קהילה - היצירות של מוקה20201

היוש מיקמקים קריאה מהנה ❤❤❤
הקדמה:
--------------------
אני הולכת לספר כאן כמה סיפורים שהמצאתי או שקרו לי, לחברים, או משפחה שלי בחופשת פסח, סיפורים כיפיים, מגניבים ובעיקר מצחיקים!! מקווה שתאהבו!! ❤
פרק ראשון - קמפינג במדבר:
------------------
חלק 1 - הגשם:

לפני כמה שנים החלטנו כל המשפחה לנסוע למדבר לשלושה-ארבעה ימים לישון באוהלים ולטייל.

הגענו למקום אחרי כמה שעות נסיעה הכנו ארוחת ערב והקמנו אוהלים כדי לישון שם בלילה.

אחרי האוכל והמדורה עם המרשמלו (מי שקורא את זה תכתבו בתגובות מרשמלו) שיחקנו מחבואים בחושך.

באמצע הלילה אחרי שכולנו הלכנו לישון התחילה סופה ענקית של גשם ממש חזק והאוהל שהיה לידינו לא היה עמיד במים (לא ממש נחמד חח).

בבוקר קמנו ושמנו לב שאוהל אחד מהשלושה חסר אחרי איזה שעה ראינו אותם חוזרים בטנדר אלינו מתקרבים לאט לאט.

הם סיפרו לנו שבאמצע הלילה ירד עליהם גשם אז לקחו אותם לישון באיזה בית ספר קרוב (חח) הייתה חוויה.
------------------
חלק 2 - המפל:
-----------------------
באחד הבקרים בקמפינג שמנו לב שכמה אנשים נעלמו ולא היה לאף אחד מושג לאן הם הלכו.

ניסינו למצוא רעיונות לאן הם הלכו כי לא הצלחנו לתפוס אותם בטלפון, ואז אחרי שעה בערך.

הם התקשרו אלינו.. הם אמרו שהם קמו והחליטו שהם נוסעים לראות מפל ענק באמצע המדבר שהיינו בו בגלל שהיה כל כך הרבה גשמים בימים האחרונים שהיינו שם.

כולנו שמענו לאן הם הלכו ואז החלטנו... גם אנחנו באים לראות את המפל שהופיע.

נכנסו למכוניות והתחלנו לנסוע לשם, ואז אחרי עשרים דקות, ראינו אותו.

המפל היה ממש יפה, והיה ממש מוזר לראות אותו פתאום באמצע המדבר למרות שמספרים על השיטפונות שקורים שם.

זאת הייתה הפעם הראשונה שאני זוכרת שראיתי שם מפל, היה ממש כיף (המפל לא היה מסוכן ונזהרנו מאוד בכל זאת, לא הולכים להסתובב במקומות מסוכנים כשיש שיטפונות. המפל הזה היה קטן יחסית ולא היה שום סיכון).
-----------------
חלק 3 - הרסתי את פסח חח
----------------------
אז.. הקמפינג היה בפסח בזמן שחלק מהאנשים אוכלים, נראה לי הבנתם כבר אוכל קשר לפסח, כאילו בלי החיטה וגלוטן בכללי.

בפסח הזה אני החלטתי לא לאכול גלוטן, כי פשוט זה היה נראה לי נחמד לנסות דברים חדשים, אז בטיול הזה המשפחות שהיו איתנו כן אכלו גלוטן ואני לא ממש ידעתי את זה.

אז באותה התקופה לא ממש ידעתי במה יש גלוטן ובמה אין וזאת הייתה הפעם הראשונה שבכלל ניסיתי לא לאכול את זה, וגיליתי גם שחלק מהאוכל הזה דיי טעים.

בקיצור באחת הארוחות צהריים ראיתי כל מיני מאכלים אבל החלטתי לקחת קוסקוס כי זה היה נראה טעים ואני אוהבת קוסקוס חח, מה שלא ידעתי זה שבקוסקוס… יש גלוטן.

אכלתי את הקוסקוס ואף אחד לא אמר לי כלום, עד שנגמר האוכל ואז כשגיליתי שקוסקוס זה לא כשר לפסח פשוט אמרתי שעכשיו אין אין משה חחח.
פרק 2 - מצאתי את האפיקומן
-------------------------------
חלק 1 - הגמשתי את החוקים
-----------------------
לפני הקורונה תמיד היינו עושים את סדר הפסח אצל סבא וסבתא ומאז שהייתי קטנה אהבתי ממש לחפש את האפיקומן והכי למצוא אותו כמובן.

אז פסח אחד נראה לי באחת הפעמים הראשונות שניסיתי למצוא את האפיקומן, החלטתי שאני לא מורידה את העיניים מהאפיקומן אבל לא ממש הצלחתי כי סבא שלי לקח אותו.

פתאום ראיתי אותו קם האמצע הארוחה, שכל אחד הלך לקחת אוכל והוא לא הלך בכלל למקום של האוכל הוא הלך למקום לא קשור.

מיד המצאתי תירוץ ללכת אחריו בלי שהוא ישים לב ואחרי כמה דקות… ראיתי אותו מחזיק מצה ביד!!, פתאום קלטתי שהוא החזיק את האפיקומן אצלו כל הזמן, ואני, אני ראיתי איפה הוא החביא אותו.

אז חזרתי מהר לאוכל, והגיע הזמן לחפש את האפיקומן, כבר אז כהייתי ממש קטנה ידעתי שאם אני אמצא את האפיקומן מהר מיד יעלו עלי שידעתי לפני אז התחלתי לחפש בכל מיני מקומות אחרים בזמן שאחים הקטנים שלי עוקבים אחרי חח.

אחרי כמה דקות, מאוד מפתיע, מצאתי את האפיקומן!!,
ואף אחד לא שם לב שרימיתי חח!!
חלק 2 - לא פייר מה קרה פה
----------------------------
סיפור ממש קצר:
-----------------------
אז אני ואחים שלי הגענו לסדר פסח והיו המון אנשים!!, והיה אפיקומן שהיינו אמורים לחפש כל הערב.

אחרי הארוחה ווכמה ניסיונות לחפש את האפיקומן בלי שישימו לב הגיע הזמן שאנחנו לא צריכים לשבת או לאכול.

הרגע שחיכינו לו הגיע אבל.. זה היה ממש אבל ממש קל.
זה היה בתוך העציץ שהיה מולינו כל הארוחה!!
---------------------------------
אז מיקמקים!!
פסח שמח לכולםםםםםםם!!
אני ממש מקווה שאהבתם את הסיפורים!!
תכתבו לי אם תרצו לשמוע עוד!!
אוהבת מוקה20201!!
♥❤♥❤♥

מוקדש לכל_מי_שחוגג_פסח, כולםםם, כל המיקמקים, כל_צוות_מיקמק, כל_המנהלים, כל_היוצרים_בקהילה, מוקה20201

הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה

20/08/2021   11:14 וואנדימיק  3
מרשמלו
21/07/2021   19:59 ה100ממת75  2
מרשמלווו
07/03/2021   11:12 חתול2007  1
אהבתי את הרעיון של הסיפור בהצלחה בתחרות!