קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

פסטיבל הקהילה השבוע בנושא 8 + בקרוב אין פלאש 13/12/2020

שולחת שוב יצירה שלא עלתה בשבוע שעבר רק קצת שונה!! כאן שוב זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

נושא 1 – משהו חשוב לשתף
מכירים את זה שיש מישהו כל-כך מפורסם שמתחילים לבוא ה-'שונאים'? זה קורה באינטרנט הרבה יותר מהר ממה שזה קורה במציאות. אנשים מרגישים בנוח יותר לכתוב דברים פוגעניים כשהם נמצאים מאחורי המקלדת, כאילו שאז זה לא בנאדם שם בצד השני.

נתקלתי ממש עכשיו בערוץ יוטיוב שלם שנועד כולו לפגוע בערוץ יוטיוב של משתמש. בסרטון היחיד באותו הערוץ, יש מיקמק שאומר לכולם להוריד סאב מהערוץ של המשתמש האחר ולהירשם לערוץ שלו.

זה ממש זיעזע אותי לראות את הדבר הזה. למרות שכבר נחשפתי להרבה כאלה, עדיין לא ראיתי כזה של מיקמק. החלטתי לכתוב ישר יצירה על זה, אבל לא לפני שעשיתי לייק לכל התגובות שהסבירו לערוץ למה זה פוגע ולא בסדר שהוא יצר ערוץ שלם רק בשביל לפגוע בערוץ אחר.

לא עשיתי לייק לאלה שגם כתבו כל מיני דברים פוגעניים כלפי מי שהערוץ שייך לו, כי אני לא בעד פוגעניות מאף צד. גם אם זה מגיע למישהו, לכתוב דברים פוגעניים ולרדת לרמה של האחר זה ממש לא מה שצריך לעשות לדעתי. אם כבר, צריך לנסות להסביר בדרך ידידותית למשתמש, שהצד השני יהיה פתוח להקשיב.

אם גם לכם זה קרה או שראיתם שזה קורה לאחרים, תעשו עם זה משהו. לא בקטע של להחזיר באלימות ובקללות, אלא בקטע של לבקש ממי שמתנהג לא יפה להפסיק ולהסביר לו בצורה נחמדה למה ההתנהגות שלו יכולה לפגוע באחרים. אם זה לא עובד, תתרכזו בלעזור לצד הנפגע ולהיות שם בשבילו.

מצד שני, נתקלתי בפוסט באינסטגרם שחשבתי שהוא פוסט פוגעני לפני יומיים, אז כתבתי תגובה על זה. קיבלתי באותו היום תגובה מזה שהעלה את הפוסט. הוא כתב שהגבתי רק לפוסט הזה שלא ולא ראיתי את האחרים ושאם אני לא מבינה שזה בצחוק, זה פשוט מעורר בחילה.

בתור אספרגר, אני לא תמיד מבינה ציניות, אז הסברתי לו את זה בתגובה. כתבתי לו גם שראיתי את הפוסט שלו על היום של שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות ושהגבתי לפוסט של מסיבה במיקמק שבסוף לא הייתה. הסברתי לו גם שראיתי וחוויתי הרבה בריונות ברשת. סיפרתי לו שהערוץ שראיתי יום לפני, זה שכולו נועד לפגוע בערוץ אחר, שם אותי במצב התגוננות.

זה שכתב את הפוסט כתב שהוא ישמח לשמוע יותר בפרטי על האספרגר, אז עברנו לפרטי והסברתי לו.

במקביל, חברה שלנו ממיקמק כתבה שהיא מבינה למה חשבתי שזה פוסט פוגעני ושגם היא חשבה ככה בהתחלה, עד שהיא ראתה שהוא כתב שזה בצחוק. היא כתבה גם שכל אחד מפרש את הדברים בצורה אחרת, המליצה לו להוסיף בפעם הבאה שהדברים לא נועדו בכדי לפגוע (שלא יהיו אי הבנות) ושלא ישר לשפוט לרעה. אני חושבת שההמלצה האחרונה נועדה לשנינו, כי גם אני וגם הוא התחלנו במקום שיפוטי. אני שמחה שגם היינו במקום של הקשבה, אחרת האי-הבנה הזאת לא הייתה נפתרת.

בנימה חיובית זו, אני מזמינה אתכם לכתוב כאן בתגובות מה אתם חושבים על זה.

נושא 2 – מספור חדש לתתי-נושאים
מכירים את זה שיש סעיפים ביצירות שמסמנים למשל 1) או 1. או עם כוכבית (*) או משהו דומה?
אז הפעם ביצירה הזאת החלטתי לנסות להשתמש בריבועים (▪) במקום ולראות איך זה נראה. ביצירה הקודמת האימוג'ים לא עבדו, אז זה הניסוי השני שלי. אני מקווה שהניסוי הזה יעבוד :)

נושא 3 – בקשות להמלצות בתגובות
בוקי6836 ביקשה המלצה בתגובה 18 ליצירה הזאת שלי
ראיתי שאינלך קהילה, אז אני לא יכולה להמליץ על הקהילה שלך. עדיין לא יצא לי להכיר אותך, אבל כבר מהתגובה שלך אפשר לראות שאת מהממת. אני ממליצה לכל מי שקורא את היצירה הזאת ואוהב להכיר חברים חדשים לשלוח לך בקשת חברות. מצאתי בשבילך יצירה של שיעור של בית-היתומים מיקסקול שבו יש רעיונות לפעילויות שאפשר לעשות עם חברים במיקמק סיטי. ברוכה הבאה למיקמק סיטי!!

קישור לשיעור שכתבתי עליו עם הפעילויות

נושא 4 – מגיבה לתגובה
הלל76542 שאלה אם אני אוכל לעקוב אחרי הקהילה שלה בתגובה מס' 11.
אני לא יכולה לעקוב אחרי קהילות כרגע, כי ישלי בעייה עם המחשב. כשזה יסתדר אני אעקוב אחרי כל מי שיבקש. כרגע אפשר לשלוח לי יצירות במיקטוק או להקדיש (במיקטוק אני אראה מהר יותר).

נושא 5 – פירמידה עם חברה חדשה!!
באמת שהיא מלכת הפירמידה כמו שהיא אמרה. אתמול הגענו כמעט לסוף הפירמידה. הנה מה שקיבלנו;
▪ שלב ראשון – 1,000 מטבעות
▪ שלב שני – כדור שלג
▪ שלב שלישי – כסא סגול
▪ שלב רביעי – 100 נקודות הישגים
▪ שלב חמישי – מיק דאבל אקסטרה

נושא 6 – בקרוב יהיה מיקמק רק באפליקציה מהמחשב!!
חשבתי על זה ופתאום הבנתי שזה אומר שלא יהיה יותר את המיקמק זום שבאינטרנט, בגלל שלא יהיה יותר פלאש. התחלתי מאתמול לנסות להתרגל לשחק דרך האפליקציה, כי הבנתי גם שזה הזמן להתלונן. אני לא מתכוונת במובן השלילי של תלונות, אלא במובן החיובי - זה הזמן לכתוב לצוות מיקמק את כל מה שבאלכם לשפר באפליקציה!! יחד נהפוך את האפליקציה הזו למשהו שיהיה לנו הכי נוח בעולם!!

התלונות שלי;

1. זה נפתח במסך מלא. אם לא היו לי שני מסכים, זה היה יכול להיות לי די בעייתי, כי אני עושה דברים במקביל בחלונות אחרים כמו לערוך יצירות ו-Cookie Clicker. אולי תוסיפו אפשרות כזאת בהגדרות של האפליקציה? אולי תוסיפו אפשרות "הגדרות האפליקציה" עם סמל ראש מיקמק כתום בהגדרות שבסרגל הכלים שנמצא למטה? אני חושבת שזה יהיה נוח להגדיר משם דברים לאפליקציה.

2. אין מיקמק זום, מה שאומר שלצלם יצירות מקרוב יהיה הרבה יותר מסובך. אני מקווה שתוסיפו את זה שיהיה אפשר להגדיל עם לחיצה ימנית ולבחור Zoom in או Zoom out, רק שאולי יהיה אפשר עדיין לראות את סרגל הכלים למטה. אני מדמיינת שיש חץ קטן בסרגל הכלים שאפשר ללחוץ עליו ואז החץ מתהפך וזה סוגר את סרגל הכלים ומשאיר רק את החץ, עד שלוחצים עליו שוב כדי לפתוח את סרגל הכלים. זה יאפשר שסרגל הכלים לא יסתיר במיקמק זום, אבל עדיין תהיה גישה אליו אם רוצים ובגודל הרגיל (שיהיה נוח).

3. המיקטוק נמצא באותו הצד של סרגל הכלים הצדדי של האפליקציה, זה שיש בו את האפשרויות "חנות", "מה חדש", "קהילה" ו-"אפליקציות". בכל פעם שאני רוצה לסגור שיחה במיקטוק כדי לעבור לאחרת, זה נפתח. אולי תעבירו את זה לצד השני?

4. המיקטוק מסתיר את הצד הימני של הריקודים, שזה כשיושבים ופונים לצד ימין. יש לכם מקום להזיז את זה שמאלה, כדי שיהיה אפשר לראות את כל הריקודים, אם תזיזו קצת שמאלה גם את הריקודים מהשדרוג "מיק-נייט". ככה לא יהיה צריך למזער את המיקטוק בכל פעם שרוצים לשבת לכיוון ימין.

5. כשפותחים את המפה או נמצאים במיקניון, זה מסתיר את המיקטוק. אולי תעשו שכשהמפה נפתחת וכשנמצאים במיקניון, שני הדברים האלה יהיו יותר שמאלה במסך? ככה יהיה אפשר לראות הכל ובמילא יש אזור ריק בצד שמאל, למרות שאני לא יודעת אם זה רק אצלי.

6. תקלה לא חדשה – אי אפשר לשבת כמו שצריך על הכיסאות והספות בקומה השנייה במיקניון. זה חבל, כי אז זה קצת מרגיש שהם סתם שם.

7. במיקסינימה היה אפשר ליצור פעם סרטים. באלי שזה יהיה אפשרי שוב, רק שאני מתחילה לדמיין את זה קצת אחרת. אני מדמיינת שיש מסך בצד שבו רואים איך זה יראה בהקרנה, שיהיה אפשר לשמור בין אקשן לקאט כסרטון קצר ושהמיקמק בתפקיד עורך יבחר מה סדר הסרטונים הקצרים בהקרנה. באלי שגם יהיה אפשר לבחור לשלוח את הסרט הזה לצוות מיקמק (באישור של כל המשתתפים) בבקשה שזה יהיה סרט רשמי במיקסינימה. המשתתפים מאשרים שזה יישלח ואולי יהיה במיקסינימה אם בכתוביות של הסוף הם עושים לייק, ככה שהם רואים קודם את התוצאה ואת שם הסרט לפני שהם מאשרים שהוא יישלח.

8. אי-אפשר ליצור יותר יהלומים בצבע תכלת, מה שמסבך מאוד את המיקמקים שרוצים להשיג ממתקים שמכינים עם היהלומים האלה. האזור של שיתוף הפעולה כבר לא פעיל, כי סגרתם אותו. תוכלו להחזיר אותו מחדש? אולי תכינו עיצוב חדש לכפתורים עם הצבעים של היהלומים ועם יהלום 'חרוט' על כל כפתור?

9. אי-אפשר לפתוח יצירות ששולחים לנו דרך המיקטוק. היצירות שקיבלנו הקדשה או תגובות נפתחות אוטומטית בדפדפן ברירת המחדל של המחשב (אפשר לשנות בהגדרות), אבל היצירות מהמיקטוק לא נפתחות כשלוחצים עליהן. את זה ממש כדאי לתקן לפני סוף החודש.

10. משחקי הכדורגל של הליגות הושהו, אז אי-אפשר יותר לצפות במשחקים ולשחק בהם. אני מקווה שהם יחזרו בעתיד עם הקבוצות של פעם ואולי אפילו תחזירו את "תפוס ת'צבע" ואת "מיקמקבול".

למיקמקים שלא מכירים את תפוס ת'צבע הנה קישור מזניב שתראו

למיקמקים שלא מכירים את מיקמקבול הנה קישור מזניב שתראו

גמלכם יש תלונות?
זה הזמן לכתוב לצוות מיקמק בפנייה כאן;

נושא 7 - שינוי דפדפן ברירת מחדל
נכנסים להגדרות במחשב, מחפשים "אפליקציות ברירת מחדל", לוחצים על האפליקציה שמופיעה מתחת לכותרת "דפדפן אינטרנט" ובוחרים איזה דפדפן אתם רוצים שיהיה ברירת המחדל שלכם.

נושא 8 – פסטיבל הקהילה
זה מתחיל היום!! אני ונוי מיק (נוי25897) מארגנות פסטיבל קהילה ביחד השבוע. ביקשתי ממילי מילאני (mili11) לכתוב על זה ועל איך נרשמים לפסטיבל, כדי שגם התלמידים של בית-היתומים מיקסקול השנה אולי ישתתפו ויארגנו אירועים.

היצירה של נוי מיק שהזכירה לי שאני אחראית על האירועים של תחילת השבוע
אני אחראית על האירועים של ראשון, שני ושלישי ונוי מיק אחראית על של רביעי וחמישי, רק שפתאום הבנתי שישלי כל-כך הרבה התראות ליצירות שאני עלולה לפספס אירועים. מיד ביקשתי מהשותפה שלי מילי (mili11) לעזור לי. היא הסכימה שישלחו אליה למשתמשת את היצירות של האירועים שמארגנים לפסטיבל בתחילת השבוע. הם עדיין יעלו לקהילה שלי בצורה מסודרת, אבל תשלחו לה כדי שזה יקרה.

יצירת הסבר איך רושמים אירוע לפסטיבל הקהילה

אגב אני אמורה לעשות הרצאה ועדיין לא בחרנו מתי, אז תקבלו עדכון כשאני אעלה את היצירה הבאה עם האירועים של פסטיבל הקהילה שנרשמו לתחילת השבוע.

נושא 9 – משפט מהמם לסיום
הפעם שמתי את הקישור ליצירה עם המשפט בכותרת. זאת יצירה של NEORAY0310 על חנוכה שאני פשוט חייבת לשתף, כי המשפט בסוף מהמם!! ♧חיוך זה דבר שגם מדבק וגם מרפא!❤♧

נ.ב. פעם שלישית שאני שולחת את היצירה, אז אם זה לא עולה כי יש נושא שלא מתאים לכם שיעלה, מוזמנים להוריד אותו. לדעתי כל מה שכתוב כאן הוא חשוב.

מוקדש ל ofriii, פרומוס12, בוקי6836, הלל76542, יונימיק, 930פיקצו, REUVEN, איתי6779, לואי, NEORAY0310, יואן157
35
9
190


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/02/2021   19:55 לביא924  9
יפה לך
13/01/2021   09:14 לביא924  8
יפה
25/12/2020   15:00 תופים18  7
את כותבת יפהה
24/12/2020   18:43 mikmak3353  6
מדהים!! את עורכת מצטיינת!!
17/12/2020   12:51 מעייןגז106  5
מהמם את עורכת כמו מקצוענית
אשמח להקדשה❤❤❤
ורק אם את יכולה לענות
אני מחפשת תוכנה בחינם לעריכה
את יכולה לומר לי אם את מכירה אחת כזאת?❤
15/12/2020   12:23 ממקמקון1  4
❤❤❤
14/12/2020   08:33 כוין460  3
יש לי בקשה: את חברה שלךיכולות לעשות איתי פירמידה ? כי אמרת שהיא ממש טובה
13/12/2020   19:13 פיל67פיל  2
השמח שתקדישי לי יצירה
❤❤❤
13/12/2020   16:16 REUVEN  1
מהמם♥