קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 43 – צוות הניסיונות (מסלול לימוד חדש) 14/03/2021

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על מסלול שנועה ודרברי מילאני פתחה עם נקודות שצברה במסלול אגודת זכויות המינימיקים" (4 נקודות מסלול).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

קצת על מייסד מסלול הלימוד:
נועה ודרברי מילאני הציעה בתחילה משימות אחרות לשלושת המסלולים החדשים שהיא ייסדה, אך כל המסלולים נפתחים עם משימות שונות מהמשימות שנועה ודרברי מילאני חשבה עליהן ביצירה המקורית.

שם מסלול הלימוד: צוות הנסיונות

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
צוות הניסיונות הם המקבילים של העולם החוץ משחקי לבודקי תוכנה, הבודקים את המשחקים ואם יש בהן תקלות לפני שהם מתחילים לשחק. תפקידם לבדוק מה עובד ומה אפשר לשפר.

משימה מס' 1 של צוות הנסיונות:
תעלו יצירות שבהן תנסו דברים שונים, כמו ליצור אימוג'ים עם אותיות, להעתיק אימוג'ים ולהדביק לתוכן היצירה, לשים קישורים בצורות שונות וכדומה. הקדישו חלק בתוכן היצירה להסבר מה אתם מנסים הפעם. תקבלו נקודת מסלול על כל התנסות חדשה בקהילה שלכם. תקבלו 5 נקודות אישיות על כל ניסוי שהצליח.

משימה מס' 2 של צוות הנסיונות:
תנסו במיקמק סיטי כל מיני משחקים שונים. כתבו בתוכן יצירה שלכם את הממצאים שלכם מכל התנסות. ציינו אם היה באג כלשהו במשחק (10 נקודות אישיות בונות + זכרו לדווח גם לצוות מיקמק) מה הוא היה, ספרו על חווית המשחק שלכם, הוסיפו הסבר טכני איך משחקים, ציינו אם לא הבנתם משהו לגבי המשחק ושתפו הצעות לשיפור, אם יש לכם כאלה. מוזמנים להוסיף סעיפים, במידה ותרצו, לגבי ההתנסות שלכם.

מיקמק – עזרה – צור קשר - הדף שדרכו ניתן לדווח לצוות מיקמק על כל באג/תקלה.

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, מינימיקים, חומפים, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, הדרדסים (יעלה לקראת יום השואה) ועוד.

מוקדש ל רפונזל7148, הלא-היא-נועה-ודרברי-מילאני, מייסדת-צוות-הניסיונות
7
95


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה