העיצוב המקורי ואת העיצוב החדש ביחד, באותה היצירה. כתבו בתוכן היצירה מאיזה מהקטלוגים של המינימיקים ניתן להשיג את הפריט המקורי.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות הסטייל:

פתחו מספרה כחלק מרשת המספרות ברשת המספרות של צבעונית. במספרה שלכם, תבחרו אם אתם עושים תספורות, מהפכי אופנה או גם וגם. הזמינו את תושבי מיקמק סיטי לבוא למספרה שלכם ועשו להם מהפך אופנה. צלמו לקהילה (עם רשותם בלבד) תמונה של לפני המהפך ותמונה של אחרי המהפך. זכרו להקדיש את היצירה למיקמק/ית שעיצבתם מחדש.

דוגמא למהפך אופנה 1
דוגמא למהפך אופנה 2
דוגמא למהפך אופנה 3

הכנת יצירה שמסבירה על המספרה שלכם, תוסיף את המספרה שלכם לרשת המספרות של צבעונית באופן רשמי. בשביל להצטרף לרשת המספרות רשמית, הכינו יצירה שעונה על אותם הסעיפים כמו היצירות של המספרות הקיימות כיום ברשת של אמא צבעונית. צירפתי קישור ליצירה שבה כל הסעיפים.

דוגמא לסעיפים שיש לענות עליהם מתוך יצירה על המספרה הראשונה ברשת המספרות של צבעונית
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות פורעי החוק:

בתור פורעי חוק, אתם יכולים ליזום מרדפים עם שוטרים מצוות המשטרה. תתאמו עם שוטרים מרדף
מהסוג שמתאים לכם. ישנם כמה סוגים שונים של מרדפים ניתן לשחק.

סוגי המרדף המומלצים ביותר:

1. מחבואים – אתם בוחרים מקום ומתחבאים בו. אתם יכולים לתת לשוטר רמז על מקום המחבוא שלכם במיקטוק לשוטר שמולו אתם משחקים, או לא לתת לו רמזים בכלל. אתם יכולים לבחור שזה יהיה מחבוא אחד או מרדף של עד 10 מקומות מחבוא. אתם יכולים להחליט להגביל את מקומות המחבוא המותרים לאזור אחד כמו יערות מיקמק, המיקניון, הדרגות בהר ההישגים (במידה ושניכם דרגה 9 ומעלה) וכדומה. אם השוטר לא מצא אתכם, תעלו יצירה שמסבירה לשוטר שרדף אחריכם איפה התחבאתם. אם הוא מצא אתכם, תעקבו אחריו לתחנת המשטרה ותהיו במעצר אצלו לזמן מה. אורך המעצר יהיה זמן שתקבעו יחד. הזמן המומלץ למעצר הוא חמש דקות עד רבע שעה. תוכלו בזמן הזה לדבר במיקטוק עם החברים שלכם ולהזמין אותם לארח לכם חברה.

2. תופסת – אתם יכולים לשחק את התופסת באזור שבו קרה השוד, במרדף בכל מיקמק סיטי שבו עוברים ממקום למקום מבלי להשתמש במפה ובאזורים אחרים כמו מסלול המירוצים. השוטר יכול לתפוס אתכם בכך שיעבור עליכם או יפגע בכם עם כישוף שיקשור אתכם בחבל. אתם מצליחים להימלט מהשוטר ולבצע את השוד בהצלחה, אם עברה כמות הזמן שקבעתם לתופסת, שהשוטר התייאש, שאתם צריכים ללכת מסיבה חוץ משחקית או שהגעתם אל 'סוף המסלול'. סוף המסלול יכול להיות השטח הבייתי שלכם בתור פורעי חוק. למשל, השטח הבייתי של פורעת החוק אסמי נמצא בחנות הבלוק שבחצר האחורית. במידה ובחרתם תופסת באזור של מסלול המירוצים, זה יכול להיות ליטרלי (מילולית) סוף המסלול.

ניתן להמציא עוד סוגים של מרדפים. במידה וניסיתם סוג מרדף אחר, הסבירו על סוג המרדף שניסיתם ביצירה של הניצחון שלכם או בקשו מהשוטר ששיחקתם מולו להסביר ביצירת הניצחון שלו על סוג המשחק שבחרתם לשחק מולו.

היתרון במשימה זו, הוא האפשרות לעבוד מול צוות המשטרה. גם אם אתם לא 'המנצחים' באותו הסיבוב, תנו להם לצלם אתכם במעצר בשביל הנקודה שמגיע להם על הניצחון במרדף. כך הם ידעו שגם אם אתם משחקים דמויות של פורעי חוק, אתם משחקים בצורה הוגנת.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות הפרפרים (פרפראצי):

בניגוד להתמקדות במיקמקים במשימה הראשונה של צוות הפרפרים, המשימה השנייה מתמקדת באזורים. עליכם לצלם אזור כלשהו ולספר בתוכן היצירה משהו שקרה באותו האזור. זה יכול להיות משהו שקרה מזמן או משהו שקרה באותו היום. אם זה אירוע מההיסטוריה של מיקמק סיטי, השתמשו בבלוג מה חדש כמקור מידע ומצאו את הבלוג המסוים שבו מידע זה מופיע. אם הסיפור שלכם מספר על משהו שקרה בין מיקמקים, אל תזכירו את שם המשתמש של אף אחד מהם, אלא אם זה לא סיפור שמציג מישהו בצורה לא נחמדה. במקרה והזכרתם ביצירה מיקמקים, זכרו להקדיש גם להם את היצירה.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של צוות הרכבת:

עליכם לצלם אתכם אומרים משפט שלם ביחד עם מיקמקים אחרים ולהעלות את התמונה לקהילה. אתם יכולים לחלק מילה מהמשפט לכל מיקמק, או לחילופין להתחלק לקבוצות, כשכל קבוצה אומרת מילה אחת. שימו לב לא לתת את כל המשפט לאותו המיקמק. זכרו להקדיש את היצירה לכל המשתתפים ביצירה.
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של השדכנים:

המשימה הקרובה שלכם תעזור למיקמקים היתומים במציאת משפחות. עליכם לצלם תמונה מחתונה של זוג מיקמקים. את התמונה תעלו לקהילה יחד עם קישור לשיעור מס' 4 של בית-היתומים מיקסקול. המליצו לזוג החדש להסתכל ביצירה שצירפתם, במידה והם מעוניינים לאמץ.

שיעור 4 - תהליך האימוץ [חובה ליתומים וזכות לשאר]
................................................................................................................................................

משימה מס' 2 של האשפים המתלמדים:

בחרו קסם או כישוף שקיים במיקמק סיטי. ציינו אם זהו קסם או כישוף ולאיזה משמונת היסודות הוא שייך. אם הוא שייך ליסוד המים, ציינו אם הוא של מים, שלג או קרח. אל תשכחו להסביר למה הוא שייך ליסוד שאתם כותבים שהוא שייך אליו, וכמובן מה בדיוק עושה אותו הקסם או הכישוף.
................................................................................................................................................

הנקודות של מסלולי הלימוד נספרות בנפרד לנקודות האישיות ולנקודות החיבה ונשמרות למסלול גם לאחר עזיבת התלמידים שצברו אותם. התוצרים של מסלולי הלימוד שצברו להם את הנקודות מופיעים בדף נפרד באתר של מיקמקי העיר, הנקרא "תוצרים".

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, מיקפולקו, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, נגיף הצחוק, מינימיקים, חומפים, הבחירות האחרות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום, מהו יומיקמק מבחינת הדמויות, עבודות שונות במיקמק סיטי, התפתחותה של מיקאה מהשוד הגדול בהיסטוריה של מיקפולקו עד היום, יום המינימיקים ועוד.

מוקדש ל Mikipedia, ידע555, לתלמידים-של-בית-היתומים-מיקסקול, תשלימו-שיעורי-בית-כדי-להישאר-בלימודים, סבבי?
31
14
344


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/07/2021   09:05 אגסיס400 14
צילמתי לקהילה
"צוות מיקאה" ושלחתי לך
02/01/2021   16:20 מייק4אמילי 13
קראתי הכל. אני עדיין במסלול חיות במה.
03/12/2020   14:26 קשת1994 12
אני בצוות מסיבות ואירועים:
אפשר לעשות מסיבות יום הולדת וחגים וגם לחגוג מספר ימים מסוים.
לכל דבר אפשר למצוא סיבה למסיבה
23/11/2020   19:58 נוי25897 11
אני בצוות הספרייה: אני ממליצה על "מיק פטל" חחח
09/11/2020   19:04 פרקיםקהילה 10
אשמח להיצטרף למיקסקול אשמח עם תיצרי איתי קשר במיקטוק
09/11/2020   17:05 סקיי141  9
וואו איזו השקעה!!!
09/11/2020   09:07 ממקמקון1  8
חחח מהמםם!
09/11/2020   08:24 קשת5בענן6  7
סבבה
08/11/2020   21:36 אלישב2  6
את תותח מושלמת
08/11/2020   20:15 לוליני10  5
יואו תמיד רציתי לעשות את זה ולא ידעתי איך ועכשיו יש לי סיבה טובה ללמוד! יאיי
08/11/2020   19:32 קופי1227  4
היי זואי. שנה הבאה אשמח להרשם לבית היתומים מיקסקול. ולהיות בצוות הקהילה. אני חושבת שזה מאוד מתא5ים לי
-קופי-
08/11/2020   19:29 אנהשיר444  3
ואוו מהמם , כול הכבוד על ההשקעה
08/11/2020   17:36 יעקב733  2
כולם מנויל128 עושה תחרות לוגואים!!
08/11/2020   17:21 ליהשלי70  1
מהמם
כל הכבוד לך מהממת