קהילה - היצירות של תעקובקהילה
תעקובקהילה
57
164

לתחרות סיפורים של צוות מיקמק- בגרסת המופלאה 06/03/2021

היי יו-יוים חחחח (כי לחיפושית יש יו-יו..) אזז הכנתי סיפור!! ⁦:-O⁩ זה סיפור שהמצאתי אבל הוא על המופלאה הרפתקאות ליידי באג (אומייגד כמה זמן לא ראיתי את הסדרה הזאת :o כןןן אז אני מאוד מקווה שתהנו ותאהבו ועוד יותר אשמח אם תתנו לייק+תגובה⁦:^)⁩
אזז הנה הסיפור!!!!! ⁦^_^⁩
סליחה שהפתיחה קצת משעממת..
הנה!!!

'הסר נקודות' אמרתי לטיקי לאחר שהבסנו את כל הנבלים מיום הגיבורים. ממתי עש לילה יכול לשחרר כל-כך הרבה נבלים!? שאלתי את טיקי. מממ אולי יש עוד מופלא שעוזר לו.. כדאי שתתייעצי עם מאסטר פו ותיידעי הכי מהר שאפשר את חתול שחור, אתם חייבים להיות מוכנים לכל דבר. הזכירה לי טיקי.
אני יודעת, אבל איך אפשר להיות מוכן לבלתי נודע?
אפשר לחשוב על כל האפשרויות, לתכנן ולהתכונן עד כמה שאפשר. הציעה טיקי. אוחח אם רק יכולתי לחשוב בלי הסחת דעת... אמרתי.
עליתי במדרגות והגעתי לחדרי, ושם להפתעתי הרבה, מצאתי את נינו! אממ היי נינו! הכל בסדר? שאלתי כי, מה הוא כבר יכול לעשות בחדרי..
או היי מרינט אני מקווה שזה בסדר שאני פה, פשוט אני חייב לדבר איתך על משהו..
אמר נינו.
אה בטח! על מה רצית לדבר? שאלתי ומנסה לתכנן על מה כמו טיקי.
אז ככה, מחר, אני ואליה נהיה שנה שלמה ביחד! ואני כמובן רוצה להכין משהו לכבודה וזה חייב להיות אדיר!! אבל כל מה שאני חושב עליו ממש לא מקורי ולא בדיוק לאירוע... עדכן אותי נינו
אוקיי, אז בוא נראה מה היא אוהבת- אני יודעת שהיא אוהבת את החיפושית,
את החברות שלה,
את הבלוג
וטוב.. אני מניחה שגם... אותך.. אמרתי
ונינו ישר קפץ ואמר- את באמת חושבת ככה? וואוו איזה כיף!! וואוו מרינט אין לך מושג כמה עזרת! עכשיו אני צריך לשלב את הכל.. אני יודע! לראיין את החיפושית לבלוג החיפושית כשכל החברות שלה תומכות ועוזרות! ומן הסתם שאני יהיה ויארגן את הכל.. מה המקום שהיא הכי אוהבת? שאל נינו
טוב.. במוזיאון על פרעו היא גילתה את רוב התגליות על החיפושית והיא נמצאת בו הרבה אז אני מניחה ששם אפשר לעשות את זה! וואוו נינו אליה תשמח כל-כך ואני כל-כך שמחה בשבילכם! אמרתי. ובאמת שמחתי, אבל אם רק יכולתי להיות עם אדריאן.. אוחח אדריאן, עם השיער המושלם!
לפתע נינו קם והחזיר אותי מהמחשבות למציאות, הודה לי והלך. אני כל כך שמחה בשביל אליה!
לפתע שמעתי רקיעות באדמה ולפני שאפילו בדקתי מה זה אמרתי- טיקי! נקודות! ובן רגע התחלפתי לחיפושית. יצאתי מהחדר ולהפתעתי, הנבל היה מישהו עם משקפיים סגולים, חולצה שחורה, מכנסיים לבנים, שיער כתום וצבע עור משתנה- כאילו הוא כל הצבעים במשהו אחד!
היי! אתה! צעקתי אליו.
מהההה? הוא שאל בקול רם (הוא היה די גבוה)
בזמן שיש לו מן מכשיר מוזר בצורת עיגול עם איקס בפנים ומשולש אחד מתוכו צבוע
חתול שחור הגיע ושם לב כמוני לעיגול המוזר. היי חיפושיתוש אמר חתול שחור. אוחחח למה הוא קורא לי ככה? חשבתי לעצמי ואמרתי לו: היי חתלתולי אז.. מה זה העיגול המוזר הזה? שאל חתול שחור. אין לי מושג, אמרתי.
פתאום הנבל הסתכל לחתול שחור בעיניים ואמר: תן לי את המופלא שלך, תן לי את המופלא שלך ואחוס עליך אמר הנבל וחזר על זה כמה פעמים עד שעיניו של חתול שחור נצצו. לאאאא אל תקשיב לו חתול שחור הוא מהפנט אותך! צעקתי בתקווה שזה יעזור. חתול שחור יצא מזה לרגע ואז חזר, כאילו הוא נלחם אם להקשיב לי או לא. ולפני שהספיק לקבוע צעקתי- קמע המזל! ומה שקיבלתי- היה מאוד לא צפוי, זה היה משולש צבעוני כמו זה שיש לנבל בעיגול. חשבתי וחשבתי מה ואיך זה אמור לעשות וניסיתי להכניס את המשולש לעיגול של הנבל תוך כדי שהוא מנסה להפנט את חתול שחור, וזה עבד! הוא חזר לדמותו כבן אדם!
זמן לעקוב את הרשע! אמרתי, לקחתי את העקומה ביו-יו והוצאתי אותו בתור פרפר לבן. ביי ביי פרפר חמוד, אמרתי. הכל חזר להיות טוב ומתוקן וחתול שחור אמר: וואוו ידעתי שתצליחי חיפושיתוש! אמרתי לו תודה ותודה על זה שהוא גרם לנבל להתרכז בו והופתעתי שחתול שחור אמר: מה דעתך על ארוחת ערב במגדל אייפל? וחשבתי- מהההה!!?! אבל... מההה מאיפה הוא הביא את זה!! אז החלטתי להשתמש במשפט שאני תמיד אומרת: חתול שחור, אנחנו צריכים להזהר וחוץ מזה... אני אוהבת מישהו אחר, ואתה יודע את זה. אמרתי והסתכלתי על שלט חוצות שהייתה בו תמונה של אדריאן. את מאוהבת בו, נכון? כלומר, באדריאן אגרסט? שאל. אוף למה הוא שואל שאלה כזאת! חשבתי לי ואמרתי, גם אם כן, אני לא יכולה לומר לך אנחנו חייבים להיות מקצועיים ולא לנסות לחשוב על הזהות של האחר!
הוא נראה מעט פגוע וריחמתי עליו, הוא בסה''כ ניסה לעשות משהו נחמד... חתול שחור, סליחה, אולי בפעם אחרת אבוא לארוחה איתך אבל אני עומדת לשנות צורה וכך גם אתה.. אמרתי והלכתי לכיוון הבית שלי כשהוא פנה לבית שלו.

(עכשיו זה לפי אדריאן- לפי נקודת המבט שלו)

ציפורניים הסר, אמרתי כשהגעתי לחדרי. אוףף פלאג, מה עשיתי? רק גרמתי לה לכעוס עוד יותר.. נמאס לי להסתיר ממנה דברים!ואני בסה''כ יודע שהיא איתי בתיכון וזה רק מבלוג החיפושית של אליה.. אמרתי לפלאג והחלטתי ללכת למטה לראות מה עם אבא. ראיתי אותו עומד מול התמונה של אמא כמו תמיד, רק שהפעם הוא לחץ איפשהו בתמונה- והיא נפתחה!! אבא נכנס לחדר הכנראה סודי שהיה שם ומיד התגנבתי ונכנסתי מאחוריו. החדר- יותר נכון המסדרון- היה ארוך והוביל למקום מלא פרחים ואז, מיד התעצבתי וכעסתי כי.... אוי לא אוי לא אוי לא! אמא! היא... ישבה בסוג של תא שקוף מוזר! והסתתרתי כשנזכרתי שאבא גם כאן. צפיתי בו ואז הוא עלה לחדר, שלמזלי או לצערי, היה עם רצפה שחורה. ואז, אוי לאאאאאאאאאאאאא לא לא לא זה *לא* ייתכן! מול אבא שלי עמד מופלא וזה אומר ש.. ש.. אבא שלי הוא עש לילה!!! ואז באה נטלי, רגע! נטלי!? מה היא עושה פה?? היא רק העוזרת של הבית.. איך היא יכלה להסתיר ממני את האמת על אבא שלי! ובדיוק שחשבתי שהיום הזה לא יכל להיות יותר גרוע, הוא היה! נטלי הפכה למאיורה עם מופלא הטווס!!!!! יצאתי משם במהרה ובשקט, והתחלתי פשוט לבכות! ידעתי שאבא שלי מגן עלי ורוב הזמן לא נמצא כאן אבל... מעולם לא חשבתי שהוא עש לילה, הרשע והנורא!!!!! שיניתי צורה מיד לחתול שחור וידעתי שעש לילה- כלומר אבא- כנראה מצא נבל חדש. הגעתי לנבל שהיה מוזר- הוא היה שקוף אבל מסביב הוא היה עטוף במן צבע כזה כך שיכולתי לראות איפה הוא. ראיתי את חיפושית והפעם לא שמחתי לראות אותה, אצטרך להגיד לה שעש לילה זה... אבא שלי ושאני יודע מי מחזיק במופלא הטווס. אבל לא אומר שזאת נטלי או שאבא שלי הוא אדון אגרסט- אגיד לה פשוט שאבא שלי הוא עש לילה ואני יודע מי מחזיק במופלא הטווס. התחלנו להלחם בנבל, וכשניצחנו לקחתי אותה הצידה ולחשתי:
אני יודע מי זה עש לילה.

והיא ישר אמרה: מהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!
ממתי אתה יודע? איך אתה יודע? אתה בטוח?
ועניתי: גיליתי היום, אני יודע כי ראיתי אותו משנה צורה וכן אני בטוח.

והוספתי: אבל זה לא הכל, אני יודע מי מחזיק במופלא הטווס. אבל אם אומר לך תגלי ישר מה הזהות שלי וזה מסבך את הכל.

כשסוף סוף סיימתי את המשפט אמרתי: זה בסדר, את לא צריכה להגיב. והלכתי.

(עכשיו זה מנקודת המבט של מרינט)
וווווואוווווווו אוקיי, חתול שחור יודע מי הם מאיורה ועש לילה, אבל אם הוא יגלה לי אז אני יידע את הזהות שלו... ראיתי אותו הולך והלכתי אחריו בלי שראה, אני יודעת שאסור לי, אבל אני חייבת!! לפני שהתחרטתי ראיתי אותו נכנס לבית של אדריאן. רגעעעעעעעע לבית של אדריאן??? אויייי לאאאאאא זה אומר שחתול שחור זה... זה.... אדריאן!!!!!!! הוא נראה כל כך אומלל... ולפני שהספקתי להמשיך החלטתי לחזור הביתה לפני שאשנה צורה.
למחרת הגעתי לבית הספר, ולמרות שממממש לא ציפיתי לראות את אדריאן או אפשר לומר.. חתול שחור הוא היה שם! אליה ונינו לא הגיעו אז התקדמתי לעברו לפני שאתחרט ולחשתי לו: היי חתלתולי
ורצתי מחוץ לכיתה.
היה צלצול והתיישבתי ליד אליה והיא ראתה שאני לחוצה אבל לא שאלה למה, למזלי.
הסתכלתי לשנייה על אדריאן וראיתי דמעה זולגת על הלחי שלו. כשהשיעור נגמר אדריאן פנה אלי ואמר:
את.. כלומר... את...
ידעתי מה הוא רוצה לומר, הרגשתי שהתחלתי לבכות ואמרתי, כן, אני חיפושית. או כמו שאתה קורא לי- חיפושיתוש

הסוף

וואוו אוקיי, אז זה הסוף של הסיפור... הייתם רוצים שאני ימשיך ויעשה לו המשך??

מקווה שאהבתם! באמת באמת השקעתי וחשבתי על הסיפור הזה המוןןןן זמן אז בבקשה תנו לייק ותגובה! זה חשוב.. וזה לתחרות סיפורים שצוות מיקמק עושה.. זה הסיפור הראשון שאני מעלה לקהילה!! יאיייי ותודה שקראתם עד הסוף למרות שזה היה מממש ארוך.. וגם אם אני לא יזכה, אז מה! זה היה מממממממממממש כיף ולא אכפת לי לא לזכות..

טובב חפרתי מספיק...
ביושששששש
לאב יוווווו ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

מוקדש לכל המיקמקים, לצוות מיקמק, 14בנני, קהילשלושה, קים412
24
10
114


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/03/2021   14:02 תעקובקהילה 10
עם תגובות כאלו ברור שאני יעשה המשך! אני עכשיו עובדת על זה ⁦:-)⁩
08/03/2021   16:12 ונילושש60  9
אלופהה כמה כתבת:)
07/03/2021   22:58 נטנט333  8
תודההה רוצים שאני יעלה את ההמשך?
(אני מבטיח שהוא יהיה קצר יותר⁦;)⁩
07/03/2021   15:56 14בנני  7
אלופהההההההה איך כתבת את כל זה זה מלאאא
07/03/2021   15:35 נטועית  6
קוראים לזה "כתב אורח".
אם את רוצה לזכות, תצטרכי לעשות בלי קובץ...
07/03/2021   02:45 הלל24684  5
מושלםםם
06/03/2021   22:53 הלן3476  4
ואו מענין
06/03/2021   21:25 תעקובקהילה  3
תודההה הייתם רוצים המשך?
(יש המשך שווה (; )
06/03/2021   20:37 נוניש45333  2
מהמם
06/03/2021   20:34 נויה5850  1
המשך בבקשה
בבקשה בלי כל כך לדעת מה הוא יגיב!