קהילה - היצירות של מילי4מילי
מילי4מילי
109
316

הסבר לזואי4הבובה על הרגישות שלי:) 15/02/2021

הייי חברים חזרנו בבעוד יצירה והפעם זואי4הבובה ביקשה ממני להסביר לה על הרגישות שלי לגלוטן אז אני שולחת לבקשתה הסבר (מפורט אבל לא מידי) בעצם מה זה ואיך מתמודדים
ביצירה הזאת רציתי להשקיע יותר בתוכן מאשר בתמונה אז התמונה היא תמונה חביבה שצילמתי די מיזמן כשעוד היה מיקמק זום ועכשיו קצת ערכתי אותה למה שהיא עכשיו אז.
אז ההסבר יהיה כמושזואי הסבירה על הרגישות שלה למים-שאלות ותשובות בגלל שמאוד אהבתי את דרך ההסבר הזאת

אז שאלה מס' 1-שאלה שהמון אנשים שאלו אותי-מה את אוכלת? האמת היא שיש הרבה דברים לאכול,פעם לא הייתה מודעות רבה לרגישות לגלוטן ולא היו הרבה תחליפים אבל היום יש יותר מודעות ויש תחליפים להכל!
יש לחם בלי גלוטן,פיצה בלי גלוטן,קמח בלי גלוטן,עוגיות בלי גלוטן,ועוד המון בקיצור עכשיו לכל דבר יש תחליף אפילו לכנאפה ובקלאות:)

שאלה מס' 2-החברים שלך יודעים? ב-ר-ו-ר!
כל החברות שלי יודעות שאני רגישה לגלוטן והן ממש מתחשבות הן משתדלות כשהן אוכלות שלא יעופו להן פירורים מהסנדוויץ על האוכל שלי,בימי הולדת הן מכינות לי דברים בלי גלוטן כדי שגם לי יהיה מה לאכול:)
תמיד ההורים שלהן בודקים אם ההורים שלי אם מותר לי לאכול את זה בקישור חברות למופת!

שאלה מס' 3-איך ההורים שלך אם זה?
ההורים שלי בסדר אם זה כי גם הרבה מהשפחה שלי רגישים לגלוטן כולל אחים שלי ואמא שלי אז אפשר להגיד ששום דבר שיש בו גלוטן לא נכנס לבית שלנו:)

שאלה מס' 4-יש משהו שפעם הסתכלת עליו וחשבת הלוואי שיכולתי לאכול את זה? האמת היא שכן,משהו אחד-קרמבו אני לא יכולה לאכול קרמבו בגלל העוגייה ואני פשוט מתה על כל דבר שקשור לקצפת/וניל אז לראות אנשים אוכלים קרבו עושה לי חשק לאכול גם:)
האמת היא שראינו שיש קרמבו בלי גלוטן אבל בגלל שזה רחוק מאיפה שאני גרה אז צריך אם משלוח שהוא יקר וגם הקרמבו עצמם מאוד יקרים אז לא הזמנו בסוף

שאלה מס' 5-איך את חיה את החיים? האמת היא שכמו כל בנאדם נורמלי כי כמו שכבר אמרתי היום כמעט לכל דבר יש תחליף אז האמת היא שדי פשוט חוץ מזה שהתחליפים הרבה יותר יקרים (אבל תשמעו סוד-הם גם הרבה יותר משביעים)

שאלה מס' 6-היית רוצה להיות לא רגישה לגלוטן? האמת היא שלא זה אחד הדברים שמאפיינים אותי וזה נותן דווקא הזדמנות ללמוד לעשות יותר בעצמי כי למשל במקום להזמין פיצה אני מכינה בבית,לרב במקום לקנות לחם אנחנו מכינים לבד ותאמינו לי הרבה יותר טעים ומשביע! מוזמנים לנסות:)

שאלה מס' 7-זה מסוכן? הרגישות שלי ספציפית לא.
האמת היא שאם עכשיו בטעות אני אוכלת משהו שלא ידעתי שיש בו גלוטן אז בגלל שהרבה זמן לא אכלתי גלוטן הקיבה שלי לא פצועה אז כנראה הייתי מגיבה לזה בצורה טובה יותר מכשהגבתי פעם האמת היא שאני לא ממש זוכרת מה זה עושה לי אני רק זוכרת ש''יום בהיר אחד אני קמתי מהמיטה והתחילה לאוכב לי הבטן,כעבור כמה ימים-אותו דבר גם אח שלי,ניסינו להפסיק אם כל מיני דברים והגענו למסקה שזה בגלל הגלוטן
עכשיו אני בכלל לא סובלת מזה כי אני מקפידה שלא לאכול אבל פעם כשאכלתי הייתי באופן קבוע בנסיעה של יותר מעשר דקות מתחילה להקיא ואחרי שהפסקנו אם הגלוטן זה הפסיק אז לא במקרה שלי זה לא מסכן חיים פשוט מאוד לא נעים ועדין להפסיק מאשר לסבול

שאלה מס' 8-את רגישה לעוד משהו?-את זה אני מעדיפה לא לספר אני יכולה להגיד שכשהייתי קטנה היה לי משהו עם דגים אבל זה עבר לי ועכשיו אני אולכת דגים ואני בסדר גמור:)

שאלה מס' 9-את אוכלת במבה? כן. במבה היא ללא גלוטן היא רק ''עלול להכיל גלוטן'' ודברים כאלה עברו בסדר אצלי יש כאלה שלא אוכלים גם לא ''עלול להכיל'' לכן חברת ''אסם'' הוציאה במבה שהיא ללא גלוטן לרב השקית גדולה יותר משקיות במבה אחרות ורשום אליה בגדול ובכחול ''ללא גלוטן'' שהיא גם לא ''עלול להכיל גלוטן'' אבל בעיקרון במבה לא מכילה גלוטן:)

טוב חבריםםם זהו להיום זה כל הפירוט וההסברים שאני יכולה לחשוב אליהם:) אם יש לכם עוד שאלות תרשמו בתגובות ואני יענה לכם אז נתראה ביצירה הבאה וביייייייייייי

מוקדש ל זואי4הבובה
10
2
117


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/02/2021   07:56 בומרנג6065  2
היה כיף לקרוא
15/02/2021   21:15 זואי4הבובה  1
הסבר פשוט מוש!! מוסיפה את זה ליצירה הבאה שלי :)