קהילה - היצירות של נוי25897
נוי25897
191
367

ספרי טלג'יונדון-סיפור לכתב אורח 02/01/2021

פרק ראשון-ספרים

"אנה,רדי לאכול!" נשמעה אימא של אנה קוראת לה.אבל אנה היתה שקועה בדבר אחר,היא היתה מרותקת לספרים.בחופשת הקיץ נקתה את חדרה ומצאה את כל סדרת הספרים "טלג'יונדון" שהיו מאחורי הארגזים הגדולים."אנה!!" צעקה אמא שלה באיום,"אוקיי אני באה בסדר!" נאנחה אנה."הנה קחי לחמניה לאכול והנה סל עם ארוחת בוקר הביאי אותו לאביך הוא עובד היום בתחנת הלחם," אמרה אלנה אימא בחיוך.אנה יצאה אל הבוקר.בכפר כולם התכוננו לפסטיבל האביב,"תטעמי את הלחם הקלוי" אמרה אורנה האופה שעברה לידה."ממ.. טעים" אמרה אנה תוך כדי לעיסה,היא ראתה את אביה עובד בתחנת הקמח ונפרדה מאורנה."היי אבא," זמרה אנה."בוקר טוב חמודה שלי." השיב לה אביה. אנה הושיטה לו את הסל "אני צריכה ללכת ביי." אמרה אנה ונעלמה.

פרק שני-גברת פוריס

אנה חזרה הביתה מתנשפת.נכנסה למטבח ומצאה שם את אימא ואת גברת פוריס השכנה המנופחת(כך קראה בחשאי לגברת פוריס)"אותה ילדה עם שער חום חלק משעמם,הלוואי שהיית כמו אודליה הבלונדינית." אמרה גברת פוריס בבוז.אודליה היתה אחותה התאומה של אנה,לדעת כולם אודליה היתה הילדה הכי יפה בעולם.תמיד בהתחלה אורחים הביאו לאודליה קודם מתנות בתקווה שתומר כמה נחמדים הם.אנה התרגזה כל כך שלקחה את אחד מספרי הקומיקס טלג'יונדון וזרקה על גברת פוריס.לרגע היה ניצוץ ולאחר דקה נעלם. משקפיה של הגברת התנפצו לרסיסים,כל הסיפור הסתיים שאנה היתה בחדרה.רק שעלתה לחדרה חזהר לשוקע במחשבות על הנצוץ.היא נרדמה ואף אחד לא חשב שהסיפורים ישפיעו שוב.

פרק שלוש-נשאבים עמוק

"אנה תרגעי," אמרה אלה."זה מגניב." צעק עומר."לא חושב" מלמל יואב.חבריה של אנה הגיעו באותו היום."זה לא חשוד בפניכם?" שאלה אנה,בום! הספר שהיה מונח על המיטה נצנץ באור ברקת."מה זה היה?" גמגם עומר.אלה התקרבה וראתה שאלו אותם ספרי טלג'יונדון! כל הילדים התקרבו שלוש ארבע ו... נצנוץ האור חזר והילדים נשאבו אל תוך הספר."איפה אני?" שאלה אנה שנחתה על קרקע קשה."אנה?" נשמעו קולות וכל הילדים נכנסו לחדר החשוך "זה מנהרה".

פרק רביעי-האמת

"מה?!" צרח יואב."זה בכלל לא הגיוני," מחא עומר."אין יציאה רק מעבר אחד חשוך"אמרה אנה ביאוש "אממ.." אמרה אלה בשקט."מה אממ?" שאל יואב."זאת הייתי אני." לחשה אלה "מה את?" שאלו כולם בפה אחד."הכל התחיל לפני כמה שבועות."התחלה אלה לספר,"הייתי בטיול ובאמצע הטיול ראיתי את הספרים.בלילה היה ניצוץ שישנתי.בלילה השני הופיע קול של מישהו עד שפחדתי מוות.יום למחרת שהייתי רצל אנה הנחתי את הספרים מאחורי הארגזים הגדולים." הילדים היו פעורי פה.

פרק חמישי-צעקות

"רק בגללך נתקע פה." צרח יואב."אני לא.." אמרה אלה בלחש אך אנה קטעה אותה "זה ממש גועל תתבישי בגללך נתקע מי יודע מה יש במנהרה הזאת?!" "אני מצטערת" גמגמה אלה מחזיקה דמעות אחדות."הכל באשמתך" המשיך יואב "אני לא..." גמגמה אלה שעמדה לפרוץ בבכי."את כזאת תינוקת." אמר עומר."לא אכפת לי מה אתם חושבים עלי אתם בעצמכם כל הדברים שאמרתם עלי!" צרחה אלה הבכי פרץ ממנה כמו ים של דמעות.היא רצה ונעלמה בתוך אפלת היציאה היחידה.
"מה נעשה?" שאל עומר,אף אחד מהם לא ידע אבל בסתר תמיד היה מאוהב באלה בעיקר בגלל יופיה. אלה נראתה די ככה: שער שטני פזור וחלק עיני ברקת.ועור אפרסק ושפתיים מלאות.הוא כבר הצטער על מה שאמר לה.

פרק שישי-איפה אלה?

"צריך לחפש אותה" אמרו הילדים ורצו אל מבוך האפלה.ולא שמעו את הקול שצחק באפלה החושך."איפה היא??" שאל יואב."ממ בחח" נשמע קול בכי הילדים רצו להמשך ומצאו את אלה."סליחה" אמרו הילדים."הכל טוב." מלמלה אלה עיניה עדיין רטובות מדמעות.הילדים המשיכו המשך שלוש שעות ללכת במבוך שלבסוף מצאו יציאה. וואי איזה בוקר היה שיצאו אחוצה.כל הלילה היו שרועים במנהרה."טוב בואו נחזור הביתה ההורים בטח דואגים לנו." אמר יואב. הילדים חזרו לכפר.כולם שמחו ופסטיבל האביב התחיל.ההורים קצת כעסו על הילדים אבל לא לגמרי כי חזרו בריאים ושלמים.

פרק שביעי- המעשה של עומר

עומר רץ מתנשף לביתה של אלה המשך הלילה חשב שהגיע הזמן שיספר לאלה על אהבה שלו אליה."טוק טוק" דפק עומר על דלת ביתה של אלה גברת ספנסר אימא של אלה פתחה."היי עומר אלה למעלה," אמרה גברת ספנסר.עומר אמר תודה ועלה במדרגות אלה ישבה בחדרה והופתעה לראות את עומר."היי" אמרה אלה."היי," אומר עומר בגמגום.הוא מתיישב ליד אלה ואומר לה שהוא מתנצל על מה שאמר לה לפני שבוע במנהרה." הכל טוב." עונה אלה."וגם.רציתי לספר לך משהו" אמר עומר "אני.. אוהבב אותךךך." שפך עומר לבסוף."גם אני אותך," אמרה אלה הם החזיקו ידיים שניהם הסמיקו עומר נשק לאלה על שפתיה! שניהם היו כך חמש דקות.ועומר הלך מרוצה.

מוקדש ל רינה3323, מורנוש1001, mili11, קלילירי, אילירה88, זואי4הבובה, שלג22222, SHX98, פינגפונג3, לואי, yaniv, אמלי45639
11
2
68


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/01/2021   20:04 lתהלl  2
היי לך♥
תודה שהשתתפת באתגר התאומים גרסת המיקמק בקהילה שלי♥ ובכן...תופים, תופים, תופים!♥
אומנם לא זכית ולא יצאנו מיק-תאומים♥!
אבל תודה רבה שהשתתפת!
על ההשתתפות זכית ב...♥
☑עוקב ממני לקהילה שלך!
♥לעוד אתגרים ממקמקים כאלו מוזמנים לעקוב אחרי בקהילה♥
02/01/2021   23:28 זואי4הבובה  1
בהצלחה!! אולי זה יהיה כתב אורח :)