קהילה - היצירות של ציליצלי
ציליצלי
69
144

המלצה על "מוצאים את נמו" חמודדדד 09/03/2021

היי!
להלן הסרט הכי חמוד: "מוצאים את נמו"

ממש מומלץ!!
תקציר:

גיבורי הסרט הם דגים מואנשים, בראשם שני דגי שושנון: נמו ואביו האלמן הדאגן בר-דג (נקרא בגרסה המקורית ״מרלין״). שניהם מתגוררים בתוך שושנת ים הגדלה בשונית אלמוגים מרהיבה ביופיה אי שם בחופי אוסטרליה.

כאשר נמו הולך לבית הספר לראשונה הוא מתרחק יתר על מידה בדרכו, ונלכד על ידי רופא שיניים צוללן הלוקחו כדג נוי לאקווריום שבמרפאתו.

בר-דג מתחיל בחיפושים אחר בנו האובד ומוצא בדרכו את דוגי (דורי בגרסה המקורית), דגה ידידותית אך שכחנית המתנדבת לעזור לו בחיפושיו אחר בנו. בדרכם הם מוצאים את משקפתו של הצולל, ועליה כתובה כתובתו. דוגי מתבררת באופן מפתיע כמי שיודעת לקרוא אנגלית, כך מתוודעים הם שנמו נמצא בסידני. השניים עוברים בדרכם הרפתקאות רבות, הכוללים מפגש עם כרישים תרבותיים שכמעט נגמר באסון, ירידה לחושך שהם מתחמקים מחכאי, דיבור עם דגי סרדין, תמרון מסוכן בתוך להקת מדוזות, שיט על גבי צבי ים בזרם ושהייה בתוך לועו של לווייתן כחול.

בתוך כך נמו מוצא חברים חדשים באקווריום שבמרפאתו של רופא השיניים, הם עורכים לו קבלת פנים חגיגית והוא מתחבב עליהם במהירות. אך מיד מתברר שהרופא הועיד את נמו כמתנה לאחייניתו המופרעת דרלה, מה שעלול לגרום למותו המיידי. לאחר תוכנית בריחה שכשלה, נמו ניצל בזכות תושייתו של מנהיג הדגים, גיל המורי, והוא צולל דרך תעלות הביוב היישר לאוקיינוס הגדול.

בר-דג ודוגי מגיעים לנמל סידני ומתגלים על ידי השקנאי נייגל, ידידם של דגי האקווריום, שלוקח אותם ובורח מלהקת שחפים המנסים לגנוב את טרפו לכאורה, בשנייה האחרונה.

בעזרת נייגל מצליחים בר-דג ובנו להיפגש עד שהרופא מגרש את השקנאי ובהמשך נמו משתחרר מהאקווריום לעבר הביוב, אך במהרה נלכד עם דוגי ודגים נוספים ברשת דייגים. נמו, אשר עד ההרפתקה היה תלוי לגמרי באביו, למד בעזרת חברים אשר פגש באקווריום מרפאת השיניים כיצד להסתדר בכוחות עצמו ובעת זו משתמש ביכולותיו אלו כדי להציל אותו ואת אביו. נמו חוזר לבית הספר ומביא איתו תלמיד חדש- צב ים מהזרם.

בסוף הסרט כל דגי האקווריום מצויים בשקיות מלאות מים, לאחר שקלקלו את מכשיר הניקוי של הרופא. מצליחים להתגלגל בשקיות לעבר האוקיינוס.

מומלץ!!!
יהיה גם המלצה על מוצאים את דורי...

זהו!!
ביי כרגע.

מוקדש ל מורנוש1001, מריון100, פלפלחומוס, זואי4הבובה, סינד8, אייסקפה33, המקמקית13
8
5
60


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/03/2021   14:26 פלפלחומוס  5
ראיתי אותו הוא מושלם דרך אגב בתקציר רשום ממש טוב את רשמת אותו?
09/03/2021   13:52 תiכית  4
יפה (:
09/03/2021   13:41 מורנוש1001  3
המלצה מעולה!
צפיתי ב-2 הסרטים (:
09/03/2021   13:32 רהיי1  2
אימלאאאאאאאאאאאאאה!
ראיתי את הסרט הזהההההההה!
הוא ענקקקק!
טוב שהמלצת עליוווו!
שאני נזכרת בו עולים לי זכרונות מהפעם הראשונה שראיתי אותו ופחדתי שטרפו לאימא את כל הביצים ואותה!!!!!!!!
09/03/2021   12:45 זואי4הבובה  1
תקציר מהמם!! אני לא בטוחה אם ראיתי פעם את כל הסרט רצוף ולא רק בקטעים.. אולי אני אראה מתישהו :)