קהילה - היצירות של ליליפינקי2
ליליפינקי2
155
318

טיפים לפסחחח 18/03/2021

היי פינקים שלי מה קורה?????
אז יש לי רק 20 דקות לכתובב כי יש לי אנגלית:((
בקיצור רציתי לכתוב לכם טיפים לפסח שאולי תיעזרו בהם כמוני:)
1.כשאמא מתחילה לנקות לפסח והיא מבקשת עזרה(ואתם לא יכולים להתחמק תאמינו לי) פשוט תיקחו את האזורים הקלים כמו לתלות כביסה או לשטוף כלים וככה לא תצטרכו לעשות ספונגה בכל הבית. או שיש אפשרות קלה יותר אבל היא מיועדת לילדים עם אחים קטנים שהיא אומרת לשחק איתם! פשוט וקל תשחקו בלקוח ובמסעדה או משהו כזה ופשוט תישבו בנוח ותעשו כאילו אתם אוכלים את האוכל שהם מביאים(זה תמיד עובד)
2.פסח מגיע פסח בא וזה גם מביא איתו... נו זרמו...
נכון חמץץ אז טיפ מאוד חשוב אל תאכלו חמץ בחדר יודעים מה? אל תאכלו בכלל בחדר מניסיון תקשיבו סיפור הייתי אצל סבתא שלי בחדר שארגנו לי בקיצור אכלתי מקופלת שם בחדר ובטעות היה פירורים על המיטה אז חזרתי הביתה וסבתא שלי אמרה לי בטלפון "מחר את באה!! מחר את מנקה פה את כל מה שעשית!!" כן נכון סבתות לא אומרות דברים כאלה בדרך כלל גם לא היא אבל היא ניקתה לפסח כבר אז אפשר להבין אותה. אז קיצור באתי למחרת וניקיתי הכלללל אבל הכללל שאבתי את המיטה את הרצפה את השטיח ואפילו את הכריותתתת עד שהיא הייתה מרוצה והלכתי.
מאז אני לא אוכלת בחדר
3.הנה רעיון שתאהבו והוא כולל גם כסף. אבל הוא גם קצת קשה. תעשו קייטנה לילדיםם אם אתם גרים במושב או בכפר או בשכונה כזאת שכולם מכירים את כולם אתם יכולים לעשות קייטנה לילדים מאיזה גילאים שאתם רוצים! (הייתי ממליצה על גילאי 4-6 כי אלו גילאים שכבר בוגרים ובכל זאת לא ישתעממו ממה שתעשו) אם אתם לא גרים במקום כזה פשוט תעשו לבני הדודים שלכם. או לאחים שלכם(עצה ממני תעשו לבני דודים שמכבדים אותכם כי האחים שלכם לא יקשיבו כי אתם אחים שלהם מבינים?) גם זה בתשלום אבל אל תגזימו מדי אם אתם מתכוונים לעשות את כל חופשת פסח מראשון עד חמישי תיקחו תעריף של 25 שקלים ליום ועוד דבר הארוחת בוקר עליכם זה לא יחייב יותר מדי את ההורים וגםם תכתבו את הגיל שלכם במודעה כדי שההורים יבטחו בכם תחשבו הם לא היו נותנים את הילדים שלהם לכמה שעות לילד בן עשר.
אתם יכולים לתפעל את הקייטנה רק מגיל 11+ זה יגרום לאנשים לבטוח בכם יותר:)(אם אתם מחליטים לעשות את הקייטנה האחריות המלא היא עליכם שזה אומר להביא ארוחת בוקר ולתכנן פעיליות. לא להביא להם כמה מעדנים לארוחת בוקר וציור לצביעה ממש לא.
תעשו כמה פעילויות הנה דוגמאות:יום מים,יום פיגמות,יום טיול,יום ציור, אפילו יום פסח כמובן שאתם יכולים להמציא רעיונות משלכם. עוד משהו שיכול לייצר נקודות זכות בקרב ההורים זה שתעלו מופע יציאת מצריים עם הילדים. החזרות יהיו בשעות הפעילות. אבל תעשו את המופע עדין ולא יותר מדי כמו ההגדה ותזכרו שבסופו של דבר הם ילדים:) טוב זה היה ארוך אבל לא נורא חכו רגע אני נכנסת לשיעור.....טוב עכשיו מסתבר שזה בכלל הרצאה.. לא נורא נמשיך
4.עוד טיפ חשוב תבלו יותר עם חברים בגלל שאי אפשר לדעת מה יהיה בפסח וככה גם תוכלו להתחמק מהמשימות של אמא ;)
תנצלו את פסח ותגידו לאמא שלכם נו אמא אין מה לאכול נו אי אפשר לאכול חמץ אז מה אני אוכל?, לא סלט זה לא טעים, נו לא רוצה גבינה עכשיו. אמא בשר עכשיו?? בסופו של דבר היא תתייאש ותיתן לכם מצה עם שוקולד(^_^)
זהו פינקים שלי מקווה שתעזרו בטיפים שלי יום טובב:))

מוקדש לכולםם
5
3
39


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/03/2021   21:50 נוניש45333  3
מושלם
אלופה
18/03/2021   11:04 ליליפינקי2  2
@הלל76542 תודה חיימשליייי
18/03/2021   10:30 הלל76542  1
אהבתיייי
העיצוב מוששלםםם
מזה?!?!?!
יאלופההה
מלכה זה מדהימייי
בהצלחה מקווה שתזכי בכתב אורי