קהילה - היצירות של ורודית7788
ורודית7788
26
87

מי זאת זואי? - מקווה לכתב אורח! 14/01/2021

פרק 1 – זואי מגלה את המנוי!

החבורה ישבה על הספה מותשת היא עבדה על הפרויקט החדש (שלא היה כל כך מוצלח) "אולי נלך לקנות אוכל?" אמרה זואי כיאילו לא הרגע ישבה על הספה מותשת, ג'ימבו ישן ולא יכלו להעיר אותו מקס סימן לה שהיא תלך והם ינסו להעיר את ג'ימבו. היא הלכה לדרכה. דרך חלון הראווה במיק קפה ראתה את מגוון האוכל החדש שלהם: סושי, נודלס, אורז... (בקיצור אוכל אסייתי) היא נכנסה לחנות ואמרה למוכר: "אני אקח מנה גדולה של אורז, שתי קערות קטנות של נודלס ומגש קטן של סושי" "מנוי" ענה לה המוכר "מה?" זואי השיבה "אני אהייה יותר ברור, יש לך מנוי?" זואי לא הבינה על מה הוא מדבר ולכן הלכה לבית העירייה לדבר עם ראש העיר היא צעדה אל תוך העיר ונכנסה לבית העירייה "שלום זואי" אמר ראש העיר, "מה מעשיך כאן?" זואי התחילה לספר: "ישבנו החבורה על הספה מותשים אני הלכתי לקנות אוכל והמוכר שאל אותי עם יש לי מנוי ואז" ראש העיר קטע את דבריה, "זואי לא שמעת על מנוי?" זואי הנידה את ראשה באכזבה "יש דברים מסוימים שאפשר לקנות רק במנוי מנוי קונים בכסף" הסביר ראש העיר זואי התרגזה היא צעדה לכיוון היציאה בצעדים רעשים

פרק 2 – זאת זואי?

זואי חזרה למפקדה וכולם שמחו שהיא באה עם אוכל "לא הבאתי אוכל היא אמרה בכעס" "מה קרה?" שאל מקס "הרגע גיליתי שדברים מסוימים צריכים לקנות ב"מנוי" "מנוי?" שאל סאני זואי הנהנה: "אתם צריכים לקנות אותו בכסף" אמרה ותישבה על הספה בכעס זואי זכרה שהיא צריכה ללכת לבקר את אביה היא קמה מהספה בכעס והלכה בלי לומר דבר. אחרי כמה דקות הקשרה זואי למקס "יש לנו מנוי!" אמרה בהתרגשות "מה?" שאל ג'ימבו "אבא שלי קנה לי מנוי! אפגוש אתכם עוד כמה דקות אני הולכת לקניות" אמרה וקרצה אחרי כמה דקות ג'ימבו סאני ומקס הלכו לחפש אותה הם ידעו שהיא יכולה להיות כל מיקמק במיקמק סיטי (אילו החליטה לקנות לעצמה שיער של בן) הרי יש לה מנוי והיא הלכה לעשות קניות1 הם קראו: "זואי!" ועמדה מולם מיקמקית בצבע גוף עם שער שרית כחול ושמלה כחולה ובראשם של כולם הייתה שאלה אחת: "האם זאת היא זואי?"

פרק 3- אם מי הם הסתובבו?

"מקס! סאני! ג'ימבו! אתם בטח מורעבים" אמרה המיקמקית, "זואי?" שאל ג'ימבו? "כן! מה קרה?" "פשוט לא זיהינו אתך כי אמרת שהלכת לקניות!" השיב סאני "טוב אתם באים?" "לאן?" שאלו כולם בפה אחד "מצחיקולים, נראה לכם שעכשיו כשיש לנו מנוי נוכל לגור כאן?" אמרה והצביעה על המפקדה "מה הבעיה במפקדה?" אמר סאני "נו בוא כבר אין לי כוח לויכוחים!"
במשפט הזה זואי הזכירה את אלכסיס פוקדת על מונדו
הם הלכו בעקבות זואי.
הם הגיעו לבית עשוי מממתקים.
כולם עמדו בפה פעור הם ידעו שזואי לא אוהבת ממתקים.
רק ג'ימבו הצליח להפיר את הדממה ואמר: "אבל זואי, את לא אוהבת ממתקים!"
זואי חשבה רגע מה לומר ואמרה: ,מצחיקול, זה היה בגלל שלא היה לי מנוי!"
"אז לא אכלת את עוגת יום ההולדת שלי רק כי לא היה לך מנוי?" נעלב ג'ימבו
"אממ..." ענתה זואי
החבורה הרגישה מוזר

המשך יבוא!

ורודית7788❤❤

מוקדש לכולם!!!!
8
4
65


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/01/2021   16:42 דונאט15014  4
יפה!
26/01/2021   08:00 ריי34562  3
יואו מהמםם
15/01/2021   08:33 Love60815  2
ואוו
מחכה להמשך!!!
14/01/2021   21:33 רותםאיתי1  1
קצר מדי