קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

נושא 4 לצוות מיקמק אז בבקשה בואו לקרוא גם 12/01/2021

תבחרו איזה נושאים הכי!! באלכם לקרוא ביצירה החדשה של זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

נושא 1 – החצרות שלנו עומדות להשתדרג!!
רמקול850 העלה יצירה שהפכה להיות תמונת היום, שבה הוא סיפר שליאת מבקשת מכולנו!! לעצב פריטים חדשים חדשים לחצר (שכנראה יהיו בקטלוג "העולם שלי").

אני לא הכי טובה בלעצב דברים משום דבר ואני מאוד אוהבת שיתופי פעולה בקהילות, אז אני מזמינה אתכם לעצב בשבילי (לשיהיה בקטלוג בעתיד) פריטים מהרעיונות שאני אעשה ברשימה וגם עוד דברים שלא ברשימה, כדי שנוכל לעצב לנו את החצרות הכי מזניבות בעולם!!

פרס למיקמקים שמעצבים פריטים מהרשימה ומקדישים לי – פרסום של היצירה עם הפריטים שהם עיצבו בקהילה שלי ( עם קישור וקרידיט ליוצרים המהממים שהיה להם זמן לעצב :)

באלכם להשתתף ולעצב? הנה הרשימה שלי;

1. קראוון שפתוח מהצד כדי שיהיה אפשר לראות את הבפנים שלו כשאנחנו בתוכו.
2. מתקנים של לונה פארק וגני שעשועים.
3. הרבה סוגים של ספסלים, ספות ומקומות ישיבה שונים.
4. רקע של שמיים עם עננים של גשם, שמיים של בוקר, של צהריים, של שדה תעופה, של כדור פורח..
5. פריטים של קמפינג – אוהלים, שטיחים לאדמה (מחצלות שונות), מדורה, תפו"אים ומרשמלו למדורה..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 2 – התעודות של בית-היתומים מיקסקול
אם אתם עוקבים אחרי הקהילה שלי ו/או קיבלתם הקדשות לאחת היצירות ששלחתי של תעודות הסיום, כנראה שיצא לכם לתהות איך מקבלים תעודה כזאת. התשובה היא פשוטה – נרשמים לבית-היתומים מיקסקול, משיגים נקודות ומבקשים תעודת סיום. בשביל להירשם, תשלחו למשתמשת "mili11" ותבקשו להירשם בתור תלמידים. אל תירשמו רק בשביל התעודה בסוף, אלא בשביל כל החוויה של הלימודים, כי זאת חוויה מדהימה, שבה אתם לומדים דרך הקהילה, מכינים יצירות כשיעורי-בית, מכירים חברים חדשים ובונים לכם דמות במיקמק סיטי, שזאת העיר של האתר מיקמק.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 3 – תשובות לשאלות ותשובות מהשנה
זוכרים את היצירה של השאלות ותשובות? מעכשיו אני עונה כמו שעניתי ביצירה הקודמת גם על שאלות משם וגם על שאלות אחרות. אני אוסיף קישור בכל פעם ליצירה שבה מופיעה השאלה. מוזמנים לשלוח גם שאלות משלכם.

שואל/ת מס' 107 - בוני5401 – 06/01/2021

בוני - מאיפה את יודעת את הא שמי של המיק שלי?
תודה על ההקדשה

אני – ראיתי אותך בקהילה והחלטתי להקדיש לך. אני תמיד מקדישה למיקמקים שאני רואה בקהילה תגובה שלהם או שפתחו קהילה חדשה, כי באלי להכיר חברים חדשים דרך הקהילה.
תודה על התגובה :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 4 – עברנו היום!! לאפליקציה למחשב – נושא שמיועד גם ובמיוחד לצוות מיקמק

חלק 1 של נושא 4 – האפשרות לשחק במשחקי פלאש דרך הדפדפן
אני וחבר (זוג) שלי (מחוץ למיקמק) תכננו לבדוק את האפשרות לשחק גם דרך הדפדפן. זה אמור לעבוד, אם מתקינים דפדפן צד שישמש רק למשחקים של פלאש ולא יעבור עדכונים. בחודש שעבר, כשהוא בא אלי, הורדנו לי למחשב דפדפן שנקרא "‏‏Palemoon-Portable". היום גיליתי שגם אצלו כתוב שפלאש מת.. הוא יבוא אלי בהמשך השבוע או שאני אבוא אליו עם הלפ שלי (קיצור של "לפטופ" בסלנג שלי) ונבדוק איך זה אפשרי שזה כן יריץ פלאש שוב. אני בודקת את זה לא רק בשביל מיקמק, אלא גם בשביל משחק שאני אוהבת שנקרא "במבה בממלכה הקסומה", שאני כבר בשלב 20 שם והבנתי שאחרי שמסיימים את השלב הזה יש סרטון של סיום המשחק שממש באלי לראות!!

חזרה לחלק של האפליקציה של מיקמק למחשב – זה מזניב והכל, אבל עדיין יש שם כמה דברים שניתנים לשיפור, שהם פשוט תקלות מעבר שייעלמו אחרי שנעלה על הכל ונדווח לצוות מיקמק. זה די נפוץ שיש תקלות כשמנסים משהו חדש. אף פעם לא הכל עובד ישר כמו שצריך. בשביל זה אנחנו, המשתמשים, כאן.

חלק 2 של נושא 4 – שיפורים לאפליקציה למחשב
למעלה בקובץ שצירפתי ליצירה, אתם יכולים לזהות משהו שכולנו מכירים מהמיקטוק. כשמיקמק שולח לנו יצירה, אנחנו רואים תמונה מתוך היצירה, כמה לייקים יש ליצירה (עם אפשרות לעשות לייק), כמה תגובות יש ליצירה (עם אפשרות להגיב) ו.. רגע, אתם לא מכירים עדיין את המיקמק הקורא שהוספתי שם!!

טוב, אולי אתם מכירים אותו מהאימוג'י של המיקמק הקורא, אבל זאת לא הנקודה. הוספתי אותו, כי גיליתי שבאפליקציה של מיקמק למחשב אי-אפשר לפתוח יצירות בדפדפן דרך האפליקציה. זה מאוד מבאס אותי, כי הרבה חברים שולחים לי יצירות שלהם. אני אוהבת להסתכל ביצירות ששולחים לי במיקטוק ולהגיב לפי מה שאני רואה וקוראת, אבל בשביל זה אני צריכה לראות גם את תוכן היצירה, שזה חלק גדול ביצירה.

זה לא חייב להיות האימוג'י הזה, אבל אני חושבת שזה יהיה ממש מזניב אם יהיה לחצן נוסף כששולחים לנו יצירה, שמאפשר לפתוח אותה בדפדפן ברירת מחדל ולראות את כולה. מקווה שזה יהיה אפשרי!!

חלק 3 של נושא 4 – התקלה במיקניון
אני והשותפה שלי מילי יצאנו לשופינג במיקניון וגילינו שאי-אפשר להשתמש בקופות ושאי-אפשר לעבור למפלס השני בחנות מיקאה. אני לא בטוחה אם זה גם ככה בקומה השנייה של חנות הבגדים, אבל הקופות בטוח ככה בכל החנויות. אולי אפשר לקנות בתאי מדידה, אבל זה לא עובד בחנויות בלי תאי מדידה.

חלק 4 של נושא 4 – המעברונים החדשים
הם ממש מזניבים ואני והחברים שלי (והמשפחה שלי) התלהבנו מהם ביחד, אבל אז שני חברים שלי עשו התערבות על איך קוראים לאזור או משחק כלשהו וגילינו שכבר לא רואים במעברונים איך קוראים לדברים. אני חושבת שכדאי להחזיר שזה יהיה כתוב מתחת לקו הטעינה, כי זה גם נחמד לדעת לאיפה עוברים וגם זה יכול מאוד לעזור למשתמשים חדשים בהתמצאות, כי יהיה כתוב להם איפה והם ולאן הם עוברים.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 5 – מפגש דאבל משפחתי!!
אחי הקטן ניקי צילם קצת תמונות מהמפגש המשפחתי של המשפחה שלנו (משפחת מוש) ושל משפחת רוטון, שהם חברים של המשפחה שלנו. אצלינו רק אני וניקי באנו, כי ההורים שלנו ואחותי קצת הסתבכו עם להתחבר. אחרי הדקות הראשונות של המפגש (שהתחילו לפני 16:00 כי הקדמנו), ניסיתי לעזור להם להתחבר ולהבין מה התקלה. עדיין לא הבנתי איך זה קרה ככה, ועוד לשלושתם במקביל. הם קבעו עוד מפגש להיום בארבע, רק שאני לא אהיה בו. אני טסה למיקפולקו (עלילתית בלבד) ועושה הפוגה קטנה.

מוזמנים לראות את היצירה של ניקי בקישור שצירפתי בתחילת הפסקה.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא אחרון וקבוע ביצירות – הגרלות
ישלי רק הגרלה אחת בקהילה. זאת הגרלה שלא דורשת לעקוב, כי אני יודעת שלחלק יש בעיות אם לעקוב ואני מעדיפה שרק מי שבאמת אוהבים את הקהילה שלי ומעוניינים לעקוב יעקבו. כל מה שצריך, זה לכתוב תגובה שכוללת את הצבע האהוב עליכם בקישור שלמטה. התגובה המנצחת תופיע ביצירה שלי. ההגרלה היא ללא מגבלת זמן ויהיו כמה זוכים. בכל פעם תצא תגובה אקראית.

להגרלה של הצבעים האהובים היכנסו לקישור הזה ✨

מוקדש לורן195, אביעד332, שיאלה24, מגנום128, רומיהמלכות, superd6, מאור1194, רוןטון7, ים1384, רוןטון11, לואי
11
4
156


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/01/2021   10:56 אנהשיר444  4
מהממת! בטוחה שצוות מיקמק ישימו לב
14/01/2021   13:36 מוקמיק992  3
את ממש משקיעה בתיאורים, את יודעת?
אני רוצה לכתוב תיאור ארוך, יש לי על מה לכתוב... אבל אני מתעצלת חוח
אוליי בהמשך אכתוב תיאורים יותר ארוכים :)
13/01/2021   11:51 אביעד332  2
ואווו איזה השקעה!
תודה על ההקדשה!
אוהב אביעד..
12/01/2021   22:31 טלמונית  1
יפהה