קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 41 – צוות הראפ (מסלול לימוד חדש) 14/03/2021

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על מסלול שנועה ודרברי מילאני פתחה עם נקודות שצברה במסלול אגודת זכויות המינימיקים" (4 נקודות מסלול).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

קצת על מייסד מסלול הלימוד:
נועה ודרברי מילאני תכננה לפתוח 3 מסלולי לימוד חדשים (שנפתחים כעת) עוד בחודש פברואר.

שם מסלול הלימוד: צוות הראפ

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
על התלמידים במסלול זה ללמוד (ניתן דרך האינטרנט) מהו ראפ (סגנון שירה בעל מקצב הנועד למחאה). הם אוהבים להשתמש בראפ ביצירות ובתגובות שלהם ומשתמשים בו להעברת מסרים.

משימה מס' 1 של צוות הראפ:
כתבו בתוכן יצירה שלכם טקסט של ראפ מקורי שאתם ממציאים. אין להכניס לראפ עלבונות וקללות, אחרת לא תקבלו עליו נקודת מסלול. נסו להכניס בראפ כמה שיותר פעמים אותיות מתוך שם הדמות שלכם, כי על כל אות של שם הדמות שלכם שמופיעה בראפ, תקבלו נקודה אישית נוספת (עד 100 נקודות לראפ).

(להחליף את משימה 1 בסרטון עם מקצב וטקסט שהמיקמק אומר בראפ)

משימה מס' 2 של צוות הראפ:
תיכנסו ליצירה מסוימת או רנדומלית לבחירתכם. כתבו בתיבת התגובות ראפ (שוב, ללא קללות ועלבונות) הקשור ליצירה ומגיב עליה. צלמו את התגובה (אפשר לפני שהיא עולה, כשהיא עוד בתיבת התגובות). תעלו לקהילה שלכם את התמונה של התגובה שכתבתם. הוסיפו בתוכן היצירה קישור ליצירה שבה שלחתם את התגובה הזאת. תקבלו 5 נקודות אישיות בנוסף לנקודת המסלול על קישור נכון ליצירה שהגבתם אליה. לא תקבלו נקודות בכלל אם התגובה ששלחתם תימצא כפוגענית בעיניי מנהלת בית-היתומים מיקסקול.

חובה להקדיש את משימות המסלול שהשלמתם למנהלת בית-היתומים מיקסקול (במשתמשת: mili11).

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, מינימיקים, חומפים, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, הדרדסים (יעלה לקראת יום השואה) ועוד.

מוקדש ל רפונזל7148, הלא-היא-נועה-ודרברי-מילאני, מייסדת-צוות-הראפ
4
2
96


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/03/2021   11:58 mili11  2
משימה מס' 1 עברה שינוי. שכחתי לעדכן בתוכן היצירה, אז אני מעדכנת כאן. עליכם להעלות סרטון ליוטיוב, שבו אתם מצלמים את המיקמק שלכם אומר טקסט בבועת דיבור. ברקע של הסרטון מתנגן ביט (מקצב), שהופך את הטקסט של המיקמק שלכם לראפ.
14/03/2021   11:24 הלל24684  1
מגניבב