קהילה - היצירות של 59דרדסון
351
480

האפיקומן המוזהב- לתחרות הסיפורים של פסח! 04/03/2021

היי חברים בטח ראיתם את הבלוג החדש של כתב אורח לפסח, מיד עלה לי רעיון, אולי אכתוב גם סיפור? מיד התחלתי לחשוב על הרעיון וזה מה שיצא
חשוב להדגיש שמי שחושב שזה אמיתי שידע שזה לא! הסיפור לא אמיתי טוב מקווה שתהנו מהסיפור עבדתי עליו שעות
פרק אחד
רצתי כל עוד רוחי בי, הלב שלי דפק מהר מאוד ולא יכולתי לנשום
רצתי אל תוך היער והסתבכתי בין העצים, לפתע שמעתי רעשים קטנים...
לא רציתי שזה יהיה הוא, אבל זה היה הוא צעקתי "הצילווווווו"
פרק שתיים
כמה ימים לפני זה, שבוע לפני פסח, כל המשפחה מנקה לכבוד החג ובודקת שאין חמץ, בשבוע הבא פסח!!!
אני בטעות שפכתי מיץ נוזלי על הרצפה ואמרו לי לצאת לבחוץ שלא אבלגן עוד אז יצאתי עם האופניים וקראתי לחברים שלי
כמובן שהם גם התארגנו לחג אז הם לא יכלו לצאת, אז נסעתי לי לבד באופניים, פתאום ראיתי בית שנראה די נטוש, החלטתי להיכנס, את האמת קצת פחדתי, אבל התגברתי, שמעתי רעש וברגע הראשון ברחתי, אבל הספקתי לשמוע מישהו אומר בטלפון:"כן אז בחג אני נוסע לתל אביב" ואז ברחתי, לא היה לי אומץ, אבל הרגשתי שמישהו רואה אותי....
פרק 3
חזרתי הבייתה מבוהל, השתדלתי לא לספר לאיש על האריעו המפחיד שקרה לי נכנסתי לחדר שלי והתחלתי לשחק בלגו ונסיתי לשכוח ממה שקרה
למחרת אבא שלי הודיע "כל המשפחה נוסעת למפגש משפחתי בפסח עם כל הבני דודים שלנו"
כולם צעקו"איזה כיף" וגם אני צעקתי עד שאבא אמר שזה נמצא בתל אביב... ובדיוק במלון של האי' המפחיד(הספקתי לשמוע גם את שם המלון)
פחדתי כמו שלא פחדתי כל החיים
בררר איזה פחד
הצילו מה אני אעשה?
פרק 4
ערב פסח, כל אחד מעמיס את המזוודות והתיקים שלו על האוטו ויצאנו לדרך, לתל אביב
כולם שמחו וצחקו, רק אני פחדתי....
נכנסנו למלון ופגשנו את הדודים שלי, עלינו לחדר ופרקנו את המזוודות היום בלילה נעשה פסח בחדר האוכל
פרק 5
ליל פסח, כולם באמצע לשיר את "חדגדיא" וגם אני שרתי אחרי השיר התחלנו לחפש את האפיקומן, כולם רצו לחפש ואז אמרו שזה יכול ליהיות גם מחוץ לחדר אוכל, התחלנו לחפש, ואז פתאום שמעתי מישהו מאחורי אומר "הנה מי שנכנס לי לבית"! "
נבהלתי, רצתי כל עוד רוחי בי, הלב שלי דפק מהר מאוד ולא יכולתי לנשום
רצתי אל תוך היער והסתבכתי בין העצים, לפתע שמעתי רעשים קטנים...
לא רציתי שזה יהיה הוא, אבל זה היה הוא, צעקתי "הצילווווווו"
פרק 6
בן דוד שלי שיצא בדיוק לחפש את האפיקומן שמע אותי צועק, הוא קרא לאביו ולאבא שלי והם באו וצעקו על האיש, האיש ברח ואני ניצלתי. הודיתי לבן דוד שלי ששמע אותי ואז אבא שלי ראה שיש ביד שלו אפיקומן!
הוא מצא את האפיקומן!
אבא שלי שאל אותו מה הוא רוצה כמתנה
ואז בן דוד שלי אמר"המתנה אחי גדולה זה שהוא נמצא פה!" והצביע עליי
שמחתי וחייכתי שהוא מתחשב בי אחרי הבהלה
אבא של בן דוד שלי עדיין קנה לו מתנה, לא על האפיקומן, אלא על זה שהוא אמר את המשפט שאמר שגרם לי לחייך אחרי כל הבהלה, זו אהבה של משפחה אמיתית!
פרק 7
חזרנו הבייתה ובן דוד שלי קיבל את המתנה וגם אני קיבלתי את המתנה, לא של האפיקומן, אלא מתנה אחרת לגמרי, אני לא רוצה לחשוב מה האיש הזה היה עושה לי בלי בן דוד שלי
ואני מודה לו עד היום
סוףףףףףףףף
מקוה שאהבתם

מוקדש ל מורנוש1001, סוללי2, ריפולוש, אלזה2631, שתיחברות, שלחוחברות, נעהקירל88, עמיאל18, אדורה5, בלגי319