קהילה - היצירות של חברות246
חברות246
28
103

סוף סוף משלימה את המשימות במיקסקול 08/12/2020

שלום לכולם!!
מה נשמע???
מקווה שטוב עם כל הלמידה מרחוק הזאת
מזל שלפחות יש את מיקמק :)
אזז אחרי הרבה זמן אני סוף סוף משלימה את כל המשימות ושיעורי הבית שלי במיקסקול

~לכל העוקבים המקסימים והנהדרים שלי^_^ - אם זה לא מעניין אתכם ומן הסתם שזה לא יעניין אתכם;) אתם מוזמנים פשוט לדלג על היצירה הזאת ומי שזה מעניין אותו מוזמן לקרוא כמובן!! ;)~

אז.. אני מתחילה
סידרתי את זה לפי: מספר השיעור, מה היה המשימות, המשימות שלי.
מקווה שזה יצא מסודר ולא עמוס מידי ביצירה אחת….
(יש שיעורים שהתשובה שלי נמצאת אחרי כל סעיף ולא כמו שמניתי למעלה...)
ובמקום לכתוב בכל שיעור אם קראתי הכול או רק חלק- אני מודיעה מראש שקראתי הכול!!! אלא אם הודעתי אחרת….

ד.א בשיעורים: 6, 9, 11, 13-15, 17-19 כתבתי הערות אך אין בעצם משימה שעשיתי… את יכולה לדלג עליהם… הם בעיקר סדר לעצמי...

שיעור 1:
סעיפי חובה של שיעור מס' 1:
1 - "אתם עוקבים אחרי הקהילה שלי? [חובה על כל התלמידים לעקוב או שהם לא תלמידים]"
ברור שאני עוקבת אחרי הקהילה שלך!!! ממזמןןן
2 – "מה שם הדמות המלא שלכם? [אין לבחור את השם האמיתי שלכם, יש לפנות לאחרים בשם הדמות]"
חברות
3 – "הצלחתם להיכנס לאתר של מיקמקי העיר? [אם לא תעדכנו אותי גם במיקטוק שאסביר לכם איך]"
ברורר!!! כבר מאז שזה היה אצל מיקצבעוני זה שמור אצלי במחשב ;)
4 – "לאיזו קבוצה בחרתם להצטרף? [הקבוצות באתר של מיקמקי העיר ויש לבחור קבוצה עד סוף החודש]"
לקבוצת צוות הספרייה :)
5 – "יש לכם את האפליקציה של המיקטוק? [כדי שחברי הקבוצה ידעו אם לפתוח קבוצה במיקטוק]"
יש לי את האפליקציה מיקטוק… אבל אני לא כל כך פעילה בה (כי זה מהטלפון של אבא שלי….)

וכמובן קראתי הכול!!!

שיעור 2:
משימות הזכות של שיעור מס' 2:
"ספרו על עבודה שמעניינת אתכם (הדמויות) במיקמק סיטי. הסבירו איך הייתם עושים את העבודה שלכם בתחום שבחרתם. פרטו מהן הפעולות שתעשו (המשתמשים) על מנת להפוך את העבודה לאמיתית יותר."

סעיפי חובה לכל התלמידים:
"*כתבו בתגובות שאתם מעוניינים להשתתף בשנת הלימודים הרביעית בקהילה. אלה שלא יענו לי בתגובות ו/או בפרטי (במיקטוק) לפני סוף חודש אוגוסט, יוצא מהלימודים.
*כתבו בתגובות אם קראתם הכל, החלטתם לא להשתתף בשיעור הזה או שתקראו בהמשך. אם כתבתם שתקראו בהמשך, אל תשכחו לכתוב בהמשך שקראתם הכל או שהחלטתם לא להשתתף בשיעור."

* את משימת הזכות אולי אעשה בהמשך… אין לי כרגע עבודה שמעניינת אותי במיקמק סיטי
* כבר כתבתי שאני מעוניינת להשתתף בשנת הלימודים הרביעית בקהילה…
* קראתי הכול.

שיעור 3:
משימת הזכות של שיעור מס' 3:
"אם הייתם יכולים להתמודד לבחירות הבאות במיקמק סיטי (בתור הדמות שלכם), מה הייתם משנים בעיר?
האם זה משהו בהשכלה? במקומות הבילוי? משהו שקשור לאופנה? משחקים? מטבעות? פרטו בתגובות שלכם על כמה שיותר שינויים שהייתם עושים ומה הייתם משאירים בדיוק אותו הדבר. שימו לב לכתוב את זה כאילו הדמות מספרת לתושבי מיקמק סיטי על התוכניות שלה בבחירות. ציינו שזוהי משימת הזכות."

משימת הזכות שלי: -חברות246
אם הייתי ראשת העיר:
אני לא הייתי משנה בעיר כמעט כלום
העיר כל כך נהדרת ומקסימה ופשוט מושלמת
הייתי מוסיפה עוד משחקים מגניבים בכל התחומים:
משחקי חשיבה, משחקי בתי ספר, משחקי אופנה ובילוי, משחקים של מזל וסתם משחקים של כיף :)
הייתי גם מוסיפה עוד קטלוגים ודברים מגניבים לדרגות הבאות (שאחרי דרגה 1) כדי שכל פעם שעולים דרגה יהיה לנו הרבה יותר דברים שיתווספו לנו במשחק וכך יהיה יותר כיף ומשמח לעלות דרגה...
הייתי משתדלת שיהיה הרבה דברים שלא עולים כסף אמיתי אלא כסף של מיקמק (כגון שדרוגים שפשוט יעלו הרבה מאוד בכסף מיקמק, אבל לפחות מי שלא יכול לשלם כסף אמיתי יוכל לקנות אותם...)
ואולי גם עוד כמה שדרוגים נחמדים :)
חוץ מזה את כל השאר הייתי משאירה בדיוק אותו דבר, יש לנו פשוט אחלה של עולם;)
זהו…

שיעור 4:
משימת זכות של שיעור 4:
"כתבו רעיונות לפעילויות שאפשר לעשות במיקמק סיטי ביחד עם חברים וכמשפחה. אל תשתמשו בדוגמא שכתבתי בסעיף של זמן בילוי משפחתי, אלא תוסיפו משהו משלכם. על כל רעיון תקבלו 5 נקודות. הסבירו את הרעיונות שלכם, כדי שהם יהיו ברורים לכל הקוראים. תגובה שאינה ברורה מספיק לא תקבל נקודות."

פעילויות במיקמק סיטי עם חברים ומשפחה: -חברות 246
* טורנירי משחקים אישיים/ משחקים קבוצתיים- שכל פעם כולם אומרים כמה הם קיבלו ומי שקיבל/ו את הניקוד הכי גבוה מקבלים נקודה שאחד המשתתפים רושם על דף, אפשר גם עם כמה משחקים…
ואז בסוף מי שקיבל את כמות הכוכבים הגדולה ביותר הוא המנצח של הטורניר.
* סתם לדבר ברחבי העולם עם המשפחה/ החברים ואולי גם עם עוד חברים משותפים.
* לעשות פיקניק משותף בו כל אחד משתף את החוויות והדברים הטובים שהיו לו השבוע במיקמק. אפשר לשתף על חברים חדשים שגילו, הישגים שהצליחו לעשות, דברים ובגדים מיוחדים שקנו, סרטים מיוחדים שראו או השתתפו בהם, תחרויות חדשות שעשו או השתתפו בהם ועוד ועוד.
* לעשות ביחד מוניות/ פרמידות/ אוטובוסים סתם בשביל הכיף או לספור מי גילה לאחרים את כמות התשובות הגבוהה ביותר.
* להסתובב ברחבי העולם כשכל פעם אחד מהמשתתפים מנסה להיות מדריך האיזור ולהסביר לכולם על המקום שאליו הגיעו.
* לפתוח מיקמקים משותפים של המשפחה שאליו שולחים את כל התמונות הצחוקים והחוויות המשפחתיות.
* להשלים יחד שיעורי בית ומשימות של בתי-הספר וקבוצות הלמידה המשותפים.
* אפשר לשחק מחבואים ברחבי האתר כאשר כל פעם כל המשתתפים מחפשים מקום באתר להתחבאות בו והמחפש צריך לעבור על האתר וכשהוא מוצא מישהו הוא אומר לו שהוא מצא אותו (במיקטוק או סתם באויר...) ואז שניהם רצים למקום שנקבע מראש ומי שמגיע הכי מהר אומר למשל " 1 2 3 פלוני אלמוני" וכו' כמו משחק מחבואים רגיל…
* אפשר לשחק תופסת ברחבי האתר קצת דומה לרעיון המחבואים רק שכאן כל פעם אפשר לבחור את סוג התופסת וכל המשתתפים רצים למקום באתר והתופס צריך לתפוס אותם (על ידי קריבה אל המשתתפים/ סוג ריקוד שנקבע מראש ליד המשתתף שאחריו רץ וכו'..) כמו משחק תופסת רגיל…
וזהו… אין לי עוד רעיונות מקווה שזה גם עזר למישהו לפחות ;)

שיעור 5:
משימת זכות של שיעור 5:
"קלעו כמה שיותר סלים במגרש הכדורסל שבחצרי. צלמו את התוצאה לקהילה שלכם. הקדישו לי."

סעיף חובה של שיעור 5:
"לכל אחד ואחת מכם יש שם דמות. כתבו את שמות הדמות של התלמידים שכבר יצא לכם להכיר. אם לא יצא לכם להכיר עדיין אף תלמיד, כתבו שלא הכרתם עדיין אף אחד. מוזמנים ליצור קשר עם התלמידים האחרים לפני שתענו על סעיף זה. כל התלמידים מופיעים באתר של מיקמקי העיר."

*את משימת הזכות אעשה בהמשך…
*משימת החובה- התלמידים שאני מכירה הם:
עשילא2000 - עשי ציניו, קלילירי - קלי רוטון, שיוש4מוש - שי לין מוש, null - ניקולאס מוש, מילי4מוש - מילי מוש​, אופירחיים - אופיר אפרלנס
ויש עוד אשר שכחתי את שמם או שאני לא יודעת האם הם תלמידים...

שיעור 6:
משימות החובה והזכות של שיעור 6 מיועד לאשפים המתלמדים בלבד!
ולכן אני לא עושה אותם… אבל בכל זאת קראתי הכול כי זה מעניין אותי:)...

שיעור 7:
משימת זכות של שיעור 7:
"ישנן מחלות נוספות במיקמק סיטי, מצינון הכולל שינוי צבע ו/או בועות שיוצאות מהראש ועד לנגיף הצחוק שהופץ בעבר על ידי אשפ/ית נשמה אנונימי/ת. כתבו בתגובה שלכם על מחלה במיקמק סיטי. אם המחלה שלכם מוסברת טוב, כולל מאפייני מחלה הנראים לעין, ייתכן והמחלה תאושר כמחלה מוכרזת ותופיע כאן באחד מן השיעורים הבאים. חובה לציין מה מאפיין את המחלה שלכם, בין אם זה במילים, שינוי צבעים, גידול שפם וכדומה. תקבלו 5 נקודות על ציון מחלה שעדיין לא כתבו עליה, 5 נקודות על כיצד נדבקים בה ו-5 נקודות על הסבר איך נרפאים מהמחלה".

"מחלת הפרחים"-
*נדבקים במחלת הפרחים על ידי כך שמריחים אדניות פרחים מיוחדות ויפיפיות המפוזרות ברחבי העולם.
*ברגע שמריחים את אחת מאדניות הפרחים האלו מיד קורים כמה דברים-
1. הגיל יורד ב- 800 ימים!! למשל אם המיקמק היה בת 1400 ימים אז הגיל יורד ונהיה 600 בלבד!.
2. המראה משתנה לכמו ילדה קטנה. ללא יכולת להחליף בגדים.
3. בחפצים שלה מתווסף מטפחת סגולה שיכולה לההפך למצנפת סגולה (כמו שיש בחדר דרגה 3).
*ואיך נרפאים מהמחלה הזאת? -לאחר חודש המיקמק חוזר לעצמו רק אם עשה את המשימות שהוטלו עליו בתחילת החודש.

שיעור 8:
משימת זכות של שיעור 8:
"הפרק של מיקמק הסדרה עליו מבוסס שיעור זה עוסק בסוד של מקס. חלק חשוב בלימודים בקהילה שלי, הוא לתת לכולכם אפשרות לפתח את הדמויות שלכם במיקמק סיטי. לכל דמות יש סוד, או משהו בחיים שלה שהיא פחות משתפת עם כולם. על כל אחד מכם לבחור סוד של הדמות שלו ולכתוב אותו בתגובות. שימו לב שגם אם יצא לכם לקרוא סודות של אחרים בתגובות, עליכם להתנהג בתוך הדמויות כאילו אינכם יודעים את הסוד, אלא אם אותו המיקמק מספר לכם את הסוד בתור הדמות".

הסוד שלי- חברות246
הסוד שלי הוא על השם שלי- שהרבה חושבים שמשמעות השם חברות הוא כמו שתי חברות, חברות טובות ומנחשים שיצרתי אותו עם עוד חברה
האמת היא שזה חברות כמו המושג חברות, אם לא הבנתם זה באנגלית friendship
ואני ממש מחוברת לזה, לדבר המדהים הזה שנקרא חברות!!!
מקווה שהבנתם איך לקרוא את המילה חברות;)...

שיעור 9:
משימת זכות לכל התלמידים:
"בשיעור זה משימת הזכות היא משימת יצירה. הצטלמו עם חבריכם מבית-היתומים מיקסקול. ספרו ביצירה איך ביליתם ביחד. תקבלו 5 נקודות עם כל חבר שמופיע בקובץ היצירה המצורף ובאתר של מיקמקי העיר. אל תשכחו לציין את שם הדמות שלו בתוכן היצירה, כדי שיהיה ניתן לאמת מי אותו המיקמק המופיע איתכם בתמונה. אם שמו אינו מופיע באתר, לא תקבלו על כך נקודה. תקבלו עד 10 נקודות נוספות על תיאור הבילוי המשותף שלכם בתוכן היצירה, נקודה על כל שורה ביצירה".

מכיוון שמשימת הזכות היא משימת יצירה אעשה אותה בהמשך...

שיעור 10:
משימת הזכות לכל התלמידים:
"לכל מסלול לימוד עלתה המשימה הראשונה לאתר. של חלק ממסלולי הלימוד אוזכרו באחד השיעורים. בהמשך תעלה לכל המסלולים המשימה השנייה. בחרו לפחות מסלול לימוד אחד והציעו משימה שאתם חושבים שמתאימה למסלול. תקבלו 5 נקודות אישיות על כל מסלול שהזכרתם והצעתם לו משימה ועוד 5 נקודות על כל רעיון למשימה, אז מומלץ להציע כמה שיותר רעיונות בתגובות. מוזמנים להציע גם למסלול שבחרתם. ייתכן שחלק מהרעיונות שלכם יופיעו בתור המשימה השנייה של מסלולי לימוד".

רעיונות למשימות למסלולי הלימוד:
צוות הספרייה-
1. לכתוב סיפור קצר על משהו שקשור לתכונות/דברים שאהובים על הדמויות שלנו במיקמק/ באמיתי (-בלי לגלות פרטים אישיים כמובן)
ושהסיפור יהיה מעניין כמובן… ;)
2. ללמוד על אחד מהמקומות במיקמק סיטי (אפשר גם בעזרת מיקפדיה, השיעורים שלך וכו') ואז לכתוב סיפור קצר ולהכניס בתוכו מידע על המקום הזה… (ושיהיה גם מעניין;)...

האשפים המתלמדים-
לעבור את כל השלבים של המשחק שביער (של השוליה, מכשף, מומחה...)

אין לי עוד רעיונות כל כך;) אז אם יהיה לי עוד אולי אני אכתוב לך… :)

שיעור 11:
ללא משימות:)

שיעור 12:
משימת זכות לכל התלמידים:
"חדרי דרגה 10 ומעלה נמצאים בשרת המנהלים. עדיין לא נפתח החדר של הדרגה הבאה. כתבו בתגובות מה הייתם רוצים שיהיה בחדר הדרגה הבאה. ציינו את סגנון העיצוב, האטראקציות בחדר והשימוש העלילתי. על כל אחד מהסעיפים האלה תקבלו 5 נקודות. מוזמנים להוסיף סעיפים לקבלת נקודות נוספות".

ככה הייתי רוצה שיהיה בחדר הדרגה הבא:
סגנון עיצוב – דשא, פרחים, עצים, צמחוני ומרהיב.
אטראקציות – קטלוג בצורת פרח של דברים שקשורים לפרחים.
דף אחד- רהיטי פרחים, דף שני- בגדי ואביזרי פרחים, דף שלישי- כל מיני סוגי פרחים לעולם (שמסביב לבית...).
שימוש עלילתי – גן נסתר במיקמק שגילו רק עכשיו.
עוד פרטים- נכנסים לגן פרחים עם מפתח שמקבלים כשעולים לדרגה הזאת…
בתוך הגן יש אפשרות לקנות פרח שיגדל בתוך הבית/בגן הפרחים. את הפרח צריך להשקות כל יום כדי שלא יתייבש.. אם הפרח יתייבש קצת יהיה צריך לעשות משימה כדי שהפרח יחזור למצבו הרגיל…

אני מממממששש מקוווה שיהיה דבר כזה!!!!

שיעור 13:
בשיעור 13 מפורטות המשימות הראשונות של מסלולי הלימוד
אעשה אותה ביצירה נפרדת

שיעור 14:
ללא משימות

שיעור 15:
בשיעור 15 מפורטות המשימות השניות של מסלולי הלימוד
אעשה אותה ביצירה נפרדת כמו שכתבתי בשיעור 13…

שיעור 16:
משימת זכות:
"לכולנו יש שלושה שמות – השם שלנו לא במיקמק, שם המשתמש שלנו ושם הדמות שלנו. משימה זו מתמקדת בשם הדמות שבחרתם לעצמיכם. עליכם לנסות להרכיב מהאותיות של שם הדמות שלכם כמה שיותר מילים. את המילים שמצאתם, תכתבו ביצירה משלכם או כאן בתגובות. חובה לכתוב גם את שם הדמות שלכם ואילו אותיות בחרתם. אין להשתמש באותה אות פעמיים באותה מילה, אלא אם יש לכם אותה פעמיים. השלמת משימה זו תוסיף לכם נקודה על כל מילה חדשה שתרכיבו".

שם הדמות שלי הוא:
חברות
המילים שמצאתי מתוך השם הם:
חבר
חברות (כמו שתי חברות וכו')
חברות (כמו המושג חברות friendship, ראי ערך שיעור 8)
תור (אני מחכה בתור...)
תור (שם של חיה מהתורה)
רות
חור
בור
רוח
תחברו
בר (שם של ילדה)
בר (באירועים וכו')
רב (רב צדיק וכו')
רב (מישהו שרב עם מישהו...)
חובר (מישהו שחובר לקבוצה מסוימת...)
וזהו… חחח לא הצלחתי למצוא עוד מילים….

שיעור 17:
משימת הזכות שבשיעור 17 היא משימת זכות רב-פעמית:
"מצאו תקלה כלשהי שיש באתר. תכתבו יצירה מסודרת שמסבירה בדיוק מהי התקלה, מה גורם לה וכל דרך שבה התקלה מתבטאת. הקדישו את היצירה לי ולצוות מיקמק. המטרה של משימת זכות זו, היא לעזור למי שאחראי על פתירת תקלות בצוות מיקמק לשמור על האתר שלנו. על כל יצירה שבה תדווחו על תקלה שיש באתר, תקבלו 10 נקודות נוספות. תזכרו לכתוב לצוות מיקמק בצור קשר על היצירה שלכם, שמסבירה על התקלה שמצאתם. בואו נקווה שתקלה זו בקהילה תיפתר במהרה ושמשימה זו לא תהיה שימושית במיוחד".

מכיון שלא מצאתי תקלה באתר לא עשיתי את משימת הזכות הזו. אם אמצא כמובן שאעשה.

שיעור 18:
שיעור 18 מיועד למסלול הלימוד חיות במה…

שיעור 19:
משימת זכות:
"הכינו יצירה עם סמל שקשור לדמות שלכם. אם הדמות שלכם אוהבת מטבעות, הסמל יכול להיות סוג מסוים של מטבע. במקרה הזה, עליכם לכתוב על איזה סוג מטבע מדובר. הסמל יכול להיות סמל אישי של הדמות שלכם, סמל של המשפחה שלכם במיקמק סיטי, סמל של חוג או קבוצת למידה שהצטרפתם אליה ועוד. מומלץ לקחת את הסמל מתוך האתר עצמו, מהמיקטוק או לחילופין מהאתר של מיקמקי העיר.
חלוקת הנקודות:
5 נקודות על הופעת הסמל בקובץ המצורף
5 נקודות על ציון המקום ממנו לקחתם את הסמל (איפה באתר או שהכנתם בעצמכם)
5 נקודות על הסבר למה הסמל שייך (אישי שלכם, חוג, סמל משפחתי, קבוצת למידה)"

משימת הזכות היא משימת יצירה ולכן היא תהיה ביצירה נפרדת…

שיעור 20:
אין משימות

וזהווו… זה כל השיעורים שהיו עד עכשיו!!!

מקווה שזה לא יצירה ארוכה מידי…



ממני חברות246 :)

מוקדש ל mili11
5
5
69


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/12/2020   15:40 אנהשיר444  5
ואוו,כול הכבוד לך. אשמח שנדבר בפרטי
08/12/2020   13:45 חברות246  4
תודה רבה!!! :)
08/12/2020   12:01 mili11  3
אני רואה עכשיו שהוספת מילים בתגובה. הוספתי לך עוד 3 נקודות על המילים למטה.
08/12/2020   11:59 mili11  2
עבודה טובה, חברות. מה שהיה צריך הערות, כתבתי לך במיקטוק בפרטי. קיבלת על שיעורי-הבית ביצירה זו סך הכל 126 נקודות. הוספתי לך 2 נקודות חיבה על ההשקעה ביצירה ועל החזרה שלך ללימודים של בית-היתומים מיקסקול, לאחר חודש שלא השלמת בו שיעורי-בית. חזרת ובגדול. המשיכי כך. מקווה לראות אותך גם בשנת הלימודים החמישית, אם תקבלי אישור הורים כמובן.
08/12/2020   11:29 חברות246  1
ואי ישש איזה כיף שזה עלה סוף סוף!!!

בהתחלה שחכתי לכתוב שגם בשיעור 20 אין משהו בתכלס...

בשיעור 16 אני מוסיפה את המילים:
חרוב
חרב (חרב עלי עולמי)
חרב (חרב שנלחמים איתה)
חורב (מקום מהתנ"ך)
חורב (פעולה, מקום שחורב עכשיו)

זהו בהרך...