קהילה - היצירות של זהבה9051
זהבה9051
225
772

סיפור לכתב אורח- 5 עולמות 02/01/2021

פרק 1: לפני הרבה,הרבה, הרבה שנים... סטופ!
בעצמם לא כך כך הרבה. נתחיל מהתחלה.
לפני שנים רבות העולם היה קסום,קסם בהתגלמותו. כולם השתמשו אך ורק בקסם על מנת ליצור דברים,להנות, לבשל, לשחק וכמובן לעזור לאחרים. אנשים כולם בלי יוצא מן הכלל ידעו לעשות קסמים. זה היה דבר מאוד מקובל ומובן מאליו.
יום אחד נולד ילד שלא היה לו יכולת לעשות קסמים . ההורים שלו לא הבינו למה זה כך... למה הילד שלהם שונה מילדים אחרים. הם קראו לו אוסקר. עברו שנים , אוסקר גדל לו ,התקבל לבית הספר הפרטי בו מלמדים כימיה.
פרק 2: ביום בהיר אחד, שמע אוסקר סיפור שילד מהכיתה שלו סיפר על מכשף דגול ועוצמתי במיוחד, שידע כל קסם אפשרי ובלתי אפשרי גם כן! למכשף הזה הייתה חברת אמת שיכלה להגיד לו כל דבר בפנים. המכשף היה מתרברב בפני כולם על כשרונותיו. שאל את חברתו:" אני יודע לעשות כל קסם אפשרי נכון או לא נכון?" היא מיהרה לענות לו: " אממממ לא... אני חושבת שיש דבר או שניים שלא תדע לעשות." המכשף התפלא ואמר: " איך את מעיזה להגיד כזה דבר?! מה אני לא יודע לעשות?!" חברתו השיבה:" אממממ, אני חושבת שהקסמים שלך כבר משעממים אנחנו כבר במאה 21! אז כדאי לחשוב על קסמים חדישים!" המכשף ההמום אמר:" למה את מתכוונת?! מה את רוצה שאני אעשה?!"
פרק 3: חברתו של המכשף ביקשה ממנו שינועה מקצה עולם אחד לקצה העולם השני תוך כמה שניות אחדות . לקסם הזה קוראים טלפורטציה - השתגרות עצם ממקום אחד לשני בלי לעבור דרך המרחב שביניהם. המכשף שב לביתו בראש כבד. חשב לעצמו:" איך אני עושה את זה בדיוק?!" ואז צץ לו הרעיון - למה לשבור את הראש עם אפשר להעזר בכשרונות של אחרים. כל משאני צריך לעשות זה ליצור מטה קסמים שימשוך אליו את הקסמים של אנשים מוכשרים אחרים.
פרק 4: מכשף השתמש במטה החדש שלו והתוצאה הייתה בילתי צפויה. המטה למעשה לקח את כל הכוחות של אנשים אחרים והם כבר לא יכלו לעשות קסמים והעולם הפך להיות לסתאמי, לא מעניין ולא כיפי. מכשף הבין שבעצם הוא גרם נזק עם המטה החדש שלו. אז הוא הלך והחביא את המטה שלו ויצר מפה של המקום המחבוא. הוא כתב מכתב בו ציין שרק מי שראוי יוכל להשתמש במטה. ונפרד מכל כשרונותיו מיוזמתו.
פרק 5: כעת חוזרים לאוסקר שבנתיים למד כימיה וידע לערבב כל דבר אפשרי בלי לעשות נזקים. אוסקר נזכר בסיפור שסיפר ילד מהכיתה שלו על המכשף הדגול והעוצמתי ואמר לעצמו:" מעניין מה קרה למכשף ההוא?" לימים אוסקר עבד לפרנסתו בבית מרקחת עתיק הוא רקח שם תרופות ומשחות. יום אחד היה חסר לו מרכיב אחד והוא חיפש אותו בארון הישן. תוך החיפושים אוסקר שם לב לאיזה מכתב עתיק שהיה בתוך הארון. הוא מצא את המרכיב הדרוש וכמעט שכח על המכתב. אבל בערב חזר לארון וקרא את המכתב שהתגלה כמכתבו של אותו המכשף הדגול. ואז אוסקר התמלא גאווה ואמר לעצמו: " אני, אני הוא האיש הראוי! אני אוכל להשתמש במטה העוצמתי! אני אוכל לעשות קסמים שאף אחד לא יודע לעשות! יש לי כל הכישורים לכך וגם ההשכלה!"
פרק 6: השאלה שעולה איך מוצאים את המפה בה מתואר מקום עם המצאותו של המטה? אוסקר המשיך לחפש בתוך הארון הישן בתיקווה שימצא גם את המפה. הוא אכן מצא מעטפה מכותמת ישנה ופתח אותה בידיים רועדות שם אכן הייתה גם מפה. "יש! כעת נשאר רק למצוא את המטה!" אמר אוסקר לעצמו בהתלהבות.
פרק 7: אוסקר יצא למסע בעקבות הכתוב במפה ומצא את המטה המיוחל. כשהוא היה בידו, המטה התחיל לרעוד. אוסקר אמר לעצמו : "זה סימן טוב ,לא?" נראה היה שהמטה התחיל לשאוב את כשרונותיהם של האנשים שהיו בסביבה.
אתם חושבים שזה הסוף?
אז זהו, שלא!
המשך יבוא....

מוקדש ל מישאוהבלחלום!
35
6
137


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/06/2021   15:34 זהבה9051  6
מאוד XD ...........
07/04/2021   08:48 זהבה9051  5
המשך לסיפור יהיה בקרוב! :) :)
07/02/2021   13:27 נדיה46  4
מושלם
07/01/2021   09:36 בטילי  3
מוש
06/01/2021   13:19 שיקמהפלוס  2
ממש יפה
04/01/2021   12:35 יפיפיה75  1
סיפור ממש מעניין מחכה כבר להמשך!