קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

יצירת סנוז 16 26/11/2020

כ-35 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן.
כ-30 מהתלמידים סיפרו לי שיש להם את האפליקציה של המיקטוק (לקבוצות של מסלולי הלימוד).
כ-11 מהיתומים התחילו בתהליך אימוץ ונמצאים כעת בחודש ניסיון. מידע זה בדף היתומים שבאתר.
כ-4 מסלולי לימוד ריקים כעת ומחכים להצטרפות תלמידים חדשים. כ-4 מסלולי לימוד מלאים כעת.

לפני שמתחילים עם יצירת הסנוז הנוכחית;
סנוז 1 – [חובה לכולם]
סנוז 2 – (ביצירות סנוז יופיעו גם תלמידים שמסיימים את הלימודים עם נקודות)
סנוז 3 – {אולי מעניין, סנוז זכות מומלץ}
סנוז 4 – [סנוז זכות, נקודות בלבד]
סנוז 5 – (כולל הסבר על איך לקרוא יצירות סנוז ביתר קלות)
סנוז 6 – {הסנוז הראשון שכולל קישורים לסנוזים הקודמים}
סנוז 7 – [סנוז עם מסר לתלמידים להיות פעילים כדי להישאר]
סנוז 8 – (כולל הודעה בשביל היתומים של בית-היתומים מיקסקול)
סנוז 9 – {עניתי על כמה וכמה שאלות מעניינות של קוראים}
סנוז 10 – [מזכיר שניתן להירשם ללימודים בכל רגע נתון]
סנוז 11 – (נוספו ליצירות הסנוז מכתבים של מיקמקי העיר)
סנוז 12 – {כולל מכתבים נוספים של מיקמקי העיר ועוד}
סנוז 13 – [החל מסנוז זה יוצאים תלמידים לא פעילים כל חודש]
סנוז 14 – (כולל תמונה של תלמיד לשעבר במשימה שהשלים)
סנוז 15 – {נוספו ליצירות הסנוז הודעות על תלמידים שעוברים מסלול אחרי שצברו נקודות}

עוד תלמידה שחגגה את ליל כל הקדושים השנה וקיבלה ממתקים:
פלסיטי מקבלת נקודה.

שיעור 1 תגובות הקוראים:
תגובה מס' 35 + 36 – בשביל להתחיל ללמוד בבית-היתומים מיקסקול, יש לשלוח לי בקשת חברות ולעבור את תהליך ההרשמה איתי במיקטוק. אני מחכה לבקשה שלך בשביל לרשום אותך ללימודים.

סנוז 15 תגובות הקוראים:
תגובה מס' 1 - בשביל להצטרף לבית-היתומים מיקסקול, יש לשלוח לי בקשת חברות ולעבור את תהליך ההרשמה איתי במיקטוק. לא התקבלת לבית-היתומים מיקסקול אם לא עברת איתי את תהליך ההרשמה במיקטוק. חובה לשלוח לי בקשת חברות בשביל להירשם לבית-היתומים מיקסקול.

שיעור 16 תגובות הקוראים:
תגובה מס' 2 – בשביל להתחיל ללמוד בבית-היתומים מיקסקול, יש לשלוח לי בקשת חברות ולעבור את תהליך ההרשמה איתי במיקטוק. אני מחכה לבקשה שלך בשביל לרשום אותך ללימודים.

השלמת שיעורי בית של שנת היורשים:

קלין מקבלת 10 נקודות על מציאת הכוכב במבוך של סאני.
אביב מקבל 10 נקודות על מציאת הכוכב במבוך של סאני.
(ntur122, יצירה 1)
בזוקה קיבלה 10 נקודות על מציאת הכוכב במבוך של סאני וסיימה את הלימודים.

ניקולאס מוש קיבל 10 נקודות על מציאת הכוכב במבוך של סאני + 20 נקודות משמירה על איכות הסביבה.

סאלי מקבלת 66 נקודות על השלמת מטלת כתיבה מס' 2 בתגובה מס' 1 לשיעור מס' 17.

טיפאני מקבלת 25 נקודות על השלמת משימת יצירה מס' 2.

סאלי מקבלת 100 נקודות על העלאת תמונת ניקוד מס' 3.

השלימו את משימת הזכות של שיעור מס' 4
קלי מקבלת 15 נקודות על 3 רעיונות לפעילויות בתגובה מס' 13.

השלימו את משימת הזכות של שיעור מס' 10
עשי ציניו מקבלת 10 נקודות על רעיון למשימה לאגודת זכויות המינימיקים.

השלימו את משימת הזכות של שיעור מס' 16
לוסי מקבלת 2 נקודות אישיות על המילה "סל" והמילה "סול" בתגובה מס' 1 לשיעור מס' 16.
נוי מיק מקבלת נקודה אישית על המילה "נו" בתגובה מס' 3 לשיעור מס' 16.

צבירת נקודות למסלולי הלימוד:

מילי מוש צוברת נקודה 1 למסלול צוות המיקפה על מתכון שקיים במיקמק סיטי.

סאלי צוברת 12 נקודות למסלול צוות המיקפה על 12 מתכונים שקיימים במיקמק סיטי.

בר טורס צוברת נקודה 1 למסלול צוות הסטייל על עיצוב פריט מחדש.
בר טורס צוברת נקודה 1 נוספת למסלול צוות הסטייל על עיצוב תספורת מחדש.
בר טורס צוברת נקודה 1 נוספת למסלול צוות הסטייל על עיצוב אותה תספורת בעיצוב חדש נוסף.

טיפאני צוברת נקודה 1 למסלול האשפים המתלמדים על המצאת כישוף.
טיפאני צוברת נקודה 1 נוספת למסלול האשפים המתלמדים על המצאת כישוף נוסף.

פלסיטי צוברת 6 נקודות למסלול של צוות מיקאה על עיצוב רהיטים מחדש.

תלמידים שסיימו לימודים עם נקודות:
רינרינ סיימה לימודים עם 20 נקודות אישיות.
נוניש סיימה לימודים עם 267 נקודות אישיות.

מילוי טופס נקודות החיבה השבועי מזכה את התלמידים הבאים בנקודה אישית אחת
מילאו טופס נקודות החיבה בזמן שבין יצירות הסנוז:
טיפאני (פעמיים)
לוסי
ניקולאס מוש
סאלי

תודה גם למיקמקים שמילאו את טופס נקודות החיבה למרות שהם לא תלמידים כעת:
יהלי שקד

כותבת המכתב – לוסי:
לצבעוני פציק:
למה עברתם למיקפולקו?

מכתב התשובה של צבעוני פציק:
עברנו למיקפולקו משתי סיבות. הסיבה החוץ משחקית, היא שאני ואשתי החלטנו לעזוב את האתר. התלבטנו כבר זמן מה על מועד העזיבה. אני ואשתי הכננו את הילדה שלנו לרשת את בית-היתומים מיקסקול. לקחנו את הפריצה למשתמש שלי כסימן לעזוב. הסיבה התוך משחקית, היא שאני ואשתי ממיקפולקו במקור. היינו מנהלים של סניפי מיקאה עצומים, שהיו מחוברים כמבוך ענקי מתחת לכל מיקפולקו. השוד הגדול הוביל אותנו למיקמק סיטי, אך החלטנו שהגיע הזמן לנסות להתחיל מחדש.

כותב המכתב – יהלי שקד:
השאלה שלי היא לצבעוני היי צבעוני כבר יצא לי להיות במיקפולקו ואני אשמח עם תזמין אותי לבקר אותך כי בפעם הקודמת לא יצא לי

מכתב התשובה של צבעוני פציק:
אני אשמח להזמין אותך לבקר אותי במיקפולקו. ברגע שבו יהיו מספיק נקודות בחסכון "טיסה למיקפולקו", הילדה שלי מילי תשלח הזמנה רשמית לכל מיקמקי העיר דרך הקהילה שלה. אתה מוזמן להצטרף לטיסה יחד עם התלמידים ומיקמקי העיר שירצו להצטרף.

כותב המכתב – ניקולאס מוש:
היי השוטר מיאלו יש משהו בלתי נראה במסלול של המירוצים שאני ופלסיטי עשינו תחרות והתנגשתי בו אז אתה הולך לבדוק?

מכתב התשובה של השוטר מיאלו:
איני נמצא כעת במיקמק סיטי. אני במשימה מיוחדת באיי הקרח, ולכן איני יכול לעזור כעת. יש להפנות פניות אלה לתלמידים במסלול צוות המשטרה ו/או לשוטרים אחרים במיקמק סיטי. ניתן להכריז על תיק חדש (תיק = תעלומה) שיש לפתור בתגובה לתיבת הפניות בקהילה שלי או של שוטר/ת אחר/ת.

התלמידים שהעבירו נקודת מסלול לחיסכון
טיפאני העבירה 2 נקודות שצברה במסלול האשפים המתלמדים לחיסכון למסלול לימוד העוסק בטבע.
ניקולאס העביר 5 נקודות שצבר במסלול צוות המיקפה לחיסכון למסלול לימוד העוסק בהופעות.

תיאור העתיד של מסלול הלימוד העוסק בטבע:
מסלול לימוד למיקמקים שמבלים את רוב זמנם בטבע במיקמק סיטי. המסלול נועד למיקמקים שמתחברים לטבע ורוצים ללמוד את סודותיו ולהגן עליו. אחד הנושאים המרכזיים במסלול, תהיה שמירה על הטבע ואיכות הסביבה. התלמידים במסלול זה יקבלו נקודות על הכנת יצירות על צמחים שונים, בהתאם לתיאור המשימה של המסלול. התלמידים במסלול יכירו משחקים נסתרים בטבע, כמו משחקי החבורה שביער.

תיאור העתיד של מסלול הלימוד העוסק בהופעות:
מסלול לימוד למיקמקים שאוהבים להופיע בפני מיקמקים אחרים. כל תלמיד במסלול יבחר את סוג ההופעה שהוא רוצה להתמקד בה. האפשרויות נעות בין סטנד-אפ, נאום, הופעות של שירים, נגינה, תיאטרון ועוד. המשימה הראשונה של המסלול תעסוק בכתיבת חומר להופעה, עם כותרת למופע המסוים המופיע ביצירה וקרידיט למקורות השראה (אם יש כאלה). המשימה השנייה תהיה יצירה של מה שהיה בהופעה, כולל מי באו, איזה מהקטעים של משימה מס' 1 היו בהופעה והקדשות לקהל שבא.

*תיאור זה הוכן בהתאם לציפיות שנכתבו במילוי שאלון נקודות החיבה היומי, עם שינויים מינוריים. ייתכן כי המסלולים יהיו שונה כאשר ייפתחו, במידה וזה יקרה.

שימו לב – פתיחת מסלול לימוד חדש דורשת 4 נקודות מסלול של ארבעה תלמידים שונים. לכן, גם בדף החסכונות של מסלולי הלימוד ניתן לראות מי התלמידים שתרמו לאותו המסלול עד כה. מכיוון שניקולאס תרם למסלול הלימוד נקודה אחת יותר מהמתבקש, הוא מקבל נקודת מסלול אחת בחזרה לשימוש עתידי.

המסלול "חיות במה" נפתח, והמייסד הוא ניקולאס מוש, שהיה התורם היחיד של הנקודות למסלול זה.

הערות מיוחדות לעצמי:
פלסיטי קיבלה 190 נקודות על מטלת כתיבה מס' 2 ועל המשימה של תמונת ניקוד מס' 3 בשנת היורשים, כאשר היה ניתן להשלים את המשימה של תמונת ניקוד מס' 3 במשחק עם מנהל/ת בית-היתומים מיקסקול.

מוקדש ל רינה3323, בהצלחה-בחיים-שאחרי-הלימודים, פרקיםקהילה, פיליניה112, תלמידים-מוזמנים-להשלים-שיעורים, תהנו
15
113


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה