קהילה - היצירות של יעלושירה
יעלושירה
87
133

חודש שבט מזל דלי! תהנו! 18/12/2020

הי יעלושים מה קורה?
טוב אז דבר אחד לפני שאני מתחילה לכתוב על המזלות אני רוצה להגיד ששמתי לב לזה שביצירה הקודמת שלי יש 11 מיקמקים שראו ורק מיספר בודדים נתנו לייק וכתבו תגובה! טוב אז אני ממש מבקשת שמי שיכול יכתוב לי בבקשה תגובה ויתן לייק כי זה מחמם את הלב וזה כיף ליראות שאהבו את מה שהכנתי! תודה מראש!
אוקי אז עכשיו האישיות של מזל דלי! קריאה מהנה!!!
על פי אסטרולוגיה, בן מזל דלי יכול להיות בלתי צפוי, מלא דמיון, מעוניין לפתח את הרעיונות שלו. יתכן שיש לו אופי פראי וקר, יוצא דופן. כוכב אוראנוס, אשר שולט על המזל, מביא לו שמחת חיים. בן מזל דלי מאד פעיל, איש בכלל לא משעמם. רוב הזמן יש לו רעיונות טובים. הוא נמשך לעתיקות, דברים מסתוריים שקשה לפענח. מזל דלי אוהב התקדמות, בשבילו העתיד הוא עכשיו. למרות שהוא אינדיבידואליסט, הוא אוהב חברה, מעריך חיים המודרניים ואופנתיים. כוכב השמש במקום לא מתאים למזל יכול להביא לו השפעה שלילית. הורוסקופ צופה שמזל דלי יכול להיות לחוץ ולא יציב רגשי. בגלל החוסר יציבות, הוא יכול להראות משונה. צפוי שהוא מרגיש וחושב באופן לא עקבי ובגלל זה הוא יכול לקחת החלטות שגויות.
בעבודה הוא חרוץ, משתף פעולה וקופץ על מכשולים כדי להצליח. לבן מזל דלי יש יכולת ללמוד וכישרון ניהולי יוצא דופן. הוא אוהב להתפנק, לחיות ברמת חיים גבוה. על פי תחזית אסטרולוגית, בן מזל גדי יכול להצליח כטייס, מתכנת מחשבים, רוקח, כימאי, פוליטיקאי, כול מקצוע אחר קשור למדע וטבע.
בן מזל דלי סנטימנטאלי, בשבילו הזוגיות זה קודם כל חברות ורק אחר כך יחסים ארוטיים. המשפחה חשובה לו, במיוחד הילדים. בני מזל דלי יהיו הורים חברים אשר לא ינסו אף פעם להטיל מגבלות ועונשים לילדיהם.
מכווה שאהבתם!? ולא לשכוח לתת לייק ותגובה!
ביושששש

מוקדש ל 5מאמנ
15
3
50


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/12/2020   23:57 5מאמנ  3
איזה השקעה פשוט אליפות תודה שהקדשת לי כמעט הכל נכון שרק תצליחי
21/12/2020   21:01 5מאמנ  2
פרסמתי תגובה מתי שפרסמת את הדבר המהמם הזה וזה לא נשלח
21/12/2020   20:56 5קריסטיא4  1
איזה כשרון יאלופה שרק תצליחי