קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 38 – נגיף הצחוק 28/02/2021

"שלום תלמידים. שיעור זה מומלץ לתלמידים שמעוניינים לחקור את תחום הרפואה ולתלמידים שמעוניינים ללמוד על ההיסטוריה של מיקמקי העיר המקוריים. בשיעור הזה נלמד על נגיף הצחוק" (נגיף תוך משחקי).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

בתחילת שנת 2020, הגיע למיקמק סיטי נגיף חדש, שנקרא "נגיף הצחוק". נגיף זה גרם למיקמקים להתגלגל בצחוק מדבק במיוחד, שהדביק את כל המיקמקים מסביב באותו הצחוק המדבק.

הסדרה של מיקמקי העיר, שבה מופיע נגיף הצחוק, החלה להיכתב זמן מה לפני הגעת הקורונה לארץ ישראל. בעקבות הסגר הראשון, הוחלט להוסיף על זה פרק לסדרה. הדמות הראשית, נועה גילמן, הוצגה בפרקים הראשונים בעבודות השונות שלה. בפרק שבו היא מוצגת בתור רופאה, הוחלט להוסיף נגיף.

על פי פרק 5 בסדרה של מיקמקי העיר, שי לין מוש מסקרת את חדשות מיקמק בנוגע לנגיף הצחוק, ואף נדבקת בנגיף בעצמה באמצע שידור החדשות. אותו הנגיף מגיע גם לבית-היתומים מיקסקול, שהוא אחד המקומות המוכרים ביותר של מיקמקי העיר. כשנועה גילמן מגיעה לשם לעזור, אף היא נדבקת בנגיף.

נגיף הצחוק אינו מזיק למיקמקים, אך הוא גורם לפאניקה רבה, מכיוון שהמיקמקים לא מצליחים להפסיק לצחוק. מכיוון שנדרש חמצן בשביל לדבר ובשביל לצחוק, המיקמקים שנדבקו בנגיף התקשו לדבר והחלו לגמגם את המילים שלהם בין ציחקוק אחד לאחר.

על פי הסדרה של מיקמקי העיר, התרופה לנגיף הצחוק נמצאה על ידי נועה גילמן והאשפית ריין. התרופה אינה מונעת ממיקמקים את היכולת לצחוק מתי שבא להם, או לקבל התקף צחוק מכישופים של אשפים.

מקור מידע:
פרק 5 – נגיף הצחוק – מתוך הסדרה של מיקמקי העיר.

משימת זכות רב-פעמית:
תספרו בדיחה שקשורה לעולם התוך משחקי. בדיחות על מיקמק בתור אתר נחשבות לחוץ משחקיות, כמו בדיחות על דברים שלא קיימים בעולם התוך משחקי. על בדיחות חוץ משחקיות, לא תקבלו נקודות. תקבלו על בדיחות תוך משחקיות ביצירות שנשלחו במיקטוק /ואו הוקדשו לי (מילי מילאני, במשתמשת: mili11) 5 נקודות אישיות. שימו לב שלא להכניס לבדיחה פרטים חוץ משחקיים.

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, מינימיקים, חומפים, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, הדרדסים (יעלה לקראת יום השואה) ועוד.

מוקדש ל יום-אחרון-אולי-ללימודים-של, באולימי51ה, רוני-שקד, לולו1643, פינקי, מיקסטאר990, מיקי-ברזני, שמופציק
8
107


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה