קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

יצירת סיכום (17) מתחילת אתגר העוקבים 19/02/2021

לאלה שלא מכירים את הקהילה שלי, אני זואי מוש ( ממשפחת מוש :) ואני מזמינה אתכם לבחור איזה מהיצירות ששמתי להן קישורים כאן לקרוא. שמתי כותרות והסבר קצר שתדעו על מה כל יצירה. הרעיון הוא לעזור לכם להכיר את הקהילה שלי, בשביל שתבחרו אם לעקוב אחריה או לא לפי היצירות שעלו.

יצירת סיכום (16) מתחילת אתגר העוקבים – יצירת הסיכום הקודמת שלי. בין כל יצירת סיכום יש בדר"כ 20 יצירות. יצירת הסיכום כוללת קישורים של היצירות שבאמצע עם הסבר קצר על כל יצירה.

התחרות של משפחת מוש עדיין פתוחה ליצירות חדשות – היצירה שבה הצגתי את היצירה של המשתתפת הראשונה בתחרות היצירות. התחרות עצמה עדיין פתוחה. יש כבר 3 מתוך 5 יצירות.

הודעת שרשרת ביצירת שרשרת + התחרות ממשיכה + .. – שיתפתי קישור גם ליצירה השנייה שנשלחה לתחרות היצירות + שיתפתי בתמונת שרשרת שעדיין לא ראיתי עוברת בין קהילות + ניסיתי לשים כמה קישורים באותה השורה + מיקמקית מהממת (ציליצלי) הכינה המלצה מהממת לקהילה שלי בקומיקס.

משפט מקורי על עננים – המצאתי משפט ממש יפה על עננים עם עיצוב חמוד + פרסמתי את 3 הפרקים הראשונים של מיקמקי העיר שעלו בתור תסריט בקהילה של מייקל קומס + כתבתי שאני תמיד אשמח להתראיין אצל אחרים וישלי המון מה לספר.

ט"ו בשבט קסום לכל תושבי מיקמק סיטי – הכנתי יצירה עם עיצוב קסום על צמיחה ❀ עם משימה קטנה לכיף של לשתף בתגובות מה עזר לצמיחה האישית שלכם.

תעזרו לי להשתפר ועוד נושאים (תקראו מה שבאלכם) – עניתי על שאלות של מיקמקים. אחד מהם הביא לתשומת ליבי שהוא מרגיש שאני לא כל-כך מעריכה את התגובות שלו. החלטתי להעלות רמה את הדגש שאני שמה על הקוראים והמגיבים, כי אני לא רוצה שמישהו ירגיש ככה בקהילה שלי.

תחרות יצירות + ניסוי חברתי + עדכונים חדשים – שיתפתי את כל 3 היצירות שמשתתפות בתחרות הציורים של משפחת מוש בינתיים (עדיין נשארו 2 מקומות כמו שכתבתי קודם) + סיפרתי על הניסוי החברתי של המיק-מאגוס של משפחת מילאני + מה זה מיק-מאגוס + צילמתי תמונה מתוך האפליקציה של מיקמק למחשב כשהיה עדכון גרסה שלא ממש הצליח להתעדכן אצלי. מזל שזה הסתדר איכשהו.

מצע הבחירות של זואי מוש לבחירות של קהילת השנה – נרשמתי לבחירות לקהילת השנה בקהילה של נוי מיק (נוי25897). לקחתי את זה בתור הזדמנות לשפר את הקשר שלי עם הקוראים והעוקבים ולהפוך את המעריצים לחברים. אני יותר אוהבת כשזה בגובה העיניים. הסברתי על הקונספט של הכרזה שלי והזמנתי את כל המיקמקים שרוצים להצטלם לשלוח לי חברות ולקבוע איתי זמן להצטלם לכרזה.

באלכם להצטלם לכרזה שלי לבחירות לקהילת השנה? – פעם ראשונה שעשיתי עיצוב של טשטוש רקע.. האמת שעשיתי אפקט בהירות בוורד על הסולמות ומגלשות ואז הוספתי על זה את הטקסט, אבל עדיין. היה לי מאתגר לטשטש משהו שצילמתי ליצירה. קצת הרגיש כאילו אני מבזבזת אותו בהתחלה, אבל זה עשה אפקט ממש חביב בסופו של דבר. הקישור להצבעה לבחירות שביצירה הזאת כבר לא תקף, כי יש יצירה חדשה שמצביעים בה (נוספו עוד שתי משתתפות לבחירות).

עדיין אפשר להשתתף + דפדפן שמריץ פלאש בקרוב.. – שיתפתי ביצירה עם רכבת מיקמקים ארוכה במיוחד + הסברתי שבקרוב יהיה הסבר על דפדפן שמריץ פלאש ואפשר לשחק דרכו במיקמק + הקישור של הבחירות לקהילת השנה עדיין לא תקף.

תעודת סיום – אלמוג (לוליני10) – תעודת סיום של תלמידה שלמדה בבית-היתומים מיקסקול.

מדריך דפדפן palemoon למשחקי פלאש + עוד נושאים – הקישור של הבחירות עדיין לא תקף, אבל סופסוף עלה המדריך של הדפדפן שאפשר לשחק דרכו מיקמק. שכחתי לציין בו שהקישור מופיע בתיאור של הסרטון של הראיון עם מייקל קומס (מייק4אמילי) בערוץ Mili11 Milani. הזמנתי מיקמקים לפנות אל השותפה שלי (מילי מילאני) בשביל לאמץ מיקמקים יתומים מבית-היתומים מיקסקול.

צריך להצביע מחדש + מזהים את מה שבתמונה? – פרסמתי סופסוף!! את הקישור החדש שבו מצביעים בבחירות לקהילת השנה (שעלה רק אז) והוספתי את הקישור לתחרות היצירות בסוף היצירה.

עונה על התגובות שלכם לגבי נושא 1 + עוד נושאים – ציינתי את מה ששכחתי קודם לגבי איפה הקישור להתקנת הדפדפן שמריץ פלאש + שיתפתי במסר מהמם של הנסיכהקים + הקישור המתוקן לבחירות של קהילת השנה גם כאן + פרסמתי במסודר יצירות עם תמונות של משפחת מוש שאולי יעזרו למשתתפים בתחרות היצירות של משפחת מוש (כמו שכתבתי קודם, עדיין נשארו 2 מקומות).

פורים מתקרב!! ישלכם תחפושת? 600 עוקבים + :) – התחלתי עם פינת "בפרקים הקודמים בקהילה שלי" שבה אני מציגה את היצירה עם הנושאים שעדיין תקפים להיום (במקרה הזה, מיצירה אחת קודם) + קצת שיתפתי על התחפושות שלי מחוץ למיקמק + הגבתי לתגובות לתמונת היום שהייתה בנוגע לתחפושות + שיתפתי באתגרי פורים + התייעצתי לגבי פורים הקרוב + שיתפתי תמונה של צבעוני (מיקצבעוני) שבשנה שעברה (נראלי) התחפש לאחד המוקמוקים ממוקמוק טאון + שיתפתי את השמות שבחרנו למוקמוקים + שיתפתי מה עושים אם משתמש כלשהו לוקח לכם את המיקמק ומשנה את הסיסמא שלו ואיך מחזירים את המיקמק שלכם + פתחתי אפשרות של הבחירות לקהילת החודש בקהילה שלי (לכבוד 600 עוקבים).

רגישות למים + לב חדש בשורת הפתיחה + מה שקודם – הוספתי אייקון של לב בשורת הפתיחה שעד היום מעלה לי חיוך קטן כשאני באה לערוך יצירה ורואה אותו או באה לקרוא תגובות ליצירות שלי ורואה אותו עדיין שם בשורת הפתיחה. הוא מזכיר לי את הדרך שבה אני רוצה להיות בחיים שלי + שיתפתי על הרגישות שלי (המשתמשת) למים, עם שאלות ותשובות.

תתשתפו בבחירות לקהילת החודש? יום המשפחה שמח!! – הכנתי כרטיס ברכה לכל הקוראים ממשפחת מוש + הזמנתי את הקוראים לשתף אם ישלהם משפחה במיקמק סיטי או שבא להם + הוספתי קישור ליצירה שבה פתחתי את הבחירות לקהילת החודש בקהילה שלי והזמנתי את כולם להירשם אם באלהם.

איזו תחפושת (ממה שכאן למעלה) אני אלבש השנה? – שיתפתי אפשרויות לפורים והזמנתי את הקוראים לבחור לי תחפושת + הגבתי לתגובות של הקוראים (יצא קצת מבולגן כי ניסיתי להוסיף אייקון שלא עבד).

זואי מוש מתחפשת לשוטרת השנה (נבחר ברוב קולות) – 11 מיקמקים הצביעו בתגובות לתחפושות שהצעתי, אז אני מרוצה ומרגישה הרבה יותר השתתפות של הקוראים. שיתפתי מי השוטרים שאני מכירה בתור הדמות של זואי מוש והזמנתי את הקוראים לכתוב לי איך כדאי לי להיות בתור שוטרת. פחות ענו על זה, אז עדיין ישלי איפה להשתפר בקטע של שיתוף הקוראים. ניסיתי לשתף מייל שלי ששייך לדמות שלי בתור זואי מוש, כדי לעזור למשתמשים שנפגעים במיקמק סיטי, אבל זה לא עבד. שיתפתי בקישור ליצירה של חברה ששיתפה על רגישות לגלוטן עם שאלות ותשובות כמו שאני עשיתי. פרסמתי הישרדות במיקמק סיטי של חברה אחרת שלי (נראלי היא עדיין מחפשת משתתפים אז אם מעניין אתכם תפנו אליה). פתחתי שוב את פינת המזל"טובים, שיצאה חמודה למרות שהאימוג'ים של בלון ומתנה לא עלו.

ביצירה הבאה עונה על שאלות שלכם ( שוב :) – ניסיתי להשתתף בתחרות חדשה של נוי מיק (נוי25897) בדרך יצירתית (כן, אותה אחת שעושה את הבחירות לקהילת השנה) ומקווה שעבד לי + צירפתי מסרים לחיים בהשתתפות בתחרות שלה + קישור לראיון שעשיתי לליאת (לואי) מצוות מיקמק פעם + שיתפתי יצירה עם מסר שבמיקמק אפשר להיות הכול והוספתי שזה נכון לא רק למיקמק סיטי.

כתבתי על התקלה המשונה לקראת סוף היצירה – אז הייתה אמורה להישלח יצירת הסיכום הזאת, אבל כתבתי כבר שאני עונה על השאלות שלכם ביצירה הבאה ואני מעדיפה לעמוד במילה שלי מלעמוד בלשלוח את יצירת הסיכום בזמן. פתחתי אפשרות של המלצה תמורת המלצה למיקמקים שרוצים.

לכבוד יצירת הסיכום, אני חושפת את התגובה הבאה בהגרלת הצבעים האהובים. רגע לפני, אני מזכירה שהמספרים של התגובות הזוכות עד היום היו 8, 12 ו-17.

התגובה שהוגרלה הפעם – תגובה מס' 59 של לורה128:
לורה128
הצבע האהוב עלי הוא לבן

באלכם שהתגובה שלכם גם תופיע ביצירת סיכום? תיכנסו ליצירה של ההגרלה של הצבעים האהובים ותכתבו את הצבע האהוב עליכם. מוזמנים להוסיף בתגובה שלכם כל מידע שתרצו. התגובה תופיע במלואה ביצירת סיכום בעתיד, אם היא תצא באחת ההגרלות.

להגרלה של הצבעים האהובים היכנסו לקישור הזה ✨

☑ לייק כדי לחמם את הלב + תגובה אם באלכם לשתף משהו + עוקב אם באלכם לראות עוד כאלה ☑

מוקדש ל PLAY0, לורה128, תתתת86, בוגי43482, נוי11295, עדי8842, רון6868, נילי680, תאיר6677, שוקו10053, נסטיה68
23
8
189


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/02/2021   17:55 PLAY0  8
יווו איזה יצירה חמודההה

תאמת שרק עכשיו אני רואה שהקדשת לי...

אני עוברת על כל היצירות שלך חחחח אזס תודה על ההקדשה!
21/02/2021   21:21 אלוףמהמיק5  7
מושלםם!!!!!!!!!
21/02/2021   15:04 נסטיה68  6
איך עושים יצרות פליז תענו
21/02/2021   11:30 מיקכוחב100  5
מהמםםםםםם
21/02/2021   00:21 נילי680  4
מאלפתתת תודה על ההקדשהההה יצירה מושלמת
20/02/2021   20:49 תאיר6677  3
יצירה מהממת תודה רבה על ההקדשה מהממתת אוהבת
תאיר
20/02/2021   20:48 רון6868  2
מהממם תודה רבה על ההקדשה!
20/02/2021   20:01 לורה128  1
איזו מהממת!
תודה על ההקדשה