קהילה - היצירות של ליבי2040
ליבי2040
142
278

ידי הזהב של זואי- סיפור לכתב אורח 20/01/2021

פרק 1
"אוי נו באמת!" אמר סאני "אני לא מאמין שזה לא הצליח!" "מה קרה?" שאלה זואי בסקרנות "הניסוי של ה.. זה נו לא משנה" סאני אמר בכעס, סאני התחיל את הניסוי שלו מחדש וניסה להבין למה לא הצליח לו, "זואי את יכולה רגע לבוא לעזור לי?" אמר סאני "בשמחה!" הגיבה זואי, זואי ניגשה אל סאני ועזרה לו. סאני הרגיש שהוא הולך עכשיו להצליח את הניסוי "אממ.. סאני מתחיל לצאת בועות" אמרה זואי בחשש "מה באמת?! אני לא מאמין!! הניסוי הצליח!!" אמר סאני "זואי יש לך ממש ידי זהב!" "ידי זהב...?" אמרה זואי בסקרנות רבה. כעבור יום החבורה הלכה לאולפן להקליט ביחד את השיר של ג'ימבו. הם נהנו וצחקו תוך כדי ההקלטה, לפתע נחתה חשכה על החדר, החבורה לא הבינה ואמרה בפה אחד "מה זה? מה קרה?" סאני התפרץ ואמר "אוי לא! הפסקת חשמל! החומרים של השיר..אני לא יודע אם...אם...אם הם נשמרו!" אמר בבהלה. כל החבורה התבאסה עד מאוד מכיוון שעבדו על השיר 7 שעות!

פרק 2
סאני ניסה לשחזר את החומרים כאשר האור חזר, הוא ניסה וניסה וניסה אך לא הצליח. לפתע הוא נזכר שיש לזואי "ידי זהב" ואמר "זואי אולי תנסי את לתקן?" "אממ...אוקי" אמרה זואי, זואי ניגשה למחשב וניסתה לתקן ניסתה וניסתה וניסתה אך גם לא הצליחה! זואי התייאשה ואמרה "חברים אני מצטערת אני לא מצליחה לתקן..."
הינה הגיעה הלילה זואי הייתה מאוד מבואסת בגלל שאכזבה את החבורה. כמובן שזו לא הייתה אשמתה של זואי היא רק הרגישה רע עם עצמה:) הינה הגיע הבוקר והחבורה הלכה למעבדה הם נפגשו וחשבו איך להקליט את השיר שוב בדרך הקצרה ביותר הם נכנסו למחשב וגילו שהשיר נשמר! כולם צעקו מאושר בפה אחד: "יש!!! זה נשמר!" וסאני אמר בלחש באוזן של זואי: "רואה, יש לך ידי זהב!" וזואי רק הינהנה בראשה כן.

פרק 3
לאחר היום העמוס שהיה להם, החבורה חזרה למעבדה וזואי הוציאה את אלביס לטיול, לאחר שהלכה סאני כינס את כולם סביב שולחן ואמר להם: "אוקי חברים אתם אתם לא מאמינים מה גיליתי!!" "מה גילת?!" שאלו שניהם בסקרנות "שלזואי יש ידי זהב!" השיב, "ידי זהב?!" שאלו בסקרנות עוד יותר רבה "כן,כן" אמר סאני "אבל איך אתה יודע?" שאל מקס "אז ככה, לפני שלושה ימים עשיתי ניסוי ולא הצלחתי ובאמת שמדדתי, תיכננתי הכל מראש שקלתי ועשיתי הכל אבל לא הצלחתי ואז זואי עזרה לי ופתאום הצלחתי! וגם שהייתה הפסקת חשמל וזה מחק לנו את השיר מי סידר לנו?" "אממ..זה הסתדר לבד" אמר ג'ימבו "לא, זואי תיקנה" אמר סאני "חברים יש לי רעיון" אמר מקס.

פרק 4
מקס סיפר לחבורה על הרעיון, גם לזואי. החברים התלהבו אבל במיוחד זואי, מקס הציע שהם יפתחו דוכן או יותר נכון זואי ואז כל מי שצריך לתקן משהו יפנה לזואי ישלם וזואי תתקן לו עם ידי הזהב שלה! וכך החבורה תרוויח כסף.
כעבור יומיים כל אחד הוציא 50 שקלים מקופת החיסכון שלו כדי לקנות את הקישוטים, את הדוכן וגם את השלטים. כאשר החבורה סיימה את הכל הם התחילו! הם התחילו לקרוא ללקוחות שיבואו ובאמת לקוחו התחילו לבוא! החבורה התרגשה מאוד. כאשר זואי לקחה מכולם את החפצים החבורה הלכה למעבדה וזואי ניסתה לתקן את כל החפצים היא ישבה כל הלילה וניסתה לתקן בכל כוחותיה והחברים רק הסתכלו עליה בתקווה שתצליח לתקן את כל החפצים. עבר יום מאז שזואי ניסתה ואז יומיים ואז שלושה...

פרק 5
עבר שבוע וזואי לא הצליחה לתקן, היא אמרה לחבורה והחבורה תמכה בה, לא זלזלה או כעסה. זואי הרגישה יותר טוב לאחר שהם חיזקו אותה היא אזרה כוחות והלכה לתקן! היא ישבה יום וליל ולא הפסיקה לנסות, אך שוב לא הצליחה לפתע זכרה איך שהיא עזרה לסאני בניסוי והיא אמרה לעצמה: "רגע... זה לא אני תיקנתי, זה אני וסאני! כן! ביחד הצלחנו לתקן לא שכל אחד היה לבד! וגם שנמחק לנו השיר מהמחשב זה לא אני תיקנתי זה סאני ניסה לפניי ואז אני המשכתי את הפעולה שלו וכך זה תוקן! אני חייבת לספר לחברים!" זואי רצה למעבדה וסיפרה לכל החבורה על מה שהיא הבינה, לאחר שסיפרה מקס הציע רעיון: "זואי את צודקת! רק ביחד הצלחנו וגם שנשבר לי הסקייטבורד תיקנו ביחד! נכון הדוחן שלנו, את עדיין מנסה לתקן את החפצים?" "כן השיבה זואי" "את לא תצליחי לתקן כי כולנו ביחד נצליח!" "כן נכון אנחנו כוח!" אמר ג'ימבו "אז זה אומר שביחד יש לנו 8 ידי זהב!" אמרה זואי "קדימה מוכנים להתחיל בעבודה?" שאל סאני "ברור!" אמרה כל החבורה כפה אחד.

פרק 6
החבורה ישבה כל הלילה בכדי לתקן את החפצים ונחשו מה, הם הצליחו! וכל הלקוחות שלהם היו מרוצים. כל שבוע היו מגיעים 20 לקוחות! והחבורה הרוויחה המון כסף, הם קנו אולפן חדש שידרגו קצת את המעבדה וגם נהנו! אפילו הם היו בחדשות! הם התלהבו עד אין קץ! כולם שאלו אותם איך הם ככה מצליחים לתקן, הרי הם רק נערים והם ענו: "זה לא טריק או קסם זה שיתוף פעולה רב והמון נחישות" אבל את הסוד שלהם של ידי הזהב לא סיפרו לאף אחד מלבד לעצמם שבעצם ידי הזהב זה 8 ידיים בשיתוף פעולה.

מוסר השכל
1. לא לוותר אף פעם
2. ביחד לכולם יש ידי זהב

תקציר
החבורה מתחילה לגלות שלזואי יש ידי זהב בכך שהיא מתקנת דברים עד שזואי מגלה שאין לה בעצם ידי זהב כי כשהם עבדו ביחד לכל החבורה היו ידי זהב.

פרק 1- זואי מתחילה לגלות את ידי הזהב שלה.
פרק 2- סאני מבין שלזואי באמת יש ידי זהב.
פרק 3- סאני מספר לחברים על ידי הזהב של זואי ולמקס בזמן זה יש רעיון.
פרק 4- החברים מממשים את רעיונו של מקס ומכינים דוחן של תיקון ע"י ידי הזהב של זואי.
פרק 5- זואי לא הצליחה לתקן אך לא התייאשה ואז הבינה שאין לה בכלל ידי זהב ואלה לכל החבורה ביחד.
פרק 6- החברים מצליחים לתקן את החפצים ומשדרגים לעצמם מלא דברים, ואת סודם לא מגלים לאיש.

לסיום
זהו היה סיפור אומנם קצת קצר אבל עם מסר גדול, סיפור זה מכיל 6 פרקים בהם העלילה משתנה ספר בעל 5 עמודים. סיפור זה לקח 3 שבועות בכדי לסיים אותו. אני מאחלת קריאה נעימה והמון בריאות.
11
5
104


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/05/2021   15:23 נעמושמוש65  5
יפההההההההההה
21/01/2021   22:31 רותי212  4
מהממם הסיפור!!
עלי הוא כתב אורח!!
21/01/2021   17:16 8שלד55  3
אשמח להקדשה והמלצה
21/01/2021   09:32 ליבי2040  2
לורן195- היה לי עומס רב בלימודים וגם לקח לי המון זמן לחשוב על הרעיון.
21/01/2021   08:24 לורן195  1
מה שלוש שבועות? שבוע גג..