קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

יצירת סיכום (16) מתחילת אתגר העוקבים 15/01/2021

לאלה שלא מכירים את הקהילה שלי, אני זואי מוש ( ממשפחת מוש :) ואני מזמינה אתכם לבחור איזה מהיצירות ששמתי להן קישורים כאן לקרוא. שמתי כותרות והסבר קצר שתדעו על מה כל יצירה. הרעיון הוא לעזור לכם להכיר את הקהילה שלי, בשביל שתבחרו אם לעקוב אחריה או לא לפי היצירות שעלו.

יצירת סיכום (15) מתחילת אתגר העוקבים - יצירת הסיכום הקודמת שלי. בין כל יצירת סיכום יש בדר"כ 20 יצירות. יצירת הסיכום כוללת קישורים של היצירות שבאמצע עם הסבר קצר על כל יצירה.

היום!! מסיבת יומולדת לעשי ציניו – הכרזתי על הזוכים בהגרלה מס' 15 וסגרתי את ההגרלות הקבועות שהיו לי בין יצירות סיכום. את ההגרלה של הצבעים האהובים אני משאירה לתמיד.

תעודת סיום של נוניש (נוניש45333) - תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של בזוקה (בזוקה1474) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

חלוקת אימוג'ים + המלצות כי סיימתי שירות לאומי – לא הצלחתי לשתף את האימוג'ים, אבל שיתפתי ביצירות מעניינות של אחרים, שיתפתי כמה מטבעות ישלי כרגע מתוך החוב שלי למיקפה, הכנתי עיצוב לאלישב אלישבע (אלישב2) ושיתפתי את התגובה הזוכה מההגרלה של הצבעים האהובים.

תעודת סיום של קלין רוטון (רוןטון4) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של אלזה (אלזה5538) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

פסטיבל הקהילה השבוע בנושא 8 + בקרוב אין פלאש - שיתפתי על משהו פוגע שראיתי ביוטיוב בניגוד למשהו שלא נועד להיות פוגעני שראיתי באינסטגרם והיה לגמרי בצחוק, אבל חשבתי שזה נועד לפגוע. בתור אספרגר, אני לא תמיד מבינה ציניות, אז טוב שהגבנו אחד לשני (באינסטגרם) והבנו את זה. בנוסף, הזמנתי את הקוראים לכתוב 'תלונות' על האפליקציה של מיקמק למחשב, כדי שכשנשחק רק דרכה, היא תהיה הדבר הכי נוח בשבילנו. אני מקווה שבקרוב האפליקציה תרגיש יותר נוחה אולי אפילו מהדפדפן.

תעודת סיום של שי לין מוש (שיוש4מוש) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של רייני (רינתי108) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תמונה של קלף מזניב שעיצבתי על חלק ממסך הכניסה - נושאים כמו "די לבריונות ברשת", שהחזירו את המתנות של "לתת זה לקבל", שאינלי את האפליקציה של המיקטוק (אז לא לצרף אותי לקבוצות) ושוב איך להירשם לבית-היתומים מיקסקול, כי הרבה חשבו שאני המנהלת וביקשו ממני להירשם.

תעודת סיום של דידי (5דידי2017) – תעודת סיום של תלמיד שלמד בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של טיפאני קריל (קרמבו1215) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

שבוע "שחק-אותה" היה השנה אבל הנה תמונה כי ככה - לאחי הקטן ניקי (ניקולאס מוש) יש חברה שהם זוג, למרות שהוא בשלב תינוק. איחלתי לה מזל"טוב ליומולדת. שיתפתי גם באופן יותר רשמי את תעודת הסיום של אחותי שיוש (שי לין מוש). סיפרתי כמה תעודות סיום כבר העליתי לתלמידים של בית-היתומים מיקסקול ושוב כמה השגתי מהחוב במיקפה. עדכנתי שבאתר של מיקמקי העיר יש דף שאלות ותשובות.

תקראו רק את הנושאים שבאלכם לקרוא ותהנו!! - עשיתי ניסויים עם קישורים בקהילה שמאפשרים את יצירת הסיכום ההרבה-יותר-נוחה-לקריאה שאתם רואים כאן והזמנתי את הקוראים לתמוך בסוגי יצירות מסויימים בקהילה שלי שהם מעוניינים לקרוא עוד מהן. עניתי שוב על שאלות של בית-היתומים מיקסקול, שיתפתי יצירה של משתתפת יחידה שהשתתפה בתחרות יצירות שלי שנסגרה והזמנתי את כל תלמידי בית-היתומים מיקסקול למסיבת חגיגה של המעבר בין שנת 2020 לשנת 2021 (לבקשת מילי).

תעודת סיום של מילי מוש (מילי4מוש) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של אור (ליעד7412) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של קלי (קלילירי) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של ריפי (מיקמקריפי) – תעודת סיום של תלמיד שלמד בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של מדלוק דילן קומס (מדל1ק1מס) – תעודת סיום של תלמיד שלמד בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של זואי מוש (זואי4הבובה) – תעודת סיום שלי על השנה שלמדתי בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של אוליב אשטמקר (אוליבאש) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של עמנואל אש (nullmalloc) – תעודת סיום של תלמיד שלמד בבית-היתומים מיקסקול.

הסדרה של מיקמקי העיר התחילה!! תקראו את נושא 5 - הגבתי לתגובה ששיעשעה אותי, התלהבתי יחד עם הקוראים שהתחלפה שנה לועזית (הזמנתי אותם לשתף על שינויים שעברו במהלך השנה), הגבתי לעוד תגובה משנה שעברה, המלצתי על קהילה של חברה שביקשה ושיתפתי את הפרק הראשון בסדרה של מיקמקי העיר (שעלה לקהילה בתור תסריט).

תעודת סיום של אופיר אפרלנס (אופירחיים) – תעודת סיום של תלמיד שלמד בבית-היתומים מיקסקול.

תעודת סיום של אמיסיט (קשת5בענן6) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תשובות לשאלות ותשובות משנה שעברה – טכנית זאת היצירה ה-45 הרשמית של שאלות ותשובות בקהילה שלי. ביצירה הזאת עניתי על כל השאלות שנגררו לי משנה שעברה. השואלים ביצירה; חד1קרן4, מדלוק דילן קומס (מדל1ק1מס), לילי32156, קיץשמח1357, 87קטרה, עדימגירה, פשושי108 ועשי ציניו (עשילא2000). בשנה שעברה הייתי עונה בכל פעם על 1/2/3 שאלות. עדיין אפשר לשאול הכל בתגובות ואני מתחייבת לענות!! הפעם לא באיחור של חצי שנה..

תעודת סיום של לולה טאנר (מותק7993) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

נושא 4 לצוות מיקמק אז בבקשה בואו לקרוא גם - הקטלוג "העולם שלי" פתח את הפריטים שהיו כבר שנתיים בערך עם הכתוב "בקרוב" וליאת ביקשה מכולנו!! לעצב פריטים חדשים לחצר שאולי יהיו בקטלוג. הזמנתי את הקוראים לעצב כמה רעיונות שלי (אם באלכם שיהיה אותם בקטלוג), כי אינלי זמן לעצב. מי שיעצב אותם בשבילי ויקדיש לי את היצירות, יקבל המלצה לקהילה שלו עם קישור ליצירה הזאת. כתבתי עוד כמה דברים, כמו על דפדפן שעדיין מריץ פלאש ושסופסוף!! הצלחתי להתחבר דרכו למיקמק למרות שביצירה עצמה כתבתי שלא עבד לי עדיין. מוזמנים לקרוא ולראות איזה דפדפן זה. רק שתדעו שחבר שלי הוא בודק תוכנה ועם הבנה במחשבים ואני בת 21 ועם (קצת פחות) הבנה במחשבים והדפדפן הזה דרש די הרבה חיפוש, אז זה לא יהיה פשוט שיהיה לכם אותו. אם ממש תבקשו, אולי אני אכין מדיך על זה, עם דגש על אולי. צוות מיקמק, תוכלו להוסיף שאפשר לעשות דגש על מילים בשליחת יצירות?

תעודת סיום של לילי ליליאנו (לילי67867) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

תחרות יצירות בנושא 3 עם פרס פרסום (בא בהגרלה) - משפט מוש שאחי ניקי המציא + למה יש הרבה פרישות לאחרונה (רק אחת הסיבות) + תחרות יצירות בקהילה שלי.

לכבוד יצירת הסיכום הנוכחית, התגובה הבאה בהגרלת הצבעים האהובים תיחשף עוד מעט. לפני זה, אני מזכירה שהמספרים של התגובות הזוכות עד היום היו 12 ו-17.

התגובה הזוכה – תגובה מס' 8 של ביגלה42:
אני ממש אבל ממש אוהבת תכלת

באלכם שהתגובה שלכם גם תופיע ביצירת סיכום? תיכנסו ליצירה של ההגרלה של הצבעים האהובים ותכתבו את הצבע האהוב עליכם. מוזמנים להוסיף בתגובה שלכם כל מידע שתרצו. התגובה תופיע במלואה ביצירת סיכום בעתיד, אם היא תצא באחת ההגרלות.

להגרלה של הצבעים האהובים היכנסו לקישור הזה ✨

מוקדש ל ביגלה42, איב28234, קוויאלה, AMIT7131, אוצר1318, יסמין0, אורהדרור11, קירל88888, ליבילי60, רקיע0912
18
5
208


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/01/2021   19:28 מילי4מוש  5
מתי את מעלה עוד יצירות???
קהילה מהממת את לא עושה ספיישל חמש מאות עוקבים או משהו? זה הישג עצום!
17/01/2021   15:31 אביעד332  4
טובב..
אממ אפשר המלצה מזואי ממשפחת מוש.
אוהב אביעד..
17/01/2021   15:10 טיא100  3
מושלםםםםם!!!!!!!!!!
17/01/2021   13:18 בלגי319  2
יפהההה :)
17/01/2021   11:56 מילי4מוש  1
איך קוראים לדפדפן? תעשי מדריך תוכנת האנטי וירוס במחשב שלי חסמה את האפליקצייה של מיקמק