קהילה - היצירות של נדנדנדירX
נדנדנדירX
11
15

לפגוש את אמילי- פרק ראשון 10/11/2020

פרק 1
״היי אני מאיה״ אמרה לאמילי ילדה בעלת שיער חום ועיניים ירוקות, ״היי״ אמרה אמילי והכניסה ידיים לכיסים, היא לא הייתה אדם חברותי במיוחד, היא ואמה עברו מעיר לעיר בגלל שאמה לא בצליחה למצוא עבודה ואביה מת מזמן כשהיא הייתה קטנה, לכן היא לא ניסתה להתחבר עם אף אחד כדי לא להיפגע, אבל הפעם זה היה שונה אמה מצאה עבודה שטובה בשבילה ומכניסה להן מספיק כסף להכל, היא נרשמה לבית הספר והתחילה אותו לא כל כך בהצלחה היא לא ידעה מה לעשות או את מי לפגוש. ״מה השיעור הראשון שלך״ שאלה מאיה והחזירה את אמילי למציאות, ״אם... היסטוריה, אני מניחה״ אמרה אמילי ״איזה גדול, גם שלי בואי נלך ביחד, תוכלי לשבת לידי״ מאיה אמרה, אמילי הכניסה ידיים לכיסים ואמרה ״טוב, בסדר״, ״את לא יודעת להתחבר עם אף אחד נכון?״ שאלה מאיה את אמילי, ״כן, די״ אמרה מאיה ״אמא שלי ואני עברנו מעיר לעיר עד עכשיו ולא הספקתי להתחבר עם אף אחד ואבא שלי איננו״ אמרה אמילי בעצב.
״אני מוכנה לעזור לך״ אמרה מאיה, ״באמת?!״ שאלה אמילי ״תודה״
״בשביל מה יש חברים״ אמרה מאיה בחיוך.
״חולצה יפה״ אמרה ילדה בעלת שיער זהוב ועיניים כחולות סגולות בצחוק ואחריה צחקו גם ילדה בעל שיער שחור ועיניים חומות ושתי בנות בעלות שיער שחור ועיניים חומות, אמילי הסתכלה על סוודר הפרחים שקיבלה מאביה והתביישה, ״אין לך איזה שיעור להיות בו בריטני!״ אמרה מאיה בכעס.
״סליחה באמת״ אמרה הילדה בעלת שיער זהוב ועיניים כחולות סגולות בזילזול והלכה לשיעור הספרות שלה ואחריה הלכו ניקול, אלי ולילה והוציאו לשון למאיה.
״תתעלמי מהן, הן מציקות לכול החדשות״ אמרה מאיה, ״הילדה הבלונדינית זאת בריטני, הילדה עם השיער השחור זאת ניקול והבנות בשיער החום אלה התאומות אלי ולילה״.
״אנחנו מאחרות לשיעור״ צעקה מאיה ומשכה את אמילי חזק ביד.

מקווה שאהבתם, אם תרצו את ההמשך תכתבו לי או שתסננו בלייק
אוהבת נדנדנדירX
3
1
38


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/11/2020   10:12 אמלי45639  1
וואו! אני אשמח מאוד להמשך..