קהילה - היצירות של מיקטיק43
מיקטיק43
200
366

Just say-אני אומרת ואתם עושים עם זה מה שאתם ר 30/11/2020

אני אומרת ואתם עושים עם זה מה שאתם רוצים:
אז בפעם הראשונה וגם לא האחרונה החלטתי לדבר על נושא מרכזי מאוד בתקופה הזאת הזום, מישהו מוכן להסביר לי מה הקטע? שתבינו את הסיטואציה הזום שלי מתחיל ב8:30 ואני קמה בשעה 8:29 ובפרצוף מנומנם מסתכלת על השעה ו... נכנסת ללחץ למה? כי הטלפון שלי נעלם בפעם המיליון בערך (הוא לא באמת נעלם הוא נמצא על השיש) נזכרת בזה ורצה לכיוון מדליקה את הטלפון ונכנסת לזום ב8:30 ב-ד-יו-ק חושבים שכאן זה נגמר? ממש לא, בראש ובראשונה קריאת השמות, מדובר על משימה בדיוק של ניטרול פצצה חייבים להגיד כאן בדיוק שנייה אחרי שהמורה קוראת בשם שלי אחרת אני נכנסת ללחץ לא מצליחה ללחוץ על המיקרופון ו... עונה בדילי של דקה נורא נכון? אין הסיוט של כל ילד
אפרופו נוכחות גם לכם יש את המורה הזאת שהערך 10% מהזום מנסה ללמד ( לא בהצלחה רבה) ו90% מהזמן בודקת באגביות נוכחות של כמה תלמידים בודדים? לפעמים פשוט בא לי להגיד לה שתחסוך את זה ותסמן חיסור לכל הכיתה. בקיצור אחרי קריאת השמות מגיעה הבעיה האמיתית, המורה מנסה בניסיון נואש מאוד להשרות איזושהי אווירה של כיתה אומרת את המשפט הגרוע ביותר שהיא היתה יכולה להגיד " נא לפתוח מצלמות" לא בשנה באיזו צורה או אופן היא תנסה להסוות את זה בכוונה תמיד תישאר אותה הכוונה ומה אני חושבת אל המשפט הזה? לא. ממש ממש ממש לא למה? אני יגיד לכם למה, בגלל שאני שקמתי לפני בערך חמש דקות, השיער שלי נראה כאילו הוא עומד בחשמל סטטי (אולי הוא באמת עומד בחשמל סטטי מי יודע?) ובפרצוף שלי נראה כאילו דרס אותו אוטובוס פשוט לא יכולה לפתוח מצלמה וגם אם אני ינסה להסביר את זה למורה היא תמיד תימצא איזה שהוא תירוץ ללמה אני צריכה לפתוח מצלמה אם זה עוד לא היה מובן ממש נמאס לי מזה. בטח חלקיכם חושבים עכשיו שאני הולכת לתת לכם כמה פתרונות קסם אז בכנות לצערי אין כאלה אבל אני בהחלט יכולה לתת לכם כמה טיפים שעוזרים לי:
1. התנפלו על המברשת הקרובה ונסו להחזיר את השיער למקום ב10 השניות הבאות אם בהתחלה זה לא הולך אל תידאגו זה כישרון נרכש
2. לגבי הפרצוף זה כבר החלק הקשה אם יש לכם משקפיים ניצלתם פשוט שימו אותם וכבר תראו יותר טוב אם אין לכם משקפיים אז קודם כל יש לכם מזל אני הייתי מעדיפה שלא יהיה לי משקפיים לצערי לגבי מה שאת יכולים לעשות הוא כלום ולהתרחק כמה שיותר מהמצלמה:)
מקווה שעזרתי ושאהבתם ואני גם מקווה שהמורה שלי למדעים לא תיראה את זה כי אם כן נותר לי רק להתפלל ולקוות שהיא לא תזהה אותי ;)
------------------------------------------------------------------------------------------
© כל הזכויות שמורות למיקטיק43 מי שרוצה לעשות את הרעיון בקהילה שלו מוזמן לפנות אלי במיקטוק
קישור ליצירה הקודמת
מי שרוצה שאני יעשה על נושא מסוים מוזמן לרשום לי בתגובות
love you❤️
וביוש

מוקדש ל 628נועה, מיקטיק42, יעלוש783, ולכל_מי_שרואה_את_היצירה_הזאת
27
4
122


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/12/2020   12:50 בעילוםשם12  4
טוווב
כל כך נכון
30/11/2020   19:12 יוחננוס  3
חח טובה
30/11/2020   10:45 קים1118  2
פשוט מושלםם!!
30/11/2020   10:35 מיקטיק43  1
נראלי אני צריכה לקצר את הכותרת;)