קהילה - היצירות של צבע268
צבע268
6
25

" אגדת החלום " פרק 2 17/01/2021

תקציר הפרק הקודם: רון טל וספיר עשו מסיבת פיג'מות אך באמצע המסיבה ספיר, שזו אני, נפלה מספה והרגישה שהיא נופלת אל תוך מעמקי האין סוף.

פרק 2:
באאאם! נחתי על רצפה קשה והבטתי סביבי.
הייתי במגרש כדורסל, איך הגעתי לכאן?!
ראיתי מעלי 3 דמויות שרוכנות לעברי. אחת הייתה עם שיער בלונדיני ארוך, והיו שניים שמאוד דומים אחד לשני, עם שיער כחול. קפצתי בבהלה למראה הדמויות המוזרות. צבע העור שלהם היה ירוק, כמו של טרולים.
היצורה עם השיער הארוך צחקה והציגה את עצמה
"היי! אני לוסי, ושני אלה, הם בולי ובודי. איך קוראים לך?"
"א-א-אנ-י ס-ס-ספ-י-ר" גמגמתי.
"טוב, נעים מאוד ספיר, אל תדאגי, אנחנו לא נפגע בך. אנחנו מכירים אותך, או לפחות את בני מינך. הנה, קחי כוס מים." היא אמרה ברוך והגישה לי מים.
שתיתי בשקיקה, פתאום כדור כדורסל נחת לי על הראש.
"אחח!" אבל הכאב לא היה מה שמשנה לי, אלא זה שכל כולי הייתי רטובה! הסתכלתי על הבגדים שלי ופתאום קלטתי משהו. "אני בפיג'מה!!" צרחתי ויצאתי מהאולם בריצה. אחרי כמה דקות של ריצה ישבתי על ספסל קרוב והסדרתי את נשימתי. ראיתי את לוסי והתאומים רצים אלי. "את בסדר? מה קרה?" שאלו התאומים ביחד.
בגלל ששניהם שאלו את אותה שאלה באותו זמן, הם התחילו לריב בניהם. "אני שאלתי ראשון!" אמר בולי
"לא נכון! אני שאלתי ופתאום התפרצת!" אמר בודי והתחיל להרביץ לבולי מכות קטנות, אבל בולי התעצבן מזה מאוד. לוסי שלחה אליהם מבט כועס והם השתתקו.
" את יודעת, אני רוצה להסביר לך קצת על העולם שלנו.
הארץ שלנו מתחלקת לכמה קבוצות; מכשפות, פיות, טרולים, וגנוגים. היא-" לוסי הצביעה על נקודה שעפה באויר . "היא מכשפה. ומה שיש לך על הכתף זו פיה."
הבטתי על כתפי וראיתי יצור קטן עם כנפיים. הפעם לא נבהלתי. היצור היה כל כך חמוד! הפיה ירדה מכתפי ונחתה על האדמה, נופפה בשרביטה והפכה לגודל שלי,
אותו מראה, רק יותר גדול.
"וואו!" השתנקתי. הפיה הציגה את עצמה כבריסטל.
"ואנחנו" לוסי המשיכה בהסבר והצביעה על התאומים ועל עצמה. "אנחנו טרולים, גרוגים תראי בהמשך. אז בקיצ-" היא לא הספיקה להמשיך את המשפט כי שקים גדולים נפלו על פנינו. וקשרו את השק סביב צווארי, כך שלא יכולתי לראות כלום. כמעט לא נשמתי. דחפו אותנו להתקדם, התקדמנו בערך שעה, ואז שמענו דלת נפתחת וצחוק מרושע.

המשך יבוא...!
אני אשתדל להוציא פרק כל שבוע אבל לפעמים לא אוכל.
מקווה שנהנתם!
6
2
52


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/01/2021   21:25 צבע268  2
תודה רבה סגלגל626
19/01/2021   11:38 סגלגל626  1
ממש יפה!!!