קהילה - היצירות של ציליצלי
ציליצלי
69
144

המלצות על הסרטים! 13/12/2020

היי חברים!
זוכרים שלפני חנוכה העלתי יצירה עם המלצות לסרטים??
אז בטח אתם רוצים קודם כל לדעת מה העלילה לפני שתראו. מבינה למה.
אז הינה תקציר של צעצוע של סיפור 1:
בעולם שבו הצעצועים חיים ומעמידים פנים שאינם כאשר בני אדם בסביבתם, כמה צעצועים בבעלותם של אנדי דייוויס ביניהם : השריף וודי, מר ראש תפוד, סלינקי הכלב, רקס, האם ובו-פיפ שומעים שבקרוב הוא יעבור בית, אך לפניי זה תהיה לו יום הולדת והם חוששים כיוון שאם יגיע צעצוע חדש יותר, הם יוחלפו בו ולא יישחקו בהם. וודי מחליט שעליהם לרגל בעזרת צעצועי חיילי הפלסטיק על מסיבת יום-ההולדת של אנדי בשביל לראות אילו מתנות אנדי מקבל, לאחר שכל המתנות מהילדים נפתחות ואין שום צעצוע חדש הצעצועים שמחים, אך אימו של אנדי מוציאה הפתעה - בובה של באז שנות אור.
באז בטוח שהוא מגן חלל אמיתי כמו שכתוב על האריזה שלו, והוא טוען שבא מכוכב אחר, הצעצועים מתרשמים מיכולותיו של באז, משפטו של באז הוא "אל האינסוף, ומעבר לו!", וודי מנסה להסביר לבאז שהוא צעצוע, אנדי מעדיף לשחק עם באז, מה שגורם לוודי להרגיש פחות אהוב מבאז, יומיים לפניי שאנדי עובר דירה, אמא של אנדי מציעה לו לקחת את אחד הצעצועים שלו כשהם ילכו לאכול ב"פיצה פלאנט", וודי יודע שאנדי ייבחר בבאז ולכן מנסה ללכוד את באז מאחוריי השולחן של אנדי אך באז נופל מהחלון והצעצועים מאשימים את וודי ב"רצח" מתוך קנאה, אנדי לוקח את וודי איתו כיוון שלא מצא את באז.

כאשר המשפחה עוצרת לתדלק וודי מגלה כי באז עלה על המכונית, לאחר שהם נלחמים הם נופלים מהמכונית אבל לוקחים טרמפ על טנדר משלוחים של פיצה פלאנט, בתוך הפיצרייה ישנה משחקייה גדולה בנושא חלל, באז רוצה להיכנס לחללית שהוא מצא בעוד וודי רואה את אנדי ורוצה לחזור אליו יחד עם באז, אך באז רץ אל החללית שהיא בעצם משחק מנוף שמלא בצעצועי חייזרים, סיד פיליפס, השכן של אנדי, תופס את שניהם ואת אחד החייזרים בעזרת הצבת של המנוף ולוקח אותם לביתו ולחדרו המפחיד המלא בבובות מעוותות שסיד יצר מחלקים שונים של בובות שחיבר יחדיו.

כאשר באז מנסה לברוח מביתו של סיד, מופיעה בטלוויזיה פרסומת לצעצוע "באז שנות אור", הוא מנסה לעוף מהחלון של הבית אך נופל במדרגות ושובר את ידו, הוא מבין שהוא באמת רק צעצוע, וודי מדבר עם הצעצועים של אנדי דרך החלון ולוקח את ידו של באז ומעמיד פנים שהוא מדבר איתו בעוד מזיז את ידו של באז, אך הם מגלים שזו רק ידו וחושבים שהוא הרג את באז. אחריי שהצעצועים המפחידים של סיד מתקנים את ידו של באז, וודי ובאז מבינים שהם בעצם טובים ורוצים לעזור, וודי מספר לבאז על כמה שאנדי ישמח כאשר הם יחזרו אליו ובאז מקבל את הביטחון שלו בחזרה, למחרת בבוקר סיד מתכנן לשגר את באז על טיל שהזמין, וודי מתכנן ביחד עם הצעצועים של סיד איך להציל את באז. בבוקר כשסיד מנסה להטיס את באז, וודי והצעצועים מתעוררים לחיים ווודי אומר לו :"אנחנו הצעצועים רואים הכל, אז תהיה נחמד." סיד בורח משם, מפוחד, וודי ובאז מנסים לברוח משם אל מכוניתו של אנדי שכבר נוסעת אל ביתו החדש.

שניהם מנסים להגיע אל אנדיי אך הכלב של סיד רודף אחריהם, וודי מנסה להציל את באז בעזרת מכונית הRC, והצעצועים של אנדי רואים זאת וחושבים שוודי מנסה להרוג את שניהם ומתקיפים את וודי ומעיפים אותו ממשאית ההובלה, לאחר שבאז וRC לוקחים גם את וודי. הצעצועים מבינים שטעו ומנסים לעזור, אך לRC נגמרו הסוללות, וודי שם לב שהטיל עדיין על גבו של באז ומצית את הפתיל, הוא זורק את RC אל משאית ההובלה, וודי ובאז עפים בעזרת כנפיו של באז לאחר שהטיל התפוצץ, וודי צועק את המשפט : "אל האינסוף ומעבר לו!", ושניהם נוחתים בתוך ארגז שנמצא ליד אנדי במכונית שלו, אנדי חושב שהם היו שם כל הזמן ושמח שמצא אותם סוף סוף ומחבק אותם.

בחג המולד בביתם החדש, הם מרגלים עוד פעם בשביל לראות אילו מתנות אנדי קיבל, והפעם הם רוצים שיבואו עוד צעצועים במקום לפחד שיבואו עוד צעצועים, אחד מהצעצועים החדשים הוא "גברת ראש תפוד", וודי שואל כבדיחה איזו מתנה יכולה להיות גרועה יותר מבאז, הם מגלים שהמתנה החדשה של אנדי היא גור כלבים, וחולקים חיוך מודאג.

תקציר לסרט השני:
אנדי מתכונן לצאת למחנה הבוקרים עם וודי, אך תוך כדי משחק קורע את זרועו של וודי. מפני שאינו יכול לקחת איתו את וודי למחנה, אימו של אנדי מניחה את וודי על המדף. למחרת מוצא וודי את בובת הפינגווין ויזי, שננטש על המדף מפני שהצפצפה שלו נהרסה. וודי מפחד שגורלו יהיה כשל ויזי, במיוחד כשאמו של אנדי לוקחת פריטים מהחדר, כולל את ויזי, למכירת חיסול. וודי יוצא להציל את חברו ויזי בעזרת הכלב של אנדי, באסטר, אבל מוצא עצמו נעול בקופסה על השולחן אחרי שהציל את ויזי.

אל מקויגן, אספן צעצועים כפייתי, מוצא את וודי ותחילה מנסה להתמקח עליו עם אמא של אנדי, אך לבסוף גונב אותו. באז שנות-אור מנסה להציל את וודי, אך לא משיג את מכוניתו של אל. לאחר מכן משתמש באז באותיות לוחית הרישוי של הרכב ובנוצה שעפה מתוכו כדי לזהות שזה אל מ"חוות הצעצועים של אל". באז, מר תפוד, רקס, סלינקי והאם, יוצאים להציל את וודי ולהחזיר אותו לפני שאנדי יחזור הביתה.

אל לוקח את וודי לדירה שלו, שם וודי פוגש צעצועים אחרים: בוקרת שעושה יודל בשם "ג'סי", סוס בשם "עין השור", ואת "פיט המסריח" שכורה זהב (פריט אספנים שעדיין בתוך הקופסה המקורית). וודי לומד משאר הצעצועים שהוא בובת אספנים בשם "שריף וודי", ושהוא כוכב של סדרת טלוויזיה לילדים שבוטלה בשם "וודי הכוכב". וודי מבין כי הוא הצעצוע האחרון שאל צריך כדי למכור את הצעצועים ולמיין את פריטי האספנות למוזיאון לצעצועים ביפן. בהתחלה נדהם וודי מההצגה, ומסרב לנסוע ליפן ולנטוש את אנדי. הוא משתכנע לבסוף לאחר שג'סי מספרת לו על אמילי, ילדה שאהבה אותה כשהייתה קטנה, אך כשהתבגרה, תרמה אותה לנזקקים, ואותו דבר יכול לקרות עם אנדי. אל מזמין את משחזר הצעצועים כדי שיתקן וינקה את וודי לפני הנסיעה.

באז ושאר הצעצועים עושים את דרכם לחוות הצעצועים של אל, שממוקמת מול הדירה של אל. כשכולם מחפשים בחנות, באז מתחיל לריב עם "באז שנות-אור" משוכלל יותר. באז החדש נלקח בטעות על ידי הקבוצה, ובאז האמיתי נשאר תקוע בקופסת תצוגה. הקבוצה מוצאת את אל במשרדו ונכנסת לתוך תיק הבד שלו, בעודו לוקח את התיק לדירתו. באז האמיתי מצליח להיחלץ מקופסת התצוגה וחוצה את הכביש במהירות, אך משחרר בטעות את הצעצוע של קיסר הרשע זורג, המוגדר כאויבו של באז, שמתחיל לעקוב אחריו. הצעצועים האחרים נשארים במכונית של אל, ומגיעים דרך פיר המעלית לדירה של אל. וודי אומר להם שהוא לא רוצה לחזור, ומתעקש לנסוע עם חבריו החדשים ליפן, מפני שהוא פריט אספנים עכשיו. באז האמיתי מגיע אל הדירה ואומר לוודי שהוא צעצוע שנועד שישחקו בו, ולא יוצג לראווה במוזיאון. על פי עצתו של באז, מתחרט וודי על הנסיעה ליפן, ומזמין את שאר חבורת "וודי הכוכב" להיות הצעצועים של אנדי. ג'סי ועין-השור מסכימים, אבל פיט המסריח, ששונא צעצועי חלל כמו באז שגורמים לצעצועים כמותם לצאת מהאופנה, יוצא מהקופסה שלו ונועל את וודי, ג'סי ועין-השור בחדר. פיט אומר שהטיול ליפן הוא הצ'אנס הראשון שלו, מאחר שהוא מעולם לא נמכר, והוא לא מוכן שוודי יהרוס לו את זה. אל נכנס לחדר ואורז את הצעצועים לפני שבאז והקבוצה באים לעזור להם, ונוסע לשדה התעופה.

באז האמיתי ושאר הצעצועים גונבים רכב של משלוחי פיצה ונוסעים לשדה התעופה. באזור המזוודות הם מוצאים את התיק עם חבורת "וודי הכוכב" ומצילים את וודי ועין-השור מידי פיט המסריח שמנסה לעצור אותם; הצעצועים שולחים את פיט המסריח עם בובת ברבי צבועת פנים, ונותנים לו לרכוש ניסיון עם ילדים. עם זאת, הקבוצה לא הספיקה להציל את ג'סי, מפני שהתיק כבר הועמס על המטוס. וודי, באז, ועין-השור דוהרים בעקבות המטוס ומצליחים להציל אותה לפני שהמטוס ממריא, אך וודי קורע את זרועו שוב במהלך ההצלה.

לאחר מכן, הצעצועים חוזרים לחדרו של אנדי, בדיוק כשאנדי חוזר מהמחנה; הצעצועים הגיעו בעזרת נושאת מטען משדה התעופה, שאותה הם החנו בחצר של השכנים. אנדי מופתע לגלות את ג'סי ואת עין-השור, חושב שהם מתנות מאימו, וניגש לתקן את וודי בזהירות; ג'סי ועין-השור מאושרים לחזור להיות צעצועים של מישהו. הצעצועים מגלים שאל פשט את הרגל מפני שלא הצליח לשלוח את הצעצועים למוזיאון. וודי מודה לבאז שהוא יודע שיום יבוא ואנדי ינטוש אותו, אבל אז באז יהיה שם איתו כדי שלא ישעמם לו.

תקציר לשלישי:
אנדי מתכונן לעבור ללמוד במכללה. הוא לא שיחק בצעצועים שלו במשך שנים וחלקם נמכרו או נתרמו. אלו שנשארו כוללים את וודי, באז, ג'סי, עין השור, מר ראש תפוד, גברת ראש תפוד, סלינקי, האם, רקס והחייזרים הירוקים. רגע לפני שאנדי עוזב הוא מחליט לקחת איתו את וודי למכללה ואת שאר הצעצועים הוא אורז בשקית זבל ומתכנן לשים אותם בעליית הגג, אך בעקבות בלבול אמו של אנדי חושבת שהשקית מיועדת לאשפה ומניחה אותה על המדרכה. הצעצועים מצליחים לברוח ונכנסים לקרטון שנועד לתרומה לגן "סאניסייד" יחד עם בובת הברבי של מולי ו-וודי שמנסה להסביר להם שחל בלבול, אבל הם מסרבים להקשיב לו וחושבים שאנדי התכוון לזרוק אותם.

החבורה מגיעה לסאניסייד ופוגשת את צעצועיי הגן בהנהגתו של לוטסו הדב המחבק שמסביר להם שפה הם אינם צריכים לפחד שהילדים יגדלו ויעזבו וכי בכל שנה ילדים אחרים מגיעים. הצעצועים מחליטים להישאר בגן וברבי מתאהבת בבובת קן, אבל וודי מנסה לברוח ובטעות נמצא על ידי ילדה בשם בוני שלוקחת אותו לביתה ומשחקת איתו. הצעצועים שנשארו בגן מגלים שהילדים שמשחקים איתם הם פעוטות שמאוד אגרסיביות עם הצעצועים ושולחים את באז לבקש שיעברו לחדר אחר, היכן שנמצאים הילדים הבוגרים יותר. באז נתפס על ידי עוזריו של לוטסו שמצליחים "לאתחל" את באז חזרה להגדרות היצרן, מה שגורם לו להאמין שוב שהוא מגן חלל אמיתי ושלוטסו הוא המפקד שלו. בפקודתו של לוטסו, באז כולא את שאר הצעצועים למשך הלילה.

וודי מצליח למצוא דרך לחזור לביתו של אנדי מביתה של בוני ומבקש מהצעצועים של בוני שימסרו דרישת שלום לחבריו בסאניסייד, אך אז וודי מגלה בעזרת בובת ליצן בשם צ'אקלס שלוטסו, צ'אקלס ובובת תינוק היו שייכים פעם לילדה בשם דייזי ששכחה אותם בפארק במהלך פיקניק ובעקבות זאת הם עשו את דרכם חזרה לביתה, אך כשהגיעו לשם לוטסו הבין שהוא הוחלף בבובת לוטסו אחרת והופך למריר. הם מגיעים לסאניסייד ושם לוטסו הפך את הגן לכלא לצעצועים תחת הנהגתו. וודי מגיע לסאניסייד ובעזרת בובת טלפון לפעוטות הוא לומד על דרך לברוח משם ומגבש יחד עם חבריו תוכנית בריחה. התכנית מצליחה בחלקה, אולם בעקבות טעות באז שוב "מאותחל" חזרה להגדרות היצרן, אבל הפעם הוא מדבר בספרדית. בזמן ניסיון הבריחה החבורה נתקלת בלוטסו שתופס אותם. וודי מעמיד את לוטסו במקומו לאחר שהוא מזכיר לו את דייזי וגורם לתינוק ולשאר עוזריו לבגוד בו ולזרוק אותו לאשפה. החבורה מנסה לברוח לפני שמשאית הזבל מגיעה, אך לוטסו תופס את רגלו של וודי ומושך אותו לפח וכך כל הצעצועים מגיעים למשאית זבל היישר למזבלה.

במזבלה כולם מנסים לברוח מגריסה ולוטסו מצליח לברוח ומשאיר את כולם מאחור. כמה רגעים לפני שהם נשרפים בכבשן לוהט, בובות החייזרים מצליחות לתפעל צבת מתכת ענקית ומצליחים לחלץ את החבורה. בינתיים מתגלה שלוטסו לא הספיק לברוח רחוק ונמצא על ידי נהג משאית זבל שקושר אותו למכסה מנוע יחד עם בובות נוספות. הצעצועים מצליחים להגיע לביתו של אנדי ורגע לפני שוודי נפרד מכולם הוא מבין שעליית הגג היא לא מקום בשביל צעצועים ומצליח להתל באנדי לשלוח את כל החבורה כתרומה. אנדי מגיע עם הארגז לביתה של בוני, מציג לה את כל הצעצועים שלו ומשחק איתה פעם אחרונה לפני שהוא עוזב ולבסוף משאיר את כולם אצלה.

במהלך הכתוביות וודי והחבורה מתרגלים לביתם החדש אצל בוני בעוד שברבי נשארה ביחד עם קן בסאניסייד, שהפך למקום יותר הוגן ומכיל כלפיי צעצועים תחת הנהגתם.

הסרט נגמר עם באז וג'סי שרוקדים לצלילי השיר בספרדית.

הרביעי והאחרון:
הסרט מתחיל בילדותו של אנדי לפני 9 שנים, אחותו הקטנה מולי נותנת את בובתה בו-פיפ לתרומה, בובת פורצלן עם מנורה ישנה. שריף וודי חשב לבוא יחד איתה, אולם הבין שאנדי עדיין זקוק לו. כאשר אנדי גדל הוא תרם את צעצועיו לבוני, ילדה קטנה. כאשר הצעצועים היו מאושרים עם הילדה החדשה, בוני התעניינה פחות בוודי, אפילו השאירה אותו בארון בעוד היא משחקת עם הצעצועים האחרים.

ביום שבו בוני הלכה לגן חובה, וודי התגנב לילקוט שלה ויצא יחד אתה. לאחר שנכנסה לכיתה לשיעור מלאכה, וודי אסף מרכיבים מפח האשפה, כולל מזלגון. בוני הפכה את יצרה צעצוע חדש מהמזלגון וקראה לו פורקי (מהמילה Fork באנגלית, בעברית: מזלגוני). פורקי קם לתחייה והתחיל לחשוב למה הוא חי, פורקי מסרב להאמין שהוא צעצוע ומכנה את עצמו "אשפה". כאשר פורקי הפך לצעצוע האהוב על בוני, וודי נאלץ לשמור על פורקי ולדאוג שלא יזרוק את עצמו לפח האשפה.

כאשר המשפחה של בוני יצאה לטיול רכוב, פורקי קפץ מחוץ לחלון רכב הRV ווודי ניסה לעצור אותו. לאחר שוודי הסביר לו כמה הוא חשוב לבוני, פורקי החליט לחזור אליה. ליד אתר ה-RV שם בוני ומשפחתה נשארו, וודי גילה את המנורה של בו-פיפ בחלון של חנות עתיקות ונכנס פנימה כדי לבדוק. בתוך החנות, הוא ופורקי גילו בובה מדברת בשם גאבי גאבי, ובובות פיתום אשר עובדות בשבילה. גאבי הציעה שתיקח אותם אל בו, אולם היא חשפה את תוכניתה לקחת את התיבה הקולית של וודי על מנת לתקן את שלה, בגלל שאף ילד לא ירצה בובה עם תיבה קולית שבורה כמו שלה. וודי ברח מהפיתומים, אולם גאבי חטפה את פורקי. במגרש המשחקים, וודי התאחד עם בו והכבשים שלה, אשר חיים עכשיו כצעצועים "עצמאיים". בו הסכימה לעזור לוודי להציל את פורקי ולקחת אותם אל בוני.

בינתיים, באז חיפש את וודי, וביקש עזרה מהקול הפנימי שבתוכו. כאשר הוא מגיע ליריד בתור צעצוע פרס, הוא ברח בעזרתם של בובות פרווה בצורת ברווז וארנב ששמם דאקי ובאני, ויחד הם פגשו את וודי ובו יחד עם שוטרת צעצוע קטנה בשם גיגל מקדימפלס ואופנוען צעצוע בשם דיוק קאבום, הם יחד ניסו להציל את פורקי ללא הצלחה. וודי לא רצה לוותר אולם בו והאחרים לא רצו להסתכן שוב והלכו. וודי החליט להיות אמיץ ונפגש שוב עם גאבי גאבי, אשר מספרת לו שהיא רוצה להיות עם נכדתה של בעלת החנות, הרמוני. לכן וודי וגאבי הגיעו להסכמה: התיבה הקולית של וודי תמורת שחרורו של פורקי. ההסכם בוצע, הפיתומים הסירו את התיבה הקולית של וודי ונתנו אתה לגאבי גאבי והם תפרו את גבו של וודי באמצעות מכונת תפירה. למרות זאת, הרמוני דחתה את גאבי וזרקה אותה. וודי שלח את פורקי עם מסר לבאז לפגוש אותו בקרוסלה של היריד. וודי עודד את גאבי שבורת הלב וסיפר לה שהיא מוזמנת להיות אחת מהצעצועים של בוני. בו וחבריה חזרו לעזור והם הלכו יחד ליריד. הצעצועים שנשארו ב-RV השפיעו על הרכב כדי שלא יוכל לנסוע ומנעו מהמשפחה לעזוב. כאשר גאבי ראתה ילדה אבודה בוכה ביריד, היא החליטה להיות הצעצוע שלה. כשהילדה חבקה את גאבי היא שמחה ובעזרתה של שומרת מהיריד היא התאחדה שוב עם משפחתה.

בקרוסלה, וודי ובו נאלצו שוב להיפרד. אולם לאחר שבאז סיפר לוודי שבוני תהיה בסדר בלעדיו, וודי החליט להקשיב לקולו הפנימי ולהישאר עם בו כצעצוע חופשי ביריד. הוא נפרד מחבריו הצעצועים ונתן לג'סי את סיכת השריף שלו. רכב ה-RV נסע עם הצעצועים של בוני ואילו וודי ובו נשארו ביריד והתחילו חיים חדשים במציאת בעלים חדשים לצעצועים אבודים.

אז זהו, הסרטים של צעצוע של סיפור מרגשים מאוד, הרביעי זה האחרון, מן הסתם לעולם לא יוציאו עוד סרטים מהסדרה.

ביצירה הבאה:
המלצה על: הארי פוטר!
אז ניפגש שם. אוהבת, ציליצלי❤

מוקדש לכל_מי_שחזק_ומתגבר!!!
14
7
148


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/01/2021   20:42 מריון100  7
וואו כל הכבוד לך אני לא מאמינה שכתבת את כל זה בשבילנו לא מובן מאליו בכלל
את אלופה ומדהימה וכל כך משקיענית
15/12/2020   00:20 רפאל4402  6
גדול
14/12/2020   16:51 הרמיוני960  5
מהממת אני קראתי את זה וחשבתי איך מישהו יכול לכתוב כול כך הרבה בלי להתעייף ותודה על הטיפים
מ100ממת
14/12/2020   14:48 מרשמלו2670  4
אומייגדדדדד כמה שעות לקח לך לכתוב את זה?????????????????
14/12/2020   13:48 מוקמיק992  3
מגניבב!!
14/12/2020   12:51 נטעAמיקמק  2
מהמםםםםםםםםם אלופהה
14/12/2020   12:29 בננה8992  1
תודה על ההמלצות