קהילה - היצירות של ליידי168
ליידי168
61
163

סיפור תהנו :) 30/12/2020

היוששש אהובים שלי, אז כמו שכבר הבנתם היום אני ארשום לכם סיפור יפה על המיקמק תהנו (זה נעשה מתוך שיעמום) =)

פעם בעיר רחוקה רחוקה ששמה מיקמקטיילנד חיו שלושה אנשים, מאוד מאוד חברותיים לאחת קוראים ליידי ולשני קוראים לולדי ולשלישית קראו ליאת שלושתם היו מרוצים מאוד, עד שיום אחד בעיר קרובה ששמה מיקנולדו היה חבורת אנשים שמאוד מאוד לא מרוצים כל פעם הם היו רוצים את השיער החום הזה ואת הכובע הירוק הזה ואת החולצה הוורודה...
ובקיצור לא נהנו מכלום!!

ולמחרת בבוקר מקודם מאוד, הם באו לבית של ליאת אישה מאוד חמודה :)
והם לקחו לה הכל!!! את כל הבגדים שהיו לה בארון את כל הדברים שהיו לה וליאת לא הייתה בבית!
ליאת הייתה שמחה מאוד והיא הייתה אצל חברתה ליידי
הם צחקו, דיברו, שמחו, והכל... ובקיצור עשו כיף חיים!!
ובדיוק חבורת האנשים הזאת הייתה באמצע לקחת לה את כל הדברים ולולדי החבר של ליידי חזר מקניות הוא חשב שליידי אצל ליאת וזה היה בדיוק הפוך, הוא הלך לבית של ליאת ונבהל מאוד!! הוא רואה את האנשים גונבים לליאת דברים היה לו כבד מאוד ביד וניסה להתקשר לליידי אבל פשוט לא הצליח הם עקבו אותו כך שהם יסיימו לגנוב ואז הם יברחו ופשוט היה ללולדי כבד מאוד הוא החזיק את השקיות שלו והטלפון שלו נ.ש.ב.ר.
הוא לא ידע מה לעשות החבורה הזאת לא נתנה לו ללכת והם סיימו לקחת לליאת את הדברים וברחו!!
ליאת לא ידע על זה כלום היא נהנתה מאוד עם ליידי עד שהם שמו לב שעבר מלא זמן ולולדי עדיין לא חזר מהקניות... ליאת לא הבינה למה והלכה לבדוק את המצב ואמרה לליידי להישאר בבייתה כדי שלא יכנסו לבית שלה חבורת האנשים ממיקנולדו,
ליאת הלכה בפחד החבורה הזאת אהבה מאוד לעצבן אנשים היא רעדה מפחד והלכה לאט לאט עד שהיא הגיע לבייתה היא חשבה בלב מה קרה ללולדי?
אני אוכל להציל אותו? מה העשה? והיא פשוט הלכה ונכנסה לבית שלה, שהיא הגיעה היא ראתה אותו בוכה ועצוב (שמרו שהוא לא אלך שלושה אנשים מחבורת האלא ממיקנולדו) ליאת הגיעה ופשוט הייתה אלופה היא העיפה את האנשים ממיקנולדו לעיר שלהם והביאה את לולדי לבייתה לולדי שמח מאוד שהוא ניצל ליידי שאלה לשלומו ודיברה איתו אה וחשוב לציין לליאת היה קסם מאוד מיוחד קסם החברות היא באה לחבורת האנשים הלא טובים ואמרה להם בואו אל תעצבנו אנשים אתם אלופים רק תעשו בעצמכם את הכוח שלכם לכל אחד יש כוח מאוד מיוחד ותמצאו את שלכם אתם יכולים בואו ואני יהיה חברה שלכם הם מאוד התרגשו ושמחו והם היו חברים של ליאת ושל ליידי ושל לולדי והחזירו לכולם את כל הדברים שהם לקחו להם במשך השנים ביקשו סליחה מכולם וכולם חיו באושר ואושר עד היום הזה!!

תהנו :) אז ביוש אלופים שלי מקווה שאהבתם

מוקדש לכלהעוקביםשלי
8
4
67


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/01/2021   11:24 צחיאביצחי2  4
את ממש ציירת תמשיכי לעלות דברים מושלמים את פשוט מושלמת
01/01/2021   08:46 mmmmm31  3
וואי איזה סיפור חמוד!!!!!!!!!
31/12/2020   20:18 פריאל715  2
אחלה ציוריםםםםם
31/12/2020   07:48 ליידי168  1
אלופים שלי!! שנגיע ל - 100 עוקבים יהיה 2 הפתעה מאוד משמחות!!!
אז יאלה עוד 9 עוקבים תגידו לכל החברים שלכם לעקוב אז יאלה ב.ה.צ.ל.ח.ה מקווה שזה יקרא מהר!!!