קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

יצירת סנוז 24 28/01/2021

כ-20 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן.
כ-1 מהיתומים התחילו בתהליך אימוץ ונמצאים כעת בחודש ניסיון. מידע זה בדף היתומים שבאתר.
כ-4 מתוך 21 מסלולי לימוד נפתחו על ידי תלמידים לשעבר, אשר תרמו נקודות מסלול למטרה זו.
כ-9 מסלולי לימוד ריקים כעת ומחכים להצטרפות תלמידים חדשים. כ-1 מסלולי לימוד מלאים כעת.
כ-27 מיקמקים סיימו את הלימודים בבית-היתומים מיקסקול עם תעודת סיום והצטלמו לקליפ מסיימים.

תזכורת לכל התלמידים:
שלחו לקישור זה את מטלות הכתיבה שאתם משלימים. זהו קישור מרוכז שיאפשר לעקוב אחר כל מטלות הכתיבה של התלמידים בצורה פשוטה יותר בעבורי.

*בין הסנוז הזה לסנוז הבא עובר חודש ואני מוציאה תלמידים שלא השלימו שיעורי-בית. התלמידים שאני אוציא וצברו נקודות (ויכולים לבקש תעודת סיום) יופיעו ברשימה. אלה שלא השלימו שיעורי-בית בכלל ולא צברו נקודות לא יופיעו בסנוז הבא אחרי שאני אוציא אותם מהלימודים.

השלימו את משימת הזכות של שיעור מס' 20
שמו פציק מקבל נקודה אישית על הענקת נקודת חיבה לתלמיד/ה של בית-היתומים מיקסקול.
מייקל קומס מקבל נקודה אישית על שליחת מכתב לצבעונית פציק דרך המיקטוק.
עשי ציניו מקבלת נקודה אישית על שליחת מכתב לאשף האשליות מאלוק דרך המיקטוק.

*כשזה דרך המיקטוק, כותבים למנהלת בית-היתומים מיקסקול (במשתמשת: mili11), שדואגת להעביר את המכתבים ליעדם ולפרסם את המכתב ומכתב התשובה ביצירת הסנוז הקרובה.

השלימו את משימת הזכות של שיעור מס' 28
פלסיטי רוטון מקבלת 100 נקודות על הבקעת 50 שערים במגרש הוקי קרח.

השלימו כמה משימות זכות ביצירה אחת:
פלסיטי רוטון קיבלה 30 נקודות על קליעת 30 סלים (משימת הזכות של שיעור מס' 5), 15 נקודות על 3 רעיונות לשינויים במיקמק סיטי לו הייתה ראש העיר (משימת הזכות של שיעור מס' 3), 12 נקודות על 12 מילים (לא באנגלית) שמצאה בתור שם הדמות שלה (משימת הזכות של שיעור מס' 16) ונקודת חיבה אחת על גיבוי היצירה שנאלצה לשלוח מחדש, מאחר שלא עלתה בפעם הראשונה.

סך הכל – 57 נקודות אישיות ונקודת חיבה אחת על השלמת 3 שיעורי-בית.

קלואי רוטון קיבלה 5 נקודות על בחירת סוד לדמות שלה (משימת הזכות של שיעור מס' 8), 30 נקודות על אזכור 3 מסלולי לימוד ו-3 רעיונות למשימות בשבילם (משימת הזכות של שיעור מס' 10), 5 נקודות על תיאור איך הייתה מעצבת את החדר של הדרגה הבאה (משימת הזכות של שיעור מס' 12) ו-6 נקודות על 6 מילים שמצאה בתוך שם הדמות שלה (משימת הזכות של שיעור מס' 16).

סך הכל – 46 נקודות אישיות על השלמת 4 שיעורי-בית.

צבירת נקודות למסלולי הלימוד:
מייקל קומס קיבל נקודת מסלול על העלאת התסריט של פרק 4 של מיקמקי העיר לקהילה.

כותבת המכתב – עשי ציניו:
אני שולחת מכתב לאשף מאלוק
האם קשה להיות
אשף
אשליות
והאם הוא
עייף מזה

מכתב התשובה של אשף האשליות מאלוק:
האשפית ציניו. להיות אשף כשלעצמו אינו דבר קשה, אך לעשות את הדבר הנכון בתור אשף הוא אתגר בפני עצמו. באש שבה אני משתמש לכישופים ולקסמים שלי, בוערת חיות משלה. אש היא כמו פעימות לב, ויש לשמור עליה בגודל הנכון. אשפים רבים נכשלו בניסיון לעסוק ביסוד האש, מכיוון שלא נתנו לה מספיק מקום. האשפים שצלחו ביסוד, לעיתים רבות נתנו לאש מקום רב מדי והאש כילתה אותם. בעברי, איבדתי את הזהות שלי, מכיוון שנתתי לאש שבחיי מקום רב מדי. חייתי באשליות שאני עצמי יצרתי. לחוויתי, אני בקרב נצחי על הזהות שלי, בין לשלוט באש לבין להניח לה לשלוט בי.

אני כיום במסע באיי הקרח שבמיקפולקו, יחד עם האשף מדלוק, השולייה של השולייה שלי. כאן, אם אאבד שליטה, אני עלול להטביע אותנו ושנהיה לכודים מתחת לאי, אך אם לא אתן לאש מספיק מקום, היא תכבה ואנחנו עלולים לקפוא לנצח נצחים. אז לשאלתך, האשפית ציניו, כן. אני עייף מזה, אך אין זה אומר שעלי להתרחק מהיסוד שלי ומהיותי אשף. המסע שלנו חיוני להצלת מיקמקים שנכנעו לקרח או טבעו עקב ניסיון כושל להדליק אש על קרח, ונותרו קפואים מתחת לאי. להיות אשף, זה בסופו של דבר להיות חלק ממשהו גדול ממך ולבחור צד במלחמה הנצחית בין הפשע לצדק, לא משנה כמה דוחים את הקץ.

כותב המכתב – מייקל קומס:
מילי יש לי מכתב בשביל הסנדקית שלי
תשאלי אותה מה הם עושים במיקפולקו לכבוד טו בשבט
ואם יש לה הצעות בשבילי ובשביל האחים שלי

מכתב התשובה של צבעונית פציק:
מייקל אהוב, השנה אנחנו חוגגים את ט"ו בשבט במיקפולקו בפעם הראשונה מזה שנים. בתקופה שבה מיקאה הייתה במלוא תפארתה, לצבעוני ולי לא היה זמן לצאת מהחנות יחד. אתה זוכר את המסורת של ט"ו בשבט במיקאה? גם השנה פינינו מקום לצמחים. קישטנו את מיקאה יחד עם קאטקו הצעיר בצמחים המטפסים עם הפרחים הזוהרים חלושות. הם עושים אור יפהפה בלילה, עדין כמו הירח. אנחנו מתכננים להצטרף למבצע הנטיעות של מיקפולקו שמתקיים השנה. אם נמצא מיקמק עם מצלמה, נשלח תמונה.

מוקדש ל עשילא2000, מחוגימלך, תשלימו-שיעורים-כדי-להמשיך, 500מעין, דיפו14, היללה2345, לוניפ5, נגהונטע, קים1118
3
3
108


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/01/2021   19:51 אחות12345  3
מילי רשמת באתר שדיפו (אח שלי) לא השלים אף משימה אבל הוא כן השלים (תגובה מספר 3 ביצירה של משימות הכתיבה דרך המשתמש שלי לבקשתו)
בבקשה תעדכני גם באתר ואם ישנה בעיה עם המשימה שעשה/צורת ההגשה של המשימה פני אליי במיקטוק:)
28/01/2021   18:48 מוקמיק992  2
נחמד!!
28/01/2021   14:34 יסמין970  1
יפהה