קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 39 – רישיון (תוך וחוץ משחקי) 07/03/2021

"שלום לכל התלמידים שרוצים רישיון. שיעור זה נועד לכל המיקמקים שרוצים לדעת כיצד משיגים רישיון בכלי תחבורה שונים" (יש להיות בשלב נוער -ראו שיעור 28- בשביל להשיג רישיון באופן תוך משחקי).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

בכרטיס השחקן האישי יש קטגוריה מיוחדת לכלי תחבורה. כלי התחבורה שמופיעים בקטגוריה זו, נחשבים לכלי התחבורה שבבעלות הדמות שלכם. לדמות שלכם יש רישיון לאותם כלי תחבורה, או שלחלופין הדמות שלכם שומרת אותם בשביל אחרים או מחזיקה בהם באופן בלתי חוקי. נושא זה נתון לבחירתכם.

כלי תחבורה מסוימים (שעשועונים), דורשים זמן רב יותר לקבל רישיון.

כלי תחבורה הדורשים לימודי נהיגה בשביל רישיון:
1. מונית למיליון
2. מונית למיליון לונדון המשודרגת
3. אוטובוס למיליון

מבחינה עלילתית - בכלי התחבורה הנל, מתקדמים לעבר היעד בעזרת תשובות על השאלות. כל אחד מהנוסעים יכול לסמן את התשובות דרך מסך הנסיעה המשותף. לכל הנוסעים נפתחת קבוצת מיקטוק לנסיעה, שניתן להשתמש בה כדי לגלות את התשובות לשאלות לשאר הנוסעים.

כלי התחבורה הנל מוגבלים בדלק, שמתבזבז עם כל תשובה שגויה או שאלה שהתפספסה על ידי לפחות נוסע אחד. את הרישיון לכלי התחבורה הנל, מקבלים על ידי צבירת ניסיון בנסיעה עם מיקמקים אחרים, שיש להם רישיון. המיקמקים האלה מדמים נהג מלווה (בהשוואה ללימודי נהיגה חוץ משחקיים).

נהג מלווה (מושג חוץ משחקי) – לאחר לימודי נהיגה, התקופה הראשונה שבה נוסעים בכביש היא עדיין תקופה ניסיונית מבחינת הנהגים החדשים. לכן, כל נהג חדש מקבל מלווה בעל ניסיון בנהיגה לתקופה הראשונה שלו על הכביש. מטרת הנהג המלווה, היא לוודא שהנהג החדש יודע כיצד להתנהל בכביש.

תחנת הדלק הנמצאת במסלול המירוצים (שבפארק המינימיקים), אינה נועדה כדי לתדלק. היא נועדה לעיצוב קטנוע וקסדה שניתן לקנות בכסף חוץ משחקי. ישנם רכבים נוספים שעליכם לקנות בכסף חוץ משחקי, במידה ותרצו לקבל עליהם רישיון.

מקור מידע:
קטנוע בעיצוב אישי

ישנם כלי תחבורה, שמבחינה עלילתית לא מקבלים עליהם רישיון (כשקונים בכסף אמיתי). למשל, אפשר לטוס בכדור פורח עם מצטרפים למיקמקים אחרים שגם טסים, או לקנות כרטיס לתמיד לכדורים פורחים. עיקרון הכרטיסים נכון גם לגבי רכבות.

מקורות מידע:
מסע בכדור פורח
מסע בכדור פורח 2.0
Train Riders

כלי תחבורה שניתן להשכיר לזמן מוגבל:
פסגת האייסקייט - שדרוג המאפשר להגיע להר שלג שבו ניתן לשכור מזחלות שלג, נעלי גלישה ועוד.
המיק ריינג'רים - שדרוג המאפשר להוסיף בחצר עמדת השכרה של ציוד וכלי תחבורה שמתאימים לשטח.

כלי תחבורה מסוימים יכולים להיפתח בתור קסם ולהסיע מיקמקים שלוחצים על הרכב לאזור מסוים. שימוש בקסם כזה, נחשב כהזמנת מיקמקים להצטרף אליכם ולהסיע אותם אל היעד שאליו מגיע הקסם.

רשימת קסמים בסגנון הנל:
המיקפה שלי - הקסם של שדרוג זה מעביר את המיקמקים שמגיעים לחצר של המיקמק שהשתמש בקסם.
מיק-ספייס, תחנת החלל - קסם זה מעביר את המיקמקים לחלקים עם שני חללים, הכוללת קטלוג חייזרים.
יאכטה מפנקת לחופשה ממקמקת - קסם זה מעביר את המיקמקים לבית של המיקמק שהשתמש בקסם.
לייף סטייל – החיים הטובים - הקסם משיט את המיקמקים שמצטרפים אליו לאזור שנקרא "המיקאריביים".

רשימת כלי התחבורה שניתן לקנות מהם דברים שונים:
Food Trucks: - משאית המבורגרים ונקניקיות + משאית טאקו ופיצה + משאית גלידה + משאית טבעונית.
אוטו מיק – גלידה - מכונית שניתן לקנות ממנה גלידה / ארטיק / קרטיב.
עגלת ממתקים - עגלה שניתן לקנות ממנה כל מיני סוגים של ממתקים.

רישיון חוץ משחקי:
בארץ ישראל, ניתן להתחיל את לימודי הנהיגה בגיל 16 וחצי. קבלת רישיון כרוכה במעבר בדיקות רפואיות, מבחן עיוני הנקרא "תיאוריה" ומבחן נהיגה מעשי הנקרא "טסט", אשר אליו ניתן לגשת רק לאחר קיום של כמות מינימלית של השיעורים הנדרשים, בהתאם לכלי התחבורה שעליו עושים רישיון. כמות הזמן של טסט משתנה גם היא בהתאם לרכב הנבחר. הרישיון אינו ניתן לנצח ויש לחדש אותו כל זמן מה, המשתנה על פי הגיל של הנהג, האם הוא נהג חדש או ותיק והאם יש לו דרכון זר או לא.

מקור מידע:
רישיון נהיגה (ישראל) - ויקיפדיה

משימת זכות רב-פעמית:
לני מילאני (המיק-מאגוס של משפחת מילאני) מקיים ניסוי חברתי בקהילה שלו. אפשר להופיע בניסוי החברתי שלו בשתי דרכים. הדרך הראשונה, היא שהתגובה שלכם תיבחר באופן רנדומלי ותופיע ביצירה שלו. אם זה קרה לכם, תקבלו 20 נקודות אישיות. הדרך השנייה, היא להציע רעיון לשאלה לניסוי החברתי שלו בתגובות ושהשאלה תתקבל. אם זה קרה לכם, תקבלו 5 נקודות אישיות. הדרך השלישית, היא אם אתם מפרסמים את הניסוי החברתי שלו ומקדישים לו את היצירה. במקרה הזה, תקבלו 5 נקודות אישיות.

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, מינימיקים, חומפים, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, הדרדסים (יעלה לקראת יום השואה) ועוד.

מוקדש ל הזמנות-לבית-היתומים-מיקסקול, אופירפיר97, ללה5436, נסיכה31516, עופרע284, סאלי2342, פיצה576, מוריה0808
11
5
140


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/03/2021   13:43 אופירפיר97  5
תודה על ההקדשהה
10/03/2021   15:21 נירמה911  4
מעולהה
09/03/2021   18:32 ממקמקון1  3
איזה מהמםםםם
07/03/2021   13:10 הלל24684  2
מהמם
07/03/2021   12:34 ללה5436  1
תודה על ההקדשה