קהילה - היצירות של מילי4מילי
מילי4מילי
109
316

אף אחד כבר לא אומר-סגר קל למי ששומר 20/01/2021

היי היום אני רוצה לדבר איתכם על נושא חשוב-קורונה
אני הרבה פעמים שמעתי אנשים אומרים ''סגר קל למי ששומר'' המשפט הזה באמת ממש זיעזע אותי למה שמיהו לא ישמור על ההנחיות? זה ממש כמו לבוא ובצם להרוג אנשים?!
אז החלטתי להשפיע על גם אם זאת רק אוכלוסייה קטנה של מיקמקים שידעו כמו זה חשוב לשמור על ההנחיות כי בכל יום המון אנשים מתים מזה והרבה אנשים נדבקים ואנשים מאבדם את קרוביהם
עכשיו אני רוצה לספר לכם סיפור די עצוב קרה לי לפני כמה ימים,איפה אני גרה אין סופר גדול יש רק מכולת קטנה לייד הבית והסופר במרחק נסיעה די גדול אל עיר שיש בה הרבה קורונה אז אמא שלי לא רצתה ללכת לשם הרבה בסגר אז היא הולכת לקניות שם רק פעם בשבוע ואם אנחנו צריכים משהו אנחנו מביאים מהמכולת אז יום אחד בכלל לא היה וכל בבית כי זה היה יום לפני שאמא שלי הלכם לקניות (כבר הבנתם נראה לי) אז אמא שלי אמרה לי לקחת קצת כסף ולקנות משהו במכולת אז לקחתי קצת כסף ולקחתי חבילת קרקרים(נו תגיעי לעיקר!,על דאגה עכשיו זה מגיע!) אני באה לשלם בקופה ופתאום אני רואה חבורת ילדים קטנה ממני בשנה או שנתיים בלי מסכות! למרות בכניסה למכולת כתוב בבירור נא להיכנס אם מסכה בלבד!
הם נכנסו פנים אם החולצות על האף שנפלו מידי פעם (המון פעמים) הם עמדו מלפני בקופה ועשרים דקות רבו מה לקחת והם סיכנו שם את כולם!!! היו שם גם אנשים מבוגרים(זקנים) וה ממש סיכנו אותם באותו רגע לא הבנתי איך מישהו יכול לעשות את זה???
אז החלטתי לפחות לכמה אנשים גם אם זה רק מאה או אפילו רק חמישים אז חשוב מאוד לשמור על ההנחיות במיוחד בסגר וזה אומר:
*לעטות מסכה (חשוב ביותר!)
* להקפיד על היגיינה אישית(חשוב גם כן!)
*לשמור על מרחק של לפחות שני מטרים(שימו לב!)
*לא להיתרחק יותר מקילומטר מהבית(הנחיות הסגר!)
*לא להיפגש אם אנשים(כמובן שבזום אפשר:)
*למדוד חום כל בוקר(חשוב מאוד שלא תדבקו!)

וזהו יש עוד הרבה הנחיות לסגר שלא אמנה אותן כרגע אבל המסר שנניסיתי להעביר שבסוף הכל יכול לחזור אליך! פתאום אחד ההורים או הסבים שלך ידבקו וזה יכול להיות ממש מסכן חיים עבורם!
אז חשוב לא לשמור אל ההנחיות כי אם אתם מדביקים מישהו כי לא שמרתם אליהן תנסו לחשוב איך הייתם מרגישים אם זה היה אחד ההורים או הסבים שלכם.

טוב חברים זהו להיות סליחה על החפירות אני מקווה שהצלחתי להעביר לכם את המסר וסגר קל לכולם! (כולם שומרים!)
9
2
93


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/01/2021   15:51 הלל24684  2
מוסרי וטוב אהבתי!♥️
20/01/2021   10:40 תופים18  1
צודקת!