קהילה - היצירות של גוגוa51
גוגוa51
42
81

כתב אורח: ניקו לואיס (אסונות) 17/01/2021

אז ערב צהריים או בוקר טוב קהילה כתבתי סיפור לכתב אורח ממש השקעתי וממש מקווה להתקבל הנה הסיפור
זה רק חלק ראשון אם אני יראה פרגון אני ימשיך לחלק 2

ניקו לואיס
אסונות חלק 1

פרק 1
ניקו! כנס להתקלח! צעקה אמו של ניקו מהמטבח.
נו רגע אמא אני באמצע. לאחר כמה דקות המחשב של ניקו נכבה בפתאומיות וכשהוא הסתכל הצידה ראה את אמו עומדת שם רותחת מכעס: נמאס לי מזה כל הזמן אתה אומר לי רגע שניה אני מסיים אין לי כוח לזה כנס כבר להתקלח.
טוב בסדר אני נכנס תירגעי. ניקו התקדם לכיוון האמבטיה, ושניה לפני שהוא נכנס אחותו סנדי יצאה מהאמבטיה עם חיוך שטני, הוא לא הבין מה פשר החיוך הזה אבל כמו שהוא הכיר את אחותו היא בטוח זוממת משהו. ברגע שניקו נכנס לחדר האמבטיה גל חום הכה בו גל כזה של אלפיים מעלות משהו באמת רציני. שניה לאחר מכן ניקו הרים מבט וקלט שהחימום דלוק, הוא רתח מכעס כשהוא הבין מה הסיבה של החיוך המוזר של אחותו. ניקו החליט, ישר אחרי שהוא מסיים סנדי הולכת לקבל שטיפה רצינית.
במבט לאחור אם גל החום שניקו הרגיש היה סתם חימום החיים שלו היו דבש אבל ממש לא מעכשיו חייו של ניקו עומדים להשתנות מן הקצה אל הקצה.

פרק 2
טוב למי שלא הבין אני ניקולס או ניקו בקיצור אני בן 14 ויש לי אמא שיכולה להיות עצבנית בצורה מוגזמת, ואחות שהיא השטן בהתגלמותו. אבל חכו חכו עוד לא פגשתם את האבא המוזר. שלי טוב... אז אתמול הלך לא משהו אחרי תקרית החימום קצת הגזמתי עם התגובה אבל בצדק, אמצע אוגוסט שיא החום וזה מה שאחותי עושה? אז זה מה שקרה אחרי שסיימתי פשוט באתי לידה ובפתאומיות דפקתי אליה צעקה סנדי! "אחד הימים הכי חמים בשנה וזה מה שאת עושה?!" לא הצלחתי לשלוט בעצמי אז אני סוג של החטפתי לה סטירה, אבל האמת לא ממש חזקה למרות שכמו שאני מכיר אותה היא תעשה מזה חתיכת סיפור. אז כמו שאמרתי סנדי החזיקה את הלחי ופתאום: אני נשבע שעלה לה על הפרצוף חיוך קטנטן וזדוני. ואני מכיר את אחותי וכמו שקורה תמיד ספרתי עד 3 בלב וכרגיל אמאאא!!! אחותי צרחה, ניקו הרביץ לי ממש חזק וכואב לי! ואין לי מושג מאיפה זה בא אבל היא התחילה לבכות בכי ממש מזויף. ומה אמא שלי תאמין לי? לילד הרע שמרביץ לאחותו? ברור שהיא תאמין לסנדי. וככה כל היום שלי התהפך מיום נחמד בבית הספר הוא נהפך לאחד הימים הגרועים בחיי. והנה מצאתי את עצמי ישן במיטה בשעה שש וחצי אבל ברגע שבאתי להתכסות הרגשתי משהו נוראי, גל חום אבל יותר רציני מהקודם. אבל רגע אין פה לא חימום ולא נעליים. ואז הרגשתי את זה בפעם הראשונה: בום בום דפיקות לב אנשים צועקים יכולתי ממש לשמוע אותם כאילו הם עומדים לידי, פתאום הבזק אור אדום ראיתי שריפת יער ענקית משהו נוראי שיכתב בספרי ההיסטוריה. לא יכולתי לעמוד בזה: בצעקות, במראה הרגשתי מין מכה בבטן כאילו מישהו נתן לי אגרוף ומשם קרה משהו מוזר אני לא יודע מה אבל פשוט נתתי צעקה: די! אבל זה לא היה הקול שלי, זה הרגיש כאילו לא דיברתי מהגרון אלא מהבטן יצא ממני קול עמוק וחודר. שניה אחרי הצעקה שלי נפסקו צרחות האנשים האש דעכה וההבזק האדום היטשטש והלך ומפה לשם התעלפתי.

פרק 3
מה שקרה אתמול הוא כלום לעומת מה שקרה לי בימים הבאים. בבוקר יצאתי לסלון וראיתי שהיה בחדשות משדר חירום על שריפה ענקית באוסטרליה. שריפה שהרסה רבע יבשת, ודעכה לגמרי באופן פתאומי. פרסים רבים הוענקו לכבאים אבל אנחנו מאמינים שזה משהו אחר כי כזאת שריפה לא מכבים עם מטף אמרה השדרנית.
אוקי קול קטן בראש שלי ושמו הדחקה אמר לי שכל מה שהיה אתמול היה סתם חלום. וקול אחר שהיה המציאות אמר שזה משהו מעבר, ובזה מתמחה אבא שלי שהוא מדען וחוקר תופעות טבע. אני תמיד ידעתי שיש בו משהו מוזר כי הוא לא שיתף אף פעם במה שקורה לו בעבודה, אז חשדתי קצת ועכשיו החשדות שלי התגברו. אמרתי לעצמי שאשאר ער עד מאוחר וכשהוא יגיע אני יספר לו, ונראה שיש שתי אפשרויות או שינעלו אותי בחדר עם טיפולים פסיכולגיים מדי יום או שיקרה משהו אחר שאליו אני שואף: שהוא יאמין לי.

פרק 4
אז היום הלך כרגיל אני הולך לבית הספר: ילד חלשלוש שלא ממש טוב בספורט הבריונים ה"חברים" שלו שיודעים שאמא שלו מכינה כריכים ממש טעימים מחכים בכניסה לבית הספר ומצפים לכריך שלי. והאמת הייתי שמח להגיד שאני לא מוותר בלי מאבק אבל האמת שאחרי שנתיים שזה קורה וכבר עירבתי את כולם, וזה לא עזר אז אני פשוט נותן להם את הכריך וממשיך. אבל היום משהו בער בי משהו אחר. אני לא יודע למה אבל ברגע שג'וי הבריון הראשי הושיט יד לכריך במקום כריך הוא קיבל: כיף דחיפה ומקור אוכל שמתקדם בחופשיות אל בית הספר ובורח עם הכריך הטעים שלו. ג'וי הורה לחבורת המוגדלים שלו להקיף אותי אבל עליי זה כבר נמאס הרגשתי את אותו אגרוף בבטן וצעקתי לשמיים נמאס לייי!! שניה אחריי השחירו השמיים וברקים התחילו לרקד סביבי. בלי לחשוב צעקתי באותו קול עמוק וחודר מאתמול תלכו כבר אתם לא רצויים פה! כשגמרתי את המשפט הברקים הבזיקו בצהוב ובכל אחד מהמגודלים פגע ברק ועילף אותו. רק בג'וי לא פגע ברק, הוא הסתכל עליי במבט מזועזע ומפוחד באותו זמן. הוא זחל על רגליו ובא להתנצל על כל מה שהוא עשה אבל אני לא ממש הייתי איתו, כי כל הראש שלי כאב והסתחרר נכון לא התעלפתי אבל התחושה היית גרועה באותה מידה. בזמן שג'וי שכב על הרצפה התקדמתי מפוחד לבית הספר וחשבתי מה יצא ממני איך אני ממשיך מפה.

פרק 5
טוב נגמר היום והאמת שהרגשתי מוזר לא רק כי זימנתי ברקים, גם כי זו הפעם הראשונה מזה שנתיים שלא חזרתי רעב. אז כמו שתכננתי חיכיתי לאבא שלי, וכבר השעה אחת עשרה בלילה הוא אמור לחזור כבר. והנה הוא נכנס עם החלוק והמזוודה כמו תמיד. היי אבא יש לי משהו חשוב לשאול אמרתי לו. אז הוא והצחוק המוגזם ענה לי שכן ברור הוא רק צריך לפרוק את התיקים, אז הלכתי לעזור לו כדי שיגמור מהר יותר. ולאחר מכן התיישבנו במקום עם קצת פרטיות ושאלתי אותו אבא אני שונה? הוא המשיך עם הצחוק ופלט עובדות מדעיות ברור: לכל אחד יש תאים שונים בגוף וכל מיני דברים. אבל אמרתי לו אבא באמת שונה בקטע רציני משהו שעושה אותי אחר. אתה מבין למה אני מתכוון? ואז בפעם הראשונה מזה שנים הוא הפסיק עם הצחוק הטיפשי וענה לי: בכנות כן אתה שונה ניקו אתה ואני שונים. אנחנו לא כמו כולם. מה זה אומר בכלל ואמא יודעת אוף יש לי כל כך הרבה שאלות. ניקו בני אין לך מה להילחץ, אני עברתי אותו דבר אז כמה תשובות מה זה אומר: שיש בך משהו מעל הטבע משהו מעבר. ואמא? האמת שלא אני פוחד לגלות לה ואז היא תתחיל לפחד ממני ובצדק. ואני ממש פוחד עליכם להישאר לבד, במיוחד אתה עם כל ההדרכה שתצטרך אז בוא נשב וספר לי הכל...

פרק 6
אז כן סיפרתי לו הכל והוא היה ממש מופתע כי אפילו הוא שהתמחה בכל הכוחות האלו מגיל צעיר התפלא על העוצמה שלי. הוא אמר שלכל מי שכמונו קוראים אסונר יש לבני מיננו האסונרים כוח למצוא אסון ולנטרל אותו. בדרך כלל זה קורה פעם בדור או עובר בשושלת פעם ב100 שנים. בשביל לזהות אסונר אתה צריך להסתכל לו היטב בעיניים ואם הוא אסונר יש לו באחת מהעיניים בוהק לא רגיל שמצביע על סכנה מתקרבת.
אדום- שריפה
כחול- צונאמי או אסון מים
חום- רעידת אדמה
לבן- סופות ורוח
ירוק- רשע אנושי
אבל כנולדת ראיתי משהו שונה כמו קשת של כל הצבעים מתערבלת בעיניך וכאחד שיודע כמעט הכל על האסונרים. אפילו אני לא ידעתי מה פשר הדבר אבל בשתי דברים הייתי בטוח
אחד אתה אסונר מיוחד ושתיים אסון גדול בא אלינו משהו אפל שצריך להתכונן אליו.

אז זה הכל להפעם מקווה לזכות ואם אתם רוצים חלק 2 תפרגנו בלייקים ובתגובות

מוקדש ל ורודדד111
7
10
86


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/01/2021   22:16 גוגוa51 10
האמת חבר'ה זה היצירה שהכי אהבתי הסיפור ואני ממש מתרגש שאתם מפרגנים אני כמעט סיימתי כבר את פרק 11 מחר או מחרתיים יעלה החלק השני!!
19/01/2021   22:46 בוגי39358  9
וואו סיפור נדיר
19/01/2021   22:24 שיראלין1  8
איזו השקעה ואו איך לא התעייפתה
19/01/2021   21:25 9במבהאדומה  7
מושששש
זה ממש כישרון מחכה כבר לחלק 2
19/01/2021   14:25 אנהשיר444  6
ואוו,ממש מותח
18/01/2021   20:32 גוגוa51  5
אני רואה שממש אהבתם תודה רבה עבדתי מאוד קשה אז כנראה שאתם מוכנים לחלק 2 שיעלה בעוד כמה ימים
18/01/2021   09:37 אמלי45639  4
מהמם... חסרים דברים כמו מרכאות אבל זה ממש יפה!
יש לך כישרון שצריך ללטש, תמשיך לכתוב סיפורים!
זה ממש ממש יפה!
ואני כבר יכולה לראות מה יבוא בשנה שנתיים הבאות...
אוי, באמת, זה מקסיםםםם
18/01/2021   09:02 איגי8888  3
וואו
18/01/2021   08:59 גוגוa51  2
תודה ליידי את המפרגנת מספר אחת
אם אתם לא מצליחים להעביר את הפוסט תלחצו על החץ למטה
שמצביע ככה <
18/01/2021   07:43 ליידי168  1
וואו❤❤❤