קהילה - היצירות של בלוני1653
בלוני1653
27
51

הזדמנות מיוחדת במינה /לתחרות הסיפורים של פסח 04/03/2021

הנה סיפור לכתב אורח

חודש ניסן פרש כנפיו והפיץ את ריח האביב בסביבה ביתנו שררה אוירה של פעיליות והכנות בות לקראת חג פסח כולנו ביחד מנקים וממרקים כל פינה כדי סלק את החמץ בביתנו חייבים להזדרז בהכנות לפסח כדי להפסיק לנוקות גם את ביתו של סבא הגר במושב רחוק ממקום ממגורינו בכל שנה אנו מקדימים לנסוע לבא לנקות את ביתו ונישארים לחגוג אצלו את ליל הסדר וכבכל שנה גם השנה אני חושב על האפיקופן אבל פעם יש לי תכנית ברורה : אם אזכה לקחת את האפיקומן אבקש מסבא אופנים תמורת האפיקומן , אופניים גדולים ומיהירים כמו שיש לרבים מחבריי, זה זמן רב שני מבקש מהורי אופנים גדולים וריצינים ובכל פעם הורי אומרים לי ''בהזדמנות נקנה לך''. עכשיו ראה לי שזו תהיה הזדמנות טובה מאוד .
לבקש אופנים .
ככל שחשבתי על האפיקומן ועל האופנים כך גברה בי השמחה והציפיה לילל הסדר,ובמרץ רב סייעתי בהכנות לקראת חג הפסח.
ובהגיע ליל הסדר ישבנו כולנו סביב שולחן ערוך להפליא ובידנו ההגדות וביחד עם סבא התחלנו באמירת ההגדה ובסיפור יציאת מצריים.האוירה החגיגית והקדושה שאפפה אותנו בביתו של סבא הייתה מרוממת במיוחד סבא הירבה לספר מדרשים ובסיפורים על יציאת מצריים ועל הניסים שנעשו לעם ישראל וכשסבא מספר כולם אוהבים להקשיב,אפילו אחי הקטן ממני בשנתיים,שבדרך כלל הוא ילד שקט ואינו פותח את פי,שואל את סבא שאלות ומתעניין.
וכשאחי שואל שאלות בעיניה של אמא נכרת שמחה מיחודת,כי אחי הוא ילד שמתקשה מאד בלימודים.בדרך כלל הוא ילד שקט ביישן מופנם ועצוב.
היינו שקועים בהגדה ובהסברים הנפלאים של סבא ואבא ולא שמנו לב איך הגענו לאכילת המרור.פתאום ננערתי ממקומי-נזכרתי בתוכנית''האופנים...'.
אני צריך לגנוב מסבא את האפיקומן,ולפתע כהרף עין ראיתי את האפיקומן בידיו של אחי ,הבטתי באחי בתדהמה והוא החזיר לי מבט המביע שמחה וניצחון מאין כמוהו.נותרתי עומד על מקומי,לא מאמין למה שמתרחש סביבי:איך אירע הדבר,מנין לאחי האומץ?איך הוא ניצח אותי?ומה עם האופניים?...
שלחתי שוב מבט לעבר אחי אבל הפעם היה זה מבט מעודד .שמחתי בשמחת אחי,מגיע לו שינצח אותי פעם.
איך אירע כל זה תוך שניות ספורות?
הפסדתי את ההזדמנות לקבל את אופניים.אבל היתה זו הזדמנות טובה מאוד לרומם את רוחו של אחי.
ובאמת,הזדמנות שכזאת היוותה בעבור אחי תפנית שגם הוא יכול,גם הוא מסוגל להגיע להשיגים.אחי ביקש מסבא שעון עם תאריכים עבריים וסבא נענה לבקשתו ,ומאותם רגעים איציק קרא בקול רם ובשמחה בהגדה,אף על פי שהתקשה מאוד בקריאה ואף שקולו כמעט הצטרד.שמחתי על ההזדמנות הנפלאה שנפלה לידו של אחי איציק.עודדתי אותו,ואמרתי לו שהשמחה וההתקדמות שלו שוות לי יותר מעשרה זוגות אופניים...

מוקדש ל מורנוש1001, סוללי2, ריפולוש, אלזה2631, שתיחברות, שלחוחברות, נעהקירל88, עמיאל18, אדורה5, בלגי319
4
2
18


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/03/2021   19:40 lתהלl  2
מקסים⁦♡⁩
בהצלחה⁦♡♡
07/03/2021   11:15 חתול2007  1
בהצלחה בתחרותת!