קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

יצירת סנוז 23 21/01/2021

כ-17 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן.
כ-1 מהיתומים התחילו בתהליך אימוץ ונמצאים כעת בחודש ניסיון. מידע זה בדף היתומים שבאתר.
כ-4 מתוך 21 מסלולי לימוד נפתחו על ידי תלמידים לשעבר, אשר תרמו נקודות מסלול למטרה זו.
כ-10 מסלולי לימוד ריקים כעת ומחכים להצטרפות תלמידים חדשים. כ-0 מסלולי לימוד מלאים כעת.
כ-27 מיקמקים סיימו את הלימודים בבית-היתומים מיקסקול עם תעודת סיום והצטלמו לקליפ מסיימים.

הודעה חשובה:
שיעור מס' 8 על ציפור המקמקן (המתוקן) נמחק מסיבה כלשהי מהקהילה. התגובות שלכם לאותו השיעור נעלמו (אלה שקיבלתם עליהן נקודות). אם אתם זוכרים את הסודות שכתבתם, נא להיכנס לקישור הבא על מנת לשלוח את הסודות מחדש בתגובה חדשה. זכרו לכתוב אם כבר שלחתם את הסוד או שזאת הפעם הראשונה שאתם משלימים את משימת הזכות הזאת. אם תכתבו שוב סוד שכבר כתבו יקבלו נקודת חיבה.

שלחו לקישור זה את מטלות הכתיבה שאתם משלימים. זהו קישור מרוכז שיאפשר לעקוב אחר כל מטלות הכתיבה של התלמידים בצורה פשוטה יותר בעבורי.

שיעור 28 תגובות הקוראים:
תגובה מס' 5 – את מוזמנת ליצור איתי (מילי מילאני) קשר דרך המיקטוק (במשתמשת: mili11) ולבקש להירשם לבית היתומים מיקסקול.

שיעור 29 תגובות הקוראים:
תגובה מס' 2 – השיעור על מהו יומיקמק מבחינת הדמויות מתוכנן להיות בקרוב, אבל לשיעור על עשרת הדברות ייקח עוד זמן. אם יש משהו מסוים שאת רוצה ללמוד על עשרת הדברות, אשמח לקרוא על זה בתגובות ו/או במיקטוק בפרטי. כל התלמידים מוזמנים לשתף שאלות.

הוספתי לנועה ודרברי נקודת חיבה על הלמדנות שלה, האומץ לשאול והשאיפה לדעת עוד.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 2
קלואי רוטון קיבלה 5 נקודות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 2 בתגובה מס' 27.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 3
לאון קיבלה 5 נקודות על רעיון 1 לשינוי במיקמק סיטי לו הייתה ראש העיר בתגובה מס' 24.
קלואי רוטון קיבלה 15 נקודות על 3 רעיונות לשינויים במיקמק סיטי לו הייתה ראש העיר בתגובה מס' 25.

*קלואי רוטון, להבא אני ממליצה לך לכתוב בשם עצמך ולא לבקש מאמא שלך לכתוב בשבילך, אלא אם יש תקלות. במידה ויש תקלה אצלך בתגובות, זכרי שניתן להשלים מטלות כתיבה בתוכן של יצירה בקהילה.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 4
הנמרה קיבלה 15 נקודות על 3 רעיונות לפעילויות חברתיות בתגובה מס' 23.
קלואי רוטון קיבלה 20 נקודות על 4 רעיונות לפעילויות חברתיות ב-2 סעיפים שכתבה בתגובה מס' 24.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 9
נועה ודרברי קיבלה 15 נקודות על תיאור בילוי משותף עם מייקל קומס ביותר מ-10 שורות ביצירה שלה.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 10 במצגת
שמו פציק מקבל 15 נקודות על רעיונות לשתי משימות למסלול לימוד שהציע ונקודת חיבה על כך שתרם נקודות מסלול למסלול החדש שהציע בתגובה מס' 25.

אגודת הלייקים - מסלול הלימוד שפתח שמו פציק.

השלימו את משימת הזכות של שיעור מס' 20
אנה קשת לא מקבלת נקודה אישית (מכיוון שאינה תלמידה), אך מקבלת תשובה על המכתב שכתבה בתגובה מס' 3 ובהתאם להוראות של משימת הזכות של שיעור מס' 20.
עשי ציניו מקבלת נקודה אישית על שליחת מכתב לצבעוני פציק דרך המיקטוק.

*להבא, נא לשלוח את המכתבים דרך אותה היצירה שאליה שולחים את מטלות הכתיבה.

השלימו את משימת הזכות של שיעור מס' 27
טיפאני קריל קיבלה 15 נקודות על תיאור 3 מאפייני דמות חיצוניים שלה בתגובה מס' 11.

*זוהי המשימה הראשונה שהשלימה טיפאני קריל לאחר שחזרה ללימודים (עם תעודת סיום מלפני כן).

השלימו כמה משימות זכות ביצירה אחת:
מייקל קומס קיבל 15 נקודות על בילוי משותף עם נועה ודרברי (משימת הזכות של שיעור מס' 9), 30 נקודות על מציאת 30 מילים עם האותיות של שם הדמות שלו (משימת הזכות של שיעור מס' 16), 10 נקודות על דיווח על תקלה ביצירה שלו (משימת הזכות של שיעור מס' 17) ו-15 נקודות על הסבר מפורט על הסמל האישי שלו והצגתו (משימת הזכות של שיעור מס' 19).
סך הכל – 70 נקודות אישיות על 4 משימות זכות שונות.
פלסיטי רוטון קיבלה 25 נקודות על 5 רעיונות לפעילויות (משימת הזכות של שיעור מס' 4), 10 נקודות על רעיון למשימה למסלול הספורטאים (משימת הזכות של שיעור מס' 10), 10 נקודות על 2 חידות חשבוניות מקוריות משלה (משימת הזכות של שיעור מס' 24) ו-35 נקודות על 6 תוצרים שהציגה כתוצרי מסלול של בית-היתומים מיקסקול (משימת הזכות של שיעור 30).
סך הכל – 80 נקודות אישיות על 4 משימות זכות שונות.

*יש להודיע במיקטוק למילי מילאני (במשתמשת: mili11) במידה והיצירה עלתה בקהילה שאינה הקהילה שלכם, כמו שפלסיטי רוטון עשתה. במידה ולא תודיעו על כך במיקטוק, אתם עלולים לאבד נקודה אישית או נקודת חיבה. הודעה זו תקפה למשתמשים בעלי מחשב עם יותר מדמות אחת שמורה עליו.

צבירת נקודות למסלולי הלימוד:

מייקל קומס קיבל נקודת מסלול על העלאת התסריט של פרק 3 של מיקמקי העיר לקהילה.

נועם ריין צברה נקודה 1 במסלול הלימוד של האשפים המתלמדים על כישוף שהמציאה.

*נועם ריין סיימה לימודים לפני זמן מה, אבל לקח זמן לאתר מחדש את הקישור שעובד, מכיוון שהקישור ליצירה האחרונה הוא תמיד טריקי. אני מזכירה שוב שחשוב ביותר להקדיש לי את היצירות במשתמשת mili11, כדי לקבל את הנקודות המגיעות לכם על אותה היצירה.

שמו פציק קיבל 3 נקודות מסלול על יצירת תגובה ל-3 פניות שקיבל כשוטר במסלול צוות המשטרה.

*שמו פציק קיבל ממני נקודת חיבה על ההקשבה בצילומים ועל עיצוב רקע היצירה לראשונה בחייו.

כותבת המכתב – אנה קשת:
היי!
איך במיקפולקו?
יותר טוב במיקמק סיטי?
למה עברת לשם?
תודה אנה קשת

מכתב התשובה של צבעוני וצבעונית:
שלום גברת קשת.
מיקפולקו גשומה בימים אלה. אנחנו גרים בסמטת השוק, בין הרובעים של העונות, כך שיוצא לנו לחוות כל עונה בעיתה. אף על פי שהתושבים ידידותיים, עיר זו אינה מרגישה לנו כמו הבית שהיא הייתה פעם. תושבי מיקפולקו עודם זוכרים את השוד שהתרחש בסניפים שלנו לפני שנים וחוששים לנו. לכן החלטנו להישאר עם החנות הצנועה שבנינו לנו כאן במקום לבנות את כל סניפי מיקאה מחדש, לפחות לעת עתה. הסיבה שעברנו למיקפולקו, היא כדי לבנות את מיקאה מחדש וללוות את הנכד שלנו, קאטקו מילאני, שנרשם לאוניברסיטת המיקצויינים במיקפולקו. הילדה שלנו סומכת עלינו שנדאג לו כאן. אנחנו מממנים לו את הלימודים במטבעות שאנחנו מרוויחים בחנות מיקאה הצנועה שלנו, אך אם לא נתרחב, יכול להיות שקאטקו הצעיר יצטרך לסיים את הלימודים שלו מוקדם מן הצפוי.

תודה על המכתב ועל דאגתך. אוהבים, צבעוני וצבעונית פציק.

*צבעוני וצבעונית פציק מזמינים את קוראי המכתב לנחש מי מהם כתב את המכתב בשביל שניהם.

כותבת המכתב – עשי ציניו:
היי מיקצבעוני איך במיקפולקו עם המשתמש יחזור לך
אתה תמשיך
להיות המורה או שפרשת

מכתב התשובה של המשתמש/ת של צבעוני פציק:
שלום עשי. הסיבה החוץ משחקית שעברתי למיקפולקו, היא שפרצו לי למשתמש. המשתמש חזר לי, אך החלטתי שהגיע הזמן שאעזוב את האתר. אני לא אשוב ללמד בבית-היתומים מיקסקול. אני מקווה שתביני שזה לטובה. הילדה שלי מילי יותר מסורה ממני לחלק הלימודי של בית-היתומים מיקסקול, מה שאומר שהחלק החברתי יותר תלוי בתלמידים. החלק החברתי חשוב לא פחות. לכן, ביקשתי ממנה להוסיף אותו בשיעורי-הבית של חלק מהשיעורים. אני מאמין ביכולות שלה לנהל את בית-היתומים מיקסקול טוב לא פחות ממני, כמו שאני מאמין ביכולת שלכם התלמידים להשקיע ולמצוא דרכים יצירתיות להשלמת שיעורים.

מוקדש ליה76547, אנהשיר444, עשילא2000, איןלי1שם, לני12466, דרדסהמלך1, גיה555, גוגו0523, שירההגרי, רןאלוף27
5
6
102


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/01/2021   20:46 אנהשיר444  6
ולגבי החידה...אני חושבת שצבעונית המהממת כתבה❤️
25/01/2021   18:55 רוגינפן  5
אדיר
25/01/2021   11:40 רפונזל7148  4
אני חושבת שאת מכתב התשובה של צבעוני וצבעונית פציק נכתב על ידי צבעונית.
24/01/2021   18:43 לני12466  3
תודה על ההקדשה!
24/01/2021   18:41 מאמוש474  2
וואו... כמה כתבת.. איך יש לך כוח?
24/01/2021   18:03 אנהשיר444  1
תודה על התשובה,למדתי והסכלתי.
וגם אני אוהבת אותם