קהילה - היצירות של יעלושירה
יעלושירה
87
133

חודש טבת- מזל גדי! 16/12/2020

הי מהממים שלי! טוב אז סוף סוף הצלחתי לשלוח את היצירה על חודש כסליו! ועכשיו זה על חודש טבת!
קריאה מהנה מקווה שתאהבו!
מי שנולד במזל גדי ממושמע, רציני, מעשי, נאמן. הוא רודף כל החיים אחרי ההצלחה. הוא לא סומך בקלות על אף אחד אלא רק על כוחותיו. מאד מציאותי, מזל גדי אוהב לעבוד, הוא חרוץ, אמין. הוא לא בזבזן, מעדיף לחסוך ולבנות עתיד בטוח. אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, הוא לא יסרב לעזור לאף אחד, אף פעם. מזל גדי בונה את הקריירה שלו לאט, לאט, שום דבר לא יכול לעקב אותו בדרך. לפי תחזית אסטרולוגיה, הוא מעדיף ללכת על בטוח, לא לוקח סיכונים ולא אוהב ניסיונות. הוא מוכשר ויכול להצליח כמהנדס, מנכ”ל, חקלאי, בדרך כלל מקצועות קשורות לתחומים מדויקים ולאדמה.
על פי אסטרולוגיה, אם כוכב השמש עובר את המזל לכיוון לא חיובי, זה יכול להשפיע לרע על גדי. הוא יכול להיות אנוכי, עקשן, חושב על עצמו מעל כולם.
בדרך כלל, בן מזל גדי פסימי, משנה את המטרות לפי האינטרסים שלו, עם סיכוי להצלחה. יש לו רצון, הוא חכם, שאפתן וקרייריסט, רוצה תמיד להגיע לפסגה.
אם הוא נפגע, לא מחפש נקמה אך גם לא שוכח.
בן מזל גדי סגור בתוך עצמו, מגדיש את כול המאמצים למטרות שלו שהם בעיקר הצלחה פרופסיונאלית ופיננסית. הוא נדיב אך לא סולח בקלות אם נבגד.
בן מזל גדי לא מחפש רמת חיים גבוה אלא סטאטוס חברתי גבוה, כבוד והצלחה. הוא מאד פעיל, אוהב ספורט ומוזיקה טובה אך הוא די צנוע לגבי הצרכים האישיים שלו.
חנוכה שמח מקווה שאהבתם!
טוה לא היה לי למי להקדיש כי אני לא מכירה אנשים שנולדו הטבת אז הקדשתי לסבתא שלי שנולדה בטבת! למרות שאין לה מיקמק אבל לא נורא תזרמו!
נ.ב. מי שנולד בכל חודש אחר ורוצה שאני אקדיש לו שיכתוב לי או בצאט הפרטי שלנו או פה בתגובות!

מוקדש לסבתושהמהממתשלי!
15
3
40


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/12/2020   14:28 רותמלכ  3
100מם
איזה יצירה
18/12/2020   12:08 יעלושירה  2
חחחח תודה להקדיש לך בחודש שבט?
17/12/2020   14:53 5מאמנ  1
היי
איזה השקעה , מהממת
מחכה לחודש שבט.