קהילה - היצירות של נדנדנדירX
נדנדנדירX
11
15

לפגוש את אמילי -פרק 2 11/11/2020

אוקי אז זה הפרק השני של לפגוש את אמילי, אם תרצו עוד פרקים תכתבו או שתעשו לייק, תהנו

פרק 2
״איחרתן״ אמרה המורה, היו לה משקפיים גדולים, שיער אדום ועיניים חומות, היא נראתה לפחות בת 40.
״סליחה גברת מלבר״ אמרה מאיה ״לא יקרה שנית״, ״ אני בטוחה בכך, שבו בנות״ אמרה גברת מלבר, והתחילה לדבר על הקיסרות הרומית.
״גברת מלבר נחמדה, היא לא מתייחסת לאיחורים או חיסורים, כולם אוהבים אותה״ אמרה מאיה ״את תראי״.
״אני לא בטוחה, פעם כשלא א שלי לא הייתה עבודה קבוע היינו נוסעות כל הזמן ולא הכרתי אף מורה לעומק״ אמרה אמילי״ אבל הפעם זה שונה?״ שאלה מאיה ״אמא שלך מצאה עבודה קבוע?״,
״כן״ ענתה אמילי למאיה, ״איזה יופי, עכשיו יהיהו לך הרבה חברים ונוכל להישאר חברות״ אמרה מאיה בהתרגשות, ״כן נכון״ צחקה מאיה בלחש.
״היום נעשה משהו שונה״ הרעים קולה של גברת מלבר והחזיר את הבנות לשיעור, ״כמו שאמרתי היום נעשה משהו אחר, כיוון שאני גם המחנכת שלכם במקום שיעור רגיל נעשה פעילות לכבוד התלמידה החדשה״, ״אבל גברת מלבר לא כל התלמידים כאן, חלק מהם בשיעור ספרות״ אמר ילד ממושקף בעל שיער דומה לשל גברת מלבר ועיניים ירוקות, ״ אני מודעת לכך מקס, אך אנחנו נעשה את הפעילות בכל מקרה, פתחו מחשבים תלמידים״ אמרה גברת מלבר, ״אמילי, מאיפה באת אלינו?״ שאלה גברת מלבר, ״טוב, באתי מהמון מקומות״ התחילה אמילי לומר.
״נתחיל בשניים״ אמרה גברת מלבר, ״טוב, אם..., או, באתי מלונדון ומבוסטון״ ענתה אמילי.
״מצויין, אמילי תודה, אוקי כיוון שזה עדיין שיעור היסטוריה ציינו לי בבקשה אירועים שהיו בבוסטון ובלונדון״ אמרה גברת מלבר, ״מסיבת התה של בוסטון״ אמר ילד בעל פני שועל, שיער כתום ועיניים שחורות, ״כל הכבוד כריס״ אמרה גברת מלבר.
בשאר השיעור אמילי לא הקשיבה, היא הייתה עסוקה בלחשוב מה תעשה אחרי הלימודים ושיש לה חברה אמיתית חדשה ועל בריטני והעלבון שלה, אמילי התחילה לפנטז על נקמות לבריטני.

מקווה שאהבתם (:
אוהבת נדנדנדירX

מוקדש ל אמלי45639, ולכלהאחריםשרצואתההמשך
2
1
31


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/11/2020   12:18 אמלי45639  1
מגניבבב, עוד פרק!!!!