קהילה - היצירות של לולה12226
לולה12226
33
180

מיק -עיתון גיליון חדש+ מספר הודעות ותודות! 17/02/2021

שלום לולים יקרים שלי,
לקחתי הפסקה מהקהילה שלחמישה חודשים.
היה לי עומס בלימודים, והמון המון השקעה שהכנתי ויצרתי ולא קיבלתי מספיק הערכה:(
מקווה שמעכשיו זה ישתנה לטובה!.! בכל מקרה אני חוזרת לקהילה ובגדול!!!! תכננתי המון הפתעות אז כדי להיות מעודכנים תעקבו אחריי ולא תפספסו! נתחיל במיק-עיתון זה בעצם עיתונים שאני יוצרת בשבילכם עם אתגרים סופר שווים ועדכונים הכי חמים במיקמק! כרגע זה הגיליון הראשון ,אני אוציא עוד בהמשך... שתדעו שאני עובדת על הכל מאוד מאוד קשה ואני ממש עושה מאמצים עצומים כדי שתאהבו את התוכן שאני יוצרת עבורכם!.! רוצו לקרוא את העיתון שלי!.! הוא סופר דופר מגניבוש:)
זמן העבודה על העיתון: חמישה וחצי ימים.

רק לפני בערך 4 וחצי חודשים גיליתי שיש מנהלים במיקמק... אני יודעת זה נשמע מוזר שלא ידעתי על זה עד עכשיו אבל עדיין... מנהלים רבים ונהדרים כמו: יניב, כפירמיק, יונימיק ,יאנצ'י, אביגיל, חןמיק מיהלי וליאת. יצא לי להתעמק רק בכמה מהמנהלים אני מצפה בקוצר רוח שהם יענו לי בקהילה בתגובות ושיפגשו איתי ועם החברה הכי טובה שלי נוי45768 בעולם של מיקמק.!.!. אני רוצה להודות ליניב, אני רוצה להודות לך שיצרת ופיתחת את העולם "מיקמק" ביום הראשון שפתחתי מיקמק ישר התאהבתי במשחק הזה. תודה על השדרוגים והקסם שאתה מביא עם הרעיונות המדהימים שלך למיקמק. תודה לך כפיר!!,אתה מנהל מקסים כל-כך לפי השמועות ששמעתי עליך מהמון מיקמקים!!, ההשקעה שלך לאתר.. הסובלנות שלך כלפיי כל המיקמקים ותמיד עונה להם באהבה. פשוט תודה! יוני, כולם כל כך אוהבים אותך, אתה כזה נחמד, אתה כל כך אלוף!!, בנוסף לזה אתה עורך פשוט מדהים! אני מאוד מאושרת שאתה חלק מצוות מיקמק היקר שלנו! תודה לך יאנצ'י את פשוט מהממת ואפילו יותר מבפנים! את תמיד אוהבת לעזור ,לתרום ולשמח מיקמקים. את נועדת להיות מנהלת ורואים זאת בנתינה שלך! תודה לאביגיל את אחת המנהלות שהכי נקשרתי עליה עוד מהרגע הראשון שהבנתי וחקרתי לעומק על כל העניין הזה של "מנהלים" את מדהימה את תמיד ממקסמת את כולם ביופיך ועוד יותר באהבתך לכולם. את ממש אכפתית ורגישה לכל המיקמקים הסובבים אותך. זו תכונה מאוד יפה והיא גם מאוד מתאימה לך, תמשיכי לשפר ולשמח את כולם!
תודה לחןמיק על זה שאת חברותית ודאגנית לכולם תודה על זה שאת מין "מנהלת צדק" שמאמינה רק בדרך השלום השיווין האהבה והנתינה תמשיכי ככה! את פשוט מהממת ומודל להערצה של שפע מיקמקים. תודה לך ליאת את מנהלת כל כך נפלאה!, תודה על התחרויות המדהימות, השדרוגים והפרסים בקיצור תודה לך על כל מה שאת עושה!!!! ותודה לך מיהלי שאתה תמיד כותב תגובות שמחות ומחזקות למיקמקים אחרים!
*אין להעתיק את העיתון ושום תוכן כלשהו שרשום פה או בגיליון של מיק עיתון!
כל הזכויות שמורות ללולה12226
מי שיכול להמליץ על הקהילה שלי אני אודה לו מאוד *אם אהבתם את תוכן הקהילה שלי אל תשכחו להרשם.
אשמח אם עוד יצטרפו אלי

מוקדש ל נוי45768, קשת2207, מקנזי85697, לכלמנהלימיקמקהנהדרים#ולכל_הקהילה_המושלמת_שלי!!!

אנא המתן מצגת בטעינה..


4
2
41


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/02/2021   20:41 לולה12226  2
בהתחלה עבדתי על זה חמישה וחצי ימים על עמוד וחצי אבל לקח לי חודשיים כדי לרכז מידע,לחשוב מה אני עושה,מה יש בכל עמוד,איזה אתגרים ומשחקים וכו'. וככה זה נגרר לכמעט חודשיים.....
17/02/2021   20:33 לולה12226  1
אשמח שתגיעו מחר לאירוע היום הולדת שלי שאני מארגנת (יצירה אחת לפני זאת מופיע כל הפרטים). אני אשמח לפגוש את כולם! מציעה לכולכם לקרוא את גיליון 1 של מיק-עיתון כי באמת השקעתי מלא מלא זמן. אני עובדת עליו כבר כמעט חודשיים.
ובאמת השקעתי והוא ממש מהמם ומגניב!
אז שווה לעקוב אחרי ולא לפספס שום עדכון!!!
חודש אדר נעים!
וכמו שאומרים: "מי שנכנס אדר מרבין בשמחה"