קהילה - היצירות של mili11
|
|
יצירת סנוז 25
|
04/02/2021 |
כ-16 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן. כ-1 מהיתומים התחילו בתהליך אימוץ ונמצאים כעת בחודש ניסיון. מידע זה בדף היתומים שבאתר. כ-5 מתוך 22 מסלולי לימוד נפתחו על ידי תלמידים לשעבר, אשר תרמו נקודות מסלול למטרה זו. כ-13 מסלולי לימוד ריקים כעת ומחכים להצטרפות תלמידים חדשים. כ-1 מסלולי לימוד מלאים כעת. כ-27 מיקמקים סיימו את הלימודים בבית-היתומים מיקסקול עם תעודת סיום והצטלמו לקליפ מסיימים.
לפני ההודעות, הנקודות שהוענקו וכיוב, אני רוצה לכתוב תודה אישית לאמא צבעונית ולצוות מיקמק. שוב תודה על העזרה שלכם.
הודעה מיוחדת: ערוץ 3 בטלוויזיה שבאתר של מיקמקי העיר התחדש בסרטון. תודה למעיין (במשתמשת: מעייןגז106) על צילום הסצנה הראשונה מתוך הפרק הראשון של מיקמקי העיר והעלתה לערוץ מעייןמהמיק.
*לרוב לא יופיעו ביצירות הסנוז הודעות על עדכונים לגבי הערוצים של הטלוויזיה. בשביל לקבל התראה על סרטונים חדשים בטלוויזיה של מיקמקי העיר, יש לעקוב אחרי ערוץ היוטיוב "Mili11 Milani".
שיעור 33 תגובות הקוראים: תגובה מס' 1 - הנמרה, את לא צריכה לחכות שאני אתחיל להגיד יצירות שצריך לעשות. כבר שלחתי 32 שיעורים לפני השיעור שהגבת אליו, שברובם יש משימות זכות שמקבלים עליהם נקודות. רוב המשימות העתידיות יהיו משימות יצירה, אבל כבר עכשיו יש לך די הרבה משימות יצירה להשלים.
מטלות כתיבה מתוך דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול עשי ציניו קיבלה 5 נקודות על סוד שכתבה בתגובה מס' 2 (משימת הזכות של שיעור מס' 8). דיפו קיבל 5 נקודות על תיאור עבודה שמעניינת אותו בתגובה מס' 4 (משימת הזכות של שיעור מס' 2).
*דיפו, שים לב שבמשימת הזכות התחלת בתיאור מה היה עושה את העבודה אמיתית יותר בשבילך, ואילו במשימה נדרשת להסביר איך אתה עצמך היית עושה את העבודה יותר אמיתית. אני מחליקה לך את זה הפעם, בזכות התיאור המפורט שלך. להבא, שים לב לדקדוק שבהוראות.
השלימו את משימת הזכות של שיעור מס' 9 נועה ודרברי קיבלה 15 נקודות על תיאור טיול ט"ו בשבט ביותר מ-10 שורות ותמונה עם שמו פציק.
השלימו את משימת הזכות של שיעור מס' 33 חברות קיבלה 10 נקודות על העלאת יצירה למיקשימה החודשית של ינואר 2020.
השלימו כמה משימות זכות ביצירה אחת: ניקולאס מוש קיבל 35 נקודות על הסבר על עבודה עתידית (משימת הזכות של שיעור מס' 23), 5 נקודות על חידה חשבונית (משימת הזכות של שיעור מס' 24), 15 נקודות על 3 מאפייני דמות חיצוניים קבועים (משימת הזכות של שיעור מס' 27), 20 נקודות על הבקעת 10 גולים (משימת הזכות של שיעור מס' 28) ועוד 10 נקודות על שיתוף תוצר של תלמיד אחר (משימת הזכות של שיעור מס' 30).
סך הכל – 85 נקודות אישיות על השלמת 5 שיעורי-בית.
פלסיטי רוטון קיבלה 10 נקודות על רעיונות למשימת הזכות של שיעור מס' 3, 45 נקודות על 9 רעיונות למשימת הזכות של שיעור מס' 4, 15 נקודות על רעיון למחלה (משימת הזכות של שיעור מס' 7), 15 נקודות על 3 חידות חשבוניות (משימת הזכות של שיעור מס' 24) ו-30 נקודות על קישורים ל-6 תוצרים של תלמידי בית-היתומים מיקסקול. לא מקבלת 5 נקודות בונוס, כי שכחה לציין שהתלמידים הם תלמידים של בית-היתומים מיקסקול וכתבה שם דמות לא נכון באחד הקישורים לתוצרים. מקבלת נקודת חיבה על ציון מסלולי הלימוד של התלמידים שאליהם שייכים התוצרים.
סך הכל – 115 נקודות אישיות ונקודת חיבה אחת על השלמת 5 שיעורי-בית.
טיול ט"ו בשבט ביום חמישי ה-28 לינואר 2021 התלמידים שקיבלו נקודת חיבה על הגעה לטיול: נועה ודרברי + שמו פציק
הטיול אורגן על ידי מילי מילאני (mili11) בשיתוף עם אנה קשת (אנהשיר444). בטיול למדנו על ט"ו בשבט, הקשבנו לסיפור של נועה ודרברי על הזקן וסל התאנים, השקנו את הטבע (עצים, שיחים ופרחים) בהשלכת כדורי שלג שהתמוססו למים, עקבנו אחרי השלטים בשביל להכיר את יערות מיקמק יותר ולראות את יופיים המרהיב ושיחקנו מחבואים בתחומי יערות מיקמק.
*נועה ודרברי קיבלה נקודת חיבה נוספת על הסיפור ששיתפה לכבוד ט"ו בשבט
צברו נקודות מסלול: מייקל קומס קיבל נקודת מסלול על העלאת התסריט של פרק 5 של מיקמקי העיר לקהילה. פינקי קיבלה 2 נקודות מסלול בהשלמת משימה של אגודת הלייקים. לייק ראשון לייק שני
קיבלו נקודות חיבה על השלמת משימות של שנת היורשים: פינקי קיבלה נקודת חיבה על העלאת תמונת ניקוד מס' 2.
השלימ/ה הכי הרבה שיעורי-בית מתלמידי בית-היתומים מיקסקול בינואר 2021 – פלסיטי רוטון. פלסיטי רוטון קיבלה נקודת חיבה על השלמת 19 משימות שונות מתוך השיעורים בחודש האחרון.
|
|
|
|
|
139
|
|
|
|
|
|
|
|
|
04/02/2021 19:57 |
פוף25 |
3
|
ממש תודה מושלמתתתתתתתת |
|
|
|
|
|
04/02/2021 12:47 |
מיקסטאר990 |
2 |
אפשר גם להשתתף בזה?? |
|
|
|
|
|
04/02/2021 10:16 |
לבור5 |
1 |
איזה בית יפה! |
|
|
|
|
|
|
|